:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Lehet használni jövőre a belsőrezóst?
Épp erről beszélünk. Bambinál előfordul a rejtet rezós kipufogó azok elég jók és "race legal" jövőre én is veszek olyat, mert a katonai kezd elkopni.
Hello Laci!
Katonai kormányt sikerült szereznem egy patent állapotút, de még egy kipufogó is jól jönne. Ezt sem tudsz véletlen:)?
Egyébként nincs közvetlen tapasztalatom, csak tesztelte az egyik srác. Katonai kipufogó helyett rakta fel, azt mondta, jól megy vele a motor, nem lett rosszabb, mint katonaival.
Miből áll egy egyszerű rezo?
Leömlő cső, táguló diffúzor tölcsér, középső dobrész, szűkülő konfúzor tölcsér, végcső, esetleg hangtompító.
A gyári dobon is megvan kb. talán csak a konfúzor nincs rajta, nem tudom mert soha nem vágtam szét, de a gyári diffúzor szöge az megfelelő egy rezonátorhoz.
Tényleg Keri Neked van tapasztalatod a Bambi rezóról? Nekem a srác úgy árulta, hogy belső A-s rezó,5-10%-al növekedik a teljesítmény.
Azért vettem meg, mert kisértetiesen hasonlított a Bambiéra.
Mondjuk én ilyenről sosem hallottam, hogy van belsőrezós, gyári tervezés alapján készült termék, de attól még lehetett valaha ilyen.
Nos egyáltalán nem gagyirezó.Igazából nem arra kell gondolni, hogy elájulsz, olyat megy tőle, hanem frissebb, intenzívebb tőle a motor."50-es Etz-re van csak ilyen, kivülről sem ugyanaz, a fékpedélnál szűkül, és hátrébb bővül, de nem aránytalanul, holnap lefotózom.
Doboz hangja van, annyit vettem észre, hogy már üresben jóval jobban veszi a lapot, menet közben semmi állítás mellett is jó, lendületesebb a motor,kicsivel megy jobban.Azt mondják, 5-10 %,hát kb annyi is.
Rezo, csak nem gagyi. Ennek rendesen van méretezve a rezonátora, és a fojtása.
Nem igazán pakol rá teljesítményt, és nem is vesz el. Az MZ kupán is ezért megengedett a használata.
Katonai kipufogóm van, annak is doboz hangja van. Ha nincs teli korommal akkor ez természetes :)
Én is erre lennék kiváncsi, hogy gagyirezós érzete van vagy marad használható alsó tartomány? Mennyivel dolgozik fentebb, hol a legjobb? Ja és milyen motoron használod?
Az szép, ha jól értem kívülről sima krómozott kipufogó, belülről meg mint a gagyirezó? :D
Én vettem egyet.Elég doboz hangja lett tőle, de nem hangosabb.Viszont tényleg sokat jelent neki, nem kamu,és a beállításokon sem változtattam.Amugy szerintem totál Bambi 2 rezó, csak valaki koppintja.Kivülröl ugyanaz,szép rajta a króm is, szóval nekem bejött.
Sziasztok! Olyan kérdéssel zaklatnálak titeket, hogy: láttam eladó belsőrezós kipufogót. Szép, de mi ez?
Ezaz, enyimet meg lefestették, és mikor próbáltam szépen lekapirgálnmi csak annyit sikerült láthatóvá tenni h Motorradwerk Zu.. :S Kár érte.
én is leszedtem, homokfújás nem tesz jót neki
Ebből ki lehet következtetni sok mindent.Ha az alvázszám előtt szerepel egy "E" betű akkor az vázcserés volt a gyár által.Megnevezése:"pótlás"
Anno gyártottak számnélküli vázakat, és a szervíz adta meg a sérült vázszámot, a gyár beütötte, és azzal adták ki csak előtte egy "E" betű.
Ezt elég kevesen tudják, de nem problámáznak a hivatalok.Nekem is ilyen van, a forgalmiban és az adattáblán nem szerepel betű csak szám.
Lehet tévedtem, Pannoniáknál tuti úgyvan, csak ezt találtam:
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&view=article&id=571
Vagy ha maga a tábla nincs is meg akkor a szegecsek helye árulkodik. Sajna vannak olyan barmok akik leszedik, vagy csak festésnél lefújják az egész táblát , mint pl ahogy az én motoromon is van.. Amugy a vázszámból is ki lehet nézni hogy mikori, valahol olvastam már.
Adattáblája az ülés alatt a hátsó sárvédőn van,a motor bal oldalán jól látható helyen, csak guggolj le.Azon a vázszám, motorszám, évjárat szerepel, és a tipus.
Hali!
A motorszám a blokk elején a megfogató füleknél van azon az oldalon ahol nincs kipukönyök, a vázszám pedig mellette a vázfülén.
Hali Mindenki,
Új belépőként kérem a segítségeteket. Több más régi vas után hozzám került egy MZ ES 150-es, egyben van, de semmi papír. Nem találom rajta az adattáblát, lécci segítsetek, hogy hol keressem. Az alvázszám és a motorszám nem azonos, ez normális az MZ-nél? A gyártás éve megállapítható valamelyik beütött számból? A választ előre is köszönöm! Üdv. SB
Meg akkor már megcsináltatom a többi cuccot is.
Ja, hogy potyázol, egy balek ismerőst :)
Nem egy bonyolult munkadarab, de azért pár órát el lehet vele tökölni, ennyiért magamnak sem csinálnám meg, nemhogy másnak.
Az ingyennél mi olcsóbb??
Mofakernél rendelni is lehet. Még úgy is olcsóbb mint az esztergályos...legalább is ennyiért én nem kapcsolnám be az esztergámat.
Erre felé egy kisebb összeg(nincs konkurencia), szóval érdemesebb ingyen megcsináltatnom az esztergályos ismerősömmel.
http://kepfeltoltes.hu/view/111006/085_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
parancsolj.
http://www.mofaker.hu/termek/Kuplungfogaskerek_lehuzo_ETZ150_MZ-ETZ__300710
500 forintért vettem, szerinted megéri a macerát?
Én úgy csináltam hogy kicsavartam a csavart a főtengelyből, alátét le, majd visszacsavartam nem túl szorosra hogy legyen hely. Aztán elő a csapágylehúzó, közepe rátámaszkodik a csavarra és gyorsan ledurran. Kíméletesebb mint a 2 kalapáccsal meg ékkel 2 oldalról leütni...
vida87 kukac freemail pont hu-ra jöhet.
De ugye nem csak a képük szerepel ott, hanem a méretezésük is?
Mert a képükkel nem vagyok kisegítve :)
Köszi!!
Hello atom!
Ha írsz egy e-mail címet küldök egy javítási könyvet ami végén ott vannak a célszámok.
Üdv!
Szeretnék készíttetni kis ETZ-hez primer oldali lánckerék lehúzót. Tud valaki esetleg szolgálni rajzzal, méretekkel?
Esetleg, ha a többi szereléshez való célszerszám rajza is megvan, az sem baj :)
Az előző tulajnál volt benne egy fél liter:)Lehet az tett be neki.Most az előírt van benne,én is úgy gondoltam, hogy "jóvanaz" de akkor megerősíttetek ebben:)
Nekem évekig volt MZ-m . Az is zörgött ! Soha nem volt gondom a kuplungal. Míg a "Kispolskimat haza nem vontattam. :) Javítás után ujra kiváló volt ,de akkor is zörgött. :)
Nem kevés az olaj benne?
Amúgy azért MZ hogy zörögjön, nem? :)
Valakinek nincs egy komplett etz kuplungja?Érdekelne mennyi a súlya, mert elvileg, Ts-é, Es-é nehezebb.
Tipikus Etz-s kuplunghanggal meddig lehet járkálni?(ha behúzom elhallgat)Én ebben az évadban így jártam vele,és nem erősödött fel a hangja, néha még csendben is van ha ráengedem üresben nem mindíg csinálja.
Sziaszok!
Keresünk a gyereknek jó állapotú 350-es Jawa-t vagy 250-es Mz-t.
Ha valakinek van, vagy tud ilyen eladó gépet legyen szíves jelezze!
Csak barkácsolás és átalakítás mentes, lehetőleg újszerű állapotban lévő érdekel.
Köszönettel: Tomi1
Üdv mindenkinek!
Volt már dolgotok ehhez hasonló karbival?, még régebben vettem az Mz-re és most került elő ismét.
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=61640
Igen, láttam, de késő mert már szereztem egy Domino-t:) Tényleg másabb, jobb így.
Tudom bár nem vagyok babonás.Ma azért megmentett az újonnan felszerelt fékcső,az a tipikus suzukis fordult ki elém, természetesen menekülési utakat lezárta, csak vészfék.Hát lehet a régi fékkel beparkoltam volna az öreg mellé az anyósülésre:)
Ne fesd csak az ördögöt a betonra, mert ráfekszel :P Énis múlt évben simsonnal a lecsapódó ködön feküdtem el egy kanyarban, van még nap az évben hogy összejöjjön.
Tényleg eszembe jutott erről idén még én sem estem.Na majd holnap hajnalban, a friss hűvös betonon...:)
Jó, de azért nem akarok taknyolni, főleg hogy munkás ruhába voltam ahogy kell, semmi protektor...meg aztán öreg vagyok én már az eséshez...bár homokban biztos nem fáj annyira :)
Remélem figyeld az MZracing.hu -t éppen rendelni akarnak 4500ért gyorsgázkart.
Homokba, hogy kell menni?Tudja a fene!Élvezd, hogy keresztbe megy, más milliókat költ azért, hogy keresztbemenős motorja legyen:)
A láncot még nem forgattam végig,leht megnézem azt is,bár a hátsó lánckerék az zsír új, a lánc is jóképű, gondolom egyszerre cserélte az előző tulaj(4hónapja van meg)
Hallottam hogy a hátsó lánckerekek is ütnek ám.
Lehet így marad, már jártam így, hogy kis hibát kiakarok iktatni, aztán egy csomó munka meg pénz,és ugyanaz marad.
Lánc egyenetlen nyúlása is tud ilyesmit okozni. TS-em pont ezt csinálja...igaz a kerék is üt.
ETZ-vel végre sikerült menni. Nincs semmi szitálásom, csak a motor vibráció jön át a kormányra, de az sem feltűnően.
Apropó, kimentem a krosspályára. Azzal még nem is volt gond hogy erdő, mező, hepe meg hupa, húztam na de jött a mélyhomok, állandóan kitört a motor oldalra, olyan mintha defektes kerékkel akarnék motorozni, mit lehet ezzel csinálni? Valaki mondta, hogy húzni kell a gázt és gyorsan menni, de minél gyorsabban mentem annál nehezebb volt megfogni, szóval eddig nem sikerült rávenni magam hogy gyorsítsak homokban :))
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|