hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 25. péntek 
Márk

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2011-01-09 10:49:55
Pár hibája azért kiderült a használatban.

Pl. a rendszámtábla világítás ledjeit körbe kellett önteni melegragasztóval, vagy FBS-el, mert a rázkódástól sorra törtek el a lábaik.

A csatlakozó vezetékek is hajlamosak voltak letörni. Jobb lenne csavarral rögzített csúszósaru, ami tehermentesíti a nyákfóliát.

Itt még nem SMD ellenállásokat használtam. Alapvetően ez is jó, de rengeteg munka van ennyi ellenállat.

A paneleket FBS-el ragasztottam be. Ez a megoldás kicsit sufni, de nagyon bevált.
sorszám: 41465 (125746)
(előzmény: Árpád, 2011-01-09 10:03:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-01-09 10:03:35
Szerintem nagyon igényesn csináltad meg, nekem tetszik.
sorszám: 41464 (125745)
(előzmény: Keri, 2011-01-09 08:50:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-01-09 10:01:43
Nekem csak a féklámpa rész ledes. 16 darab fehér led van benne. A porossan világít.A biztonság kedvéért erősseb vissza vannak fogva ellenállatokkal, de így is erősebb másfélszer a 21 wattos hagyományosnál. Vizsgán két helyen is nézték a világítást, mind a két helyen elfogadták így. Perste az első helyen más miatt elküldtek.
Szerintem ebben a teljesítményben nincsenek flnyesebbek még. Vannak 1 varrosés 5 watoss ledek is, az 1 wattos akkora mint az enyémek, de alu lapkára van szerelbe. Ja és nem 40 forint, mint amennyiért én tavaly előtt vettem a benlévőket.A 4 vattos talám 8X8 milis. de lehet hogy risszul emlékszem ls 10X10es. Éa több ezer forint egy. De létezik kölönböző darabszámú, méretű 1 és 4 vattos is. Van szinházi reflektorba való tábla, jobb mint a régi légvédelmi refik voltak, de száezrekbe kerül, ha jó a memóriám. Pedig azzal ki lehetne bőven váltani az első lámpát is. Persze a rendőr csak azért nem üvöltene a láttán, mert levegőt sem kapna. De írni tudna.... :D
Pedig biztosan jobban látnék vagy ezer wattosnak megfelelő világítással. :D
sorszám: 41463 (125744)
(előzmény: Keri, 2011-01-09 09:01:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-09 09:01:54
Jó tudom, hogy azóta kicsit erősebb ledek is vannak, és én túlméreteztem a fényerőt, mert rühellem ha nem vesznek észre, de azért wattonként egy LED még mindig ajánlott...szerintem.

Nekem így jóval erősebb a fénye mint bármelyik 12Vos izzós MZ-nek, de nem erősebb a fénye mint bármelyik LEDlámpás autónak.

A hexagonális elrendezés azért van, mert így kívülről úgy néz ki mintha izzó lenne. A középső fehér ledek is pirosak, csak azok 15°-osak a piros-pirosledek, pedig 30°

Ez egyébként annyira bejött, hogy eddig se rendőr se műszakis nem vette észre.

Havernak is csak azért vette észre, mert úgy kérte, hogy neki egy vonalban legyen, de ott is csak a túl gyors felvillanásra kapta fel a fejét a vizsgabiztos, de neki is csak annyit mondott röhögve, hogy azt majd cserélje izzósra...na persze :)
sorszám: 41462 (125743)
(előzmény: Jaky16, 2011-01-08 20:29:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-09 08:50:57
Nem kevés az a LED?
Az enyém ilyen:
sorszám: 41461 (125742)
(előzmény: Jaky16, 2011-01-08 20:29:06)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-01-08 20:29:06
Sziasztok!
Rég voltam már itt.Na hát először is Boldog Új Évet mindenkinek! A tél alatt kicsit szorgoskodtam az MZ világításán Íme:


http://sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=46031


http://sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=45671

http://sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=45490
sorszám: 41460 (125741)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-08 15:10:04
Nincs nyilvántartás, egy nem rendszámos járműre. De ha nagyon aggódsz, írasd alá egy csövivel, ha megtalálják sem lehet behajtani rajta.
sorszám: 41459 (125736)
(előzmény: Troster07, 2011-01-08 13:55:46)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-08 13:55:46
Akkor a fiktív átírást már nem lehet elkerülni.Már csak az a kérdés,hogy a fiktív előző tulaj be nem fizetett napjait is én fogom állni?És visszamenőleg 2005-ig?Akkor az 182500-102200000 forint közé esik. A hülyének is megéri, nem, hogy nekem:)))
sorszám: 41458 (125735)
(előzmény: szsrobert, 2011-01-08 13:06:04)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-08 13:06:04
Járműkategóriától és teljesítménytől függően 100Ft/naptól 560Ft/napig terjed a díj. Kösz a tippet.
sorszám: 41457 (125734)
(előzmény: Árpád, 2011-01-08 12:28:22)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-08 13:02:41
Szegény kis Simson staromra fizethetek, ugyanis 1973 óta a családban van,bár nagyapám nevén van a szürke forgalmi,de van egy hivatalos adás-vételi, hogy nekem adta 1995-ben akettes átlagért ugyebár:))
Legfeljebb megveszem tőle, aztán fizeti az öreg a fennmaradó részt:))
sorszám: 41456 (125733)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-01-08 12:44:36
A Netrisk nekem is bejött.Rajtuk keresztül intézték a biztosítást az ETZ-hez amikor ajánkba adták nekem. Így nem kellett személyesen megjelennem, elegek voltak az adataim. Azért tényleg poén volt ahogy a mocit kaptam.
Levittek vidékkre mocit nézni, mondván az egyik társnak kell. Még vacsit is kaptam, hogy segítettem választani. :D
Vacsi közben megkért a nevezett illető, hogy had irasa a nevemre a mocit, mert azért kell a tartalék, mert az APEH el akarja venni a motorját esetleg.
Eltelt cagy két hónap. Egyszer szólnak hogy jelenjek meg egy címen motoros ruhában, bukóval, mert egy újság képeket akar a tagságról.Itt betuszkoltak egy szobába mert várni kell a fotósra. A többiek kimentek a szobából, ahányszor én próbálkoztam ezzel, a háziasszony üdítőt, sütit nyomott belém.Mire kimehettem a többiek ott áltak sorfalt alkotva. előttük a motor.Külsőleg felújítva. Új kipuff, ülés, stb. Majdnem sírtam a meghatotságtól.
Bocsi az offért, de a Netriskről ez jutott eszemne.
sorszám: 41455 (125732)
(előzmény: Keri, 2011-01-08 12:24:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-08 12:32:24
Netrisknél megnéztem, nem ír extra büntetést, külön kezeli az SMKP-t.
De azért fel kell hívni őket, és ha mégis kellene fizetni, akkor Árpád módszere a nyerő. Ráadásul teljesen törvényes.
sorszám: 41454 (125731)
(előzmény: szsrobert, 2011-01-08 10:32:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-01-08 12:28:22
Ha jól néztem a szabályt, járműkategóroától függetlenül napi százast kell fizetni azért az időért amíg nem volt biztosítva. Gondolom, a tulajdon megszerzésétől ketyeg az idő. Segédmocit nem kell átiratni. Tehát jó eséllyel elég ha eladod valakinek és visszavásárolod. :D
Ha követelik a régi tulaj biztosítását az gáz.De prónálkozni érdemes szerintem.
sorszám: 41453 (125730)
(előzmény: Troster07, 2011-01-08 12:17:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-08 12:24:12
Ez jó, vonják ki a forgalomból. Kíváncsi vagyok a rendszámra és a forgalmira mit írnak :D
Szerintem a rendszámos biztosítást szabályait akarta alkalmazni az ügyintéző.

Keresni kell másik biztosítót, vagy ügyintézőt, esetleg nézd meg a Netrisket, azok minden baromságot el tudnak intézni. Nekik köszönhetően, pl a Malus2ből egyből Bonusz2 be került a kocsim :)
sorszám: 41452 (125729)
(előzmény: szsrobert, 2011-01-08 10:32:15)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-08 12:17:28
Na erre bennem is felment a pumpa!Én most készültem el egy kismotorral amit jövőhéten akarok biztosításra bejelenteni.Az 2005 óta áll.Akkor az ember azt mondta nem kell papír ha nem használom magától megszűnik a szerződés.Akkor gondoltam a jövőmre nehogy gebasz legyen belőle, így kiváncsi leszek nekem mit mondanak, de ha hasonlót én rájuk borítom az asztalt.Márpedig minden esély megvan rá.
sorszám: 41451 (125728)
(előzmény: szsrobert, 2011-01-08 10:32:15)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-08 10:32:15
Féloff:
Fizettetek már MABISZ-díjat a segédmotor biztosítására?


Eset: 2010.11.08-án hozzájutottam a géphez. Mivel a hideg miatt a fészerben volt letakarva, nem kötöttem rá biztosítást(fizethettem volna az éves díjat 2 hónapra, ha használtam volna).

2011.01.04-éb becsületes állampolgár lévél beballagtam a K&H-ba. Érdeklődtem a biztosítási díj felől. 3396Ft-ot számolt az úr.

"-És még majd valamennyi Mabisz-díjat kell fizetni, két csekk lesz!

-De nem használtam a motort. Miért fizetnék?

-Akkor kivonják a forgalomból.

-Segédmotorkerékpárt hogy vonnak ki a forgalomból?"


Szóval nem volt képben. Utánanézve kiderült, hogy a fészerben pihenés 57 napjára (NEM HASZNÁLTAM!) fizetni kell napi 100FT-ot a Mabisznak, csak azt nem tudom mire. Tehát 5700Ft+3396-Ft. Ezt elfelejtette kiszámolni az úr...



Van egy másik segédmotorom. Több évig fizettem a biztosdítását, majd elromlott. Ezért tavaly nem használtam.

Ezek szerint, ha ma bemennék biztosítást kötni rá, az elmúlt év 365 napjára 36500Ft-ot kellene fizetnem a Mabisz-nak.


A szomszédnak van egy segédmotorja. Évek óta nincs rajta biztosítás. Ő hányszor 36500Ft-ot fizet igénybe nem vett szolgáltatásért?


Ha veszek alkatrészként 10 segédmotort, és egy év alatt összerakom őket, majd biztosítást kötök rájuk, fizessek 365000Ft-ot a Mabisznak a semmiért?
sorszám: 41450 (125727)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-07 19:09:03
Nagyobb sebességnél kerékpárgenerátor is töltheti a 12V-os akkut. :-)
sorszám: 41449 (125723)
(előzmény: Czoller, 2011-01-07 17:50:29)

 
 
Czoller
válasz erre | email2011-01-07 17:50:29
Ma betettem a túradobozba az autóakksit aztán hasítottam 1-et ebben a jó időben :D nem kell ide tölltés :P
sorszám: 41448 (125720)

 
 
atom87
válasz erre | email2011-01-06 16:52:04
Pontosan!

2T kapálógép motort újítottam fel FAG csapágyakkal: tökéletes!
sorszám: 41447 (125714)
(előzmény: Keri, 2011-01-05 13:04:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-05 13:04:46
ÉS a FAG minősége sem rosszabb, mint az SKF
sorszám: 41446 (125685)
(előzmény: atom87, 2011-01-05 11:55:05)

 
 
atom87
válasz erre | email2011-01-05 11:55:05
FAG-ra gondoltam, korábban SKF-et vettem, de nem érte meg a plusz pénz érte...

Köszi a válaszod!
sorszám: 41445 (125684)
(előzmény: Keri, 2011-01-05 08:11:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-05 08:11:28
kb. 10ezer
Természetesen minőségtől függően kevesebb és több is lehet.

Azonban nem ajánlom hogy mindenféle noname csapágyat megvegyél.

A megfizethető és jó minőségű csapágyak, amik hirtelen eszembe jutnak:
ZKL, Koyo, FAG
Persze lehet több is, de ezekkel vannak pozitív személyes tapasztalataim.
sorszám: 41444 (125682)
(előzmény: atom87, 2011-01-04 21:47:02)

 
 
atom87
válasz erre | email2011-01-04 21:47:02
Üdv!

125 ETZ blokkot újított fel valaki mostanában?
Arra lennék kíváncsi, hogy mennyibe kerülhet a teljes csapágy garnitúra?
sorszám: 41443 (125678)

 
 
válasz erre | email2011-01-04 18:07:41
Eladó:

TS MZ250, 1975,piros, rendezett papírokkal és műszakival. Gyönyörű, felújított állapotban, oldalcsomagtartóval. Ár: 210.000Ft

TS MZ250, 1975, nagyon szép, gyári állapotú (egyedül az ülést kell áthúzni): Adásvételivel és szürke forgalmival. Minden gond nélkül forgalomba helyezhető: Ár: 120.000ft.

Tel: 06-20-924-0454

sorszám: 41442 (125674)

 
 
válasz erre | email2011-01-04 17:59:31
"a BETŰK"! Csak hogy helyesek legyünk...
sorszám: 41441 (125672)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2011-01-04 12:07:37)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-01-04 12:21:44
Akkor így jártunk.
sorszám: 41440 (125662)
(előzmény: Árpád, 2011-01-04 12:14:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-01-04 12:14:30
Ka adsz egy új billencset és monitort(vagy szemet) akkor kevesebbet fogok félreütni.De így, hogy vakon gépelek, a már leírt szövegeket félóráig találgatva, ennyire futja.
sorszám: 41439 (125661)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2011-01-04 12:07:37)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2011-01-04 12:07:37
A BETÜK!
sorszám: 41438 (125659)
(előzmény: Árpád, 2011-01-04 10:01:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-01-04 10:01:15
Ne tejezd hogy indukció mérővel ki lehet mérni. A végén elolvassa valamelyik ismerősöm és nekem is kell csinálnom egyet. :D

Amúgy ha lassan ment el a delej, még mindig lehet hibás a fesszab is, főleg ha mechanikus. Ha az, meg kell nézni az érintkező pogácsákat.De végig kell bogarászni ellenállás méróvel az összes madzagot. Nekem pl azzal nyizott az ETZ-m, hogy kiforrasztotta magát az egyik fázis kivezetése a generátoron. Hol érinkezett, hol nem, aztán egyre rotkábban érintkezett, majd sose. Az aksi tároló hatása , az hogy magas fordulaton a két fázis is tudott 14 voltot felett pridukálni, olyanná tette a dolgot, mintha lassan ment volna el a töltés. A mai napig nem derült ki miért forasztotta ki magát a vég. Zárlat nem volt, de még átvezetés sem. Az újrafottasztás után tökéletesen múkodik már kagdnem hátom éve. Valószínüleg szarul fottasztották, vagy rossz volt a folyasztószer, idővel kimarta az ónt.
A lényeg, érdemes még egy kicsit méregetni a jószágit mielőtt elcipeli induktovitást mérni.
Még valami: A szlnkefe állóhekyzetben történő vizsgálata, illetve cseréje nem jelent sokat. Hibás lehet a szénkefe tartó. Forgás jözben fennakad a kefe.De lehet azon a tájon még egy kellemetlen hibaforrás. Ha ütni kezd a firgórész, egy szint felett már nem tudja követbi a kefe.Amikor réges régen szerelőnél volt az első tz-m, a szerelő mutatitt eny másik ETZ-t, aminek ez volt a baja. Nem kis idejlne került míg rájott mi a baj.abban az esetnem leesett a tulaj álla. Nevitte a motort elektromos hibával és csapágycserét kapott. :D Azt már félve említem, hogy az említett motoron a forgészt is gumikalapácsolni kellett(én cseréltem volna) mert egy előző tulaj az excenter ütögetésével próbálta meg orvosolni az excenter ütését. gondolom nem kicsiket paskolhatott oda, mert állítólag még a szén korongok is ferde helyzetbe kerültek. Aztán ehhez jött hozzá idővel a főtengely csapáégy hatalmas lógása. Nem tudom, nem én javítottam a motort, de jól nézhetett ki.
Tavaly tavasz végén egy jawa 360at javítottam, azon azért nem volt töltés mert egy zálat dudort gyártott a szénkefe tartóra. Pedig valami hőre keményedő anyagnak néztem a tartót.
sorszám: 41437 (125657)
(előzmény: Keri, 2011-01-03 22:19:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-01-04 09:18:47
Ha Esztergom környéki vagy, én is tudok segíteni.
sorszám: 41436 (125655)
(előzmény: Czoller, 2011-01-03 20:24:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-03 22:37:32
Mennyi a köridőd Kecskeméten, hogy ilyen menetdinamikai változtatásokra van szükséged? :)

Szerintem másold le az MZ racingos MZ-k módosításait. Azok kipróbált és működő megoldások.
sorszám: 41435 (125647)
(előzmény: omlas, 2011-01-03 18:43:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-03 22:19:35
Ha kizártál mindent, ami marad az lesz a hibás :)
Ebben az esetben egy indukció mérővel a leg egyszerűbb kimérni.

Nekem van szivesen megnézem neked. Pesti vagyok, 4. kerületben fordulok elő, illetve Ferihegy környékén, vagy a kettő között.
sorszám: 41434 (125645)
(előzmény: Czoller, 2011-01-03 20:24:47)

 
 
Czoller
válasz erre | email2011-01-03 20:24:47
Szénkefét cseréltem már,az akksit is feltölöttem szerintem a tekercselés lesz a tettes. :) Köszi a segítséget
sorszám: 41433 (125635)
(előzmény: Keri, 2011-01-03 17:22:26)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-03 20:21:18
Hogy akarod leengedni? Gyártatott villakifllikkel? Berugózáskor a sárvédő beleérhet a kipufogókönyökbe.

Dugattyútömeg:Etz 150 könnyített, rövidített dugattyú gyűrűkkel 186g , +125-ös csapszeg (rövidebb a 150esnél) 32g=218g.
sorszám: 41432 (125633)
(előzmény: omlas, 2011-01-03 18:43:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-01-03 19:21:04
Én úgy emlékszem a rugónak elég sok adata meg van adva valamelyik MZ könyvben.

Gyártásnak ajánlom a tatabányai rugógyárat.
sorszám: 41431 (125620)
(előzmény: omlas, 2011-01-03 18:43:04)

 
 
omlas
válasz erre | email2011-01-03 18:43:04
Üdv!

ETZm első villájába progresszív rugót csináltatnék. Ehhez kéne segítség, hogy hogy számoljam ki a rugó erőket, ehhez van e program, valakinek tapasztalata, illetve hol tudám legyártatni és mennyibe fájna eme kis művelet.
Ha a kormánykifliknél lejjebb engedném a motor elejét az mivel járna? Sztem rövidebb tengelytávval, jobb súlyelosztás, kanyarodás és közvetlenebb kormányzás.
sorszám: 41430 (125615)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-03 17:23:06
Nem lehet amúgy, hogy a töltésed egy pillanat alatt ment el csak az akkuban volt még villany?
sorszám: 41429 (125603)
(előzmény: Czoller, 2011-01-03 15:04:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-03 17:22:26
Akku, vezeték, szénkefe, diódahíd, fesszab, forgórész tekercselés, állóész tekercselés.

Ebben a sorrendben ellenőrizd, a működőképességet, egy multiméterrel.
sorszám: 41428 (125602)
(előzmény: Czoller, 2011-01-03 15:04:29)

 
 
Czoller
válasz erre | email2011-01-03 15:04:29
Szevasztok
Van egy kis problémám az ETZ-mel.
Nincs rajta töltés és nem tudok rájönni h mi lehet a probléma.Szépen fokozatosan ment el róla a töltés nem egy pillanat alatt. Ha lenne valami tippetek annak nagyon örülnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Széles utat
sorszám: 41427 (125590)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-02 20:39:35
Már van benne 2 szelep. A kerekekben.
sorszám: 41426 (125566)
(előzmény: Atilla, 2011-01-02 17:50:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-01-02 17:50:04
Tegyél bele szelepeket, esetleg tárcsás vezérlést. :-D
sorszám: 41425 (125540)
(előzmény: szsrobert, 2011-01-01 14:52:43)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-02 11:09:50
Vizes MZ-henger.
http://cgi.ebay.de/MZ-ETZ-150-Zylinder-NEU-Wassergekuhlt-250-251-301-500-/330505975011?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4cf3b0f4e3
sorszám: 41424 (125517)

 
 
omlas
válasz erre | email2011-01-01 16:58:37
upsz, egy vesszőt kihagytam... Azért ekkora hülyeséget nem tennék:P
sorszám: 41423 (125509)
(előzmény: szsrobert, 2010-12-31 19:36:09)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-01 14:52:43
A tehetetlenségi erő(lassulás-gyorsulás, csapágyakra, hajtókarra ható erő), a dugattyúsebesség(dugó-henger kopás).

Széria is pörög 12000-et üresben :-)

Nem. a hatásfokát szeretném javítani, a fogyasztását csökkenteni. ;-)
sorszám: 41422 (125507)
(előzmény: Keri, 2011-01-01 10:49:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-01 10:49:57
Nem a dugattyú tömege, korlátozza a fordulatot.

Kipufogó vezérlés módosítása és másik kipufogó kell a fordulat növeléséhez.
Esetleg kis kompresszió növelés, jobb gyújtás, lazább dugattyú illesztés.

De ismerve téged, nem a teljesítményt akarod növelni, ugye? :)
sorszám: 41421 (125499)
(előzmény: szsrobert, 2010-12-31 19:41:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-01 10:43:41
A pincém kuplerájából kiásni nem egyszerű, de ha kiásod akár a tied is lehet :)))
sorszám: 41420 (125498)
(előzmény: szsrobert, 2010-12-31 19:34:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-12-31 19:48:37
Könnyített dugattyú:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028182
68948 hozzászólás.
sorszám: 41419 (125486)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-12-31 19:41:51
Azért magasabb fordulaton jobb lehet a könnyebb dugattyú/csapszeg. De lehet, hogy 6000-es fordulaton még nem számít, mert a dugattyú/henger hamarabb elkopik, mint, hogy szétrepülne bármi a tömegerők és az anyagfáradás miatt.
sorszám: 41418 (125485)
(elözmény: Keri, 2010-12-31 08:28:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-12-31 19:36:09
"valszeg műanyagból első villa módosítása"
Boldog új évet minden MZ-rájdernek! :-)
sorszám: 41417 (125484)
(elözmény: Keri, 2010-12-31 16:40:27)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-12-31 19:34:10
Képet adnál a könnYÍTETT DUGATTYÚRÓL?
sorszám: 41416 (125483)
(elözmény: Keri, 2010-12-31 08:28:10)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu