:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello!
Egy barátom kis etzjén hengert szeretne cserélni, 125 helyett 150re. Én mikor a TS-en tettem ugyanezt, nem fordult át 125 hengerfejjel a főtengely, ezért fel lett esztergálva.
ETZ esetén mindenképpen kell esztergálni vagy lehet +hf tömítésekkel korrigálni.
előre is kösz.
A trophynál sima jobbmenetes,de nyaggatni kell,főleg sok év után össze van gyógyulva.Jó megoldás rá a légkulcs, azzal pik-pakk lejön,ha van rá lehetőséged persze.
Üdv
250/1es MZnél a bal dekni leszedéséhez le kell csavarni a fordulatszámmérő hajtását a főtengelyvégről, és a lehajtás jobb vagy bal menetes? Én ugy tudtam hogy lekell, lesúlyoztam a kereket, sebességbe tettem, de nem oldott (jobbmenetsenek gondolva próbáltam lecsavarni)
http://auto.indavideo.hu/video/A_stuntmotoros_nem_pihen/
Ja, bocs, akkor csak én látom a te e-mailcímed.
Az enyém
keri kukac szocimotoros pont hu
nem tudjátok,hogy esetleg az etz forgórész rögzítőcsavarnak mik a méretei?A trophy hagyományos gyujtásnál,egy 7-es csavar fogja, 90 hossz, 1,25 a menetemelkedés.A röpsulyosnak ez a csavar rövid, oda 100-as kell.Ha ilyen speciális menetű az etz-é akkor csak bolt,de amúgy meg esztergályos...
Nagy vagy!Örök hálám üldözni fog!Persze szükség lenne rá,adsz egy e-mail címet, és már küldöm is a címem.Legalább az öreg trophym az "új" röpsúlyos gyujtással,és jó megszakítóval fog pöfögni,csak a satupadról kerüljön le a blokk:))
Na, kedvenc autós boltomban kaptam DDR-nek mondott megszakítót.
Annyira ugyan olyan a sajtoló szerszám lenyomata, hogy tuti az eredeti gyártósoron csinálták, viszont szemmel láthatóan gyengébb gyártási minőség.
Azonban ha a műanyag nem kopik gyorsabban, mint az eredeti, akkor ez csak esztétikai probléma.
Az előbbi linkre feltöltöttem a fotóját.
6db volt belőle, mind megvettem :)
Ha neked kell, akkor feladom az 5db-ot postán, csak küldj címet.
Sziasztok!
ETZ 250-eshez tudtok javasolni km óra kihajtáshoz fogaskereket és perselyt, milyet érdemes venni? Esetleg hol kapható normális minőségű (vagy gyári). Legutóbb amit vettem nem teljes 10km-ig működött, de abból is az első kettő után már ugrált a mutató :)
Találtam magyar gyártmányú bakelites megszakítót, 480-ért, ha érdekel.
Itt vannak az eddig begyűjtött megszakítók.
http://cid-a35d444abee610b6.photos.live.com/browse.aspx/Motoros%20fot%C3%B3k?permissionsChanged=1&1
Viszont eszembe jutott megkérdezni a barátomat (Google-t) hogy merre lehet még kapni, és igaz hogy nincs túl sok helyen, de mit találtam:
http://www.sallai.hu/arlista.php?sby=&fc=&fm=&csoport=&actpg=161
Egy kicsit mondjuk drága, de legalább válogathatsz.
Viszont még van egy kedvenc autós boltom, ahol eddig minden spéci dolgot tartottak ilyen öreg gépekhez, ma bemegyek megkérdezem, hátha van még készletük, gyári megszakítóból.
Mondjuk 1000forintot már nem szívesen adok ki ilyenért, mert ennyiből összerakok egy HAL jeladós és FET-es gyújtást, az utolsó megszakítómat meg vákumcsomagolva belerakom a deklibe hogy vissza tudják alakítani ha egyszer múzeumba kerül.
AZ a hülye fejem, látod....még nem :(
Pedig minden nap a motorom mellet flexelek reggeltől estig, arról eszembe juthatna. Na de most mielőtt elfelejtem.
Keri van valami hír megszakító felől? Dolgozik már a megszakítómaffia?:)
Vmi hasonló látszik a vaterán egy eladó ilyenen. Én inkább átbököm a vázat. Azért köszönöm
Kösz a gyors választ. Akkor megnyugodtam, a 20 éve rárohadt kuplungot nem akartam bántani, bár még le se szedtem a bal oldalt, csak a ford.szám kihajtás 3 csavarját.
Igen lehetséges, hogy nem zár a szivató, vagy magas az úszószint.
A levegőcsavar mindegy hány fordulatra van kint. Az alapjárathoz és gázreakciókhoz kell hangolni. Így első körön túl sok a nafta neki, tekerd még kintebb, egy kis mértékben a szivató hibát is ki lehet kompenzálni.
Persze lehet
Ha össze is rohadt, az első két kuplungolás után bejáratódik. Ha nem emel ki akkor a kiemelő mechanikával lesz inkább gond, vagy hullámosak a lamellák.
Igen, ki kell venni a felesleget.
A bontó szemmel gond nélkül össze lehet rakni.
Célszerűen le kell köszörűlni a szegecselt fejét a csapnak ahol bontani akarod utána szétesik magától.
Másik bajom meg a kuplung. Ugye a motor 20 évet állt, lehet összeragadtak a lamellák. Lehet vmit kezdeni neki a kuplung szétszedése nélkül?
Lehet hülye kérdés de 250essel még most ismerkedek csak.
Üdv
Olyan bajom lenne hogy a 250/1es TSem... gyujtása jó helyen van, karbit is beállitottam, alapjárat is van, de ha picit meghuzom a gázt hirtelen nagyon felpörög, és lassan csökken csak a fordulat. Mi lehet ez? Szivató nem tömithet?? Levegőcsavar 2,5-3mal van kicsavarva.
Tényleg valaki nem tudja,hogy a es 250/2-esnek mi a pontos láncmérete?Ez 130 szemes,de nagyon hosszú.Vagy csak vegyek ki belőle?
A mai nap csodás volt.Vettem a trophyra láncot,fel akrtam dobni,örömmel láttam,hogy vagy 20 centivel kell rövidebb:))Sebaj,visszaviszem,veszek helyette rövidebbet.Előtte gondoltam áthúzgálom a csavarokat,majd utána indulok,és akkor a megfáradt blokktartócsavar beleszakadt a vázba...Azóta a blokk a satupadon:)Legalább így nem leszek lusta és felteszem a röpsúlyos gyujtást.
Sziasztok!
ETZ 250 eladó, papír nékül, erdőre kiváló. Kérésre képet küldök.
Küldd el légyszi, megnézem.
Ha jól emlékszem akkor duda csavarjára van felfogatva egy U alakú alkatrész még aminek a két végéhez kell rögzíteni a két oldalt!Emailbe egy képet tudok küldeni amit talán látszik.....és segít!
sorszám: 41275 (124807)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-10-31 07:08:52)
Beszereztem egy lábvédőlemezt TS-re. Az alsó felfogatás az OK, de felül nem találok semmit. Kb 6-8 cm re van egy átmenő furat a vázon, de azt nem érem el. Esetleg hiányzik egy alkatrész? Tudtok segíteni?
A lényeg amúgy annyi, hogy a viszkozitás megfelelő csillapítást adjon, kenje a csúszó alkatrészeket és ne habosodjon, mert akkor csökken a csillapítás.
Én csak azért nem azt teszek bele, mert lusta vagyok elmenni, rádásul úgy sem kopok olyan viszkozitásút amit akarok.
Szóval 10W40 motorolaj és ha túl kemény akkor 2T olajjal higítom :)
Hát én sima 15W lengéscsillapító olajat teszek bele. Mire jó ezt így megbonyolítani?
Hello!
Egy barátom kérdezte, hogy milyen olajat tegyen a 125 ETZ-je első telójába.Én azt mondtam neki, amit én is használok, felesbe keverek hidraulika olajat, és motor olajat.
TI hogy szoktátok?
Hello!
Egy barátom kérdezte, hogy milyen olajat tegyen a 125 ETZ-je első telójába.Én azt mondtam neki, amit én is használok, felesbe keverek hidraulika olajat, és motor olajat.
TI hogy szoktátok?
Jó, akkor megírom a cikket, talán jövö hétre el is készül.
Ahány fórum annyiféle ember, az MZclub fóruma gondolom a több tag miatt is ilyen bonyolult. Ide kevesebben járnak, mindennapi okosságok elférnek ekkora helyen is bőven. Én az MZclubon inkább konkrét embereket keresek meg bajaimmal több kevesebb sikerrel. :D Mondjuk legutóbb is mikor a per egyes elektronikával irtam pár embernek, egyedül zsakfos kolléga válaszolt, de a célt elértem.
Példát mondani nem tudok de eddigi motoros pályafutásom alatt kaptam már "szép" válaszokat... Lehet kevertem mert olvasok még pár másik fórumot is.
Rendben.
Szürke marhára vevő lennék, bár már kergetett meg, de kóstolni még nem sikerült :)
Jaj srácok nehogy fórumok közötti háborút robbantsunk ki, hiszen testvér oldalak vagyunk és szerintem nagyon is frankó oldalt és közösséget hoztatok össze.
Mutatja az is, hogy ilyen hevesen elkezdtétek védeni!
VGabor is csak próbálta védeni, jó szándékkal, ennek a fórumnak a becsületét, csak arra nem számított hogy összefonódások vannak a két társaságban :D
Különben is tedd kezedre a szíved. Biztos hogy lehetséges minden ember kedvére tenni? Na ugye hogy nem. Fogadd el hogy Gábornak negatív élményei voltak azon a fórumon, nem hiszem hogy a hiánya miatt omlana össze az MZ Club :)
Hello!
Én már több mint 2 éve tagja vagyok az MzClubHungary-nak és aktívan használom a fórumját, de még senkinek nem emlegették negatív értelemben az "édesanyját".
Az igaz sajnos, hogy a főoldalra és a fórumra külön kell reggelni, de szerintem ez nem lehet olyan nagy probléma.
És aki meglátogatja a fórumunkat az csak is pozitív érzelmekkel tér oda vissza.
És nem utolsó sorban aki ott volt Október 23.-án a duna-plazánál és utána vette a fáradtságot és le jött velünk Ajkára, vagy aki látta az Október 26.-ai Sportklub-os Superbike magazint az tudja, hogy mire is képes az "MzClubHungary"
Nekem 5db jó lenne, hátha összefog a banda,és tudunk valahogy venni:)Én cserébe küldhetek hortobágyi szürkemarhát debrecenipárossal:)
Ja, azt hittem kecskeméti vagy :)
Szinte csak oda visznek.
Az MZ racingon vannak kecskemétiek, majd rákérdezek. Neked mennyi kellene?
Mint írtam, a szakirodalomba fel is tudom tölteni a mondjuk World formátumban.
Egyáltalán nem csodálkozok :)
Keri a múltheti megszakítóbeszerzéssel kapcsolatban:na Debrecenbe sem szállítanak(kérdem én hova,ha a 2 legnagyobb városba nem?),telefonon rizsázott egy sort,hogy kiesik,meg kevés a rendelés, meg csak azt..Csodálkoznak,hogy nem megy a bolt!Szóval aki a környéken lakik benézhetne ha van vkinek kedve, bár most amilyen nihil itt a hangulat:)
Mindentől függetlenül, engem érdekel, gondolom, nem vagyok egyedül ezzel.Ha lesz valahol, szólj, hogy megtaláljam, köszi!
üdv.: R
Üdv mindenkinek!
Esetleg ezt az "anyázást"betudnád linkelni,vagy csak vagdalódzol?
Az meg hogy mindennek megvan a helye miért baj?
Hát igen, valami elhivatottabb meg ráérősebb ember(ek)et kellene bevonni, mert kár lenne az oldalért. Érdeklődés lenne, mert még így lényegében halott oldallal is megyeget a fórum, meg szerveződnek a túrák is. Szóval lenne itt élet, kár ilyen könnyen lemondani róla.
Nem kaptam fel a vizet, csak arra próbáltam utalni, hogy ne csodálkozz, hogy nem működik a úgy ahogy kellene ha olyanok szerkesztik akik "nem érnek rá" vagy csak "elfogyott az energiájuk", hogy finoman fogalmazzak.
Egyrészt nem szemrehányás volt, nem kell felkapni a vizet.
Másrészt, igen. Nem érek rá.
HyGynél lehet átvenni a staféta botot ő adja a jogosultságokat.
Nem fog elzavarni senkit, aki cikket akar szerkeszteni.
Sajnos mikor kiderül, hogy mennyi meló van egy cikk kirakással mindenki elpárolog, pedig legalább 8 embernek van rajtam kívül még hozzáférése.
Jobb ez a fórum, a többivel szemben átlátható...
MZ club fórumára se elég ha regisztrálva vagy az oldalra, még külön a fórumra is kell, ott meg keresd meg mi a bajod mert utána a rossz fórumból meg kianyáznak...
Nem "lelkes ember" vagyok csak türelmetlen ( tavalyi cikk megjelentetése 3.5 hónapba került). Nem tudom, hogy miért nincs aki kirakjon egy cikket, tudomásom szerint neked van hozzá jogosultságod (legalábbis egy éve még volt, igaz akkor sem törted össze magad, HyGy igaz kb. két hónap alatt de legalább megcsinálta). Ha nem értek rá akkor vagy a másoknak kell átadni a stafétabotot vagy "be kell csukni a boltot"
A nem regisztráltak ugyan nem látják, de volt egy ilyen szavazás a régi oldalon:
Mit csinaljunk HyGy-vel ha nem dobja ki a szetbarmolt hengeret amivel boldogit minket?
Feb 16, 2004
:-)))))))))) már akkor is HyGy volt a Szocimotoros mozgatója :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|