:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Adott elérhetőséget, szerintem célszerűbb lenne oda írnod, mivel nem olvassa ezt a fórumat, csak a reklámjait teszi ki.
Másik hogy ha ide kiírod az e-mail címedet, ne csodálkozz, hogy elárasztanak a SPAM-ek, hiszen ezt a fórumot bárki olvashatja, többek között az email cím gyűjtését végző kémprogramok is.
Szia
Kompletten jeladóval ETZ 250-hez milyen árban van a gyújtás?? mail: palyas8@freemail.hu
És akkor mi fogja a lánckenést végezni? :)
Sziasztok!
Egyik barátom 250-es ETZ-jével van egy igen kellemetlen problémánk. A gond az, hogy 3. sebességi fokozatman megtorpan egy pillanatra a motor, de utána szépen megy. Ezt ritkán csinálja, felváltások kevesebb mint 10%-ában véletlen szerűen és kizárólag csak harmadikban. Megpróbáltam valahogy reprodukálni a hibát, de bárhogy közlekedtem csak amikor a motor úgy gondolja akkor jön elő. Ezen kívül a motor szépen megy, élmény lenne motorozni vele.
DE sajnos a dolgot megkeseríti az, hogy haver nemrégiben esett vele egy hatalmasat, mivel blokkolt a hátsókerék. Bejáratós a gép, szóval elképzelhető, hogy a dugó szorult meg (pontosan nem tudja, hogy rákuplungolt-e), de azóta bennünk motoszkál, hogy lehet-e valami a váltóban. Kicsit félelmetes így motorozni vele.
Ha van valakinek hasonló tapasztalata, vagy bármi ötlete, hogy tudjuk megoldani a problémát a válaszát előre is nagyon köszönöm.
Üdv,
Zoli
Üdv
TSem csöpögésével küzdök, az lenne a kérdésem hogy a kuplungpálca mellett tud e annyi olaj kifolyni ami lecsöppenhet? Gyárilag vmi filc van ott nálam, de egyik haver mondta hogy az ETZknél ott gumis tömítő van, megérné lecserélni?
Sziasztok
Újra vannak eladó elektronikus Hall jeladós gyújtásaim MZ típusokra, kompletten jeladóval és minden tartozékukkal együtt! 6 és 12V-os rendszerre egyaránt!
A gyújtásokat és más alkatrészeim, itt találjátok meg:
http://sites.google.com/site/muellerelectronics/
Üdv.: Sub-ee
Átmérőben, és szélességben is.
Igen. Az alsó csapja az etz-nek erősebb.
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy a tűgőrgős kis TS és a kis ETZ hajtókarja között van-e különbség?
Szia!
Utóirat:
Régen, a jogsiban benne volt ez:
Kismotorkerékpár ("A1" alkategória):
125 cm3 hengerűrtartalmat és a 11 kW-os teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpár.
Ez igazság, ha ettől eltérsz, szabálysértést követsz el. Jogszabály szerint.
Teknőc
Szia!
Szeged környékén a rendőrök azt mondták, hogy 200cm3 alatt legyen és a teljesítmény ne legyen 15 Le…
Ebből mi igaz, nem tudom, nekem 14 éve van A1, és a gépem ma már 143 cm3 kis ts.
3. hengert koptatom már, ezért van ez a cm3 növekedés.
Ezért is érdeklődtem a kollegáknál, hogy ebből ugye, nem lesz bajom.
Ők ezzel nyugtatak…
Manapság nem igen lehet venni A1 kat. Megfelelő motort.(Szerintem)
Főleg a motorok teljesítménye ma már sokkal nagyobb.
Ezért kissé kénytelenek rugalmasabban is kezelni.
Persze, ha szőrszál hasogatóan vizsgálják, akkor bukta a parti….
De erre rá is kell szolgálni..
Visszatérve, ebből szerintem nem lesz bajod, csak ha kivívod ezt a figyelmet magadnak.
Sok kollegám, B kat.-val 125-és 200cm3 robogókat vezetnek.(Teljesen Szabálytalanul!)
Ezek persze, sokkal erősebbek az én kis ts-emnél, még se büntetik őket semmivel..
Szerintem, itt valami jó megoldás kellene, de erről még a szakértők se tudnak semmit meghatározni. Sajnos, erre majd lesz valami, de addig!?
Ezen a ponton a kresz alaposan lemaradt, vagy a hülye valóság szaladt rajta túl..
Tehát ennyit erről…!
Mindenesetre, nálam jól látszik, hogy nekem pont elég a kis ts, nekem eddig a nagyobb nem kellett, s talán nem is fog…!
Teknőc
Üdv!
Egy ifjú barátom letette az A1-es jogosítványt és kétségek közt van, mivel nem tudja, hogy vezethet-e vele egy 150-es ETZ-t?
Teljesítményben ugye nem lépi túl a 11kW-ot, de hengerűrtartalomban igen.
Nekem korlátlan van, nem tudom, hogy van ez már, ha tudjátok akkor kérem írjátok meg, hogy is van!
Köszi
Ha valakit érdekel van 1 MZ/1 -es blokkom teljesen felújítva , nagyjából összerakva (új csavarokat akartam bele, de aztán úgy maradt) hiánytalanul megvan hozzá minden.
Akit érdekel hívjon! TEL.:+36304112006
Különben jó eséllyel csak illusztráció a fotó. Az ilyen webshopoknál csak azt szabad elhinni amit a kezedben tartasz.
Körbe kell nézni Mofa-Huber-Futár-Négykelemen vonalon.
Lengyel króm gyűrűst hol tudok venni? eddig még nem találtam.
Minden esetre nem akarok feleslegesen flancolni meg ilyesmi, csak már ha meg is furatom akkor gondoltam legyen jó.
Én nem értem mi bajotok van a dugattyúkkal.
Ha valaki flancolni akar, vegyen lengyel dugót króm gyűrűvel, de momentán nekem a Berta is vígan ketyeg.
Nekem volt gyári dugattyúm is, az is elég hitványan volt öntve, szóval nevezhetjük gyári minőségnek is :)
tényleg fel se tűnt :D, azért kár hogy egy simohoz lehet venni fasza szinte gyári minőségű dugattyút vékony gyűrűvel, ehhez meg csak ilyen szarokat...
Amit linkeltél, az meg használt dugattyú felpolírozva :)
Látszik a tetején a beverődés, a gyűrűknél a beégés, vagy öntési hiba, és a dugattyú falán nem látszik az esztergálás, azonban szép fényes.
Hát a berta dugótól nem voltam elájulva, mikor dugót cseréltem a múltkor, akkor egy kis koksz a hengerfalán le is rendezte a felső élét, amikor belepróbáltam a hengerbe. Mondjuk ettől használható maradt, de hát na...
Egyébként meg nekem is Magyar dugattyúm van. Nincs vele semmi gond.
Németek nem gyártanak ilyet már régóta.
Egy időben a Berta dugattyút lehetett megrendelni a német webshopokból is, mos tnem tudom.
Szóval ha elfekvő készletből DDR dugattyú akkor jó, de ha utángyártott, akkor Lengyel, vagy Magyar dugattyút vegyél.
Üdv!
Sajnos tönkre ment a kis Mz-m, leszakadt a tűgörgős kosárból egy darab, lerendezte a dugattyút, meg az alsó tűgörgőt is, szóval ha lesz pénzem majd kap egy új hajtókart, meg meg lesz fúrva.
Na már most láttam hozzá drágább, meg olcsóbb dugattyút is pl. http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/MZ_TS_150_DUGATTYU_56_50_KPL.php
ez tényleg jobb mint a magyar? vagy nem jelentős a különbség?
Válaszokat előre is köszönöm.
ja, és a krómhoz szét kell vágni, és patyolatra takarítani. ha tényleg gyári matt krómos A-s dob, akkor 20ért ajándék, csapj le rá.
króm 30 alatt nincs. és szar mind.
Sziasztok!
Szeretném egy nagyon ígéretes programra felhívni mindannyiótok figyelmét: www.kvvt.hu
Gyertek, várunk/várnak a szervezők szeretettel!
M
Fééél nap???:| DOS-ban kell parancsokat gépelgetni, vagy mi lehet ilyen sok? Ilyen lassú lenne a szerver?
HyGy tud jogosultságot adni egyébként, csak el is kéne magyarázni az egész használatát, ami kb. annyi mintha én tenném fel :)
Hát inkább fél nap...
Ezért is nem buzgolkodok, még nem volt egyben fél nap szabadidőm, mindig kitalálnak nekem valamit.
Hát nemtom, én a 150es TSre raktam egy keveset használt sztem utángyártott ETZ kipufot, semmi bajom vele, max az új könyökkel annyi hogy a Mecsek túrán húzatás alatt szépen belilult a felső része, a sárga rész meg lejjebb ment :D
Apropó Mecsek ha adsz hozzáférést el tudom intézni a feltöltéseket. Csak nem telik bele fél óránál többe egy ilyen művelet, bár nem vagyok infó szakos :D
Mert rosszúl használtad a motort.
1/30-as keverékkel kell járni, jó füstölősre beállítani a karbit, és alapjáraton pöfögni.
Na akkor a lerakodások jól összefogják a kipufogót és nem esik szét :)))))))))
Nekem is zörög az utángyártott kipufogó. Folytás már nincs benne így jó hangos is, de nem izgat. Gyártani fogok magamnak rozsdamentes lemezből rezonátorosat...majd...egyszer..valamikor, addig meg jó ez is.
sorszám: 42485 (129322)
( előzmény: zsolt-etz250, 2011-08-13 19:14:56)
nekem a TS 250-en Futár Petinél vásárolt utángyártott dob van és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Kiváló a krómozás, 4 év után semmi negatív dolog nem jött elő, szép és a motor hangja kiváló.
Hááát igen az utángyártott kipufogó dobbal már én is megjártam. Amikor megvettem, akkor még jó volt, bár a hangja nem az igazi. Majd egy hét múlva kilazult benne a hangtompító és elkezdett csörögni elég durván :( , így azóta a gyári van a motoron (250-es ETZ). Amúgy a cserét az esztétika (szép krómozás) miatt vállaltam, mert a gyári elég karcos.
Nekem is van utángyártptt dob. Nem a motor teljesítményével van a baj, hanem a gyártási minőséggel. Mindenhol kifújt, pontatlan méretű, nagyon gáz. Bár szerintem semmivel nem lenne drágább előállítani, ha mondjuk normálisra gyártanák.
Legalábbis nem hiszem, hogy egy normális hegesztés sokkal drágább mint egy szar, ami használatkor kifúj.
Nem annyira gáz.Persze meg nem közelíti a gyárit, doboz hangja van, de ha találsz esetleg gyárit, inkább tedd rendbe azt, még ha krómoztatni nem is éri meg és kicsit csúnya is szerintem jobban jársz.
Én ideiglenesen gyári trophy dobot tettem az etz-re és király!Szépen ki lett előtte égetve, gáz ahogy kinéz, de napi munkamotorra a jó műszaki állapot fontosabb mint az esztétikum.
Trophyra utángyártott másolatot vettem, hát övön aluli minőség, de az évi 1000km futásteljesítményhez ez is megfelel.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy az itthon kapható mofakeres 250es ETZ-kipufogót érdemes-e megvenni, mert nem találtam sehol se használt gyárit. Teljesítményben, fogyasztásban van-e különbség az eredeti NDK-s hoz képest?
Krómozás is van már egy tizes:)
Hát nekem 20-ért akarja adni, elvileg anno ez a mókus is "részt vett" az M zárolt készletek kifosztásában:))
Kicsit soknak tartom, de még elmegy, csak attól tartok ismét egy nagy mesemondóval állok szemben és soha nem hív fel, hogy megvan a dob mehetek érte.
9-10körül kaptam annó barátilag.
Ez korrekt ár ha figyelembe veszed, hogy csak a krómozás 5-7ezer ha nem olyan hogy csak 1 szezont bírja.
Apropó kipufogó!:
Tudom senki sem adja el, de szerintetek egy katonai kipufogónak mi az értéke?
Kaptam egy árajánlatot, egy elvileg még soha nem használt(el nem akarom hinni, de vannak még csodák) katonai Etz kipufogóra,és mihez tartás végett érdekelne a dolog.
kipufogó dugulás, vedd le és láss csodát :)
Sziasztok!
Tuti volt már szó a dologról, de elég hosszú a fórum, így nem olvastam végig.. :)Tehát: a problémám a következő: egy ts125-ös motorom van. Indul szépen, minden oké vele, kivéve, hogy nagyon-nagyon erőtlen....Üresben jól felpörög, de menetközben alig megy 30-40 köré és slussz... Szeretném, ha valaki adna némi jó tanácsot :) Köszi: Gábor
Éppen lehet róla szó, ezt az aktivitási rátát alva is tudom tartani :D
Nem sértesz meg senkit :)))
Ugyanis nincs akit megsérthetnél vele :(((
Ezért is lassú, közelít a nullához, a frissítés.
A mecseki cikk megjött, és elhatároztam hogy kirakom, mert jónak ígérkezik, de még csak a mobiltelefonon láttam, onnan meg elég nehéz beszerkeszteni :)
Valahogy fel kéne pörgetni az aktivitást, de legutóbbi felhívásra 1 lelkes ember jelentkezett, aki kapott hozzáférést, de végül ő is eltűnt :)
Te már régebb óta aktív vagy, nincs kedved cikkeket beszerkeszteni? :))
Off, de egyik ismerős, név szerint Teknőc írt egy túrabeszámolót a mult heti Mecseki MZs túránkról és elküldte ide. (még nem olvastam) Esetleg elképzelhető-e hogy karácsony előtt felkerül? :P Nem akarok senkit se megsérteni, de a cikkek újulása elég lassú.
Egy cserét azért megér.Ez grafit magos, bár szerintem sem érzékeny rá.
Plusz még annyi, hogy a múltkor nem szedtem szét a karbit mikor elment az alapjárat hanem az alapjárati csavaron egy felet betekertem és egyből jó volt.Arra is gyanakszok, hogy kirázódik egyszerűen a csavar a rugó ellenére is, még megnézem a hosszát, meg, hogy nem-e görbült.
Jó kis elgondolkodtató rejtett hiba, de nem fog ki rajtam, nem engedem neki:)
Illetve ha feszül a bowden és ezért nem zár el, az szokott leggyakoribb gond lenni a gumi elöregedése után.
A szilikon kábelnek elvileg jónak kéne lennie, nekem is az van. nagyobb feszkót bír el, meg strapabíróbb. Esetleg van olyan hogy sima rézmagos, meg van grafit magos gyújtókábel, bár szerintem erre nem érzékeny az MZ.
Olyan lehet hogy valamiért megszakadt a vezeték benne, de ez sem gyakori.
Én simán új dugót rakok bele és akkor nincs gond :)
Volt már olyan, hogy túl vékony volt és nem lógott ki az alu dugattyúból a gumi, de amúgy nem túl igényes az a szelep.
Megvilágosodtam!!!!:)
A múlt héten gyúitókábelt tettem rá, mert kaptam a motorhoz spéci szilikonkábelt, na a régit levettem, ez már úgy is öreg címszóval.Visszagondolva onnantól kb szarakodik az alapjárat, holnap próbaképp visszaugrik rá a régi...
Amúgy én is a szivatóra gondolok, még ehhez nem nyúltam, mert nem tudom spécin beállítani.
Ennek van valami trükkje?
Én úgy szoktam, hogy a dugót bekrétázom, majd betekerve ráhúzom, visszatolom, és megnézem mennyire zár-e vagy se.Kicsit parasztos megoldás, és pontatlan is, ebben kicsit vakon vagyok.
Előre is köszi az infót és az előzőeket is.
Karbit perselyezni egyébként szerintem bármelyik esztergályos tud.
Elvileg én is, de nekem elég kis gagyi esztergám van, nagyon macerás lenne vele.
Ez aztán szívatós problémának néz ki.
Én is kínlódtam ilyesmivel, miután 5* belőttem az úszószintet, kipucoltam a karbit, beállítottam mindent, végül nálam a gyújtótrafó volt a ludas, pedig a mért paraméterei jók, szikra erős, de ahogy kicseréltem megtáltosodott a paripa, és azóta sincs gondom.
Persze vannak még ötleteim. Ugye abból indulunk ki, hogy a hibajelenség változik. Hol tökéletes a motor, hol meg minden baja van.
-Valami festék, vagy rozsda szemcse okozta dugulás, ami változtatja helyzetét, vagy víz/alkohol/olaj emulzió, ami tud még furcsa dolgokat csinálni (sajnos az olcsóbb kutak nagyobb arányban kevernek etanolt a benzinhez és ez már nekem is okozott gondot, és általában előbb utóbb kijárja a motor ha beindul)
-Szívató nem zár rendesen és annak a folyamatosan változó pozíciója mindig más jelenséget okoz.
-az úszószinted nem stabil, ami a szoruló, befeszülő úszószerkezet is okozhat, ez magyarázat lehet a túlfolyásra is.
Más hirtelen nem jut eszembe.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|