:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
18.ker. Béketértől nem messze.
Szerintem eléggé kiesik neked, de ha akarsz jöhetsz betonozni :)
sorszám: 41115 (124314)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-09-18 07:40:12)
Merre építesz? Hátha tudok segíteni
Ma szerelés közben megnéztem már a blokkfeleket. Az egyik páron Bal oldalt 5ös, J oldalt 3as volt. Másik páron meg B8 J5ös. Logikát nem találtam meg de jelölés ténleg van rajta...:D
Egy eladó mini bobcat, vagy hasonló gépe nincs senkinek? Komolyan kérdezem. 1milla alatt érdekelne.
Mennyit adnál érte? Hátha megegyezünk.......
Sajnos Kerinek van igaza... :-(
Csak érdeklődtem, mert nem volt a hirdetésben ár.
szerintem csak álmodozik, pénze nincs :)
Kössz :S Akkor ez sokmindent megmagyaráz... nem volt szerencsém, ez úgy megszorult mint a szemét, rakhatom vissza :S
A két blokkfelet vagy összefogatva munkálják, vagy ugyanazon a gépen (attól függ, mikori a gép).Két különböző blokkfelet nem lehet összerakni, csak véletlenségből passzolhat.A blokkfelek össze vannak jelölve, pont azért, hogy ilyen, amit írsz, ne történjen.
Más megoldást kell nézned.
üdv.: R
Két külön blokkfelet nem tehetsz össze, mert párban gyártják egy gép beállítással. Így a 2 fél pontosan stimmel. (Ha például az egyiken 1-2 századdal odébb van a csapágyfészek, akkor a párján is.)
Mivel a blokkokat több gépen gyártják, több beállítással, ezért két külön gyártott blokkfél nem egyforma!
Szóval, csak párban cserélhetőek, hacsak ki nem fogsz egy ugyanazon gépen gyártottat, de ahhoz nagy mázli kell.
Üdv
Ma raktam össze a TS 150em bennvan a főtengely a bal oldalon, forog, rárakjuk a jobb blokkfelet akkoris, összecsavarozás után nézem, mint a beton :S Nem lógásilag hanem mozgásban - nem mozdul nem forog. Mitől lehet? a jobb blokkfél a másik blokkomból való, mert az eredeti csapágyháza kikopott, főtengely most lett ujitva...
Sziasztok
Van néhány eladó alkatrészem MZ és Jawa motorkerékpárokhoz.
Az MZ típusokhoz matricáim, új saválló alkatrészeim is találhatóak a weboldalamon, ezen kívül, elektronikus gyújtások, szinte minden típusra és még sok más elektromos cucc.
A weboldal címe:
https://sites.google.com/site/muellerelectronics/
Üdv.:Sub-ee
Voltam, déltől 1.-ig, akkor volt MZ edzés, de esett az eső, ráadásul egy lassító után álltam, szóval még az indexelés és a körbenézés is belefért volna abba a kanyarba...
Holnap lehet jobb lesz!
A gyarmati mz kupáról tud valaki valamit? Sehol nem találok egy programfüzetet, vagy valami részletesebb leírást...
Hááát 100.000ft az irány ára komám...... oszt amennyiben meg eggyezünk akkor viheted is, oszt punktum!!!
Mondjuk nagyon nem érek rá...esetleg ha pucolod a téglákat amíg javítom a motorod :))))
20 ötvenegy6321hét
Vagy valamelyik csatlakozó nem érintkezik rendesen, vagy az akku lett cellazárlatos az ütéstől.
Mérd meg mennyi a feszültsége az akkunak.
A fogyasztásom 4.7 lett, de úgy, hogy végig 4500 fordulat felett jöttem.↲Tegnap elcsúsztam a városban és azóta alcsony fordulaton halványan világít a töltés jelzö lámpa.Ha pörgetem vagy a világítás rajta van akkor nem vilagít. Nčha fčkezčsnél leállt.↲Keri, ha lehetne emiatt talákoznék veled. Ha megadod a szŕmod felhívlak.
ETZ-150-alkatreszek!
Motor-12.000Ft
Karbi-3.000Ft
Hátsó felni+gumi-3.000Ft/16-os/
Tank+deknik-3.000Ft
Első telók+kifli-4.000Ft
Hátsó telók-3.000Ft
Ülés-2.000Ft
Mindenféle alkatrsz ETZ-125-150-hez!!
Váltó,deknik,első fék,fékdob,kapcsolók ..stb..stb..
Postan is!!06204421440!!
A link.http://www.motor.hu/hasznaltmotor/183763/MZ%20ETZ%20250
Ha valakit érdekel, eladó Etz 250-es,új rendszámos, lejárt forgalmival,egyben van mindene működik a féklámpán kívül. Képek
küldök ha kell.
Az injektoros változat: GETZ-i? :-)
http://www.youtube.com/watch?v=7Kn7Z6xjFdA
2:58
0,8l/100km. :-)
A motort rendesen hajtottam )kezdeti időkben nem, ezen tanultam meg motorozni) Gázolaj előtt 4,2-4,5 között evett. A mostani fogyasztást hamarosan lemérem. Elvileg jobb lesz de ha nem akkor azért, mert gyorsabban megyek mint eddig ... :D
Üdv!
Lássuk ami a helyzet a GETZvel...:D
Az 2L etanol+6L benzin ből lett olyan 6 körüli fogyasztás, szép gyertyakép (a gázolajtól fekete után). Most rendes benzin van benne, fogyasztást még nem mértem, de jobb kell hogy legyen, mert változatlan beállítások mellett kisebb gázkar állással megyek 90nel, mint eddig, 4.ben is húz és a végsebességét is tudja (kb 130 18as áttétellel gyári állapotban). A kipufogó könyök belilult vagyis a korom leégett róla. A dob krómja hibátlan. Sztem a bevállalósabbak próbálkozhatnak, nekem bevállt.
Halihó!
Keresek 125 ETZ-be
-első kereket
-első féknyerget
-2 db első indexet
-kuplungkar házat
Valaki?
gratula a vashoz:D:Digazán gyönyörű és igényes:D:D
Köszönöm mindenkinek a segítséget...
http://sportmotor.hu/motoros_videok/motorhang/egy-ritkasag-ujjaszuletese-mz-74002
a galériában lesznek róla képek is!
Jaa. Hát jobb mintha csak hörögne :)
Gondolom arra céloz, hogy pörgeted, mint a fene :D
Bambinak van ilyen fúvókája.
Majd leveszem a méretet, mert látom nagyon izgat.
Ja, éneklő MZ gazdájaként nem dugul a kipufogó :-)
A 250 etz szerelési kézikönyv 107.old/196 ábr. elvileg látható az a 0,3as furat (nem ír róla)
Ja, de ne csodálkozz ha melegszik a motor, mert elszegényedik a keverék így.
Nincs sok tapasztalatom vele, de én egyetlen szerencsés kísérlet alapján nem tennék bele gázolajat benzines járműbe, mert szerintem csak szétcseszi.
Ha valakinek jól bevált, receptje van akkor persze lehetséges hogy kipróbálnám, de a tünetek amit elmondott Omlás szerintem aggasztóak.
120-as Skodába öntöttem egyszer, de borzalom volt amit az művelt.
Csökkenti az oktánszámot, kormol, és nagyobb az égéshője.(Skodás tapasztalat)
Többen próbáltak már gázolajat tenni spórolásból a benzinhez, de már 5%-os aránynál is jelentkeztek a tünetek.
Összességében csapágyak szétverődése és dugattyú olvadást tippelnék előfordulható hibáknak. Az csak egy apró mellékhatás hogy közben a kipufogó is kiég.
http://www.ddkkk.pte.hu/~bnemet/Alk_Energia/AE_2/AE-2-ElEnEl-8-tablazatok.pdf
Mondjuk eleve nem értem minek égetni egy kipufogót? Rendesen kéne használni a 2T motorodat és akkor nincs ilyen gond. Nem 1/30-as arolt kell belerakni, hanem 1/50-1/70 Jó minőségű olajat, az nem füstöl, nincs lerakódás. Vagy ha már gagyi olajat raktok bele nem 3000-alatt kéne pöfögtetni hanem 4000 felett használni ezeket, mert azt szeretik.
Nekem soha nem telt meg kipufogóm, előbb rohad szét a gyári dob minthogy teljesítmény csökkenést okozzon a lerakódás, pedig régen mindig a kutas keveréket használtam.
2L E85höz mennyi benzint adjak, h ne kelljen állítani a motoron?
Mivel veszettül megy az eddigihez képest, alig fullad (karbin kéne állítani, de lusta, kissé türelmetlen és még mindig kezdő vagyok), és a hangja is megjött nemhinném, h lenne baja. Holnap megyek vele kb 100km ezért adok neki egy kis e85öt, az is pucolja.
Lehe, h a blokkban maradt valamennyi vagy még a benzin olajos neki, mert magas fordulatnál hosszabb motorféknél nem szerette a nyélgázt egyből. Olyan tünetei voltak olyankor, mint amikor viszonylag olajos volt a benzin (sztem 15% felett). Durrogott nyélgázon, fulladt, de miután lőtt néhányat, utánna rendes lett megint. Sztem olyan az állapota, h bármikor elindulnék túrázni full csomagokkal, utassal hosszú távra 90 feletti utazóval (18as végáttétel miatt 4300 körüli fordulattal)
És ez biztos. Mert én nem akarom a krómot elbaszni a 251-es kipuffján, de a blokkot sem akarom szétcseszni azzal hogy gázolajat öntök hozzá. Tutira csak a gyertyát rongálja, mert abból van egy pár, az nem lenne gond. Többiek? Vélemény?
Budapest, 4.ker.
Van fúróm 0,2mm-1,55mm között 0,05mm-es lépésekben.
A probléma ott kezdődik hogy ezek wolframkarbid fúrók. Csak CNC-vel lehet használni, kézzel esélytelen mert azonnal eltörik. Sajnos CNC-m pedig egyenlőre nincs készen.
Keri, én úgy szeretlek, olyan rendes vagy... :P egyenlőre még fúróm sincs és ábrám se, h hol kell pontosan. Állítólag etz rajzokon rajta van. Majd otthon megnézem.
Egyébként merre laksz?
A gyertyát beköpi elég rendesen sztem. Amíg gázolajas benyával mész, addig nehezen megy, pörgetni kellett, eleinte füstált, de elmúlik, ha bemelegszik. Néha a karbit kellett ráhúzni, h nyomatéka is legyen. Sztem egy szép hétvégi napon kellene egy szervíztúrát csinálni: legalább 100kmet menni ilyen keverékkel, utána tiszta benyával menni valamennyit, esetleg e85öt hozzátenni, hátha az is pucol valamit utánna.
En Jawa350 kipufogojat kell, hogy kipucoljam, de a tarsashaz udavaran nyilvan nem egethetem ki. Ird meg ha kiderul egyeb hatranya is a modszernek, mert igy egy par oreg gyertyaval, siman jo. Mi lesz a gyertyakkal? Bekopi?
Én megfúrom 0,3-assal, csak fúrd elő 0,1-essel :)))
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|