hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 19. péntek 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2016-04-27 00:27:47
Hasonlóan gondolom.
Hibázni emberi dolog, de egy tisztességes ember vállalja a hibája következményét.

Pedig nem hülye a Tábori. Elég komoly tudása van a szocimotorok terén, de úgy látszik túl sok munkája van, ha nem figyel oda a reputációjára.

sorszám: 48380 (145356)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-26 06:50:14)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-26 06:50:14
Köszönöm! Sajna Táborinál én is pórul jártam tavaly nyáron. Egy 70 éves Simson motorblokkját újíttattam fel 64ezer forintért és kihagytak belőle egy pici alkatrészt a kuplungból. Beszerelés után nem működött és nem ismerték el a hibát. Végül szétszedtem és egyből megvolt a hiba, de 64 ezer forintért elvárom, hogy legalább megnézze és belássa, majd kijavítsa a hibát. Azóta nem ajánlom őket senkinek.
sorszám: 48379 (145354)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-25 23:32:08
Esetleg a PÁL dugattyú-hoz is viheted. Van ott egy gépműhely a bolt alatt. A kocsim motorját ott generáloztattam, de szoci motorokhoz nem tudom mennyire értenek. A dugattyúik régen nem voltak rosszak. Gyártottak mindenhez.
sorszám: 48378 (145353)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-25 23:30:21
Kossuth és Társához.
http://autojavitas.j9.hu/budapest/kossuth-es-tarsai-bt/

Táborinak túl nagy az arca. Durván le akart húzni, amikor még zöldfülü voltam, a Kossuth, meg lazán megcsinálta olcsón azt ami a Tábori szerint lehetetlen. (Jawa főtengely felújítás)
sorszám: 48377 (145352)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-25 17:06:08)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-25 17:06:08
Oké, de mégis foglalkozik még vele valaki, vagy már csak Táboriék fúrnak hengert? Ti kihez vinnétek?
sorszám: 48376 (145351)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-24 21:29:23
Nem sok gépműhelyes van itt :)

Hengerfejnél az esetleg belógó sík felület peremét kell lemunkálni, hogy ne verjen bele a dugóba, ehhez egy dremmel is elég.

Illetve összerakáskor be kell állítani a préssáv hézagát.
sorszám: 48375 (145350)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-23 22:41:18)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-23 22:41:18
Köszi a válaszokat!
Szereztem még egy 150-es hengert. Elvállalná nekem valaki a 180-as fúrást dugóval kompletten, hogy itthon már csak fel kelljen rakni? (Meg a karbit hozzáfinomítani.) A hengerfejhez is érdemes nyúlni ilyenkor? Balassagyarmat, Fót és Pest környékén szoktam mozogni.
sorszám: 48374 (145349)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-23 09:21:32
Már nem emlékszem pontosan hogy épül fel, de mintha ott lenne zéger, szóval be tud jutni az olaj a csapágyakba.
Azért nyilván az olajcsatornát ellenőrizd, hogy átjárható legyen, de nekem nem volt ilyen gond vele.
sorszám: 48373 (145347)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-22 23:05:47)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-22 23:05:47
Keri! TS bal oldalán a nagy szimering és a csapágy közé kenés juthat vajon elég? Te ezt próbáltad már tartósan? Mert ahogy nézem, az alu persely az pont azért rovátkolt, hogy a kenőanyagjáratot ne fedje le, de ez a 20x47x5ösnél nem tudok ilyet. Ha helyére ütöm a csapágyat akkor elfedi és ott leszek ahonnan indultam kb.
sorszám: 48372 (145346)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-22 10:15:51
Amúgy ha kevésnek érzed, miért nem veszel egy 250-es ETZ-t?
Sokkal egyszerűbb.
A tuningolás ugyanis nem áll meg ott hogy hengert cserélsz, de a karburátorral is minimum utána kell hangolni. Nekem pl. egyedileg reszelt fúvókatűvel hajlandó csak normálisan viselkedni, és viszonylag jól fogyasztani. (minimum 1 literrel többet eszik mint 125-ös hengerrel)
sorszám: 48371 (145345)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-22 10:13:05
Ja és a nagyobb ccm főleg a csapszeg csapágyakat terheli, tehát abból valami nagyon jót kell belerakni. Nekem a 150-esre fúrással nem romlott az élettartama a csapágyaknak, de 180-nál nem tudom mit csinálnának.
sorszám: 48370 (145344)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-20 10:56:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-22 10:11:33
Róbert takarékosság mániás, szóval ne aggód túl amit ő mond :)

A 4 felömlő jobb átöblítést jelent, nagyobb fordulaton is. Azaz főleg magas fordulaton rátesz a nyomatékra.
Nagyobb CCM sem tragédia, de azért a 150-es ETZ már eleve 125-re tervezett gépre van rátuningolva gyárilag. Mondjuk az ETZ-t nem ismerem, de a TS150-nél alul már az öntvényt fúrták nekem, annyira elvékonyodott a hengerfal. Ez önmagában persze nem gond, mert úgy is az alu tart, az acél csak a kopás miatt kell. Igazából még jó is a vékony hengerfal, mert jobb a hűtése.

A fogyasztás mind a CCM mind a felömlő tuninggal természetesen drasztikusan növekedni fog. Elvégre ez az értelme, hogy több levegő és üzemanyag tudjon a hengerbe kerülni.

Tartósság. CCM tuning a henger kopását nem növeli, mivel a nyomaték megnövekszik, egy hosszabb áttétellel kb. ugyan abban a fordulatszám tartományban fogod használni. A nagyobb nyomaték viszont a váltót és a kuplungot jobban terheli. Főleg a kuplung ami gyenge a kis TZ esetén. Szokták azt csinálni hogy a TS kuplungját rakják rá mert az egy fokkal erősebb, de manapság ez már a fehér holló kategória. Én pl már kitaláltam hogy fogom saját magamnak legyártani ha egyszer elfogytak a bontott alkatrészeim. Sokkal jobbat tudnék amúgy gyártani mint az eredeti DDR csak sajnos vagy 20ezer forint lenne anyagáron egy lánckerekes kuplung agy. (ez a fogyó alkatrész, a többi átrakható)
sorszám: 48369 (145343)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-20 10:56:26)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-20 10:56:26
Szia! Arra gondoltam, hogy a régi simson-om 70-es hengerrel nagy meglepetést okozott négyes váltóval, mert sokkal használhatóbb lett. Az élettartama sem változott belátható időn belül, még most is megy, pedig 15-18 éve cseréltem ki a hengert. Biztos egy kicsit túltervezték ezeket a blokkokat, mert akkoriban nem öt évre terveztek. Ezt a kis pluszt szeretném én is kihozni, nem többet. Nem versenygépet akarok, csak hobbiból alakítgatnám kicsit a magam és a feleségem örömére, mert ketten szoktunk motorozni. Tudom, egy 250-es sokkal jobb választás lenne két személyhez, de nekem ez a gép van és nem akarom eladni. Ezért gondoltam arra hogy 180-asra fúratnám és nem 200-ra. 200-nál már tényleg sokkal vékonyabb a hengerfal, de a 180-at még simán elbírná különösebb élettartam csökkenés nélkül, de érezhető nyomatékot adna. A 4 felömlőről pedig nem tudok semmit, hogy az egyáltalán mit befolyásol, milyen hatásai vannak az élettartamra, stb... Nagyobb lesz a fordulat, sokkal többet fog enni, vagy mi lesz akkor? Csak azt látom, hogy sok fórumon ezt a 4 felömlőt favorizálják, mint elérhető tuningot, főleg simson-nal kapcsolatban. De láttam sok helyen 150-es etz-vel kapcsolatban. Ha valaki adna erről egy kis tájékoztatást, leírást azt megköszönném. Vagy egy link is megtenné, de én tegnap nem találtam, pedig keresgettem sok helyen. Előre is köszönöm.
sorszám: 48368 (145342)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2016-04-20 09:04:24
Szia!Mi lenne ebben a fejlesztes?250Mz teljesitmenyt tudna sokkal rovidebb elettartammal.
sorszám: 48367 (145341)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-20 00:08:07)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-20 00:08:07
Sziasztok! Bocsi, hoyg ide is leírom, de a tuning fejlesztésbe 2014 az utolsó komment. Van egy 150-es etz-m, amit elég sokat hajtok és így tíz év után elgondolkodtam, hogy lehetne-e rajta fejleszteni kicsit. Építettem bele elektromos gyújtást és led-es indexet. Azt szeretném megtudni, hogy Balassagyarmat környékén tudtok-e valakit, aki a 150-es hengeremet felfúrja 180-ra? Vagy Pesten ki tudná ezt megcsinálni nekem? Még azt szeretném kérdezni, hogy a négy felömlős hengerek miben tudnak többet? Nagyobb erő, nagyobb fordulatszám? Gyári karbival és kipufogóval érdemes egyáltalán a 4 felömlőben gondolkodni? Előre is köszönöm a válaszokat!
sorszám: 48366 (145340)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-19 22:20:26
:D nálam nem oylan tragikus a helyzet, a váltó faszán működött eddig is, csak ha szét van szedve akkor legyen esze az embernek :D
Szilikonban bízok én is, az a 1,5 milis tömítőfelület is ha jól be van kenve akkor nem lesz ott gond. Meg úgy vettem észre hogy a TSeknél elég gyakori hiba volt ez, legalábbis, nálam egy másik blokkon is felfedeztem, hogy hibás az átfedés a 2 blokközép között.
sorszám: 48365 (145338)
(előzmény: Keri, 2016-04-19 09:39:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-19 09:39:35
Hengertalp nem túl problémás rész.
Szilikon mindent megold :)

Melyikre gondolsz? Ami a váltókar tengelyen van? Az nem túl érzékeny. Amíg tudsz léptetni vele az jó.
A fogaskerék tologató villánál a villa lemezének elvékonyodása növeli a működési hézagot, és így egy idő után nem tudod olyan jól beállítani a váltót a túl nagy játék miatt.

Ugyan ez a kopás a fogaskerék vezető hornyában is fellép, talán kisebb mértékben, de arra is érdemes odafigyelni.

Na most ha ebből nem kapsz jó minőségűt (eredetit) és nem tragikus a kopás, azaz be tudod állítani a hézagolást úgy hogy jól kapcsoljon minden, akkor nem biztos hogy érdemes cserélni, mert sokáig elmegy még.

Egyébként én csináltam olyat, hogy vettem spéci nagy keménységű felrakó hegesztőpálcát 15ezer kilója. A munkagépem kanalának az élét hegesztettem fel vele eredetileg, mert olyan keménységű és erősségű hogy nem kopik. Gyakorlatilag szerszám acél keménységű az ilyen bevonat. Na ezzel hegesztettem fel egy bütykös tengelyt és köszörültem vissza (AC pumpát mozgatta, csak annyira lekopott hogy megállt a gép) Ez jó lehet ide is, csak vigyázni kell, nehogy elfröccsenjen a vékony anyag hegesztés közben, mert viszonylag nagy áram és fordított polaritás kell ennek a pálcának, szóval előtte hasonló lemezen kell gyakorolni a szép hegesztést.

Ugyan ezzel a módszerrel Riga Delta lenyalódott fogaskerekét is hegesztettük fel, majd kézből flexel újra kifaragtuk a hiányzó pár fogat :) a váltó bár kicsit zörgött de működött. A hegesztés jól bírta azt a rövid időt amíg más baja nem lett annak a tragacsnak :D
sorszám: 48364 (145336)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-18 22:38:35)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-18 22:38:35
Én amit most szereztem ezen is a tömíítő felületek szépek, csak a fúró drótkoronja kicsit megsértette a henger alatti részt, de majd oda több tömítőt teszek.
Ami igazán zavar, hogy a 2 blokkfél átfedése felül egy részen elég rossz, kb 1,5 mm csak, remélem elég lesz.
Viszont a váltókar kapcsolóvilláján mit kell kopás szempontból figyelni? Gondolom ha már hegyesre kopott akkor eldobós, de van-e még valami?
sorszám: 48363 (145335)
(előzmény: Keri, 2016-04-17 07:15:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-17 07:15:18
Nekem is van két komplett blokkom.
Az egyiket én raktam össze, tiptop állapotra, a másikat BONTATLAN állapotban vettem. Ráadásul nagyon jó állapotú...csak össze kéne már rakni a motort.
sorszám: 48362 (145332)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-15 20:21:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-17 07:12:48
Nem érdemes átütni.
Véletlenül megsérül és olvashatatlan lesz, akkor annak nincs következménye, mivel a motor már nem fődarab, csak a váz. (csak ezt nem reklámozzák)
sorszám: 48361 (145331)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-14 21:59:49)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-15 21:27:50
Hát az elvonási tünetek engem is kínoznak, ki is mentem ma este munka után egy körre, de lefagytam róla a lányommal együtt. Azért jó volt nagyon, jöjjön már megint a meleg!
sorszám: 48360 (145329)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-15 20:21:13)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-15 20:21:13
Az is lesz, találtam egy másik blokkot, de ha már lúd legyen kövér kicsit csinosítok is rajta. De mondom ahoz képest most sem lett volna muszáj szétszedni, aztán valamikor összeáll legalább jó lesz. :)
5 éve is zöldfülűként raktam össze de azért nem maradtam ott sehol se blokkhiba miatt szerencsére. Most egyedüli bajom h jelentkeznek a motorozás elvonás tünetei... :D
sorszám: 48359 (145328)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-14 21:59:49)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-14 21:59:49
Szia Gábor!
Olvasgatom amit írtál, hát jó sokat melózol ezzel a vassal. A blokkot kivenni, szétszedni, javítani, összerakni, visszaszerelni nem kis munka. Szerintem visszatérő gondod lesz ez a főtengely téma, pedig egy jó blokkhoz 5-10-15 évig nem kell nyúlni, csak használni. Nem érné meg kicserélni az egész blokkot? A motorszám is megoldható, már nem problémáznak annyit az átütött számokon ilyen régi gépeken.
sorszám: 48358 (145327)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-14 21:53:22)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-14 21:53:22
Kösz, igazából én úgy is akartam, hogy a csapágyat felragasztom a főtengelyre, aztán ha beválik akkor a felmelegített blokkfelet rá. A blokkfélben meg szorul normálisan szerencsére. A hézagolás volt 5 éve is a gond, szétszedve láttam hogy a száraskerék (kihajtás) kuplung tengely vége is színeződött, vagyis melegen nem volt neki elég hézag... :/
sorszám: 48357 (145326)
(előzmény: Atilla, 2016-04-12 19:26:15)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-14 21:05:41
köszönöm!
sorszám: 48356 (145325)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-14 19:28:08
LED hez olyan villogtató kell, ami LED-hez való. Ahogy nagyon jól rájöttél pont a kisebb áram miatt.
sorszám: 48355 (145324)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-14 10:26:38)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-14 10:26:38
vegig gondolva a dolgot, valahol atszivaroghat az aram a masik index korbe is. A ledeknek sokkal kevesebb aram is eleg, ez megmagyarazna hogy normal izzokkal miert nem jott elo a hiba. Szerintetek mi lehet, volt mar valakinek ilyen gondja?
sorszám: 48354 (145323)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-13 20:50:34)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-13 20:50:34
Sziasztok! Vettem b15s foglalatba led index égőket. Már előzőleg kicseréltem a relét tranzisztorosra és normál égőkkel működik is. A ledekkel viszont nem jó valami, mert egyszerre villog mind a négy. Mi lehet a gond szerintetek?
sorszám: 48353 (145322)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-04-12 19:26:15
Elvileg C4 van ám ott! De amúgy bírja a C3 is.
Ha jó vastagon megkened és rendesen melegítve összerakod, ahogy azt kell, akkor képes összenyomni a csapágygyűrűt. És akkor mindegy, hogy C mennyi, az nem tesz jót neki. Vékonyan és keveset szabad csak kenni és hidegen összerakni.
sorszám: 48352 (145319)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-11 23:07:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-12 07:57:05
Sajna hamisítják, vagy néha használtat sóznak az emberre. SKF, Koyo stb. csak légmentesen lezárt gyári csomagolásban ajánlott.
sorszám: 48351 (145318)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-11 20:58:31)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-11 23:07:11
Elvileg a C3as csapágy nem azért van ott? Amugy ha tönkre is megy akkoris jól állok, 5 évet ígyis kibírt szépen, pedig 2011ben még sokkal kókányabbul lett összerakva - saját magam által, de na tanul az ember mindig és jobbat akar :D
sorszám: 48350 (145317)
(előzmény: Atilla, 2016-04-11 21:50:36)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-04-11 21:50:36
Nem az a baja, hogy nem fogja meg, hanem sz hogy nem lesz hézag. Bemelegszik, szorulni kezd és tönkremegy a csapágy. Szóval óvatosan kell vele bánni.
sorszám: 48349 (145316)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-11 20:58:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-04-11 21:47:38
Elküldte mielőtt befejezhettem volna a mondatot. De közben úgyis megnéztem. Van még boltjuk, sőt mintha ott is lenne mint rég, bár neked kissé messze lenne, pedig ha jó eladót fognál ki.... De teljes katalógusok szinte biztosan van.
A sörös dobozt erre a célra nem ajánlanám ellapulhat egy picit idővel.
sorszám: 48348 (145315)
(előzmény: Árpád, 2016-04-11 21:40:55)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-04-11 21:40:55
Régen a katalógusokban benne voltak a mínusz ősök is. Csak ki kellett nézni a kódjukat. De manapság mintha nem lenne divat a javítás, dobtunk mindent el. Gondolom a szabványnák,kisebbet pont a kopott tengelyekremtalálták ki. A nagyobb kulsőjüeket pedig a megtágult csapágyfészekre. De lehet hogy még most is van ilyesmi, csak nemmlátok jó katalógusok át. Be kellene nézni az SKF-hez, ha még
sorszám: 48347 (145314)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-11 20:58:31)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-11 20:58:31
De azt hogy? Kérjem h 6304es C3as minuszos csapágyat kérnék? Amugy most hogy mondod a sörösdobozon gondolkodtam, de a legegyszerűbb a loctite, ha megfogná akkor jó.
Amugy az egyik Koyo csapágyat ma vittem vissza, mert lötyögött mint egy csörgő... beleválasztottam :D
sorszám: 48346 (145313)
(előzmény: Árpád, 2016-04-11 10:48:35)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-11 20:11:00
Köszi Laca! Akkor veszek izzókat, az indexrelét már kicseréltem tranzisztorosra. Lehet állítani a villogás sebességét, nagyon jó! :)
sorszám: 48345 (145312)
(előzmény: Laca_D, 2016-04-11 12:15:47)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2016-04-11 12:15:47
Üdv. Nekem nem fogadták el a robogó indexeket (bejentéskor rákérdeztem ). Műszakira így visszatettem a gyárit.Nem akartam buktát, majd visszacseréltem. Kb 1-2 órai munka. Szerintem a ledes izzóval nem foglalkoznak.Bár lehet hogy vizsgaállomás válogatja.Ha ledesre váltasz relét is cserélned kell. üdv Dlaca
sorszám: 48344 (145311)
(előzmény: astro77joe, 2016-04-09 20:15:16)

 
 
Árpád
válasz erre | email2016-04-11 10:48:35
Elvileg nem csak túl méretes, hanem kisebb csapagy is van. Ha egyáltalában szabványos csapágyról van szó. És ha jól értettem a problémát. De ha jól értettem, akkor nem lehet acél fóliát alátenni? Az jobban tart ha melegítve húzod rá a csapágyat.
sorszám: 48343 (145310)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-10 22:06:17)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2016-04-11 09:51:35
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani a tárcsafékes, 18-as ETZ első kerék küllőjének a hosszát?
Elvittem centríroztatni és sajnos a küllők fele össze van rohadva az anyával, ezért rendelni szeretnék hozzá, csak nincs nálam a kerék sajnos.
sorszám: 48342 (145309)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-10 22:06:17
Akkor remélem... De jót se biztos hogy talál az ember könnyen manapság :(
sorszám: 48341 (145308)
(előzmény: Keri, 2016-04-09 20:47:23)

 
 
Dragovich
válasz erre | email2016-04-10 09:56:55
Szevasztok venni szeretnék egy tükröt egy ezt 125 motorra de nem vagyok benne biztos hogy jól emlékszem e hogy M10 jobb menetes tükör való rá ugye?
sorszám: 48340 (145304)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-04-09 20:47:23
Hááát, ha kicsi a hézag akkor elvileg megfogja. Próba cseresznye, de amúgy még mindig azt mondjuk hogy kuka.
sorszám: 48339 (145303)
(előzmény: VGGábor, 2016-04-08 20:04:04)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-09 20:28:40
Még valami... a 150-es etz-hez lehet kapni 13-14-15-16-os első lánckereket. melyikkel megy a legjobban szerintetek? érdemes egyáltalán a gyárit nagyobbra cserélni?
sorszám: 48338 (145302)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-09 20:17:14
miért küldte el kétszer a hozzászólást, csak frissítettem a lapot. na mindegy...
sorszám: 48337 (145301)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-09 20:15:16
sziasztok!

etz-hez árulnak keleti led-es indexet, ezen a linken:

http://www.simson-keletimotor-alkatreszek.hu/mz-etz-251-ledes-index-szett-4db

van valakinek tapasztalata róla és a műszaki vizsgán mit szólnának hozzá? vagy vegyek inkább ilyen led izzókat?

http://ledszaki.hu/adatlapok/Autos-ledek/200-Lumen-BA15S-foglalat-2,5W/LD00618.html
sorszám: 48336 (145300)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2016-04-09 20:13:31
sziasztok!

etz-hez árulnak keleti led-es indexet, ezen a linken:

http://www.simson-keletimotor-alkatreszek.hu/mz-etz-251-ledes-index-szett-4db

van valakinek tapasztalata róla és a műszaki vizsgán mit szólnának hozzá? vagy vegyek inkább ilyen led izzókat?

http://ledszaki.hu/adatlapok/Autos-ledek/200-Lumen-BA15S-foglalat-2,5W/LD00618.html
sorszám: 48335 (145299)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-04-08 20:04:04
Mai felfedezés utáni kérdés: a Loctite csapágyragasztója megfogja a főtengelyen a csapágy belső gyűrűjét, ha az hidegen is simán felmegy egyik oldalra koppig (még az új csapágy is)??? A szervízkönyv azt írja hogy eldobós, de akkor még nem volt loctite :) Mind2 főtengelyem olyan...
sorszám: 48334 (145296)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-03-26 17:57:05
Igen, leginkább próbálgatással, de én is olyan 1,6-1,8 között használom.
sorszám: 48333 (145267)
(előzmény: KisTSávó, 2016-03-26 14:42:18)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2016-03-26 14:45:55
Rosszat írtam. A TS-en K39-es és K33-ast használok. A csúszáshatáron való viselkedéssel pedig egyet értek. Mikor elkezd csúszni, nem megfoghatatlanul és hirtelen, hanem jóindulatúan teszi azt.
sorszám: 48332 (145266)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2016-03-26 14:42:18
Na most már teljes a káosz :) Egy másik helyről meg azt hallottam hogy ugyan ez volt a gond a motorral és ugyan ez a gumi volt rajta, viszont lecserélte Metzelerre és megjavult.
Te is használtál ilyen gumit, ráadásul versenykörülmények között, és ott jól szerepelt tehát mégis jó gumi.
Először is a kereket kicentríroztatom amennyire lehet, szétszedem az első telókat és kicserélem benne a műanyag gyűrűket, rakok bele 10w-s olajat, amitől remélem lesz végre normális csillapítás.
Milyen keréknyomás az ideális? Vagy ezt inkább próbálgatással lehet eldönteni? 1,6bar-ra szoktam belőni.
Ha ezek után sem javul a helyzet, akkor elgondolkodom a gumicserén.
Egyébként párhuzamosan használom a kis TS-sel, és ott k36-os Heidit használok, nem csúszik egyáltalán és bátrabban lehet rátenni az ívre még ebben a hideg időben is, ezért nem értettem a 250-es viselkedését.
sorszám: 48331 (145265)
(elözmény: Keri, 2016-03-26 08:35:15)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu