hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

creationmz
válasz erre | email2011-04-09 22:20:44
Esztergának mi köze van a présgéphez? Hogyan fogja azt esztergával szétszedni?
Azt értem hogy kiegyensúlyozni még csak csak.. ütést vizsgálni még csak csak... de ez akkor is komolyabb munka...

Azon filzok, hogy elképzelhető, hogy Tábori család kapja a megbízást :)
sorszám: 41849 (127327)
(előzmény: VGGábor, 2011-04-09 21:53:18)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-09 21:53:18
Keress egy jónevű esztergályost, az megoldja tuti.
sorszám: 41848 (127326)
(előzmény: creationmz, 2011-04-09 19:32:07)

 
 
creationmz
válasz erre | email2011-04-09 19:32:07
JawaVSRenault kollegának köszönhetően a blokkomat sikerült szakszerűen szétszedni, de most jön a fekete leves... Jawa 350/638-am középső 2 főtengyely csapágya sajnos kuka. Bár a szélsők 100%os állapotban vannak a középsők kotyognak oldal és fel le irányban is. Ami számomra egyet jelent a cseréjükkel.
Namost mivel a főtengely csak préssel szedhető szét, ezért kérdem, nem tudtok e valakit ajka környékén aki nem csak meg tudja csinálni ezt a műveletet, hanem ért is hozzá és szakmájának mestere.
Kókányoló embereket kerülném, időm van. Köszönöm segítségeteket.

Üdv. creationmz
sorszám: 41847 (127323)

 
 
SmOz
válasz erre | email2011-04-09 13:04:40
175-ös mz-re fellehet rakni 250-es etz karbiját?a 175-ös mz karbija 32-es...
sorszám: 41846 (127316)

 
 
kupi
válasz erre | email2011-04-09 10:32:46
Szevasztok!
Megtudná nekem valaki mondani, hogy a 251-es etko ülését rá tudom-é rakni a 250-es vázra jelentősebb faragás nélkül?
Nem tudom a méretei és a felfogatása mennyiben tér el egymástól.
Köszi!
sorszám: 41845 (127314)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-09 00:53:55
Ezalatt azt értem hogy gumikalapáccsal kocogtattam helyére a tengelyeket, a csapágyakat meg ugyanezzel a szerszámmal a szükséges nagyobb erővel. :)
Gépészeti alapokat tanultam is tudom is már.
sorszám: 41844 (127312)
(előzmény: Atilla, 2011-04-08 19:56:32)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-09 00:51:12
Igen pont igy csináltam, a papír tömítés nélkül, mert legelső 2 összerakás után kaparhattam lefele a papírt, amit bekentem tömítővel (soudal) azután csak ezt a szilikontömítőt raktam, és vertem a falat hogy az üres csak akkor forog ha lefogtam az áthajtástengelyt de akkor most megpróbálom megint papírral...
sorszám: 41843 (127311)
(előzmény: Péter mz, 2011-04-08 23:06:45)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2011-04-08 23:06:45
heló
ts 150 nél a kuplungtengely csapágyának van egy zegergyűrűje a kuplung felőli oldalon,tehát ha beütöd a kuplugtengelyt a helyére csapágyastul,akkor beteszed a zegergyűrűt a horonyba és pici ütésekkel pedig visszaütöd a tengelyt csapágyastul a zeger gyűrűig.
A lánckerék/ 4. fokozat fogaskeréknél, a fogaskerékre felteszed a csapágyat teljesen,beteszed a helyére a jobbik blokkfélbe,majd addig tudod ezt beütni,benyomni ,amig a megfelelő helyen megáll.Ugyanis a motorblokkot ha kivülről nézed van egy lemez 5 csavarral ennél a tengelynél.Ha ez a lemez alatt megfelelő (kb 0.5mm ) vastag a papir tömités akkor a váltónak kb ra jónak kellene lennie,nem szorulhatna semmi sem miután összerakod a váltót,és meghuzod a blokkszoritó csavarokat.Ha netán szorul picit akkor kalapácsnyéllel a kuplungtengelynek,meg a lánckeréktengelynek nekikoppintasz és nem szorul már semmi.Ha még mindig szorul akkor a lánckerék felőli lemezt vedd le az 5 csavarral és ekkor elvileg meglazul a szorosság,és akkor vastagabb tömités kell a lemezfedél alá.
sorszám: 41842 (127308)
(előzmény: VGGábor, 2011-04-08 15:47:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-04-08 21:36:32
Igazad van, de amiről beszél azt szinte kézzel is be lehet nyomni ha elég erős vagy.
sorszám: 41841 (127305)
(előzmény: Atilla, 2011-04-08 19:56:32)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-04-08 19:56:32
Csapágyat ütni meg tengelyt ütni...
Ez alatt mit értesz?
sorszám: 41840 (127301)
(előzmény: VGGábor, 2011-04-08 15:47:27)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-08 15:47:27
A csapágyakat teljesen beütöttem, a tengelyeket is eddig, ekkor szorult az üres. Most a kuplungtengelyt nem ütöttem be koppig, csak annyira hogy a 4. fokozat fogaskerekei egy síkban legyenek, mert ha koppig beütöttem akkor a áthajtás fogaskerék széle beljebb volt, mint az alatta lévő fogaskeék. Elegem van a TSből...
sorszám: 41839 (127290)
(előzmény: Keri, 2011-04-08 08:27:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-04-08 08:27:29
Sajnos nem tudom mekkora hézag kell oda, de általános szabály hogy ütközésig kell nyomni, ahol hézag kell, oda meg hézagoló lemezt raknak, mert az "ahogy sikerül" hézag üzem közben nem szerencsés.
sorszám: 41838 (127285)
(előzmény: VGGábor, 2011-04-08 00:10:10)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-08 00:10:56
MZ TS 150nél blokkról van szó.
sorszám: 41837 (127284)
(előzmény: VGGábor, 2011-04-08 00:10:10)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-08 00:10:10
Na megtaláltam mi okozta néha a betonfokozatot, amikor felfele léptettem akkor picit kijjebbhúzta a kuplungcsapágyat a tengely, és az már meg tudta akasztani az egyest. A váltót állító funkciójára, beállítására nagyjából már rájöttem, kösz a semmit. De visszatérve a csapágyra, a másik blokkomnál is próbáltam, ugyanaz jelentkezett, ha össze van rakva a blokk akkor elvileg már nem tudja mozgatni??? És a lánckerék/4. tengelyénél ugye a cspágyba kell beütni összerakás előtt, valamekkora hézagot kell ott tartani?
sorszám: 41836 (127283)

 
 
SmOz
válasz erre | email2011-04-08 00:00:45
Én már nem Mz-zek, csak érdekelt.Vettem egy Suzuki Dr 650 rs-t, és most a full motorgenerálnál tartok:(A blokk elkezdett csúnya hangokat adni.nem lessz egy olcsó dolog, vehetnék belőle egy tip top-os mz-t:)
sorszám: 41835 (127282)
(előzmény: Keri, 2011-04-07 14:06:53)

 
 
Veatta
válasz erre | email2011-04-07 20:27:57
Hali!
Amikor gyenge volt az akkum , akkor produkált ilyen tüneteket. Kevés a töltés, sok a fogyasztó és nem győz eleget tölteni.
sorszám: 41834 (127270)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-04-07 19:39:25)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-04-07 20:19:37
Fullad a motor, vagy egyből mgáll, vagy rángat?Sok minden lehet, én debreceni vagyok, de jó szerelő nincs Debrecenben, kerüld el a Baksai utcát, és az Adorján racinget is.Ha negyon nem boldogulsz bele nézhetek, de én is csak hobbi szinten bütykölök.
sorszám: 41833 (127269)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-04-07 19:39:25)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-04-07 19:39:25
Sziasztok. Valaki tudna Debrecenben egy jó szakembert, aki ért az ETZ szereléséhez. Amúgy a motorom (250-es ETZ) olyan hibát generál, amit én még nem láttam. A lényege, hogy ha városban lámpáknál meg-meg állva motorozok, akkor egy idő után akadozik a járása és megáll. De ha hosszabb útra megyek (100-200 km), akkor meg nincs semmi gond. Szerintetek mitől lehet, esetleg valakinek volt ilyen problémája.
sorszám: 41832 (127267)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-04-07 14:06:53
Kipufogó járat főleg felső peremének magassága ami beleszól hogy milyen fordulaton adja le a nyomatékot a motor.

Sajnos azonban a nagyobb lökettérfogathoz nagyobb járatok is dukálnak az jó gázcseréhez. Annélkül nem sokat dob a reszelgetés.
150-es méreteit nem tudom, de a karburátor átmérő az tuti nagyobb mint a 125-ösé.

Ennek ellenére megéri felfúratni, mert nem áll semmiből és nyomatékosabb lesz valamint a kompressziót is feljebb lehet vinni...igaz a fogyasztás is emelkedik ez által.

Ha nem akarsz visszafordíthatatlanul belenyúlni a hengerbe akkor a dugattyú peremén szoktak letörést csinálni a kipufogó nyílásnál, hogy előbb nyisson, de mint mondtam a rendszer összes többi része vissza fogja majd, ezért lehet hogy csak a fogyasztásod növekszik és a nyomaték csökken alsó tartományban, felülre viszont nem tesz túl sokat.
sorszám: 41831 (127263)
(előzmény: SmOz, 2011-04-07 12:52:44)

 
 
SmOz
válasz erre | email2011-04-07 12:52:44
És ez a vezérlési szög alatt mit értessz?
sorszám: 41830 (127262)
(előzmény: m-tom, 2011-04-06 14:05:37)

 
 
m-tom
válasz erre | email2011-04-06 14:05:37
Pontosan így van, ahogy mondod. A gyári 125-ös 10, a 150-esre fúrt kb. 12, a gyári 150-es 14 (14,5) LE a más vezérlési szög miatt.
sorszám: 41829 (127248)
(előzmény: SmOz, 2011-04-06 11:56:21)

 
 
SmOz
válasz erre | email2011-04-06 11:59:09
Mármint úgyértem, hogy a gyári 150-es hengerfala vastagabb mint a felfúrt 125 ről 150-re?
sorszám: 41828 (127243)
(előzmény: SmOz, 2011-04-06 11:56:21)

 
 
SmOz
válasz erre | email2011-04-06 11:56:21
Még annó amikor MZ-ztem, voltak felénk többen kis tzsek.De nem lepusztult darabok, és a 125-ös mzket letudtam előzni, nem látványosan, de letudtam(nekem felfúrt 150-es volt, papíron is, a hengerfej is 150-es volt, karbi is, de a hengerre 125 van írva.)Tehát egy gyári henger max 1-2 lóerővel tud többet egy felfúrt hengernél.Azt kitudja észrevenni?A másik.A gyári 150-es hengernek a fala vastagabb mint a 125-ösé?
sorszám: 41827 (127242)
(előzmény: SmOz, 2011-04-05 08:35:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-04-05 19:42:42
Első blikkre karburátor beállítás lesz a gond.
Mit csináltál vele eddig?
sorszám: 41826 (127224)
(előzmény: bbazs, 2011-04-05 15:36:10)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-05 16:36:10
Meg lehet sztem csinálni, 2 éve én ugyanigy voltam a TSemmel, biztosítást megkötöttem és amire megcsináltam a jogsit forgalomba raktuk...
sorszám: 41825 (127222)
(előzmény: csimbók, 2011-04-05 14:08:15)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-05 16:34:20
Nem én vagyok itt a nagy szakértő, énis választ várok épp, de a blokkoddal sztem semmi baj, mondjuk a nehezen indulás lehet simmering, vagy kondenzátorbaj, ha nem pörög ki pedig rossz karburálás vagy kopott subertű is lehet a ludas..
Pest környékén tuti találsz olyat aki játszva megcsinálja.
sorszám: 41824 (127221)
(előzmény: bbazs, 2011-04-05 15:36:10)

 
 
bbazs
válasz erre | email2011-04-05 15:36:10
Üdv mindenki!

Pest környékén keresnék valakit, aki meg tudná nézni, illetve javítani a 250ccmes MZ blokkomat, mert sajnos nem jutottam vele sokra, nehezen indul, nem pörög ki.
sorszám: 41823 (127217)

 
 
m-tom
válasz erre | email2011-04-05 14:53:45
Nem baj, illetve sztem nincs erre vonatkozó szabály.... Ha van, én is gondban leszek... :-))) Én decemberben írattam át és most megy majd műszakira...

Nincs ezzel gond.... viszont ahogy átíratod, megtalál az apparátus: jön a teljesítményadós csekk, stb.... ja és vagy kötsz rá most biztosítást (én ezt választottam, ez az olcsóbb) vagy kivonatod a forgalomból ideiglenesen, amíg le tudod műszakiztatni, mert kötelező biztosítás nélkül nem írják át.....:-(((
sorszám: 41822 (127216)
(előzmény: csimbók, 2011-04-05 14:08:15)

 
 
csimbók
válasz erre | email2011-04-05 14:08:15
Az nembaj,hogy én átírás után kb:2-3hónap múlva műszakiztatnám?
sorszám: 41821 (127213)
(előzmény: m-tom, 2011-04-05 14:04:03)

 
 
m-tom
válasz erre | email2011-04-05 14:07:40
Szia,

Igen, mások a vezérlési szögei a két hengernek. Ezért egy, csak 150-esre fúrt 125-ös henger nem fogja tudni azt, amit egy eleve 150-es.
sorszám: 41820 (127212)
(előzmény: SmOz, 2011-04-05 08:35:44)

 
 
m-tom
válasz erre | email2011-04-05 14:04:03
Szia,

Igen, lehet. Az okmányirodában beírták nekem is a forgalmiba (még a régi, 2 lapos), hogy tulajdonosváltás volt, "műszaki vizsga után okmányirodai ügyintézés szükséges", azaz ekkor kapod az új, névre szóló, érvényes forgalmit.
sorszám: 41819 (127211)
(előzmény: csimbók, 2011-04-05 13:38:42)

 
 
csimbók
válasz erre | email2011-04-05 13:38:42
Sziasztok.

Venni akarok egy MZ TS 125-öst lejárt műszakival tulajdonostól, a biztositás a mai napig is fizetve. A kérdésem az lenne,hogy műszaki nélküli motort névre lehet-e iratni?
sorszám: 41818 (127207)

 
 
SmOz
válasz erre | email2011-04-05 08:35:44
Heló!
ETZ 125, és 150-es henger közt mi a különbség?Más a vezérlése valamennyire, vagy csak a ccm különbözik?
sorszám: 41817 (127200)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-04 12:38:30
A váltóban lévő állítócsavar hogy van jól beállítva, és egyáltalán mire való? Szokásos bóvli kisTSemről van szó...
sorszám: 41816 (127185)

 
 
Perko
válasz erre | email2011-04-03 18:06:10
Sziasztok! Keresek ETZ 251-hez tankot, aki tud egyről kérem szóljon. Köszi.
sorszám: 41815 (127162)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-03 13:15:11
Akkor jól sejtettem :D De legalább jó indok volt nekem hogy lementsem a fontos leveleim onnan :D
sorszám: 41814 (127146)
(előzmény: zsakfos, 2011-04-01 23:13:04)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2011-04-02 10:32:46
Így jár aki munkamániás:)
sorszám: 41813 (127127)
(előzmény: Keri, 2011-04-02 08:45:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-04-02 08:45:19
Én hogy kimaradtam ebből az árilisi marhaságokból, se TV, se rádió, se internet, pakoltam a műhelyembe másnap meg már semmi meglepő nem történik :)
sorszám: 41812 (127123)
(előzmény: zsakfos, 2011-04-01 23:13:04)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2011-04-01 23:13:04
Még szép hogy tréfa.Majd pont azért költöztették át pár hete az egész oldalt másik szerverre hogy aztán most megszűnjön?
Mindenesetre először én is megrémültem,beismerem,de aztán eszembe jutott hogy április 1-je van.
sorszám: 41811 (127121)
(előzmény: sunbim, 2011-04-01 22:36:49)

 
 
sunbim
válasz erre | email2011-04-01 22:36:49
Logikailag Áprilisi tréfa! Ha így lenne,hogy a megszűnés veszélye fenyeget, biztosan nem Április 1.-én jelentenék be! ;)
sorszám: 41810 (127118)
(előzmény: VGGábor, 2011-04-01 21:54:11)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-04-01 21:54:11
Valaki válaszolna? Am az MZklub megszűnése most csak áprilisi tréfa vagy komoly?
sorszám: 41809 (127117)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-03-29 23:18:59
Na a váltó összerakást megoldottam, nem is bonyolult :)
Azt mondja már meg valaki hogy a váltóban lévő állítócsavar hogy van jól beállítva.
sorszám: 41808 (127063)
(előzmény: VGGábor, 2011-03-28 22:57:58)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-03-28 22:57:58
Ja pontosan ez a bajom. A hézagló eddigis volt, ugy tűnik mintha a távtartó szorítaná be a csapágyat. A betonegyes baja viszont megvan lehet, a kuplungcsapágy mozgott, amikor kijjebbjött sztem akkor szorította be az egyest, mikor felváltottam akkor meg ugye a 2es fogaskereke tudott forogni. Vehetem a csapágyakat...
Ha valaki tudna jó praktikát mondani a váltó összerakásához azt megköszönném.
(ja és az állítócsavar a váltóban az pontosan hogy állítható be)
sorszám: 41807 (127051)
(előzmény: Árpád, 2011-03-28 20:15:36)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-03-28 20:15:36
Jól értettelek, hogy ha ráhúzod a kis lánckerék anyáját, akkor szorul a csapágyban lévő fogaskerék akkor is ha nincs beledugva a tengely?
Mert ha igen, az gyanús. Akkor szerintem rossz helyen van a hézagoló. Látni kellene a pontos kialakítást. Nem olyan e valamelyik a fogaskerék vagy a lánckerék közül hogy távtartó nélkül beleér a csapágyba. Gondolom azt látnád ha a fogaskerék a blokkon feküdne fel.
Nem tudom, csapágyat cseréltél e. Néha fura dolgokat tud művelni az, ha porvédő kerül oda, ahol eddig nem volt. Például ha fordítva teszed be a csapágyat, vagy porvédőset használsz porvédő nélküli helyére. De ez mint mondtam a fogas vagy a lánckerék talpától függ.
Illetve akkor is szorulhat, ha ferdén van bent valamiért a csapágy. De az nehezen előállítható hiba.
sorszám: 41806 (127047)
(előzmény: VGGábor, 2011-03-28 19:43:40)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-03-28 19:47:26
Léptetővillát nem bántottam, én üresben szoktam szét meg összerakni, a kapcsolótengely már csak a rugó miatt is félrecsúszik, azt figyelem mindig. Hézagoló tudtommal meg nincs a váltóműben olyan helyen ahonnan ki tudna esni, csak a simeringházban van egy, de az ott is volt.
sorszám: 41805 (127045)
(előzmény: Keri, 2011-03-28 14:05:43)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-03-28 19:43:40
Jól értetted maximálisan, ma ugy raktam össze, hogy a csapágyba toltam bele a fogaskereket, az üres valamilyen szinten igy is szorult, meg a fokozatok közül az egyes az beton, többit beveszi simán. egy végigzongorázás után ma az egyest is vette. Ahogy haverom fogalmazott, van benne vészfék fokozat... baromijó :D
Ma simeringházat se raktam rá hátha az szorul de nem. Még megpróbálom zsírozni a tegely végét, vagy nemtom, cserélni a csapágyat, bár az normálisan forog..
Meg ugy is próbáltam h a fogaskereket lefogattam a lánckerékkel a másik oldalt (hátha összeütéskor beljebbcsuszott és azért szorul, itt simeringházzal még), igen ám de amint picit meghúztam az anyát, azonnal szorult, pedig akkor még össze se volt rakva. Létezik hogy a hézagoló acélgyűrű fogja meg a csapágyat?
sorszám: 41804 (127044)
(előzmény: Árpád, 2011-03-28 16:38:08)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-03-28 16:38:08
Ha jól értettelek benneteket, akkor ez olyan mint a jawáé. A szekunder meghajtó fogaskerékhez tartozó csoporttengely két darabból áll. Az utolsó fogskerék a jobb félben lévő csapágyba van beletolva, a csoporttengely maradéka pedig a fogaskerékbe megy bele amikor összerakja az ember. Elég fura találmány.
Ha ilyen, akkor valszeg a ts-nél is igaz ami a jawánál. Mindenképp a fogaskereket kell beletenni csapágyba összerakás előtt, mert megszorulhat a csapágyba tolás közben féluton. Sőt ha jó a fogaskerék, akkor biztosan megszorul. A tengely a fogaskerékbe könnyebben megy bele. Egy darabig én is szórakoztam ezzel. Jawánál nem egyformán szeret szétesni a rendszer összerakás közben. Nézzétek meg, ha a Ts tényleg úgy műkszik ahogy gondolom, akkor lehet hogy ott is van olyan fokozat amiben könnyebb összerakni.
sorszám: 41803 (127041)
(előzmény: Keri, 2011-03-28 14:05:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-03-28 14:05:43
Na ezzel én is nőgyógyászkodtam, mert valami mindig szétakad benne.

Ugye arra kell figyelni, hogy a léptetővillák a helyükön maradjanak, illetve a tengely is félrecsúszik előszeretettel.

Nem vagyok benne biztos, mert rég volt, de mintha az utolsó fogaskereket a jobb félben hagytam volna, a többit meg belepakoltam a bal felébe és ha nem eszik szét összerakáskor akkor jó.

Esetleg még egy rossz helyre került hézagoló is tud szorulni.
sorszám: 41802 (127039)
(előzmény: VGGábor, 2011-03-27 23:36:01)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-03-27 23:36:01
Kis segitség kéne, ma már másodjára raktam össze a blokkot, de szét kellett szedni mert megszorult a váltó. Az üres nem akar külön forogni a kuplungtengelytől, meg az 1est beveszi de mozdulni nem mozdul... Mitől lehet? KisTSnél létezhet olyan h a 4. fokozat fogaskerekét ha nem a jobb blokkfélen a csapágyba, hanem a tengelyvégre teszem összerakáskor, akkor beszorítja magát? Ja és a főtengely is faszán forog... Előző összerakásaim alatt nem volt ilyen bajom még...
sorszám: 41801 (127027)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-03-27 18:51:06
Na ja, Univerzálisnak árulják, de ez csak annyit jelent, hogy semmire sem passzol.
Nekem a 250es ETZ-n úgy van fent hogy fúrtam két lukat a vázra a rugóstag rögzítés mellé, ide került a tartó vége. A tartó rácsos része pont rá ér a kapaszkodóra felül. azt is átfúrtam két helyen, ott van a második pár rögzítési pont. Ha minden igaz és jól emlékszem a tartót sem szerelhettem össze normálisan, mert akkor túl széles lett volna, köztes darab kellett volna a vázhoz. Az oldalak a rácsos rész peremére nem kívülről vannak csavarozva, hanem belülről. De sikerült a dolog, három éve tart,pedig néha terhelem is.
Szerintem ahány fent van a tartókból, annyi féle módon vannak erősitve.
Hasznos találmány, edzi az ember leleményességét, növeli a statikai tervezési képességet. Szerintem ha valaki feltesz egy ilyent önállóan, egy lépést minimum tett a tökéletesedés felé. :D
sorszám: 41800 (127020)
(elözmény: kupi, 2011-03-27 18:17:28)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu