hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

vadmotoros
válasz erre | email2011-06-17 20:57:59
Üdv!

Most eretnekséget fogok elkövetni, és nem az MZ-hez fogok tanácsot kérni, hanem a Suzukimhoz, remélem elnézitek nekem :-)
Első teleszkóp szimeringet kell cserélnem, és szerintem fordítva van benne a telóban a mostani. Legalábbis az ETZ-n a rugó befelé van, ennél pedig kifelé. viszont a típus és a méret is erre az oldalra van írva, így most nem tudom hogy az előző tulaj tette bele fordítva, vagy ez ilyen típus?
Itt egy kép róla, az enyém ugyan így van benne.
Klikk
sorszám: 42249 (128453)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-06-16 22:45:50
3 éve van a jawam-ban egy 12V 9A szünetmentes aku. Riasztókban is van ilyen, semmi gond nem volt vele eddig 3500 pénz volt.
sorszám: 42248 (128448)
(előzmény: Keri, 2011-06-16 07:26:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-16 07:26:24
Savszint megvan?
Ha nem fedi a cellákat tölts utána desztvízzel, aztán próbáld meg feltölteni, de elég esélyes hogy cserélni kell.
Szerencséd van mert a TS nagyon igénytelen az akkura, főleg elektronikus fesszab. Pár ezer forint a 4,2Ah-s zselés riasztó akku. Én már évek óta azzal járok.
Természetesen mielőtt valakinek eszébe jut. Én is úgy tanultam hogy ez teljességgel alkalmatlan, gyorsan tönkremegy, stb.... de ezt a tanulmányt az olcsó akku nem olvasta :)
sorszám: 42247 (128435)
(előzmény: 150esRolleres, 2011-06-16 07:18:41)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-06-16 07:18:41
Mértem egyet: 6,2V akksiban, ha "mindent" kapcsolok(világítás és nyomom a féket)2,7V az akkun, 1.9V a 15-ön.Simán gyújtáson csak a 15-ösön 5V nál több mérhető. Kell egy új akksi?
sorszám: 42246 (128433)

 
 
Messor
válasz erre | email2011-06-16 07:04:36
Köszi, utánanézek!
sorszám: 42245 (128432)
(előzmény: Keri, 2011-06-15 20:18:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-15 20:18:56
Bing nem gyárt ilyen méretűt?
Az jobb mint az MZ.
sorszám: 42244 (128428)
(előzmény: Messor, 2011-06-15 13:42:16)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-15 17:39:48
Üdv mindenkinek!
Festéssel bajlódunk barátommal,(még mindig) nem tudunk dönteni, a dobozos Neolux, vagy a spray-s Very Welll között. Neoluxal már fújtam bár, szerintem nagyon kemény lepattogós, a Very Well-el a babettát fújtam, matt feketére, szerintem szépen lehet vele festeni, talán kicsit rugalmasabb mint a Neolux. Árba lehet a Very Well picit drágább, 900 ft/flakon 400ml, a Neolux 3500 7,5 dl, bár ehhez még kell hígító is.
Szerintetek mi legyen?
sorszám: 42243 (128426)

 
 
Messor
válasz erre | email2011-06-15 13:42:16
Nem! Pannóniához. Már láttam ilyet csak a gazdájával nem tudtam beszélni. Az eredeti karbi, a súber és tű stb kopottságából adódóan csörög mint a kígyó.. Az MZ-hez viszont lehet újat kapni, és műszaki megoldásaiban is felette áll a Pancsinak! Fúvókaméretek a Pannóniánáé: főfuv.125 alapjárati 40-es, dúsító 70-es, tűsfúv. 270-es.. torokátmérő:27mm. Ha valaki tud tanáccsal segíteni, megköszönném..
sorszám: 42242 (128422)
(előzmény: Keri, 2011-06-15 08:50:15)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-06-15 10:48:40
Köszi, este rámérek.
sorszám: 42241 (128420)
(előzmény: Keri, 2011-06-14 08:49:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-15 08:50:15
Tudtommal egyiknek sem.
16,22,24,30mm-es BVF karburátorokról tudok.

Ladához kell? :)
sorszám: 42240 (128418)
(előzmény: Messor, 2011-06-15 08:20:13)

 
 
Messor
válasz erre | email2011-06-15 08:20:13
Üdv szakik! Melyik MZ karburátor típusnak van kb. 27-es torokátmérője??
sorszám: 42239 (128416)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-14 15:46:56
Tudtommal mindenképp szét kell bontani. Ütést okozhat a nem centírozott főtengely, a csapágy, vagy mind2 összefüggésben :D főtengely radiális ütésének méréséhez be kell fogni egy esztergába és úgy mérik meg mérőórával.
csapágy magában meg akkkor okozhat bajt ha eredetileg porvédős zárt csapágyat raksz bele, és nem pattintod ki a porvédőt. egyik haverom is csodálkozott mult héten hogy mért ment tönkre az SKF csapágya 2000 km alatt.... azért :D a porvédő alatt vmi fekete égett jobbkorában zsírnak hívott valami volt xD
sorszám: 42238 (128397)
(előzmény: Honvéd1990, 2011-06-14 15:14:08)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2011-06-14 15:14:08
Sziasztok skacok ! Lenne egy kérdésem ! Úgy hogy nem veszem ki a főtengelyt a blokkból , lehet valamit kezdeni azzal hogy ne üssön? Nem mértem még meg az ütés nagyságát, de nem szeretném szétbontani az egészet , és hog yigy lehet -e valamit kezdeni vele ? Előre is köszi a válaszokat
sorszám: 42237 (128396)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 08:49:02
Álló motornál az említett fogyasztókat bekapcsolva megméred az akkufeszt és megméred az ebből a gyújtótrafóra jutó feszt.

Ha az akku fesz alacsony, akkor vagy nincs elég töltésed, vagy rossza az akku. (én 4Ah-sal járok)
Ha csak a trafónál kevés a fesz (zárt megszakítónál) akkor valahol a kettő közötti kontaktusok, kapcsolók és vezetékek környékén keresd a hibát.
sorszám: 42236 (128385)
(előzmény: 150esRolleres, 2011-06-14 08:16:33)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-06-14 08:16:33
Volt egy kis időm, összeraktam a kis TS-t, megy mint a sakál, de ha fékezek-indexelek- világítást kapcsolok leáll. A csatlakozásokat átnéztem, nem dugtam át semmit,izzóknál is a csatlakozást megtisztítottam, eddig (tavaly) működött jól A lámpafejben van egy kis káosz az indexrelé miatt,de a testet ott is csiszoltam,onnan van egy vezetékem plusszban a fesszab melletti testelésekhez. Vegyek egy 7Ah-s akksit, vagy más lehet?
sorszám: 42235 (128384)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-06-13 17:24:35
Keri
(Bocs nem akartalak nemecsekernőzni:))
sorszám: 42234 (128381)
(előzmény: Troster07, 2011-06-13 17:23:36)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-06-13 17:23:36
Csatlakozom kerihez, óccsót vegyéé, azt szereti:))
A minőségtől megharagszik:))
Én az előírtat használom, legolcsóbb kékdobozos nemtudom milyen márka noname, tökéletes vele, meg úgyis szivárog, hát akkor meg hadd fojjon az olcsó...:))
sorszám: 42233 (128380)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-06-13 11:55:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-13 16:23:59
Vessetek a mókusok elé, de én tescos 15W40-eset rakok az MZ váltóba.
Az előírt az Hyokomol, de az főleg hidegen nagyon sűrű, amúgy azzal is vígan lehet motorozni.
sorszám: 42232 (128379)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-06-13 11:55:50)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-06-13 11:55:50
Sziasztok!
A 250-es ETZ-m motorblokkjában olajcserét tervezek. Ti milyen olajat ajánlotok, ami jó minőségű és megéri beleönteni?
sorszám: 42231 (128377)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 23:07:38
Nahát így könnyű, piaci áron nem ilyen olcsó.
sorszám: 42230 (128334)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-07 20:15:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 23:06:53
3500 nem drága, főleg hogy ennyiért még csak szép sem lesz. :)
sorszám: 42229 (128333)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-07 21:20:46)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-07 21:20:46
A neoluxot drágálottam, annó 7,5 dl, valami 3-3500ért vettem, +alapozó+hígító.
A trinátot, viszont gyanúsan olcsónak találom.
Na majd lesz valahogy, előbb úgyis megyünk túrázni, a festést még későbbre tervezem.
Köszi tanácsokat mindenkitől!
sorszám: 42228 (128331)
(előzmény: Keri, 2011-06-07 19:18:52)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-07 21:17:15
AZ a helyzet hogy nem a vázat festeném csak a piros részeket, mert már van ahol fémig lejött.
A festési tanulópénz már a 250nél, babettánál, megvolt :D
sorszám: 42227 (128330)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-07 17:03:55)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-07 20:15:33
Én homokszórni a helyi mérleggyár szemcseszóróját kerestem meg - 2500FT lengővillával együtt. Festés meg amolyan félfeketefújás egyik haver által, azért volt olyan olcsó :D
sorszám: 42226 (128326)
(előzmény: Keri, 2011-06-07 19:26:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 19:26:29
elég olcsó volt, nekem ingyen csinálták a porfestést haveri alapon, de a homokfújóst ki kellet fizetni az meg 10 rugó volt.
sorszám: 42225 (128325)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-07 17:03:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 19:18:52
Trinát drága? Te igazán soher vagy :)))
Az kerítésre való.
Autófesték 10000HUF kilója
de a munkagépemen 4500forintos rozsda és ütésálló festék van ami ugyan ronda de nem pattan le olyan könnyen.
Neve: RUSTOLEUM Alkyton

De ha igazán jót akarsz akkor homokszórás, porfestés való a vázra.
sorszám: 42224 (128324)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-07 10:13:27)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-07 17:03:55
Én elvittem egy műhelybe, 5000ér az egész vázat leporfestették, még 30 évig nem kell rá gondolnom sztem.. Igy festékkeresgélést meg a festési tanulópénzt is megúsztam :D
sorszám: 42223 (128323)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-07 10:13:27)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-07 10:13:27
Üdv!
Lenne egy kérdésem motor festéssel kapcsolatban, bocs az off-ért, de nem tudom melyik topicban kéne feltenni.:D
Na tehát a kérdés: milyen festékkel festetek/nétek motort?, tudom zománc festékkel, de mégis milyen márkával?, mert általában mindenhol neoluxot mondanak, de drágálom is, meg nem is kifejezetten strapabíró, ezt már tapasztalatból tudom. A trinátra meg mindenki mást mond, valaki szerint benzin álló, valaki szerint nem.
Mondjuk nálunk ezt a kettőt lehet kapni, de hátha nyugatabbra van saját tapasztalata másnak is, más festékekkel:D .
sorszám: 42222 (128319)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 08:29:55
Váznyakon van.
Végülis azt is át lehet hegeszteni...de mivel az viseli a motor első futóművének minden terhelését, én rá nem ülnék :))

Mondom ezt úgy hogy saját kókányolásomból kifolyólag nekem már szakadt le Jawa első futómű 80-as tempónál :)))
sorszám: 42221 (128318)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-06 21:18:51)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-06 21:18:51
Vázszám machináció ahogy eddig én hallottam csak a kisTSnél lehet, mert ott az első heggesztett blokktartón van a vázszám, azt leflexelik és az újat ráheggesztik. ETZn nemtom hova van beütve, de sztem parásabb, nem ér annyit h mindig félj h lebuksz-e...
sorszám: 42220 (128312)
(előzmény: Honvéd1990, 2011-06-06 11:32:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-06 18:55:30
Mint ahogy a papír topicban leíródott, Nem másik vázat kaphat a blokk, hanem egy megfelelő papírokkal rendelkező vázba lehet át tenni. a blokkot. Használt vázat nem lehet beépíteni. Blokkot igen. Azaz az eredmény jószág a vázat tartalmazó motor nevén fog tovább futni. A váznak kell olyan papírokkal rendelkeznie hogy átiratható legyen, mint ha valóban egy teljes motor lenne.
Mert át is kell iratni.

Szerintem nagyon jó állapotúnak kell lennie a blokknak hogy megérje a dolog. Azt hiszem nehéz megfelelő papírokkal rendelkető vézat szerezni. Bontásból származó váz nem papírozható le. Amelyiknek papírja van, abban pedig általában minden benne van. Legfeljebb szar a blokk benne.
De a próbálkozás nem kerül pénzbe, így érdemes keresgélni megfelelőt. Csak még egyster: Jó papírokkal rendelkezőt kell keresni.
sorszám: 42219 (128310)
(előzmény: BazsaEtz, 2011-06-06 18:10:00)

 
 
BazsaEtz
válasz erre | email2011-06-06 18:10:00
Sziasztok!Köszöm a válaszokat,akkor még prógálgatom majd a gyujtást állítgatni.

Honvéd1990,szerintem ne gányold a vázat,mert eredetvizsgán megbukik úgy is.Új váz mindenképpen....
sorszám: 42218 (128309)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2011-06-06 11:32:57
Szeasztok Skacok , kérek mindenkit nézze már el nekema hejesirási hibámat oké? Lenne eg ynag ykérdésem tegnap előtt összetörtem a Etz-t , a nyaknál teljesen szétcsavarodott ugyanis átmentek rajt akocsival.......... na most vennék egy vázat hozzá azon kivül hogy a vázta összepárositják a blokkal hivatalban azon kivül nem lehet megoldani valami szám átütést ? vagy áthegeszteni ? vagy valami ijesmi?????? Előre is köszi segitséget. Üdv Gabi
sorszám: 42217 (128304)

 
 
Pápics
válasz erre | email2011-06-05 20:30:09
Túl nagy előgyújtás.
sorszám: 42216 (128301)
(előzmény: BazsaEtz, 2011-06-05 19:02:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-05 20:17:16
Nekem a jawám indult néha hátrafelé.

Lehet úgy is rossz az előgyújtás hogy be van állítva. :) Mármint a gyújtás és nem az ember. :)
Üt az excenter, vagy rossz, és kettő vagy több helyen szakít. Én mindig körbe forgatom a javításra hozzám került motorok tengelyét és számolom a megszakításokat. :)
sorszám: 42215 (128300)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-05 19:44:18
Pedig rossz előgyújtás lesz az.
Ha nagyon lecsökken az tud ilyet okozni.
Én is jártam így nemrég. Megálltam, majd az indulásnál elkezdett tolatni :)))
sorszám: 42214 (128298)
(előzmény: BazsaEtz, 2011-06-05 19:02:47)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2011-06-05 19:37:07
van hátra 5 sebb? király !!!egyébbként passz,elméletileg lehetetlen, de a gyakorlat mást mutat.
üdv
sorszám: 42213 (128297)
(előzmény: BazsaEtz, 2011-06-05 19:02:47)

 
 
BazsaEtz
válasz erre | email2011-06-05 19:02:47
Sziasztok!Olyan problélmám lenne,hogy az 150-es tzmen,alapjáraton megfordul a forgási irány.A gyujtást már próbáltam állítani,semmi változás.előre is köszi a segítségeteket.
sorszám: 42212 (128296)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-05 10:12:35
A csavarodást pedig bármin elő tudom idézni egy hirtelen irányváltással :)
Eddig csak az aluvázas Yamaha R6-on nem éreztem ilyesmit :)
sorszám: 42211 (128295)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-05 08:31:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-05 10:11:06
Nem lazult le. Az nem rázódik le csak a blokk elejénél lévő csavart kell utána húzni néha.

sorszám: 42210 (128294)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-05 08:31:28)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-05 08:31:28
Kis TS-nél, blokkmegfogadásban, az önzárósanyára, tegyél még egy kontra anyát mindenhol, úgy már nem fog lelazulni, nálam így müködik egy ideje.
Viszont én még nem éreztem a vázcsavarodást ilyen szinten, biztos nem rázta le az alu váznyúlvány csavarjait is?
sorszám: 42209 (128292)
(előzmény: Keri, 2011-06-04 06:58:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-04 07:07:23
Ezek szerint neked is szaggatja a csavarokat.
Szerezzél 10-es keménységűt, azzal nem lesz gondod.
sorszám: 42208 (128291)
(előzmény: Troster07, 2011-06-04 07:01:10)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-06-04 07:01:10
Az enyém is kicsit jobbra áll úgyhogy kezet foghatunk:))
Ez ugye a kislánckerék mozgása miatt van, csavraja a blokkot az a marha nagy nyomaték:))
Nekem volt olyan is, másik trophynál, annyira jobbra húzta a blokkot, hogy a láncburkolatot átszakította a lánc, kibújt a sárvédő fele.
Én pont az Etz-nél nem tapasztaltam csavaró hatást, a trophy meg (már a második) állandóan kis mértékben csavarja.
A mostaniban a két hátsó csavar is azért új, mert utánhúzásnál egyszerűen leszakadt a csavar feje, pedig még neki se estem.Tehát a blokk rezonancia szépen meggyengítette.
Azóta azért ha tehetem "profin" nyomatékkulcsal rögzítek mint a nagyok:))
sorszám: 42207 (128289)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-03 23:12:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-04 06:58:09
Várj, most nézem a /1 nem bölcsővázas. A Trophy a bölcsővázas, meg a kis TS.
A /1 hídvázas, szinte olyan mint az ETZ, de még csőből, nem dobozszerkezetből.

Valószínűleg azért mondják merevebbnek, mert több anyag van benne. Így az eséseket tényleg jobban bírja, mint az ETZ papírvékony doboz szerkezete. Azonban az ETZ (amíg nem roggyan meg a doboz) merevebben viselkedik a fő problémát okozó csavaró erőkkel szemben.

Persze a mai modern motorok deltabox, vagy térhálós acélváza mellet már csak egy érdekes próbálkozásnak számít, ráadásul a mindennapi közlekedésben szinte mindegy melyikkel mész, mert ahogy mondtad, az ember nem versenytempóban megy amúgy sem ezekkel a gépekkel :)

A /1 pedig azért húz jobban, mert tényleg alacsonyabb fordulaton adja le a nyomatékot.

De visszatérve az eredeti témára, szerintem az ETZ rugalmas blokkfelfüggesztése jó megoldás a fixen rögzített blokkokhoz képest.

Nem tudom miért mondják hogy vibrál az ETZ. Nekem a TS-en szokott elzsibbadni a kezem, meg ott kell a csavarokat rendszeresen utána húzni a rugós alétét és az önzáró anyák ellenére.
Az ETZ-nek csak a blokk ugrál a helyén.
sorszám: 42206 (128288)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-03 23:12:46)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-03 23:12:46
ÉÉn nem aggódok, nekem csak egy ismerős mondta h a /1esemen is picit jobbra húz a blokk :D amíg bírja nem érdekel.
KisTsnél ilyen csavarodási tapasztalatom még nem volt, mondjuk nem is sportmotorként használom :D
/1esnél nem értem mondjuk h mért mondják csavarodásállóbbnak a duplacsővázat mint az ETZ zártszelvényvázát..
sorszám: 42205 (128287)
(előzmény: Keri, 2011-06-03 21:46:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-03 21:46:46
2 csavar fogja hátul.
Nem tudom miért aggódnak az emberek, szerintem az ETZ motor felfüggesztése, a maga nemében jól ki van találva. Pont azért van a hengernél csak egy rugalmas felfüggesztés, hogy ne adja át a vibrációt a váznak.
Hátsó részénél is elforduló felfüggesztés van, így a dugó által keltett függőleges rezonancia itt sem adódik át a vázra, miközben mégis mereven követi a váz elfordulását, így stabilabb motort eredményezve.

Minden tiszteletem a szimpla bölcsővázaknak, de az ETZ hídvázához képest úgy csavarodnak mint a rágógumi.
Néha megpróbálok a TS-el olyan manővereket végrehajtani mint az ETZ-n és azt veszem észre hogy az elejét már fektetem a hátsó kerék pedig még csak akkor kezdi követni a döntést.

A dupla bölcsőváz (mint a Jawa) már sokkal jobb, az elég merev, de nehezebb is.
sorszám: 42204 (128286)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-03 19:00:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-03 21:31:34
Trophyt nem ismerem, de ETZ blokk nem esik ki ha eltörik a csavar, csak romlik a stabilitása. Túrán szerintem észre sem veszel egy eltört blokkcsavart, csak amikor ki kéne szedni akkor jössz rá hogy mekkorát fogsz szívni.
sorszám: 42203 (128285)
(előzmény: Troster07, 2011-06-03 16:24:29)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-06-03 20:31:46
Köszi szépen a tanácsokat! Jó kis meló lesz! :)
sorszám: 42202 (128284)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-03 19:00:16
Ott azért a bölcsőváz fogja elől, ráadásul az nem 1 ponton fogja mint az etzken a hengeren lévő felfogató...(tudom a hengerfejhez 2 ponton csatlakozik, de asszem a vázhoz a tartó csak egy nagy csavarral, azt meg elvileg könnyebben lehet hajlásra bírni)
sorszám: 42201 (128283)
(előzmény: Troster07, 2011-06-03 16:24:29)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-06-03 16:24:29
Na az enyémbe 8.8-as van:(
Ja és vasárnapra van egy 300 km-es túra...Most aztán megnyugodtam...
Bár a trophy elvileg annyira nem blokkcsavarós. Vagy tévedek?
sorszám: 42200 (128279)
(elözmény: Keri, 2011-06-03 09:08:40)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu