hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 24. csütörtök 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2011-06-22 07:27:52
Nekem van egy Deloto, csak mindig lusta vagyok felrakni :D
Az a baj, hogy 125-ös TS-en már ment az a karbi, de nekem is 150-esem van és nem úsznám meg állítgatás nélkül.
sorszám: 42265 (128535)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-21 19:33:14)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-21 20:51:43
Én már sokat gondolkodtam a kérdésen fúvókaügyben, aztán jutottam arra h sztem nincs jelentős különbség a TS és ETZ karbi között, de viszont a résvezérlése lehet más a 2 motornak, ezért maradtam végül a 100asnál, az közelebb áll a gyári spaecifikációhoz. És ment vele...
sorszám: 42264 (128524)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-21 19:33:14)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-21 19:33:14
120as fúvóka sose volt benne :D, mert nincs itthon ilyen :D
és nekem nem ts karbi van rajta, hanem kis etz-é, ráadásul a torok is 22.
A gyári ts karbiba kéne 95-s főfúvóka, a 150hez.
Egyébként értelmes motort egy 22-24 mikuni delorto, vagy bing karbival lehetne elérni, mert akkor lenne a 2,5l fogyasztáshoz, mondjuk 80-85ös utazó.
A gyári karbik mára már teljesen szét koptak, rengetegbe csörög a suber is, az enyémbe még hál'Istennek nem.
sorszám: 42263 (128521)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-21 19:10:38
Nekem volt egy alapméretes gyári 150es hengerem, csak ez a drága gép mikor letört egy darab a dugattyúból akkor húzott bele egy csíkot, így most +1es...:@
Idősebb motorszakiknál még lehet elfekvőben pár kincs, nekem egy gyári TS kipuf kéne, mert most ETZé van rajta (mondjuk jó így is:D)
sorszám: 42262 (128519)
(előzmény: Árpád, 2011-06-21 18:38:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-21 18:55:01
Nekem a racingos ETZ-n is teljesen gyári minden beállítás. Azok az eltérések amiről te beszélsz, tű és levegő csavarral elég jól beállítható.
sorszám: 42261 (128517)
(előzmény: Árpád, 2011-06-21 18:38:50)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-21 18:38:50
Gyári állapottal nem igen találkozhatsz. Túl sok idő telt el. Pl a főfúkatartó fele ennyi idő után szarrá kopik. Tehát vagy teljesen kopttal futhatsz össze, vagy utángyártottal. Ugyan ez igaz a tűre is, hiába kopik az lassabban talán. De azt hiszem alapméretes gyári henger is kevés van. Kipuff se sok. Talán a légszűrő ami legjobban hasonlít az eredetihez.
Majd elfelejtettem. A benzin se 86os már.
sorszám: 42260 (128515)
(előzmény: Keri, 2011-06-21 18:23:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-21 18:23:32
Az ideális fúvóka méret a tűtől és az úszószinttől is függ.
Gyári alap motornál a gyári értékekhez érdemes ragaszkodni, de egy átalakított motornál kell egy kicsit tökölni az ideális állapothoz.

Nekem 115-ös fúvóka és egyedileg reszelt tű hozott jó eredményt. Sajnos gyári tűhöz nem volt szerencsém, a bolti pedig nem volt jó.
sorszám: 42259 (128512)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-21 17:53:16)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-21 18:14:28
Egy-két próba nem bizobyít szerintem sokat. Változó milyen fúvóka byerő. Ugyanis függ a főfúka tartó állapotától ls a tűtöl. Ezek egyokéből se lehet tisztességes darabot szerezni túl gyakran. Amikor volt kedvem vacakolni, mind a kettőt csiszolbom kelettett az ideálishoz közeli állapotért.. Illetve először olyanokat kellett szereznem amik túlméretesek voltak. Mert vékony vagy rövid tűn, vagy rövid fúvóka tartón nem lehet segíteni. Azon se ha már új állapotában is túl nagy a belső átmérője a tartónak. Ilyenkor csak a szabványtól eltérő fúvókák segitenek egy picit.De még a kipuff is beleszól a fúvóka választásba az átöblítés miatt. Szerintem
sorszám: 42258 (128511)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-21 17:53:16)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-21 17:53:16
Én már próbáltam 120as főfúvókát, és csak csodálkoztam mér nem megy és mér eszik sokat... azért mert az ETZbe kell 120as. TS 150esben gyárilag tudtommal 95ös van, 125ösben 90es. Enyimben most van 100as, azzal úgy ahogy megy...
sorszám: 42257 (128509)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-20 20:09:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-20 20:59:27
Ügyes vagy, hogy jól belőtted a karburátort.
A fogyasztásra meg próbáld ki hosszabb távon is.
sorszám: 42256 (128496)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-20 20:09:02)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-20 20:09:02
Üdv mindenkinek!
Látom pangás van, gondoltam megosztom veletek a fogyasztási mizériám csúcspontját.Ts 150 22es kis ETZ karbi 22 szívótorok (gyári 24mm)
Na szóval: A gyári előírt érték a 150eshez, 24es karbi, gyári tűvel 120as főfúvóka.Ugye a legutóbb használt beállítás: C6(hosszabb) tű teljesen kiemelve, 105 fúvóka.
Így alul sokallt, fent picit kevés volt, 70-75 átlaggal 3,2es fogyasztás, igaz mentségére legyen mondva, hogy 1 éve felbontott Lukoil-os ásványi olajjal 1:40be keverve használtam.Azóta 1:50be kevert félszint Recordot használok.
Gondoltam egyet, feldörzsáraztam egy 100as fúvókát 110 körülire, eggyel vissza ejtettem a c6os tűt, és sokkal jobb lett, rugalmasabb alul, igaz 3-500 között van egy kis lyuk, de amúgy fent is jobban megy, 4500 körüli fordulattal stabilan használható(70km/h), 5000re "szegezve" a mutatót kb 78-80km/h, lassú melegedést tapasztaltam.
A múlt héten voltam nagy mamámnál, aki 17 km lakik, mikor haza értem kipocsoltam egy kis benzint mi közbe leengedtem, mert túlfolyt az 1l kanna, kicsit meg is lepődtem ezen, mert 9dl-re számítottam.Így 2.6-2.7es fogyasztást számoltam, tök elégedett voltam, és vidám, végre megtaláltam az igazi beállítást.
Ma megint voltam mamámnál, és direkt néztem a km számlálót, hogy jól mér-e, 17km re 16,9km-t mért, gondoltam ki is számolom gyorsan mennyi benzinem van még, 9,5 dl kellett volna lennie. Mondtam is, hogy itt jövőhétig csak boltba járás lesz :D, de azért gondoltam lefejtem azt a keveset, csak hogy megbizonyosodjak, és nagy meglepődéssel tapasztaltam, hogy az 1l-es flakon megint túl csordult volna ha nem figyelek, ugyanis 1,2l jött le belőle.
Utána számolva ez 2,5l alatti fogyasztást feltételez, vegyesen használva.
Megjegyezném hogy mindig ugyanazt a km számlálót és ugyanazt a mérő edényt használtam.
Na erre mondjatok valamit!!
sorszám: 42255 (128494)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2011-06-18 13:12:56
Köszi, mindig tanul valami újat az ember. Én úgy tudtam hogy ami ezen a képen van az a dupla ajkú szimering, és van olyan hogy dupla ajkú, dupla rugós, ennél van mindkét oldalon rugó.
sorszám: 42254 (128467)
(előzmény: Keri, 2011-06-18 08:07:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-18 08:07:48
A dupla ajkú azt jelenti két rugós.
Tehát kívül belül van rugó. Gyakran ilyenek a telószimeringek.

Ha egy rugós, akkor a rugó nélküli tömítő ajak az porvédő/szenny lehúzó szerepet lát el, annak kell kívül lennie, a rugós tömítő ajaknak, pedig belül, hogy (ahogy Attila is mondta) legyen kenése.

Olaj kérdése. Kit érdekel mennyi az előírás? Én legalább is soha nem tudom megjegyezni, de ha mégis, akkor honnan tudjam, hogy mennyi maradt még benne és eleve mennyit öntök mellé? Szóval én ezt nem tartom megbízható precíz teló feltöltésnek. Leginkább mérőpálcával szoktam megnézni a szintjét ha érdekel, de csak annyira hogy egy szintbe legyen a kettő.

A szintet pedig úgy állítod be hogy:
Befogod a teló alsószárát hogy ne neked kelljen tartani, felhúzod a belső szárat, belerakod a rugót (mert annak is van kiszorítása) és elkezded tölteni bele az olajat. Néha egy kis ülepedés után lenyomod a szárat és amikor eléri az olaj szintjét határozottan megérzed, hol tart. A lényeg hogy a teljesen kihúzott szár lenyomásakor és leülepedett olajjal, legfeljebb ~5mm csillapítás nélküli szakasz legyen. A habosodás miatt üzem közben ez eltűnik, ráadásul ha ráülsz, akkor nem is szabad teljesen felkoppannia a csillapítónak.

Ez az legalsó olajszint ahol még jól működik. Ehhez képest (ha zárt rendszerű a teló) óvatosan lehet kevés plusz olajat adni. Ez a levegőkamra méretének csökkenése miatt, keményíti a rugózást, de óvatosan ezzel a tuninggal, mert egyrészt növeli a szimeringekre jutó nyomást (tehát eldurranhat a szimering), másrészt ha teljesen összenyomott telónál nem marad hely a levegőnek, akkor a rugózás útját is csökkenti, ami garantált szimering kilövést eredményez, egy gödörbe hajtáskor.
Viszont minimális plusz mennyiséget mégis javaslok, hogy ha csökken is az olajszint, ez ne azonnal okozzon problémát, hanem akkor amikor már feltűnően jön az olaj a szimering mellet.
sorszám: 42253 (128464)
(előzmény: vadmotoros, 2011-06-17 22:08:40)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2011-06-17 22:08:40
Elvileg dupla ajkú, az ETZ-be is olyat tettem, csak furcsa volt, hogy rugóval kifelé állt a szimering. Van rajta egy porvédő gumi pluszban, de az is el van repedezve, úgyhogy az is cserés lesz. Már csak azt kellene tudni, hogy mennyi olaj kell bele, a szerelő 3-4 decit mondott de a GN 250 kézikönyvében 216 ml-t írnak. Tudom nekem nem az van, de a TU 250X-nek nincs kézikönyve, a netet végigtúrtam de sehol nem találtam konkrét információt.
sorszám: 42252 (128459)
(előzmény: Atilla, 2011-06-17 21:32:19)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-06-17 21:33:02
Ja és szégyelld magad, ez az MZ fórum! :-D
sorszám: 42251 (128456)

 
 
Atilla
válasz erre | email2011-06-17 21:32:19
Ez nem dupla ajkú szimering?
Egyébként tömítési szempontból mindegy hogy merre áll. Viszont a kenés és a rugóba ragadó kosz miatt én mindenképp befelé tenném a rugót.
És dupla ajkút tennék bele, a fölső megfogja a port, az alsó meg tömít, így sokkal jobban bírja.
sorszám: 42250 (128455)
(előzmény: vadmotoros, 2011-06-17 20:57:59)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2011-06-17 20:57:59
Üdv!

Most eretnekséget fogok elkövetni, és nem az MZ-hez fogok tanácsot kérni, hanem a Suzukimhoz, remélem elnézitek nekem :-)
Első teleszkóp szimeringet kell cserélnem, és szerintem fordítva van benne a telóban a mostani. Legalábbis az ETZ-n a rugó befelé van, ennél pedig kifelé. viszont a típus és a méret is erre az oldalra van írva, így most nem tudom hogy az előző tulaj tette bele fordítva, vagy ez ilyen típus?
Itt egy kép róla, az enyém ugyan így van benne.
Klikk
sorszám: 42249 (128453)

 
 
Ze78
válasz erre | email2011-06-16 22:45:50
3 éve van a jawam-ban egy 12V 9A szünetmentes aku. Riasztókban is van ilyen, semmi gond nem volt vele eddig 3500 pénz volt.
sorszám: 42248 (128448)
(előzmény: Keri, 2011-06-16 07:26:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-16 07:26:24
Savszint megvan?
Ha nem fedi a cellákat tölts utána desztvízzel, aztán próbáld meg feltölteni, de elég esélyes hogy cserélni kell.
Szerencséd van mert a TS nagyon igénytelen az akkura, főleg elektronikus fesszab. Pár ezer forint a 4,2Ah-s zselés riasztó akku. Én már évek óta azzal járok.
Természetesen mielőtt valakinek eszébe jut. Én is úgy tanultam hogy ez teljességgel alkalmatlan, gyorsan tönkremegy, stb.... de ezt a tanulmányt az olcsó akku nem olvasta :)
sorszám: 42247 (128435)
(előzmény: 150esRolleres, 2011-06-16 07:18:41)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-06-16 07:18:41
Mértem egyet: 6,2V akksiban, ha "mindent" kapcsolok(világítás és nyomom a féket)2,7V az akkun, 1.9V a 15-ön.Simán gyújtáson csak a 15-ösön 5V nál több mérhető. Kell egy új akksi?
sorszám: 42246 (128433)

 
 
Messor
válasz erre | email2011-06-16 07:04:36
Köszi, utánanézek!
sorszám: 42245 (128432)
(előzmény: Keri, 2011-06-15 20:18:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-15 20:18:56
Bing nem gyárt ilyen méretűt?
Az jobb mint az MZ.
sorszám: 42244 (128428)
(előzmény: Messor, 2011-06-15 13:42:16)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-15 17:39:48
Üdv mindenkinek!
Festéssel bajlódunk barátommal,(még mindig) nem tudunk dönteni, a dobozos Neolux, vagy a spray-s Very Welll között. Neoluxal már fújtam bár, szerintem nagyon kemény lepattogós, a Very Well-el a babettát fújtam, matt feketére, szerintem szépen lehet vele festeni, talán kicsit rugalmasabb mint a Neolux. Árba lehet a Very Well picit drágább, 900 ft/flakon 400ml, a Neolux 3500 7,5 dl, bár ehhez még kell hígító is.
Szerintetek mi legyen?
sorszám: 42243 (128426)

 
 
Messor
válasz erre | email2011-06-15 13:42:16
Nem! Pannóniához. Már láttam ilyet csak a gazdájával nem tudtam beszélni. Az eredeti karbi, a súber és tű stb kopottságából adódóan csörög mint a kígyó.. Az MZ-hez viszont lehet újat kapni, és műszaki megoldásaiban is felette áll a Pancsinak! Fúvókaméretek a Pannóniánáé: főfuv.125 alapjárati 40-es, dúsító 70-es, tűsfúv. 270-es.. torokátmérő:27mm. Ha valaki tud tanáccsal segíteni, megköszönném..
sorszám: 42242 (128422)
(előzmény: Keri, 2011-06-15 08:50:15)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-06-15 10:48:40
Köszi, este rámérek.
sorszám: 42241 (128420)
(előzmény: Keri, 2011-06-14 08:49:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-15 08:50:15
Tudtommal egyiknek sem.
16,22,24,30mm-es BVF karburátorokról tudok.

Ladához kell? :)
sorszám: 42240 (128418)
(előzmény: Messor, 2011-06-15 08:20:13)

 
 
Messor
válasz erre | email2011-06-15 08:20:13
Üdv szakik! Melyik MZ karburátor típusnak van kb. 27-es torokátmérője??
sorszám: 42239 (128416)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-14 15:46:56
Tudtommal mindenképp szét kell bontani. Ütést okozhat a nem centírozott főtengely, a csapágy, vagy mind2 összefüggésben :D főtengely radiális ütésének méréséhez be kell fogni egy esztergába és úgy mérik meg mérőórával.
csapágy magában meg akkkor okozhat bajt ha eredetileg porvédős zárt csapágyat raksz bele, és nem pattintod ki a porvédőt. egyik haverom is csodálkozott mult héten hogy mért ment tönkre az SKF csapágya 2000 km alatt.... azért :D a porvédő alatt vmi fekete égett jobbkorában zsírnak hívott valami volt xD
sorszám: 42238 (128397)
(előzmény: Honvéd1990, 2011-06-14 15:14:08)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2011-06-14 15:14:08
Sziasztok skacok ! Lenne egy kérdésem ! Úgy hogy nem veszem ki a főtengelyt a blokkból , lehet valamit kezdeni azzal hogy ne üssön? Nem mértem még meg az ütés nagyságát, de nem szeretném szétbontani az egészet , és hog yigy lehet -e valamit kezdeni vele ? Előre is köszi a válaszokat
sorszám: 42237 (128396)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-14 08:49:02
Álló motornál az említett fogyasztókat bekapcsolva megméred az akkufeszt és megméred az ebből a gyújtótrafóra jutó feszt.

Ha az akku fesz alacsony, akkor vagy nincs elég töltésed, vagy rossza az akku. (én 4Ah-sal járok)
Ha csak a trafónál kevés a fesz (zárt megszakítónál) akkor valahol a kettő közötti kontaktusok, kapcsolók és vezetékek környékén keresd a hibát.
sorszám: 42236 (128385)
(előzmény: 150esRolleres, 2011-06-14 08:16:33)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2011-06-14 08:16:33
Volt egy kis időm, összeraktam a kis TS-t, megy mint a sakál, de ha fékezek-indexelek- világítást kapcsolok leáll. A csatlakozásokat átnéztem, nem dugtam át semmit,izzóknál is a csatlakozást megtisztítottam, eddig (tavaly) működött jól A lámpafejben van egy kis káosz az indexrelé miatt,de a testet ott is csiszoltam,onnan van egy vezetékem plusszban a fesszab melletti testelésekhez. Vegyek egy 7Ah-s akksit, vagy más lehet?
sorszám: 42235 (128384)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-06-13 17:24:35
Keri
(Bocs nem akartalak nemecsekernőzni:))
sorszám: 42234 (128381)
(előzmény: Troster07, 2011-06-13 17:23:36)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-06-13 17:23:36
Csatlakozom kerihez, óccsót vegyéé, azt szereti:))
A minőségtől megharagszik:))
Én az előírtat használom, legolcsóbb kékdobozos nemtudom milyen márka noname, tökéletes vele, meg úgyis szivárog, hát akkor meg hadd fojjon az olcsó...:))
sorszám: 42233 (128380)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-06-13 11:55:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-13 16:23:59
Vessetek a mókusok elé, de én tescos 15W40-eset rakok az MZ váltóba.
Az előírt az Hyokomol, de az főleg hidegen nagyon sűrű, amúgy azzal is vígan lehet motorozni.
sorszám: 42232 (128379)
(előzmény: zsolt-etz, 2011-06-13 11:55:50)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2011-06-13 11:55:50
Sziasztok!
A 250-es ETZ-m motorblokkjában olajcserét tervezek. Ti milyen olajat ajánlotok, ami jó minőségű és megéri beleönteni?
sorszám: 42231 (128377)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 23:07:38
Nahát így könnyű, piaci áron nem ilyen olcsó.
sorszám: 42230 (128334)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-07 20:15:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 23:06:53
3500 nem drága, főleg hogy ennyiért még csak szép sem lesz. :)
sorszám: 42229 (128333)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-07 21:20:46)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-07 21:20:46
A neoluxot drágálottam, annó 7,5 dl, valami 3-3500ért vettem, +alapozó+hígító.
A trinátot, viszont gyanúsan olcsónak találom.
Na majd lesz valahogy, előbb úgyis megyünk túrázni, a festést még későbbre tervezem.
Köszi tanácsokat mindenkitől!
sorszám: 42228 (128331)
(előzmény: Keri, 2011-06-07 19:18:52)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-07 21:17:15
AZ a helyzet hogy nem a vázat festeném csak a piros részeket, mert már van ahol fémig lejött.
A festési tanulópénz már a 250nél, babettánál, megvolt :D
sorszám: 42227 (128330)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-07 17:03:55)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-07 20:15:33
Én homokszórni a helyi mérleggyár szemcseszóróját kerestem meg - 2500FT lengővillával együtt. Festés meg amolyan félfeketefújás egyik haver által, azért volt olyan olcsó :D
sorszám: 42226 (128326)
(előzmény: Keri, 2011-06-07 19:26:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 19:26:29
elég olcsó volt, nekem ingyen csinálták a porfestést haveri alapon, de a homokfújóst ki kellet fizetni az meg 10 rugó volt.
sorszám: 42225 (128325)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-07 17:03:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 19:18:52
Trinát drága? Te igazán soher vagy :)))
Az kerítésre való.
Autófesték 10000HUF kilója
de a munkagépemen 4500forintos rozsda és ütésálló festék van ami ugyan ronda de nem pattan le olyan könnyen.
Neve: RUSTOLEUM Alkyton

De ha igazán jót akarsz akkor homokszórás, porfestés való a vázra.
sorszám: 42224 (128324)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-07 10:13:27)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-07 17:03:55
Én elvittem egy műhelybe, 5000ér az egész vázat leporfestették, még 30 évig nem kell rá gondolnom sztem.. Igy festékkeresgélést meg a festési tanulópénzt is megúsztam :D
sorszám: 42223 (128323)
(előzmény: Jaky16, 2011-06-07 10:13:27)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-06-07 10:13:27
Üdv!
Lenne egy kérdésem motor festéssel kapcsolatban, bocs az off-ért, de nem tudom melyik topicban kéne feltenni.:D
Na tehát a kérdés: milyen festékkel festetek/nétek motort?, tudom zománc festékkel, de mégis milyen márkával?, mert általában mindenhol neoluxot mondanak, de drágálom is, meg nem is kifejezetten strapabíró, ezt már tapasztalatból tudom. A trinátra meg mindenki mást mond, valaki szerint benzin álló, valaki szerint nem.
Mondjuk nálunk ezt a kettőt lehet kapni, de hátha nyugatabbra van saját tapasztalata másnak is, más festékekkel:D .
sorszám: 42222 (128319)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-06-07 08:29:55
Váznyakon van.
Végülis azt is át lehet hegeszteni...de mivel az viseli a motor első futóművének minden terhelését, én rá nem ülnék :))

Mondom ezt úgy hogy saját kókányolásomból kifolyólag nekem már szakadt le Jawa első futómű 80-as tempónál :)))
sorszám: 42221 (128318)
(előzmény: VGGábor, 2011-06-06 21:18:51)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-06-06 21:18:51
Vázszám machináció ahogy eddig én hallottam csak a kisTSnél lehet, mert ott az első heggesztett blokktartón van a vázszám, azt leflexelik és az újat ráheggesztik. ETZn nemtom hova van beütve, de sztem parásabb, nem ér annyit h mindig félj h lebuksz-e...
sorszám: 42220 (128312)
(előzmény: Honvéd1990, 2011-06-06 11:32:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-06-06 18:55:30
Mint ahogy a papír topicban leíródott, Nem másik vázat kaphat a blokk, hanem egy megfelelő papírokkal rendelkező vázba lehet át tenni. a blokkot. Használt vázat nem lehet beépíteni. Blokkot igen. Azaz az eredmény jószág a vázat tartalmazó motor nevén fog tovább futni. A váznak kell olyan papírokkal rendelkeznie hogy átiratható legyen, mint ha valóban egy teljes motor lenne.
Mert át is kell iratni.

Szerintem nagyon jó állapotúnak kell lennie a blokknak hogy megérje a dolog. Azt hiszem nehéz megfelelő papírokkal rendelkető vézat szerezni. Bontásból származó váz nem papírozható le. Amelyiknek papírja van, abban pedig általában minden benne van. Legfeljebb szar a blokk benne.
De a próbálkozás nem kerül pénzbe, így érdemes keresgélni megfelelőt. Csak még egyster: Jó papírokkal rendelkezőt kell keresni.
sorszám: 42219 (128310)
(előzmény: BazsaEtz, 2011-06-06 18:10:00)

 
 
BazsaEtz
válasz erre | email2011-06-06 18:10:00
Sziasztok!Köszöm a válaszokat,akkor még prógálgatom majd a gyujtást állítgatni.

Honvéd1990,szerintem ne gányold a vázat,mert eredetvizsgán megbukik úgy is.Új váz mindenképpen....
sorszám: 42218 (128309)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2011-06-06 11:32:57
Szeasztok Skacok , kérek mindenkit nézze már el nekema hejesirási hibámat oké? Lenne eg ynag ykérdésem tegnap előtt összetörtem a Etz-t , a nyaknál teljesen szétcsavarodott ugyanis átmentek rajt akocsival.......... na most vennék egy vázat hozzá azon kivül hogy a vázta összepárositják a blokkal hivatalban azon kivül nem lehet megoldani valami szám átütést ? vagy áthegeszteni ? vagy valami ijesmi?????? Előre is köszi segitséget. Üdv Gabi
sorszám: 42217 (128304)

 
 
Pápics
válasz erre | email2011-06-05 20:30:09
Túl nagy előgyújtás.
sorszám: 42216 (128301)
(elözmény: BazsaEtz, 2011-06-05 19:02:47)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu