:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Igen célszerű. Én majdnem minden leállítást így követem el. Persze még az utca elején elzárom a benzincsapot.
A keverék benzin, a pára, és a réz alkatrészek reakcióba lépnek egymással a hosszú állás alatt, és zöld takony formájában összegyűlik az úszóház alján.
Persze egyetlen tél alatt nem fog ez bekövetkezni, de előfordulhat hogy az úszóházban megromlott benzinnel tavasszal nem indul a motor. Ha üres az úszóház a tankból viszonylag jobb minőségű benzint fog kapni és könnyebben indul.
A párakicsapódásból eredő pár csep víz is könnyebben átöblítődik így. (elsősorban ezért szoktam kijáratni)
Ha igazán jót akarsz akkor leszeded az úszóházat és teljesen kiüríted, valamint a leállítás után bedugaszolod a kipufogót.
Sziasztok,
Olvastam valahol, hogy a téli leállás idejére célszerű a motor karburátorából - elzárt üzemenyag csap mellett - kijáratni a benzint. Van ebben tapasztalata valakinek?
/2-es főtengely nem jó bele?
mert annak a hajtókara egyezik TS-ével.
Sziasztok szükségem lenne egy ES250/1 es hajtókarra nem tudjátok honnan lehetne beszerezni? E-motorparts-al és az MZ-b vel próbálkoztam már előbbinél nincs utóbbinál meg csak komplett főtengelyt találtam 123 euro-ért. Segítségeket előre is kössz.
Semmi gond! Nagyobb baj, hogy beáll a tél, a tavasz meg oly messze van.:(
Bocs, de én meg azt hittem, hogy te az egyik haverom vagy és azért szólítottál meg. Kössz a segítő szándékodat.
Köszönöm a segítséget Keri!
Egyébként nem haragszom. Lehet, nekem is rossz napom volt:)
Annyit még hozzátennék, hogy én a távolsági fényre szoktam állítani, úgy hogy egy egyenes sík útszakaszon a lehető legtávolabb lássam az utat magam előtt.
Ekkor a tompított is automatikusan megfelelő bevilágítást fog adni, vakítás nélkül...bár be kell valljam, egyik motorom fényforrása sem az a vakító jellegű, szóval a szembe jövőket egy pontatlanabb beállítás sem szokta zavarni.
Azt nem tudom, de én neten találtam egy leírást, az alkalmazható az ETZ-re is:
A fényszóró beállítási értéke: a tompított világítás esetén a sötét/világos határ távolsága az úttesten. A tompított fény lejtése 1 %-os, vagyis a fénysugár lejtése 10 m-en 10 cm. A fénynyaláb közepét?l a tompított fény árnyékolása a jobb oldalon 15°-kal emelkedik. Ebb?l adódik az aszimmetrikus tompított világítás.
Ez így is van, ahogy gondoltad.
Szeretjük és tiszteljük a segítőkész embereket.
Nézd el neki, nem szokott ilyen lenni, de biztos rossz napja volt, vagy rosszul fogalmazott.
Sziasztok,
Letöltöttem az ETZ szerelési útmutatóját, de sajnos a fényszóró beállítási adatait (távolság a faltól, magasság) nem tudom "kibetűzni". Tudna valki segíteni?
Bocs, hogy ismeretlenül megszólítottalak, de azt hittem, a fórumon ez nem lesz gáz...
Egyébként Istvánnak hívnak, és pusztán segítő szándékkal szóltam hozzá a bejegyzésedhez.
Fúúúj!!! Szájsebész!!!
Még a szó is borzalmas!
És még föl is engeded a motorra, meg még tetszik is! Micsoda perverz élményeid vannak! :-D
Szia Zoli,
Teljesen nyugodtan válthatsz biztosítót. A bankot csak az érdekli, hogy LEGYEN biztosításod. Én is lecseréltem egy kedvezőbb ajánlatra a casco-t
A mai napos száraz időben kitoltam a trophyt, gondoltam azzal megyek a szájsebészetre.Oda is érek szépen letettem a rendelőablak előtt, szépen felvágták az ínyem, fojt a vér meg ilyesmi,amikor is öltözök fel, látja a doki a motoros kabátom, rá is kérdezett,hogy azzal jöttem-e?(Kezemben a sisakkal elég nagy rá az esély).Kiderült veteránbuzi a doki,kikisért, legalább 20 ember várt még rá, leszart mindenkit, körbecsodálta, még rá is ült.
Külső szemlélőként csodálatos látvány lehet egy öreg trophyn egy fehér köpenyes orvos szájmaszkban, mellette a "néma tulaj" (mert elintézte nekem..)vérző, törölgető szájjal aki a kérdésekre próbál úgy válaszolni, hogy van benne 40 centi cérna.Ilyenkor már bánom nem fotóztam le a dokit:))
A biztosítód teljes felvilágosítást ad akár telefonon is,de szerintem a mai rendszerben a casco is szabadon választható.De ez csak az én véleményem,inkább hívd fel őket,ez a kör a karbi, meg a gyujtásállításban erős:)
A hitel a cascoval együtt van fizetve.
Szevasztok
Tudom hogy nem teljesen ide tartozik a kérdés de segítsetek már ha tudtok.
Lenne egy olyan gondunk hogy van egy új gépjárművünk és azon hitel van.Mikor megvettük a kocsit akkor kellett rá cascot kötni de a casco és a kötelező nem ugyanahoz a biztosítóhoz lett megkötve.Most pedig úgy szeretnénk hogy egy biztosítóhoz legyen megkötve a kettő.De amíg a hitel rajta van a kocsin addig a cascot át lehet kötni másik biztosítóhoz?
Akinek van ebben tapasztalata azt kérem segítsen.
Előre is kössz
Ezt egy jobb velorex is tudja irányváltóval! :-D
www.myconfinedspace.com/2008/01/16/lamborghini-diablo/top_speed_112_km_hjpg/
Szerintem ne nyúlj hozzá, ha nem minden szám olvasható, akkor van olyan kategória, hogy sérült alvázszám. Maximum abba esel bele, de attól még forgalomba maradhat.
Ha átütöd és nem lesz 100%-os nagyobb gond lehet belőle.
Szerintem kezeld le jól h ne rozsdásodjon aztán hagyd úgy...én se foglalkoztam vele....ha látható még akkor meg főleg.... műszakin vagy eredetvizsgán oldják meg ha akarják,ha nem bírják elolvasni:)....
Hali!
Van rengeteg alkatrészem 150-es tz-hez, egybe elvihető minden 50-ért.talán még 2mzt is összelehetne rakni belőle.
ETZ 250 nyaktábla vagy ha úgy tetszik géptábla üresen eladó. Ár 1200Ft+posta ktsg.
Szemcseszóráson kicsit megkoptatott alvázszámmal lehet (vagy kell) vmit kezdeni? A motor forgalomban van.
Különben ha az ember képes figyelmen kívül hagyni a hülyéket, szoktak azért értelmes emberek is odakeveredni a nyilvános fórumokra, akiken keresztül részletesen meg lehet ismerni egy ellenérdekelt fél motivációit és érzéseit.
Persze azért nem mindenhova. Politikai fórumokat messzi kerülöm, mert ott még értelmes vitát nem láttam :)
Szeretek vitatkozni, és tudod egy ilyen nyilvános fórumon meggyőzni valakit, na az az igazi kihívás :D
Volt már hogy autós fórumon ahol éppen a motorosokat fikázták meggyőztem az értelmesebb autósokat, hogy nem is vagyunk köcsögök :D
A legtöbbször a fórumozók csak a saját begyöpösödött igazságukat hajtogatják. Mindkét tábor, és így képtelenek meglátni a másik fél igazságát. Legtöbbször amikor ilyen helyre írogatok, próbálom kissé megvilágítani a saját álláspontomat...de van hogy csak jól esik trollkodni :DDD
Ejha, te igazi mazochista vagy!
Leállsz vitatkozni a totálcar IQ gazdag olvasótáborával... :-D
ja ezt én is eljátszottam, de valami írtó puha fémből volt, a végén már nem ment fel a recézett tengelyre mert úgy eldeformálódott, de még mindig leesett.
Most lebuktam :))
Régebben az autósokkal vitatkoztam a motorozásról és rendszeresen úgy akartak sértegetni hogy vesedonor meg ilyesmi, ezért lett Donor a nickem, mert így meg sem próbálkoznak ilyen ostoba "érveléssel", simán belenyugszanak hogy donor vagyok és scak szimplán anyáznak le :)
nekem is laza volt régebben,de leesni nem tudott,de láttam h laza,aztán ahol összeért már a bevágásnál,én a vágást megszélesitettem,nemtudom talán azzal a vékon kisflexkoronggal.az kb 1 mm-s.Csak simán ugyanott engedtem bele a flexet ahol a gyári volt,csak picikét szélesebb lett ,igy meglehet szoritani.
Keri, sejtettem hogy te vagy a Donor, de most már biztos is vagyok benne.
Jók azért ezek a keletiek is... Simson ma egy brutál terepezésen vitt át, MZ se azért nem megy mert nem indulna csak festem a vázat, a 250/1es meg 20 év állás után indult 2. rugásra.... :D De azért tartok pont 3at h egy csak legyen működőképes, a 3 vételára összesen 110e...
Nekem is rendszeresen leesik a váltókar, hiába húzom meg.
Gagyi kisipari....
Nekem fel volt kötve egy dróttal, ha leesik ne veszítsem el :)))
Bár mostanában egész jól tartja magát pedig a drót sincs rajta.
Nincs probléma belőle, ha kicseréled ezeket újra jó lesz, nem lehet szétrugni...legfeljebb a sípcsontod bánja ha rácsattan az akadás miatt a berugókar :)
Ha megakad megteheted azt, hogy leköszörülöd az első fogat ami az akadást okozza, egy darabig így is lehet használni, ha nem akarod még cserélni.
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2010/11/14/etz-vel_szivni_szivni_es_szivni/
Érdekes cikk több szempontból is.Érdemes a cikk írójának a szavait figyelni, hogy mennire ért a dolgokhoz az már kétséges...Ja elhegyja a váltókart.-kérdem én nem érezte,hogy előtte fellazult?Képes a végére odaírni,hogy ő nem utálja az Mz-t, csak több millió ember előtt fikázza.Jót derültem a sok okos hozzászólóhoz is.Na ezek az emberek miatt élnek a bankok, mert vesz japán csodát 0% önerővel hitelre, de japán nem "szar mz".
Üdv mindenkinek!
Milyen következményekkel jár ha kopott fogasívvel rugdosom a motort? Néha megakad az elején, ezért óvatos vagyok.
A 230V fázisa nem kunszt....mellesleg tényleg azzal lehet tuti üzembiztosra kimérni a testzárlatot.....
Ami nekem van az megszakítja mindkettőt.
Azért jó mert azt gyorsabban le lehet kapcsolni, ha füstöl :)
http://totalbike.hu/hirek/2010/11/12/hoppa_visszternek_a_ketutemuek/#comments
700-as 2T.
Ja igen, a kapcsolós elosztót azért nem ajánlom, mert már láttam olyan (tuti kínai) gagyit, amin csak az egyik vezetéket kapcsolta.
Ezzel érhetik meglepetések az embert! :-D
Bocs nyomkodtam a vissza nyilat a böngészőben, közben meg elküldtem még egyszer...
Na ne dramatizáljátok a helyzetet. hozzá sem kell érni!
Beköt mindent és a végén bedugja a konnektorba. ha világít az izzó rossz, ha nem történik semmi, akkor meg jó. (izzó helyet a feszültségmérő még jobb) Aki fél tőle nézheti 10m-ről is, nem kell fogdosni!
A nagyobb fesz pedig azért kell, mert a repedezett lakkozáson a 6V nem biztos hogy egy hétköznapi multiméterrel mérhetően áthúz, és akkor azt hinné az ember, hogy jó. Beépíti, szépen, majd bemelegszik és még inkább letestel nincs rendes mágneses tér és már nem is tölt rendesen. Az ember meg vakargatja a fejét, hogy most akkor mi van, kimértem mindent és jó volt...
Viszont amin a 220V nem húz át az tuti jó!
Egyébként akinek nincs rendes műszerezettsége (és miért lenne), annak a forgórész kiméréséhez is ugyanezt ajánlom.
Na ne dramatizáljátok a helyzetet. hozzá sem kell érni!
Beköt mindent és a végén bedugja a konnektorba. ha világít az izzó rossz, ha nem történik semmi, akkor meg jó. (izzó helyet a feszültségmérő még jobb) Aki fél tőle nézheti 10m-ről is, nem kell fogdosni!
A nagyobb fesz pedig azért kell, mert a repedezett lakkozáson a 6V nem biztos hogy egy hétköznapi multiméterrel mérhetően áthúz, és akkor azt hinné az ember, hogy jó. Beépíti, szépen, majd bemelegszik és még inkább letestel nincs rendes mágneses tér és már nem is tölt rendesen. Az ember meg vakargatja a fejét, hogy most akkor mi van, kimértem mindent és jó volt...
Viszont amin a 220V nem húz át az tuti jó!
Egyébként akinek nincs rendes műszerezettsége (és miért lenne), annak a forgórész kiméréséhez is ugyanezt ajánlom.
220al mért kell méregetni?Ez nagyon veszélyes.Ha mondjuk a tekercs kivezetése hozzáér a dinamó testjéhez akkor ráz a dinamó is.
Nem lenne elég akár 6 voltos akksi vagy 12v os akksi?max ebbe az akksis körbe sorosan betesz egy 5 w os izzót mondjuk az is fog világitani ha minden jó.
Jelentem túléltem, és még a trophy is megy.De még, hogy? Ez a röpsúlyos téma megfiatalította a viselkedését.Keri küldheted, remélem már csak nem csap agyon az árom, meg más sem...:))
a lenyeg, hogy lehetoleg ne mezitlab allj a vizes fuben es ne markold bal kezzel a fazist. Igyekezz egyszerre csak egy kezzel dolgozni, esetleg kesztyuben, ha ugy erzed, de mindenkeppen szigetelt fogoval, csavarhuzoval. Tardsd fejben, hogy ha aram halad at az izmaidon, akkor azok osszehuzodnak, ezert nem tudod elengedni a vezeteket, ha ramarkolsz. Ha ellenben nem a tenyered, de a "masik fele" er hozza, akkor az izom elrantja tole a kezed, szoval egy kis ijedseggel meguszod. Ne parazz, attol rosszabb. Az aram akkor ol, ha tenyleg hulyen allsz hozza, a legtobb ember kibir egy-ket komolyabb aramutest is.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|