:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Csak halkan jegyzem meg, hogy a tavaly bemutatott általad korszerűtlennek nevezett tranzisztoros gyújtást az elmúlt 4 évben tudomásom szerint senkinek sem kellett javítania sem az úton sem máshol.
Üdv: Gyula-bá
Ma egyébbként nem a fékem ment tönkre. Az csodálatossan szuperál. A gyúktásom mondta be az unalmast alig 80 kilométerre ithontól. Egy abszolút nem tehelt kisfet egyszerűen zárlatos lett. A tartalék áramkörre pedig sikerült valami olyant pakolnom a hátitagyóban ami hazavágta. Ott áltam a kihalt út szélén két rossz gyúktással, mobil telefon nélkü (az itthon marad), 500 forint kézoénzel. Röpke három óra kétségbeesés után fél óra alatt átterveztem, majd rácsavart drótokkal pótolva a forasztást elkészítettem az új gyújtást.Nem is vagyok annyira gyenge a témában.:D Az új gyújtás már csak egy ellenállásból, a hall ic-ből és a vég fetből áll. Másom nem maradt... :D Meglepő de működik:D
Ha szorul a féknyereg dugó attól még keménynek kell lennie a féknek. Legfeljebb nem fog.
Ha a fékkart akadály nélkül, vagy gyenge ellenálással tövig be lehet nyomni az levegőséggre utal vagy arra hogy a fékfolyadék valamiért elfolyik a kis karmantyú melett. Itt jegyzem meg hogy az utángyártott karmantyúk rém szarok.Amit utoljára vettem pár századdal még a dugattyűnál is kissebb volt.
A fék puhaságát okozhatja még az is hogy valahol szökik a fékfolyadék. De azt csak észrevette volna... Tehát kizárásos alapon marad a főfékhenger és dugattyúja közötti tömítetlenség.Én láttam már olyant hogy a balfék ember homokot nyomott be a dugattyúval, az fekaristolta a henger faléát. Nos, ott semmilyen karmatyú nem segített. egész véletlenül vettem csak észre hogy mi történt.
Amiben viszont teljesen egyetértek, az az, hogy a féket nagyon ovatosan kell barkácsolni.Szar dolog pár méterrel később megálni mint akartunk. De még a beálló fékpofák is érdekes dolgokat produkálhat.
Amiben nem értünk egyet az az ETZ fék minősége. Szerintem nagyon puha anyagból van, relatíve gyorsan kopik. Én még mindig a használt Brembót ajanlanám szükség megoldásként, ha nagyon nem jönne össze a dolog.
Hol lehet ilyen zsírt kapni?
Autós boltokban?
Fékolajjal is be lehet rakni, csak macerásabb.
Ha levegő van benne, akkor hiába nyomkodod, nem fog mozogni.
Kipróbálom majd nélküle, remélem nincs eldeformálódva.
A zsír amit ennyire mondasz olyan sokkal jobb mint a fékolaj? Mert az volt rajta dögivel. Kis ecsettel kenegettem mind a dugattyút mind pedig a gumit belül.
Viszont a kérdés még mindig áll: attól még a másiknak mozognia kellett volna nem? Már ha a főfékhengerben minden okés lett volna.
Egyszerűbb lenne ha már tudnám hogy fent vagy lent van a hiba.
ha nem, akkor begyűrődött a karmantyú (zsír), letapadt a karmanytyú (ez ellen is jó a zsír, annyira deformálódott a dugattyú, hogy szorul (probáld meg karmatyú nélkül szárazon, elvileg lazán kell csúszkálnia benne, mert elég laza illesztése van)
Esetleg ferdén eröltetted bele.
Fejlemény:
Megpróbáltam Árpád kolléga 2 kis karmantyús trükkjét azzal a féknyereggel aminek az egyik dugója cuppanósan a másik meg egy halvány biztatással ment a helyére és sajnos nem jött be.
Meg se moccant semmi.
Illetve annyi történt hogy amikor már meguntam a huzogatást és a cső szopkodást megpróbáltam a légtelenítő csavaron keresztül ahogyan eddig is leereszteni a folyadékot de nem ment.
Valamiért nem akart lemenni. Csak vándorolt oda-vissza.
Kveszcsön: ha az egyik dugó szorul is attól még a másiknak ami a helyére ment rendesen mozognia kéne nem?
Egyszerűen a másik felét nem tudom visszarakni.
"Két hüvelyk ujjal picit megmozgatva könnyedén és cuppanosan csúszik be a helyére." És ha nem? :) Tudom hogy a válasz is ott van de ha eddig jó volt akkor nem tudom mitől lenne most rossz.
Üdv,Tamás
Az MZ fék tényleg elég jó, ha viszont elromlik, akkor nagyon meg tudja makacsolni magát! Szívtam már vele én is. Olyannyira, hogy feladtam és mérgemben visszatettem a gyári dobféket. (Az én ETZ-m még a dobfékes kivitel.) Egy szezonon át tűrtem is a dobfék hatalmas fékerejét. Azután a szívás emléke halványodott, a dobfék hitványsága meg csak erősödött bennem, így még egyszer rászántam magam. Jó lett és körülbelül 2-3 éve kitart. :-) Remélem sokáig így is marad.
Az MZ-vel egyidős Hondámon több szívás volt a fékkel és még drágább is. :)
Pesti vagyok.
Álllé!
Sejtettem hogy bonyolultabb mint amilyennek kinéz, de ez már.... :D
Mindent visz.
Van egy Suzuki SV-m is, azon sikerült megcsinálni a fékeket ezzel meg itt nyűglődök jópár napja.
Erre mondom mindig, hogy az MZ egy szabadidő motor, az összes szabadidőm rámegy :D
Keri! Nem békéscsabai vagy véletlenül? Átugorhatnál segíteni :D
Nekiugkrok legjobb tudásom szerint, meglátjuk mi lesz belőle.
Köszönöm az infókat!
Vettem 4 kis karmantyút a főfékhenger dugattyújára meg egy hosszú csövet amit rácsatlakoztatok a légtelenítő csavarra és tudom szivogatni ha a sima huzigahuziga nyomiganyomiga módszer nem jönne be.
Munkára fel!
Üdv, Tomi
Esetleg gyújtótrafó hiba.
Amíg be nem melegszik működik.
sorszám: 40888 (123542)
( előzmény: Black Dragon, 2010-08-06 09:21:28)
Szervusztok!
SOS-ben kellene orvosolni a problémámat. :) 250-es ETZ az alany. Beindítom, szépen jár a motor kb 2 percig, utánna mintha lekapcsolná valaki a gyújtást megáll a motor és a fesszabályzó nem ejt el. Kb 10-15 másodpercig behúzva marad majd elejt és ismét be tudom indítani a szörnyet de megint csak 2 percig. Na ez mitől lehet mert már ki lett mérve multival minden de én nem tudok rájönni, hogy mi lehet a hiba. Aki tud segítsen :). Köszi!
Ja másik trükk, az összes gumi alkatrészt áztasd be tiszta fékfolyadékba. Legjobb ha legalább 12órával a szerelés előtt beáztatod. Megszívja magát és némileg ellenállóbb lesz az anyag.
ÁÁ fék téma, a kedvencem :)))) megszállott fékmániás vagyok :)
Szeretném nyomatékosan felívni a figyelmedet, hogy a fék egy elképesztően precíz, finommechanikai műszer, ahol nincs helye a szokásos kokányolásnak. Nagyon óvatosan, tisztán, és precízen kell összerakni, szétszedni, különben az eredménye az lesz, hogy beállsz azok táborába akik szerint az MZ fék vacak. Valójában az egyik legjobb fék amivel találkoztam, persze az utángyártott alkatrészek némileg rontják a színvonalát.
Amit Árpi mondott, az mind igaz. A dupla karmantyúval nincs tapasztalatom, ezért ahhoz nem szólok, de működhet.
Szeretném azt megemlíteni a fékhez még, hogy a féknyeregből dugattyút kivenni TILOS fogóval!!!!! a leg kisebb sérülés deformáció azt jelenti hogy dobhatod el.
Fékfolyadék pumpálásával ki lehet nyomni, vagy sűrített levegővel is ki lehet nyomatni, csak vigyázz, mert iszonyat erős és eltöri az ujjadat, rongyot tegyél mögé ha levegővel szeded ki.
Visszarakásnál ha már a gumikalapács után nyúlsz akkor biztos lehetsz benne, hogy a féked egy kalap kaki lesz.
Két hüvelyk ujjal picit megmozgatva könnyedén és cuppanosan csúszik be a helyére. Ha nem így van akkor az a fék rossz. Ha könnyen bemegy, akkor még mindig lehetnek problémái, de akkor már nem az összerakás miatt.
Persze száraz dugattyút nem lehet kézzel visszanyomni, a fékfolyadék sem a legjobb kenőanyag, ezért fékekhez használható hőálló zsírral vékonyan meg szoktam kenni a dugattyút. A karmanytyú lehúzza ezt, és a henger-dugattyú közötti rést kitölti, ez megakadályozza a por, és nedvesség bejutását, könnyíti a dugattyú mozgását később is. Nem utolsó sorban pedig berakáskor nem gyűri össze a karmantyút, ami az egyik leggyakoribb következménye az erőltetésnek. Ha finoman két ujjal nyomod vissza, óvatosan akkor erre kicsi az esély.
Ha bent van a dugattyú, akkor kend még meg hőálló zsírral, majd tegyél rá új porvédő gumit. Jelentősen növeli az élettartamát. A felesleges zsírt töröld le, ne kerüljön a fékpofára.
Ha ezzel megvagy feltöltheted fékolajjal és óvatosan próbáld ki, kis nyomással. Tökéletesen szimmetrikusan kell mozognia a dugattyúknak és vissza is kell húzódni. Ha az egyik nem mozog, vagy nem húzódik vissza akkor szedd szét, és nézd meg mi az oka. Begyűrődött karmantyú, sérült vagy rossz méretű dugattyú, szennyeződés okozhatja, vagy simán csak levegő a rendszerben.
Sajnos a kapható karmantyúk nem tökéletesek. Én mindig 4-6db-ot veszek és nem ritkán kettőt is cserélnem kell mire jó lesz.
Másik trükk, hogy polírozó pasztával fel kell fényesíteni a dugattyút, ez különösen, akkor igaz, ha látszanak az esztergálás nyomai. Gyári sérülés mentes dugattyúknál erre nincs szükség, azok felülete elég jó.
A főfékhengerrel hasonló gondossággal kell eljárni. Sajnos ott jellemzőbb a természetes kopásból eredő tömítetlenség, de sajnos ott is igaz, hogy a kapható karmatyúk nem tökéletesek. Nekem is kopott volt a henger, ezért hosszabb állásnál levegősödött.
Persze néhány fékezés és kinyomja magából ezt a levegőt, de azért nem az igazi.
A fék rugalmassága ami volt az eredeti bajod, a levegőtől lehet, illetve a fékcső dagadásától. A fékcső dagadása azonban még nem akadálya egy jól működő féknek, csak kicsit puhább lesz a nyomáspont. Nekem ilyen fékcsővel is sikerült durván harapó féket összerakni, mivel nem kell nagy erő a fékezéshez, ezért nem okoz gondot az a kis rugalmasság.
Mondjuk versenyre én egy robogó főfékhengert raktam fel aminek kisebb az átmérője ezért nagyobb nyomást tud létrehozni, de hogy a nyomáspont ne legyen ettől nagyon puha fém burkolatú teflon fékcsövet használok, aminek a tágulása zéró. Összességében még durvább fékem lett.
Sajnos a BMW Brembó féke bár kinézetre egyezik az ETZ fékkel, máshova van pozicionálva a tárcsa, ezért nem lehet felrakni ETZ-re. Az ETZ-re való Brembó fék pedig ritka mint a fehér holló.
Viszont a hozzá való alkatrészeket (karmatyúk) érdemes lehet megrendelni, sokkal többért.
Bepréseltem. Nálam bejött. Ha kettő van egymás melett oldalról nyomják egymást így az a fránya gumi átmérője is megnövekszik, a tartása is javul. Ez úgy néz ki hogy segít a főfékhenger kopásán is, azon is hogy az utángyártott karmantyúk nem megfelelő méretűek, illetve nem is teljesen kerekek. Kicsit nehezen ment vissza a helyére a dugattyú, de müködés közben nem észleltem zavart. Ha nem lesz más ötlet , próbáld ki. Arra figyelj hogy nem keményedik e fel túlságosan a fék, azaz nem maradnak e kint a féknyereg dugói pár fékezés után. Más baj nem lehet szerintem ezzel a megoldással mert ha gyorsan kopna is így, azt időben észreveszed, lessz elég hosszú idő amíg rápumpálva, vagy hirtelen húzva még fékezni fog kopás esetén is. Szerintem. Idén még keveset mentem, de azt ilyen fékkel.
Amit viccből mondtam az nem is annyira vicc. Gondolkozz el egy használt Brembón. Talán nem célszerű pont a féken spórolni.
Még valami: A kis karmantyú cseréjénél mindig ellenőrizd hogy nem tetted e fel fordítva. :D Nekem már sikerült egyszer-kétszer úgy feltennem.:D
Utó-utóirat: Ha látszatra kemény a fék, de mégse fog rendesen az a féktárcsa vagy fékbetét hibája is lehet. A féktárcsa barázdásra kopik, ez idővel nagyon csökkenti a fékerőt. A fékpofára pedig fékfolyadék, vagy olaj kerülhet. Ezt nem mindig lehet símán letörölni mert beleivódhat az anyagba. Némelyik fékpofa be tud égni, ilyenkor megkeményedik, az se segít fékezésnél.
A fék javításánál legyél nagyon körültekintő, nagyon gondold át a dolgokat mert életveszélyes barkácsolás.
A kis karmantyú és a szimering is új. Mind a 2őt kicseréltem.
Így kopásról és öregedésről nem igazán lehet szó.
Kicsiből te kettőt bepréseltél egy helyre és ez megoldotta a dolgot?
Magával a légtelenítéssel nincs bajom. Levegő biztos nincsen benne.
Az átlag ETZ főfékhenger dugattyúra csak egy kis karmantyú való előre és egy nagy hátra. A hátsót páran szimeringer helyetesítik, kettő is belemegy a vékony szimeringből. Ha nagyon kopott a főfékhenger segíthet a dupla kis karmantyú feltétele, mind a kettőt ugyanabba a vájatba kell tenni. Jelenleg az enyém is ilyen, fog mint az állat. De hosszú távon még nem ellenörzött ez a módszer, mindenki csak saját felelőségére...
A felkeményedés elmaradása bekövetkezhet a kis karmantyú kopása, rossz minőségű gyártása miatt, a főfékhenger teljes elkopása miatt. De lehet a fékkör rossz légtelenítése miatt. A munkahenger(féknyereg) dugójának gumi kalapáccsal történő helyre igazítása azt okozhatja hogy folyamatossan fog a fék. A hidraulikus fék elég erős ahhoz hogy a szoruló dugót kinyomja, így fogni azért tud a fék. Csak fékezés után nem csúszik vissza a dugó.
Először néz körül itt a szocimotoroson, valahol le van írva a fék légtekenítésének módja. Utána légteleníts. Ha nincs változás cserélj kis karmantyút a főfékhengerben. Ha ez se segít , tegyél fel dupla karmatyút egymás mellé.
Ha ez se jön be, elgondolkozunk mi is legyen. :D Mondjuk veszel a Vaterán egy bontott Brembót olcsón. :D
Hello evribádi!
MZ guruk figyelem!
Egy 125ös ETZ tárcsás elsőfékével vannak problémáim és ezek megoldásában kéne egy kis segítség.
Nem keményedig fel a fékem és ennek szerintem két oka lehet így utánajárva
a dolgoknak.
Kétfelé osztanám a bajomat:
1. Főfékhenger alkatrészei
http://upload.wikimedia.org/wikibooks/hu/1/19/Fofekhenger.jpg
A képet megtekintve látható hogy a főfékhenger dugattyújára ami a 7es alkatrész és így néz ki http://etbike.com/index.php?productID=2669
kettő darab főfékhenger karmantyú van ráhúzva. Képen 8as számmal jelölve és így néznek ki http://etbike.com/index.php?productID=2670
Namost oda ténylegesen kettő darab kell belőle vagy csak a belső oldalára kötelező tenni? Azért kérdezem ezt mert emlékeim szerint amikor én szétszedtem a fékemet akkor csak a belső felén volt.
Kívülre szimeringet raktam.
2. Féknyeregben dugó szorulás
http://upload.wikimedia.org/wikibooks/hu/e/e4/Feknyereg.jpg
Ha az ember kénytelen kiszedni a dugókat (3as alketrész a képen) a nyeregből(mert meg se moccannak), akkor visszaszerelésnél tisztítás után mennyire kell azt készpénznek venni hogy csak kézzel szabad bele visszanyomni? Erőltetni azt nem szabad de egy kis lightos gumikalapács belefér? Attól még nem fog szorulni és ugyan úgy ragadni?
Természetesen figyelve arra hogy egyenletesen menjen bele és ne forduljon el semerre.
Tippeket trükköket praktikákat ne fojtsátok magatokba!
Más tippem nem nagyon van hogy miért nem sikerül. Légtelenítés folyamatával nincs bajom, levegő is kijön rendesen és a cső is új. Mégsem történik semmi. Vagy a dugók nem mozognak rendesen vagy a főfékhengerrel van a probléma.
Segítségetek előre is köszönöm!
Üdv Tamás
Kurvajó MZ-videó!!!!
http://auto.indavideo.hu/video/Munkaba_menet_4#comments
1:40-es keverésnél csapadék mennyisége növekvő sorrendben:
Arol 2T
Vip Car 2T
Husqvarna LS
Favorit 2T
szóval, hogy érthető is legyen: "ami jól -csapadék nélkül- keveredik benne?"
Én a Barkasban akarom kipróbálni. Ott lehet spórolni, mert az egy benzintemető!
Keri azt mondta, hogy te arollal kevered, van más is ami jól csapadék nélkül keveredik benne?
Az csapágyeladással pénzt keres.
Én nem adtam nagyobb előgyújtást.E85 benzin akármilyen mértékben keveredik.
ETZ 125-ben 110-es főfúvókát használok. 50-nél 3 liter a fogyasztás E85 1:40-es keverékből.
JÓÓÓÓHOGY le kell venni!... a főtengelycsapágyakat a benzinbe kevert olaj keni... régi TS-eknél pedig a hajtómű olaj, de egyik esetben sem szabad a porvédőt a csapágyban hagyni. Aki azt mondta, hogy hagyd rajta, annak ejnye bejnye...
Mindenképpen le kell, mert különben nem kap kenést.
A csapágy mögött van egy lyuk, a főtengely forgása azon a járaton keresztül keringeti az olajat.
Ha rajtahagyod a porvédőt, akkor is átjuthat az olaj, de nehezebben, szóval ha működik is nem tesz jót neki.
sziasztok!
új főtengely csapágy porvédőjét le kell e venni berakás előtt? hallottam már olyat is h le kell de olyat is h rajta lehet hagyni.
Tehát akkor nem gond hogy elektronikus gyújtásnál nincs?! Mert, ha jól értem nincs rá szükség.
Azon felül, hogy csökkenti a rádiófrekvenciás zavarokat, amit a gyújtás okoz, megvédi a megszakítódat a gyors elégéstől. Próbáld ki, ha lekötöd, sokkal jobban fog szikrázni a megszakító.
Az összes fogyasztásnak nem illik túllépnie a generátor teljesítményét, de azon kívül hogy lemerül az akku más gondot nem kéne okoznia.
Persze jobban terheli a generátort, ezért ha valami gyenge, akkor az nagyobb eséllyel fog tönkremenni.
Hello!
Valaki eltudja mondani mi is a szerepe a zavarszűrő kondinak?
Napi poén: ETZ125-ösömben első izzó 100/90
lehet hogy sok volt neki??:P
Az "e" az nem tudom mi, gondolom, az elektronikus gyújtás lehet. A "de luxe" változatnak volt régen fordulatszámmérője. A sima változatnak csak km óra, A fordulatszámmérő helyén volt a gyújtáskapcsoló. Rég nem láttam olyat!
Akkor az nem kommutátor. Csináld meg minél hamarabb, mert tönkre teszi a fesszabályzót, generátort, diodákat, stb stb. Vagy egyszerűen leég az egész!
inkább zárlat
A fesszab hiba az az akkut tölti túl, vagy meríti le, de nem csapkodja a biztit.
Ha egy nap 2db 15A biztosítékot cserélek az egészséges? a akksi bizti megy ki, ha pörgetem a motort.
Van valami ötlet? feszszabályzó?
üdv
Üdv. Az ETZ-k-nél mit jelent az "e" és a de luxe tipusjelzés???
Előre is kössz.
Üdv. Az ETZ-k-nél mit jelent az "e" és a de luxe tipusjelzés???
Előre is kössz.
Rosszra válaszoltam, ez a Laca féle hiba!
Hát igen, ennek erősen ovális kommutátor szaga van. :-) Nem kell forgórészt cserélni, lehet kapni kommutátort önmagában is. Jóval olcsóbb, csak kicsit macerás felrakni rá. Vagy esztergályossal bronzból csináltatni. Az meg örök darab, de az még macerásabb rárakni!
sorszám: 40859 (123406)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-07-29 21:47:44)
Tehát 2000es fordulat körül.
Enyhén menetzárlatos dinamó tud ilyet, illetve nekem csinált olyat hogy a grafitpor átvezetett, és okozott hasonló jelenséget, amit egy gázolajas mosás megoldott.
De esetebben inkább megnövekedett az ellenállás a vezetékben, vagy szénkefék környékén.
Ha a szénkefék felfekszenek rendesen és még nem koptak el, akkor a vezetékek csatlakozásaival lehet még probléma.
sorszám: 40858 (123404)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-07-29 21:47:44)
Az lesz, de itt erősen excentrikus a kommutátor, és elpattog a szénkefe.
Gondolom mostanra fogyott el.
SZÉNKEFE !!! Nézd meg nekem hasonló volt a problémám,megint a kisipari sz.r.termék volt.
üdv.
sorszám: 40856 (123402)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-07-29 21:47:44)
Nem tudom, mérted e mindegyik fázist a generátornál. Ha valamelyik fázis hiányzik ilyen hibát szokott okozni. De hasonlót okozhat biztosíték rossz érinkezése. Rosszul működő szénkefe. Meg még pár dolog ami most nem jut eszembe, de gondolkozom még rajtuk.
Mérj minden fázison feszültséget úgy hogy a világítás és az index is megy. Mérj feszt ugyanígy az aksin is. Mérd meg mi van a gyújtótrafón. Ha nincs meg a hiba, a lámpafejben is méregess. Van ott pár átkötés, miegymás ami érintkezési hibás lehet.Pl a gyújtáskapcsoló.
A töltés visszajelző lámpában ne bizz, mert az az aksi feszültsége és a töltő áram közötti külömbséget jelzi. Lecsökkent aku fesznél kissebb töltő fesznél is elalszik.
Keri, nem tölt a fesszab, csak kb 30-nál 4ben alszik ki teljesen a visszajelző, ezelőtt a magas fordszámokat nem szerette, de most már itt tartunk.Cserén kívűl van más ötlet?
Ratéknál leróhatnám pilzeni restanciám ha gondolod?
Hali!
Olyan problémám lenne, hogy elektromos terhelésnél kezd fulladozni, a fordulatszám csökken.(index, tompitott fényszóró, féklámpa; csak valamelyik kettő együtt) Gondolom valami zárlatos lehet, de még van pár lehetőség...
Generátor: villanyt ad, szépen felfut gázadásnál
Fesszabályzó cserélve..
Gyújtó trafó: rajta még nem ellenőriztünk semmit
Dióda sor: külön-külön ellenőrizve elvileg mindegyik jó
Ha bárkinek van valami ötlete várom.
Illetve az általam leirt alkatrészek hibájánál miket tapasztaltatok.
ETZ 125 1989,elektronikus gyújtás-fesszabályzó
Üdv!
Gondoltam, h kipróbálom az etanolt. Kb 280km megyek majd a tankolás után, úgyhogy a hosszútávú tárolás része a dolognak nem érdekel. Sokkal inkább a gyújtás/karburátor beállításai érdekelnek. Érdemes e nagyobb előgyújtást adni a motornak? Milyen arányban keverhetem benzinnel? Mannol TC teljesítményű olajjal 1:50keverékkel járok mindig. Melegedése a motornak? Este 7kor indulok. Fogyasztás hogyan változik? 4-4,2vel járok.
Hali Urak! Eladnám a félig restaurált kis Trophymat olyannak aki értékelné és be is tudná fejezni!! Bővebben: http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekpar/5460-felig-restauralt-mz-trophy-elado
Sziasztok!
Hernádon falunap Augusztus 8 veterán motor,autó kiállítás és szépségverseny.
Ügyességi verseny,felvonulás,este KARTHAGÓ koncert,tüzijáték.
A rendezvény INGYENES,a veterán nevezés ingyenes + egy ebéd anevezőknek!
Hernád Bp től 32 km 50es út50.km
Szeretettel várunk mindenkit.
HERNÁD HUNGARY MOTOROS CIVIL EGYESÜLET
Infó 0670 321 39 85
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|