hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. szeptember 23. kedd 
Tekla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Árpád
válasz erre | email2011-02-11 16:17:50
Még utánna gondoltam a dolognak. még kevesebb lessz a szagatott teljesítmény, mivel a trafó induktivitás is. Az eredő impedancia nagyobb jóval mint az egyenáramú ellenállás, a teljesítmény kisebb.
Szóval ebből a szempomtból jó lesz az utángyártott trafó. De más szempontból.... Nekem egy-max két évente száll el.Megint cserélnem kell, mert már alig ad szikrát, de kellemesen melegszik. Menetzárlatos.
sorszám: 41572 (126315)
(előzmény: Árpád, 2011-02-11 16:08:36)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-02-11 16:08:36
Nincs hivatalos adat tudomásom szerint a dologról. De én is e körül az érték körül mértem.
Azért van egy jó hírem is. Ez a teljesítnény nálam zárt helyzetben adódott. Menet közben a megszakító megszaggatja kört. Az átlag fogja terhelni a dinamót, generátort az aksi simító hatása miatt. Mechanikus megszakítónál ha jól van beállítva, és jól emlékszem, kb a kétharmada lesz a teljesítmény a folyamatosan zárt helyzetnek. Vagy még kevesebb. A megszakítási szögtől függ. Elektronikus gyújtásnál általában a fele a folyamatosan zárt teljesítménynek. Ha 45/40 wattos első izzót használsz, hátra ötöst, csak a szükséges műszer világítást, keveset fékezel és indexelsz, elég lesz a delej, ha jól van beállítva a gyújtásod.
Örülj hogy nem jawa 634ed van.Annak a dinamója max 75 wattos, de két trafója van.
sorszám: 41571 (126314)
(előzmény: Perko, 2011-02-11 14:36:40)

 
 
Perko
válasz erre | email2011-02-11 14:36:40
Sziasztok! Van egy TS 250/1-es motorom. Sajnos jelenleg utángyártott gyújtótrafóval van ellátva. Ez önmagában még nem lenne baj, de egy szerelő megmért egy pár dolgot rajta és arra a megállapításra jutott, hogy a trafó teljesítménye 18W. Ugyebár a dinamó 60W-ot tud... Lehetséges az, hogy a trafó ennyi áramot vegyen fel? Illetve, hogy gyárilag a gyújtásnak mennyi a teljesítménye?
sorszám: 41570 (126312)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-11 12:17:07
Ja, kimaradt.
Az SKF ben is sok féle szimeringet árulnak :D

Milyen a színe?
Barnás fos szín az a vitonos, az a tuti, a zöld kb 5-800 forintért, a huberféle puha, amit könnyű elcseszni, és nem olyan tartós, de ha rendesen bent van akkor a sérült főtengelyel is megbízható. Ha kéket vagy pirosat adtak az nem jó ide. Jófajták amúgy, működik, de nem a legjobbak erre az alkalmazásra.
sorszám: 41569 (126310)
(előzmény: csaprago, 2011-02-11 07:35:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-11 12:14:19
Ez olcsó volt, kínai természetesen.
Nem egy komoly gép, még be kell fejezni a gyártását, de ilyenekre kiváló.

http://www.uni-max.hu/femeszterga-cq9318-mini/d/

Itt vettem, de még ennél is olcsóbban, karácsony utáni akcióban.

Valójában azonban ha van helyed akkor egy ilyet vegyél, mert igaz hogy kétszer annyi, és régi, de lényegesen használhatóbb gép:

http://szerszampiac.hu/ipari_gep/femipari_gepek/e1n_eszteragep_kdf_250_keretes_femfuresz

Én csak a helyhiány miatt voltam kénytelen ilyen pici esztergát venni.

sorszám: 41568 (126309)
(előzmény: Atilla, 2011-02-11 10:58:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-11 12:09:51
Nincs előttem a TS váltószerkezete, ezért csak általánosságban mondom el mi a gond.

Egy jó váltó magától fokozatban marad, nem szabad erőltetni. Ilyenkor szokott előfordulni, hogy görbül, vagy megég léptető villa, amíg már be sem veszi a fokozatot.

Természetesen normális jelenség hogy kopik a léptető villa, ezért eljön az a pont, amikor már nem tudja kellően betolni a fokozatot, csak félig. Ezzel összejön még a kapcsoló köröm kopása. A kapcsoló köröm amúgy félig betolva is hajtja a fogaskereket, de nyilván gyorsabban kopik és lekerekedik, amíg nem elkezdi kidobálni fokozatból.

Namost ha rendes léptetővillát beleraksz, akkor a kapcsolóköröm még kopott lesz, de ha rendesen betolja, akkor még mindig eléggé kapaszkodik.

Persze már nem fogja olyan sokáig bírni.
Ehhez a fogaskereket is cserélni kéne, de azt nem szokták mert drága, vagy nem kapni.
Ilyenkor szokták megreszelni a kapcsolókörmöt ami nem biztos hogy tartós megoldás, mert nem tudod szimmetrikusan reszelni kézzel, ezért egyenetlen lesz a terhelés, ami gyorsabb kopást eredményez.
Na meg persze van valami kemény réteg is állítólag ezeken, amiben én annyira nem hiszek, már csak azért sem mert ha volt is már lekopott, különben nem kéne reszelni :)

Amit mondtak még, a csapágy okozta oldalirányú lötyögés is ezt okozza, hogy nem rakja be rendesen fokozatba.
sorszám: 41567 (126308)
(előzmény: csaprago, 2011-02-11 07:35:12)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-02-11 10:58:55
Milyen esztergát vettél? Én is ezen agyalok évek óta, de nagyon drágák. :-(
sorszám: 41566 (126305)
(előzmény: Keri, 2011-02-10 20:45:30)

 
 
csaprago
válasz erre | email2011-02-11 07:35:12
Az úszószintem jó, azzal nincs baj.
Az SKF boltba vettem bele szimeringet.
Hézagolva nekem sosem volt a váltóm, mégis jó volt sokáig, nem tapasztaltam rajta oldalirányú mozgást. Megpróbálom kicserélni a léptető villát. De a rudazat kopása is okozhat ilyen gondot? Vagy csak golyót cserélni nem lenne elég benne?
sorszám: 41565 (126304)
(előzmény: Keri, 2011-02-10 20:39:46)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-02-10 23:19:36
Enyim most bejáratós, 3. állásban van a suber, de ugy szaggat meg leáll. De ha ráhúzom a szivatót akkor meg ugy ahogy megy. Mitől van? Pedig azt hinném hogy épp sokat kap, erre utal a gyertya is.
Holnap nekiesek az állitgatásnak de ha vkinek van vmi ötlete? :)
sorszám: 41564 (126302)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2011-02-10 21:06:51
heló
tedd üresbe a motort,vedd le a jobb oldali deknit,hogy lásd a lánckereket.
Aztán ha nagyon olajos a környék akkor ronggyal fogd meg a lánckereket mert az egy olyan mocskos fekete olaj és zsir tud lenni amit épp elég levakarni a kézről,és mozgasd meg minden irányba,sugár illetve be és kifele is.Ha érzel valamerre kotyogást ami rendellenesnek tűnik akkor lehet h a lánckerék csapágy rossz,ha ki ill befele kotyog,csúszik akkor hézagolás problémák.
Nekem is kidobja néha de csak domboknál szokta ott meg alapból rátartok a váltókarra 4. be tartva a többit nem ejti ki.Majd lassan ugyis szét kell huznom a blokkot más ügyben is.
sorszám: 41563 (126299)
(előzmény: csaprago, 2011-02-10 13:35:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-10 20:45:30
Vettem egy kisesztergát.
Természetesen az első dolog egy kézitekerős melléklevegő csavar volt amit legyártottam.
Végre nem kell a silány kisipari karburátor alkatrészekkel kínlódnom.

sorszám: 41562 (126298)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-10 20:39:46
Vagy elkopott a váltó villa vagy kihagytál egy hézagoló lemezt és így nem jó pozícióban van, vagy mindkettő.

Nem a karburátorból folyik a lélegző lukon át a benzin, bele a váltóba, mert mondjuk magas az úszószinted?

Ha a szimmering megy tönkre, akkor a főtengelyen nézd meg hogy ki van e kopva ahol a tömitő él hozzáér, Ha igen, akkor próbáld fordítva berakni a a szimmeringet, hátha úgy máshol ér hozzá. Esetleg ha felületi sérülés van a tengelyen azt orvosolni kell.

Szerencsére már elég megbízható megoldások vannak erre a problémára.

Ja és milyen szimmeringet használsz?
Ha nem vered szét berakáskor akkor még lehet hogy nem megfelelőt vettél bele.
sorszám: 41561 (126297)
(előzmény: csaprago, 2011-02-10 13:35:18)

 
 
redman
válasz erre | email2011-02-10 15:08:28
Sziasztok!

Eladnám a motorom.
250-es MZ narancs színű, teljesen felújítva:
Részletek itt:
MZ 250
sorszám: 41560 (126294)

 
 
csaprago
válasz erre | email2011-02-10 13:35:18
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Ts 125-ös motorom kidobálja a negyediket hármas és négyes közé. A váltó melyik részét kellene elsősorban cserélnem ami a hiba fő oka lehet?
A másik problémám, hogy a váltórész egy idő után benzinnel telik meg. A szimeringet már többször cseréltem, de reménytelen. Ez okozhatja amúgy a váltó rendellenességét?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
sorszám: 41559 (126290)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-02-10 09:37:00
Gondolod? :o)
sorszám: 41558 (126287)
(előzmény: Keri, 2011-02-10 07:27:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-10 07:27:40
Flexet használhatok? :))))))))

sorszám: 41557 (126284)
(előzmény: creationmz, 2011-02-09 22:18:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-10 07:19:08
Az hogy azt hallod hogy a TS-ekmek ez "típus betegsége" azért van mert a legfiatalabb TS is 30éves.

Nekem pl. működik egy ideje, miután kicseréltem azt a fogaskereket.
De ha nincs kialakítva a helye, akkor kár szétfurkálni ezért a motort. Ha van helye viszont nem áll semmiből belerakni. Bonyolultabb beszerezni, mint kicserélni.
sorszám: 41556 (126283)
(előzmény: Topi, 2011-02-09 21:05:44)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-02-09 22:18:40
Hello!

Tudom nem mz, de hátha van köztetek értő szaki :)

Jó rég írtam ide, de jön a tavasz és alig várom a motorom összerakását. A festés van még hátra valamint egy alapos blokk pucolás. Ez utóbbihoz keresek nem szakbarbárt, aki segítene / megcsinálná a motor teljes újracsapágyazását.

Feladat: Jawa 350/638 összes csapágy cseréje, ha szükséges fúrás + dugó + gyűrű + csapszeg...

Elvárások: tiszta, felelősségteljes munkavégzés, lehetőleg minimális véső+kalapács használattal.

Honorálás: Természetesen ami jár az jár.

Tel: 06702717737
Skyped: creationmz
Mail: verhovina@vipmail.hu
sorszám: 41555 (126282)

 
 
Topi
válasz erre | email2011-02-09 21:05:44
Köszönöm a hozzászólásokat.
Szerintem akkor elfelejtem a fordulatszám mérőt mert amúgy sincs ilyen csigakerekem és ha nem valami jól műkodik akkor inkább ne legyen benne.
sorszám: 41554 (126281)
(előzmény: Keri, 2011-02-09 11:26:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-09 11:26:36
borzalmas kerregő hangot ad, azt hittem szét akar esni a motor, de nem okoz gondot. Nekem a primerlánc nem túlzottan zörög, igaz én komplet cseréltem lánckerékkel együtt, eredetire, és abban még nincs sok.
sorszám: 41553 (126280)
(előzmény: VGGábor, 2011-02-09 10:39:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-09 11:24:53
Enyémben benne van.
Ha elkopik, akkor zörög, meg nem hajtja az órát, nem nagyon lehet kapni rendeset azért nincs benne a legtöbb motorban.
Meg a TS-ből csak a delux kivitelen volt fordulatszám mérő, ezért sem gyakori.
sorszám: 41552 (126279)
(előzmény: Topi, 2011-02-08 22:02:53)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-02-09 10:39:15
Vannak olyan hiedelmek h azis adhat csörgő zörgő hangot, nem tudom igaz-e, mindenesetre a kuplungláncot sztem nem fölözi. Enyimben minden baj nélkül bírja...
sorszám: 41551 (126277)
(előzmény: Topi, 2011-02-08 22:02:53)

 
 
Topi
válasz erre | email2011-02-08 22:02:53
Helló !

Valaki tud véleményt mondani a Ts 125 fordulatszám mérő csigakerekéről, mert még nem nagyon találkoztam olyan motorral amibe benne lett volna.
Gyenge pontja ez?
sorszám: 41550 (126274)
(előzmény: Troster07, 2011-02-07 10:09:39)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-02-07 10:09:39
De legalább megtanulom szépen lassan ezt is:))
sorszám: 41549 (126252)
(előzmény: Keri, 2011-02-06 21:44:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-06 21:44:03
Gratulálok!
Egy kis logika csodákra képes :)
sorszám: 41548 (126247)
(előzmény: Troster07, 2011-02-06 13:52:22)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-02-06 13:52:22
Keri,megoldódott a gondom:állórésznél van vezetékszakadás, rádobtam egy másikat és máris tökéletesen működött minden.Azért ebből a szerelésből is sokat tanultam, nem csak cseréléssel jövök már rá mi a hiba, hanem előtte kimérem a fesszabot, forgórészt, stb.-t:))
Végre egy kis sikerélmény:))
sorszám: 41547 (126234)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-02-05 08:00:05
Az jó lesz, addig ha nem jön össze a dolog:))
sorszám: 41546 (126220)
(előzmény: Keri, 2011-02-04 21:26:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-04 21:26:44
kb. két hét múlva megyek Balmazújvárosra.
Viszek fesszabot is :)
sorszám: 41545 (126217)
(előzmény: Troster07, 2011-02-04 19:04:22)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-02-04 19:04:22
Hát ez a baj, hogy nincs ilyen aki az elektromosságot vágja.Sokan így vagyunk ezzel, hogy az ampertől nagyon félünk:))
Valaki aki Debrecen környéki és vágja a témát az kérem jelentkezzen!:))
Ha van kedeved írd le, én nagyon megköszönöm, bár azzal nem sokat érsz:))
De már így is sokat segítettél!!
Lényeg ha jól értem ha Df-en nincs áram járó motornál akkor még a fesszebályzó is lehet bűnös?
Csak azért mert akkor előbb visszatenném a régi lengőnyelves fesszabot, azzal mit mutat, és addig nem tépem szét az állórészt.
sorszám: 41544 (126212)
(előzmény: Keri, 2011-02-04 18:39:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-02-04 18:39:41
Df a gerjesztés ha azon nincs fesz. akkor D+on sem lesz semmi garantáltan, tehát a dinamónál vagy zárlat van, vagy fesszab, vagy már a fesszabra sem érkezik meg a villany.

Nincs ott egy hozzáértő haver?
Én szívesen magyarázom neked, de hónapokig el szórakozhatunk még így, élőben pedig 15perc.
sorszám: 41543 (126210)
(előzmény: Troster07, 2011-02-04 17:14:28)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-02-04 17:14:28
Sajnos ma sem lett töltésem az öreg trophy-n.Új elektromos fesszabályzó van fennt,újak a szénkefék is.Gyujtás, megszakítóhézag beállítva.Menet közben sem jön meg a töltés.Motor járása közben csak a kondira menő 1-es szálon mérek feszültségen a Df-n és a D+ on semmi.
Kérdés:így csak a szénkefe, álló, forgórész lehet a bűnös, vagy emiatt még hibás lehet a fesszabályzó is. (lehet gyárilag rossz)?
sorszám: 41542 (126209)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2011-02-03 20:30:42
Üdv. Mennem kellett hát mentem.mz-vel.
Hát kur..a hideg volt.De tette a dolgát, csak a moci is fázott,én meg nagyon.
üdv nektek.
sorszám: 41541 (126204)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-02-03 20:10:24
Na meg van mért nem volt szikra:a kondi felfogatásnál nem tudott testelni a kondi,ennyi volt,minden jó amúgy csak még nincs töltésem:))
Azt holnap nézem meg.
sorszám: 41540 (126202)
(előzmény: Péter mz, 2011-01-29 20:04:46)

 
 
Bogyesz
válasz erre | email2011-01-31 21:27:37
és a főtengely szimmeringeket is...Köszi
sorszám: 41539 (126148)

 
 
Bogyesz
válasz erre | email2011-01-31 20:30:06
Valaki elküldhetné a ts 250/1 blokk csapágyméreteit...köszi
sorszám: 41538 (126147)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-30 08:38:47
Sajnos csak jövő héten lesz egy kis időm ismét vele foglalkozni,addig alszik:))
sorszám: 41537 (126137)
(előzmény: Péter mz, 2011-01-29 20:04:46)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-01-29 21:09:34
http://www.youtube.com/watch?v=Qodm1mbwIfY&feature=related
sorszám: 41536 (126136)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2011-01-29 20:04:46
na,miujság van ??
sorszám: 41535 (126135)
(előzmény: Troster07, 2011-01-27 19:28:11)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-01-27 22:04:22
Ha már igy mondod akkor nekem az 51es forrasztása engedett :D
Szerintem más hibája nemnagyon lehet egy ilyen kütyünek
sorszám: 41534 (126127)
(előzmény: Troster07, 2011-01-26 15:30:29)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-01-27 22:00:00
A bal szélső, egyik biztositékhoz/től jön. Elektronikához nem értek... xD bocs
sorszám: 41533 (126126)
(elözmény: Péter mz, 2011-01-25 20:13:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-27 20:52:42
A fesszab, nem befolyásolja a gyújtást, amíg van villany az akkuban.
sorszám: 41532 (126123)
(előzmény: Troster07, 2011-01-27 19:28:11)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2011-01-27 20:42:59
helló.Ha próbalámpázol akkor a következőt is csináld meg.Tedd a próbalámpa egyik végét testre majd a trafó 1 es pontjáról vedd le a gyujtás kábelét,csak az 1 es pont egyedül legyen a trafón,ne menjen róla kábel.Majd kapcsold a gyujtást és tedd a próbalámpa másik végét a trafó 15 ös pontjára,mint eddig tetted is,elvileg most is világit.Ha igen akkor jó.Majd tedd a próbalámpát a trafó 1 es pontjára,most megint világitani kéne a lámpának.Ha nem akkor valószinű h rossz a trafó,nem vezet,vagyis szakadás van benne.És mivel már itt nem világit a lámpád sztem,ezért nem megy le a megszakitóig sem a fesz,persze ott csak akkor tudsz majd próbalámpával vizsgálódni ha ujra visszakötöd a trafóra az 1 es kábelt és a megszakitó nyitva van.Mikor hajtod a főtengelyt,és kezd nyilni a megszakitó abban a pillanatban fel kell villannia a próbalámpának ha annak egyik végét a megszakitóra,vagy a kondira kötöd a másik végét a testre rakod.
Esetleg van multimétered?
A kábelsaruzást jól nézdd meg,hogy meg lett e csupaszitva mindenhol a kábel ahova sarut tettél.
sorszám: 41531 (126122)
(előzmény: Troster07, 2011-01-27 15:07:12)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-27 19:28:11
Igen azt is ellenőríztem csak elfelejtettem leírni,úgyhogy marad a próbalámpázás.
Ha gyárilag szar a fesszab az még nem befolyásolja a szikra létrejöttét nem?
(Meg akkor valszeg a visszajelzőm se világítana ha rossz lenne)
sorszám: 41530 (126121)
(előzmény: Keri, 2011-01-27 17:51:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-27 17:51:16
Igen, nagyjából ezeket kell megnézni.

Tedd vissza próbaképpen a régi trafót, ha azzal magy akkor az új trafó a szar :(
sorszám: 41529 (126120)
(előzmény: Troster07, 2011-01-27 15:07:12)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-27 15:07:12
Ma feltettem az elektromos fesszabályzót,kapott új trafót, kábelt,pipát, kondit.Csak egy a baj de az nagy:nincs szikra.Igaz nem volt sok időm foglalkozni vele, de addig lekövettem az áramot, hogy gyujtás van, az állandó áram eljut a trafó 15-ös pontban, tehát addig ok.Azonkívül kipróbáltam a régi trafóval, megnéztem a megszakítót tökéletesen zár-e,kondi és megszakító közt is van kontakt.
Mondjuk a új a vezetékelés, lehet, hogy egy kábelsaru szivat csak?
Mindenesetre az összes gyujtás felé menő kábelt lepróbalámpázom majd, hátha csak ott a bibi, hogy a trafó1-ből nem jut el az áram a kondiig.
Esetleg mit ellenőrízzek még?
Ha csak szikra nincs akkor más nincs is ami beleszólhatna nem?
(A javítás előtt tökéletesen működött a forgó és állórészem is)
sorszám: 41528 (126119)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-26 20:48:25
Na akkor holnap gyakorlatban kicserélem a komplett bal oldali elektromos részt, kipucolom a hibás tényezőket.Remélem így már patent lesz:))
sorszám: 41527 (126112)
(előzmény: Péter mz, 2011-01-26 18:18:09)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2011-01-26 18:18:09
igen B+ az akku plusz, Battery + a rövödités.Jól irod a bekötést,sztem igy jó is mert biztin keresztül van az egész.Asszem nekem is igy van,bizti után meg az akku plusz a B+ ra.
A többi ugyanaz igy van. D- nincs asszem az újon,az csak sima testet jelent,adj neki testet simán pl a biztitábláról,vagy magáról a vázról vhol ami szép fényes.
sorszám: 41526 (126110)
(előzmény: Troster07, 2011-01-26 15:30:29)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-26 15:30:29
Jelentem bevásároltam:kondi, trafó, gyertyakábel, ellenállás,és szép magyar feketedobozos fesszabályzó:))
Annyiban akkor erősítsetek meg, hogy a régin az 51-es pont, az az új fesszabon a B+?
szerepel rajta balról jobbra:
B+ , D+ , 61 , DF , D-
ugyebár a régin minden ugyanaz csak 51-es pont van B+ nincs.Autóelektromos szerint ugyanaz.
51-biztosíték-akku plusz, a többivel tisztában vagyok:))
sorszám: 41525 (126108)
(előzmény: Keri, 2011-01-26 11:06:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-01-26 11:06:19
Attól nem szikrázik, és a töltés sem megy el.

Lehet hogy fordítva kötötted be a trafót.
sorszám: 41524 (126107)
(elözmény: Péter mz, 2011-01-25 20:37:02)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-01-26 07:24:44
Gyertyahézag0,5-0,6. Megszakítóhézagot holnap megnézem, lehet az nagy neki azért csattog.Gyertyapipa csakis fémházas:)), az megy a trophy-hoz, kábel még gyári:))
Egy gyertyakábelre is beújítok ma, ha már lúd legyen kövér.
sorszám: 41523 (126105)
(elözmény: Péter mz, 2011-01-25 22:10:39)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49072)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu