hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 24. csütörtök 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Árpád
válasz erre | email2011-05-30 22:34:01
Ha jólvan előttem a dolog, akkor a félblokkon van a kuplung bemenete. Menetes vacak van oda becsavarva. Néha félre csavarba csavarják be. Ilyenkor vagy a becsavart darab sérül meg, vagy a blokk. Vagy mind a kettő. Nem tudom a szilikon miért van ott, de gyanús a dolog. Lehet hogy a rossz menet miatt folyik az olaj. Ha tömítő szilikonról van szó és nem beragasztotta vele valaki a menetes vackot. Kz kell csavarni vásárlás előtt, megnézni a menetet. Ha a menet a blokkon sérült, az javítható, de nehézkesen. Erős érték csökkentő tényező. A fél üres blokkot nem lehet cserélni. Egyrészt ezen a félen van a száma, másrészt a fél blokkokat nem lehet cserélgetni mert úgy gyártják őket hogy a két darab egymáshoz van fúrva. Sem a csavarok furatai, sem a csapágy helyek meg efélék nem stimmelnének csere után.
sorszám: 42165 (128196)
(előzmény: Vitya, 2011-05-30 21:10:47)

 
 
Vitya
válasz erre | email2011-05-30 21:10:47
Sziasztok!
A következő kérdésben szeretném a segítségeteket kérni.
Egy ETZ 250 vásárlása előtt állok. A motoron, ahol a kuplungbowden bemegy a blokkba, szilikonos "gányolás-nyomok" vannak. Mennyire ijedjek meg ettől szerintetek? Szerelhető ez? Cserélhető a bal dekli külön, ha emiatt arra kerülne sor?
Köszi!
sorszám: 42164 (128191)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2011-05-30 21:06:03
az idő lesz a gyógyír, majd berakodik és nem fog folyni.menni kell húzni a száját a motornak. szerintem.üdv
sorszám: 42163 (128190)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-05-30 19:35:53)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-05-30 19:35:53
Sziasztok!
250-es ETZ-nél a kipufogó hollandernél folyik az olaj, de nem füstöl. Valaki tudna segíteni, hogy hogyan lehet ezt megakadályozni. Már próbáltam fém tömítő gyűrűvel és hőálló tömítő anyaggal, de nem segített.
sorszám: 42162 (128189)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-29 22:06:48
Lehet hülyeség de én a tökéletességet hajtom most :D Kuplungkosárból is 3 féle van itthon, de azt rakom rá amelyiknél a rugó nem jár le a kosár aljáról...
De ha senki nem tartja számon akkor csak jólesz így is :D
sorszám: 42161 (128178)
(előzmény: Keri, 2011-05-29 20:14:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-29 20:14:14
összességében, én mindig ugyan úgy rakom össze azt a részt ahogy szétszedtem. Nyilván kell oda a hézagoló, de a fene se tudja mekkora hézaggal kell.
Nekem soha nem volt problémám ezzel.
sorszám: 42160 (128177)
(előzmény: VGGábor, 2011-05-29 19:13:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-29 20:11:01
mert más sem tudja :)
sorszám: 42159 (128176)
(előzmény: VGGábor, 2011-05-29 19:13:48)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-29 19:13:48
Ok kösz ezis valami. Ilyenkor bezzeg némaság és hullaszag terjeng ha valamit nem tudok...
sorszám: 42158 (128175)
(előzmény: Pápics, 2011-05-28 15:30:32)

 
 
Pápics
válasz erre | email2011-05-28 15:30:32
Azt nem tudom, de az enyém is olyan, és még nem volt szétszedve az a része.
sorszám: 42157 (128168)
(előzmény: VGGábor, 2011-05-28 13:09:10)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-28 13:09:10
Kuplungkosárnak ha a kuplungagy rá van már húzva akkor szabadna kis lötyögésének lennie? vagy alá kéne hézagolni? Az a fajta kuplungkosaram van amelyiknél a rugó a kuplungkosár aljáról nem tud leesni, de van otthon a másikfajta is.
sorszám: 42156 (128167)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-05-26 12:56:09
Most vettem, este okosabb leszek, köszi
sorszám: 42155 (128145)
(előzmény: Árpád, 2011-05-26 09:28:29)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-26 12:39:23
Az én hézagolási és haver főtengelynyolcalási bajára valakinek valami ötlet? Hétvégén menne a munka szal jólenne :S
sorszám: 42154 (128144)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-05-26 09:28:29
A gyújtás kondi két dolog miatt mehet tönkre . Vagy gyári hibás, vagy a gyújtótrafó rúg túl nagyot vissza. Ezt művelheti pl menetzárlat miatt.
Az aksival párhuzamos, a + és a - közti szűrő kondit is kiütheti a gyújtótrafó, de még speciális dinamó hiba is.
Először trafót cserélnék, persze kodit is újra.
sorszám: 42153 (128142)
(előzmény: 150esRolleres, 2011-05-26 08:50:52)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-05-26 08:50:52
A kondi kipukkant, összecsipog a fej és a test. Kicseréltem, ha gyújtást kapcsolok, húzza le az akku feszt, ha a kondi vezetéket lehúzom vagy a megszakítot szétnyitom, akkor megáll a fesz szívás és meg a töltéslámpám is működik. És tönkre ment az új kondi. Mi lehet ez?
sorszám: 42152 (128141)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-24 21:27:06
Az lenne a kérdésem hogy a 150es TSnél a kuplungkosár alatti hézagolásnak mekkora a szerepe? Kicseréltem ugye a váltót, azon a kuplungkosár alatt 0,8as hézagolás volt, a másik blokkon a hézagolás meg 1,2es. Meg a kuplungkosár és a kuplungagy között nincs hézagoló/alátét? A listán nehezen kivehető hogy az egyik az holvan.
http://www.infomate.de/miraculis/aw/mz/mz.html
sorszám: 42151 (128108)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-24 18:53:34
Csomorkányutcai vastelep megoldja a problémát :D Lehet nem ártana centíroztatni vinni a főtengelyt, mert te a vaskalapácsos szerelésed pluszba centírozott rajta :P
sorszám: 42150 (128102)
(előzmény: Hullagyali, 2011-05-24 18:39:12)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2011-05-24 18:39:12
csáo
kellene egy kis segítség
új főtengelycsapágyakat raktam az etzm be, viszon egy bizonyos idő után (párezer km)a főtengely nyolcalni kezd.Ezzel meg elcseszi a gyujtást. kézzel nem lehet oldalra mozdítani, viszont észrevehetően ver. na most ha megint kicserélem a csapágyakat azzal nem jutok előrebb. A főtengellyel mit lehetne csinálni, centírozni? előre is kösz
sorszám: 42149 (128100)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-05-24 18:02:02
Emlékszel amikor azt modtad hogy csörög a motorom. :) Tudod, amikor a Kipuff rögzítése, vagy a hollander csörgött: :)
Milió dolog csöröghet a blokk környékén.
Jól oda kell fülelni, honnan jön a zaj. Néha segít ha egy vaspálcát szorítunk a fülünk és a hallgatandó rész közé, úgy előfordul hogy egész pontosan be lehet határolni a helyet.
Ha csörgés a hengerből jön, Gyújtást kell állítani, egy picit dúsítani a keveréket. Ha ez nem jön be, henger le.
Szerintem más a hangja ha tűgörgős a dugattyúnál. Mintha egy kissé fütyülne is a csörgés mellé.
sorszám: 42148 (128098)
(előzmény: Keri, 2011-05-24 17:18:17)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-05-24 17:33:53
Csak csatlakozni tudok Kerihez.
Ezek annyira igénytelenek, hogy nem negyon adják meg magukat egyből, kivéve, ha villanyoltás van a gyujtásnál:))
Ne foglalkozz egyébként kisebb zajokkal, csörgésekkel, jó Neked most más a helyzet, erre érdemes ránézni.
Ilyenkor nekem is kezd egy kis tűgörgő, vagy csapágy vagy akármi zörgése lenni bizonyos fordulaton, de nem igazán izgat már a dolog, lehet ha belenyúlok rosszabb lesz, így meg elmegy még egy darabig.
Kétüteműek amúgy is érzékenyek a beszívott levegő hőmérsékletére.
Az enyém tavasszal szép csendes, bizonyos fordulatnál erősödik egy kicsit, de most felerősödött.Haveré ugyanez. Indulnak könnyen jól fogyasztanak, jól mennek, kap egy kis Fimolt aztán jóccakát.:))
sorszám: 42147 (128094)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-05-24 16:55:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 17:18:17
figyu, ne nagyon aggódj, ezek tényleg igénytelen gépek, nekem a Jawam amikor megvettem össze volt rozsdásodva a henger a dugóval és a csapágyak sem voltak jobb állapotban. Beáztattam olajban, másnap fakalapáccsal kivertem belőle a dugattyút, megcsiszoltam összeraktam és egy szezont motoroztam vele motorhiba nélkül.
Igen nehezen indult, sokat fogyasztot, de szépen pörögött nem csörgött, nem dadogott.

Az MZ TS-em is járt úgy hogy kiesett a csapszeg zéger, a csapszeg szétcseszte a hengert, a dugattyú gyűrűk eltörtek, levettem a hengert az út szélén, kiszedtem a darabokat, gyűrű nélkül összeraktam, és még hetekig motoroztem vele így mire kicseréltem a hengert.

Olyan is volt hogy előző tulaj rosszul rakta be és eldurrant a szimmering, na attól tényleg elég szarul ment, és iszonyat füstölt, de hazamentem vele, még azzal sem csinált ilyen dolgokat mint a tied.

Ezért mondom, ha ilyet csinál az gyújtás vagy karburátor hiba miatt lehet.
Lehet a trafód is rossz.

Az hogy csörög, meg minden baja van nem motor hiba, hanem azt jelenti hogy visszarúg, rosszkor kapja a gyújtást, vagy nem gyújt a rossz benzin-levegő aránytól és azért durran vissza.

Ha motorikus hiba miatt csörög egy motor durván, akkor azt jelenti, hogy a tűgörgők már a hengerfej belsejébe sajtolódtak, de jó beállítás esetén egy extrém szétkopott motor sem csörög különösebben. Persze elég jellegzetes a hangja, de ami csörgést hallasz egy MZ-ből az általában nem a főtengely.
sorszám: 42146 (128092)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-05-24 16:55:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 16:59:40
karburátor
sorszám: 42145 (128090)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-05-24 16:55:16)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-05-24 16:55:16
Megnéztem a megszakítót, és semmi gond nem volt vele, sőt nagyon jó állapotban volt. Na ezek után mi a teendő????? :(
sorszám: 42144 (128088)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 16:37:08
azóta vettem más forrásból egy marékkal...az nem hozza azt a színvonalat :( te jártál jól :)
sorszám: 42143 (128087)
(előzmény: Troster07, 2011-05-24 15:40:31)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-05-24 15:40:31
Amit nekem küldtél nemrég, azok királyok, látod nem vásároltad fel a készletet:))!
sorszám: 42142 (128085)
(előzmény: Keri, 2011-05-24 12:32:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 12:32:45
Most van egy marék megszakítóm, de ha ezek tényleg ennyire gyorsan kopnak át fogok én is térni a FET-esre.
sorszám: 42141 (128084)
(előzmény: Keri, 2011-05-24 12:28:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 12:29:54
Jól van, rúgj belém te is :DDD

,de igazad van.




sorszám: 42140 (128083)
(előzmény: Atilla, 2011-05-24 11:32:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 12:28:14
Éppen lehet motorikus is, de nem jellemző, mivel ezek irtó igénytelen gépek és a tünetek alapján inkább a felsorolt problémákra gondolok először.

Ráadásul ezeket könnyű le ellenőrizni, és a logika azt diktálja hogy mielőtt újra csapágyazom a motort inkább az egyszerűbb hiba lehetőségeket nézzem meg :)

Azért ellenőrizd a gyújtást, nekem alig 4 tank benzin elfogyasztása alatt kopott el az "eredeti német" megszakítóm, miközben a valóban német kiszolgált két generálozás között.
sorszám: 42139 (128082)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-05-24 11:58:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 12:24:20
Nyugodtan javíts ki ha ilyen van.

A detonálás szó nem tudom mennyire szakszerű, de elterjedt jellemzés arra a jelenségre amikor az öngyulladás miatt egyszerre robbanás szerűen ég el a henger töltete és ezért kopogó járása van a motornak. Ezt egyébként spec. mikrofonnal mérni is lehet és régebben voltak olyan előgyújtás szabályzók amik erre állították a gyújtást.

A korom lerakódás pedig túl korai gyulladást okoz, vagyis olyan mintha túl nagy lenne az előgyújtás.
Trabantnál volt olyan, hogy levettem a gyújtást és még járt a motor 10 másodpercig mire lefulladt :)
sorszám: 42138 (128081)
(előzmény: Troster07, 2011-05-24 11:21:12)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-05-24 11:58:36
Köszönöm az eddigi válaszokat!! Még annyit kérdeznék, hogy szerintetek nem motorikusan van vele valami (vagy akkor más problémákat generálna) probléma? Amúgy a gyújtással nem lehet gond, mert az egy féléve pontosan be lett állítva.
sorszám: 42137 (128080)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-05-24 11:32:17
Nem akarok bele szólni, de ha fogy a megszakítóhézag, akkor csökken a zárásszög, vagyis később nyit és hamarabb zár a megszakító.
Szóval nem nő az előgyújtás, hanem inkább csökken.
sorszám: 42136 (128079)
(előzmény: Keri, 2011-05-23 21:35:40)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-05-24 11:21:12
Nem tom melyik részébe kössek bele, lássuk csak...:))
Félre ne értsd csak engem is megkavartál, sokan vagyunk akik hisznek a tanácsaidban, nekem is sokat segítettél már.
De akkor megnyugodtam, melegben meleg gyertya, hidegben, meg amivel hamarabb bemelegszik....
Ez a detonálás ez tetszik, ez állat szakszerű:))
sorszám: 42135 (128078)
(előzmény: Keri, 2011-05-24 09:17:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-24 09:17:34
Na most jól megkavartál, pedig olyan okosan hangzott :)

Azt teszem bele amelyiknek mélyebben van a szikraköz így jobban bírja a meleget. Na ebbe kössél bele :D

De utána néztem. A 15ös hőelvezetési kapacitása kissebb, vagyis jobban felmelegszik ugyan abban a motorban mint a 14-es, szóval valószínűleg a 14-es kell.

Egyébként akár magas, akár alacsony a hőérték hasonló lesz a jelenség. Ha hideg a gyertya lerakódik a korom és azért kezd detonálni (mert a korom viszont felizzik) ha túl meleg a gyertya akkor meg az elektróda túlhevülése okoz idő előtti elhasználódást és detonálást.
sorszám: 42134 (128077)
(előzmény: Troster07, 2011-05-24 07:09:24)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-05-24 07:09:24
A melegben az enyém is ad ki hangokat:))
N15-ös alacsonyabb hőértékkel jobb melegben? Nem melegben kell magasabb hőérték? Lehet érdemesebb nekem is egy hidegebb gyertyával próbálkozni?
sorszám: 42133 (128076)
(előzmény: Keri, 2011-05-23 21:35:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-23 21:35:40
Elfogyott a megszakító hézagod, ezért túl nagy az előgyújtás.

Esetleg a kevés alapjárati levegő is csinál ilyesmit, de ha beállítod és nem javul, mivel magas fordulaton szaggatott a járása arra gondolnék, hogy vagy a súbertű van magasan, vagy az úszószinted emelkedett meg.

Valamint télen még elmegy ezzel a gyertyával, de nyáron jobb az N15C. A 14-essel hajlamos ciceregni ha bemelegszik.
sorszám: 42132 (128075)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-05-23 11:56:42)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-05-23 14:17:40
Van benne, savval töltöttem.Még nem működik,de legalább nem esek egy ilyet:http://auto.indavideo.hu/video/16_Motor_baleset
sorszám: 42131 (128070)
(elözmény: Keri, 2011-05-20 15:09:03)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-05-23 11:56:42
Sziasztok!
A 250-es ETZ-mnek, most olyan problémája lett, hogy 30 km után teljesen nullára eset a fordulat alapjáraton, és egy kis csörgést lehet hallani a motorból, illetve 90 km-es tempónál kicsit szaggatott a járása. Néztem a gyertyát (Brisk N14C) szépen ki volt égve (barna színű). A gyújtótrafó, a gyújtókábel és a gyertyapipa is most lett kicserélve. Ha beindítom azonnal beindul, csak ezeket a problémákat generálja. Szerintetek mi lehet a gond. A motorba 39000 km van, és még nem volt megbontva a henger.
sorszám: 42130 (128068)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-23 07:54:54
A fogyasztás szempontjából hozzá kell tennem, hogy az eredeti 125-ös felállással nekem jobban fogyasztott a motor. A végsebességei nem voltak sokkal kisebbek, de én szeretem 150-esen mert feltűnően nyomatékosabb.
sorszám: 42129 (128067)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-23 07:50:14
De még mennyire.
tized mm nagyságrendeken múlik hogy detonál vagy simán jár.
sorszám: 42128 (128066)
(előzmény: VGGábor, 2011-05-23 00:13:20)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-23 00:13:20
Nálam a 150es hengerfej+henger alatt is volt egy nagyonvékony (~0,5mm) gyűrű, valszeg h jobban tömítsen. Ez okozhat jóval kisebb kompressziót?
sorszám: 42127 (128062)
(előzmény: Keri, 2011-05-22 20:49:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-22 20:49:44
Bármi jó csak rendesen be kell állítani.

Nekem is 125-ös volt csak felfurtam 150-re. 22-es karbival, meg raktam rá hengerfej tömítést (sörösdobozból vágva), ez lecsökkentette a sűrítést üzemképes mértékre.

Karbit ne cserélgesd, így is elég macerás egy ilyen átalakított géphez hozzá állítani.

Én amúgy digitális gázkart használok (vagy csutkát húzok vagy semennyit :DD)

90-et rendszeresen megyek vele, a végsebessége 105 így 4 liter fölött nem fogyasztott még. Normális tempóval országúton 3,5liter körül volt.
sorszám: 42126 (128059)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2011-05-22 18:25:12)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-05-22 20:41:41
A 125ös hengerfejjel jó ha vigyázol mert ha túl nagy kompresszió lesz akkor az a főtengely rovására mehet... de várd meg mások mit írnak.
sorszám: 42125 (128058)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2011-05-22 18:25:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2011-05-22 18:43:49
Szia!
Nekem is kis ts-em van.
Én BVF 22-es karbit, 150-es hengerrel, hengerfejjel, valamint elől 15-ös lánckereket használok. Így nálam egész jól megy minden, a mostani túrán az átlagseb.-em 65 km/h.
Fogyasztásom3,6l fogyasztással. Szerintem elég beszédes az infó.Bár a fogyasztás a tempótól is függ, a használatól is, vagyis a vezetőtől is. Ha nem nyomtam volna neki az Alföldön bő 80-85-ös tempón, (hanem 70-ennel mentem volna) akkor valszeg a fogyasztásom is 3,2l lenne kb.
Teknőc
sorszám: 42124 (128054)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2011-05-22 18:25:12)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2011-05-22 18:25:12
Köszönöm szépen az iránymutatást ! Remélem lentebb megy majd a fogyasztásom . Eddig hihetetlenül nagy előgyújtással jártam , jó ez a próbalámpás módszer !
Számít e hogy 22 vagy 24-es karbival használom ? Illetve a hengerfej számít e ? Úgy értve hogy a 150-es hengeren 125 ös vagy 150 es hengerfej van ? Gondolom a 125 ös hengerfejével nő a kompresszió , és hatékonyabb lehet az égés ? Vagy esetleg többet árt mint használ ?
Köszönöm a segítséget !
sorszám: 42123 (128053)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2011-05-22 13:11:13
Kedvcsináló:
http://auto.indavideo.hu/video/Ha_felbukkan_az_autos
sorszám: 42122 (128050)
(előzmény: Honvéd1990, 2011-05-22 12:51:49)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2011-05-22 12:51:49
Ne felejtsd el hogy járatós motor többet eszik amig össze nem kopik !
sorszám: 42121 (128049)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2011-05-22 10:04:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-05-22 10:38:03
Karbi beállítást megtalálod a szerviz rovatban.
sorszám: 42120 (128047)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2011-05-22 10:04:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-05-22 10:21:52
Optimális karbi és gyújtás beállítás. Kipuff tiszta legyen belül.
A karbi nehezen fog menni, mert szinte lehetetlen jó tűt kapni bele. Saját kezűleg kellene csiszolgatni.
sorszám: 42119 (128045)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2011-05-22 10:04:15)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2011-05-22 10:04:15
Tisztelt MZ-sek!

Van egy TS 150 es motorom. munkába használom, illetve kirándulgatni szoktam vele. KB 70 es utazóval (óra szerint) szoktam közlekedni. A fogyasztásom mégis 4.5-5 liter között mozog. Ezt kicsit sokkalom, mivelhogy hallottam ilyen 3-3.5-ös fogyasztásokat is. Hogyan lehetne elérni ilyen alacsony fogyasztást? A blokk relatíve egyben van, most volt motor generál (henger fúrás főtengely felújítás stb..)
Válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 42118 (128044)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2011-05-21 23:28:39
nem :) ez a rendes ts 125 re való tankom van,de belement annyi ,azthiszem itthon le is szivtam kannában is megnéztem,és akkor skáláztam be egy hegesztőpálcát tanknivónak literenként:) na még ma ugyis le kell mennem a pincébe ránézek arra a pálcára meddig skáláztam :) Mert rémlik valami h akkor literenként megfilceztem a mérő pálcámat és az rémlik h akkor volt 14 l benzinem.
valamelyik nap pontosan megmondom, :) és ha majd jól állok teli is teszem ujra :)
sorszám: 42117 (128041)
(elözmény: Keri, 2011-05-16 14:51:43)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-05-21 20:32:26
Én próbáltam már. A szikrázás tényleg nagyobb a megszakítón, a szikra kisebb volt a gyertyán. De indult vele a motor, csak nem volt az igazi. A melegedést nem néztem. Nagyon a kezdetekben volt, örültem hogy rájöttem mi a baj.
sorszám: 42116 (128040)
(elözmény: Keri, 2011-05-21 20:23:45)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu