hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. június 19. csütörtök 
Gyárfás

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

steew
válasz erre | email2011-11-12 19:52:57
Üdv!

Köszönöm a segítséget.Ez nekem nem jutott volna eszembe.Így már működik.

Köszönettel, steew
sorszám: 42765 (130459)
(előzmény: Keri, 2011-11-12 12:48:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-12 12:53:49
krómnak kisebb a súrlódása, meg nem olyan törékeny, kevésbé érzékeny, de amúgy a TS-en nekem is öntöttvas gyűrűk vannak, nincs vele gond.
sorszám: 42764 (130454)
(előzmény: Troster07, 2011-11-12 07:54:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-12 12:52:15
Régen a Berta hátrányának azt róták fel, hogy sokkal vastagabb anyagból van mint az eredet, és nehéz :D Úgy látszik most már ez erény :)

Én mértem mérlegen, és pár gramm körül volt a különbség.
sorszám: 42763 (130453)
(előzmény: Jaky16, 2011-11-11 21:15:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-12 12:48:02
Ezt a programot a cikk írója készítette.
Természetesen nem állított be olyat, hogy járjon le a program, ingyen bérmentve, freeware jelleggel írta ezt nekünk.
A probléma az, hogy nem vásárolta meg az amúgy méregdrága programozói környezetet, hanem egy diák változattal írta (mivel diák volt) ami viszont úgy tűnik néhány év után nem nem engedi futtatni a programot. Nyilván az elején az apróbetűs részben volt, amit senki nem olvas el :)) Szóval ha máshonnan le is töltöd, nem fog működni, ugyan ezen okból.

De nincs veszve minden. Simán visszaállítod a Windows órát 2007-re, azonnal indulni fog a program, legalább is nekem megy.
sorszám: 42762 (130452)
(előzmény: steew, 2011-11-11 20:27:16)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-11-12 07:54:07
Hát nekem a berta maradt.A gyűrű az olcsóbbik, nálunk 200 ft.:)Nem akarok fúrott hengert krómgyűrűvel összerakni,alapméretesnél az a tuti, de fúrottnál van némi veszélye.Ez puhább gyűrű, nyilván sokkal hamarabb kopik,de nekem előtte is ez volt,semmi bajom vele.
sorszám: 42761 (130449)
(előzmény: Jaky16, 2011-11-11 21:15:51)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-11-11 21:15:51
500 forinttal drágább a német után gyártott 250hez, csak nem komplett, nincsen hozzá csapszeg, de szerintem ennyit megér.
Én a 150hez németet rendeltem és nem átcimkézett berta. Vastagabb a fala, bele vannak öntve a gyári jelölések, és a gyűrű is sokkal keményebb amit adtak hozzá, mint amit felénk lehet kapni 150 forintért.
Szerintem megérte, ha nem ragasztom meg 300 km-nél akkor most nem is lenne alapjáraton zaja, viszont a szokásos motorfékes csörgése nincs.
sorszám: 42760 (130447)
(előzmény: Troster07, 2011-11-10 19:45:01)

 
 
steew
válasz erre | email2011-11-11 20:27:16
Üdv!

Találtam itt az oldalon egy olyan cikket amely az áttételszámításról szól "Fogas kérdés" címmel, ebben van egy program amit letöltöttem megnyitni/telepíteni viszont nem tudtam azt írta, hogy a próbaverzió lejárt. Ha valaki használta már ezt a programot vagy esetleg tudja honnan lehetne letölteni kérem írjon.

Előre is kösz!
steew
sorszám: 42759 (130445)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-11-11 17:30:05
De akkor sose használnék kézkrémet:)
sorszám: 42758 (130441)
(előzmény: Keri, 2011-11-11 17:15:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-11 17:15:51
Mondom, hogy ütve csavarozó!
Manapság már nem is drága egy készlet.
Szerintem az egyik leg fontosabb szerszám 10évnél öregebb gépek birtokában. Bármit kényelmesen és kíméletesebben kinyit mint a sima kézi csavarhúzó.
sorszám: 42757 (130440)
(előzmény: Troster07, 2011-11-11 17:01:42)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-11-11 17:04:22
Én castrol racing 2t fullszintet használok, szerintem az sem túl rossz minőség:)Mégis látszanak a kopás hatásai a hengerben, hiába a jó olaj a km-ek ellen nincs ellen szérum.
sorszám: 42756 (130437)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-11-11 17:01:42
Hiába a jó olaj ha elcseppen a dugattyú:)Ma néztem a motorboltban kiváló indiai minőségű szart, hát még hamuzónak se jó.Ma már semmi sem számít csak a darabszám.Viszont pecáztam bertát,elvittem a hengert fúratni.Szét akartam húzni a blokkot, de még egy csavar nem adta meg magát, természetesen a kedves előző tulaj a príma minőségű gyári, szétsarkalt kereszthornyos csavarokat hajtotta vissza a blokkba, hogy ne unatkozzak.
Szépen nőnek a hólyagok a kezemen.Ja és felgyújtottam a blokkot, pedig még nem is akartam:)
Előzőleg brigéciolos fürdő után valószínű nem száradt még meg a blokk, azt az egy csavart pedig megmelegítettem gázégővel, de az egész blokk bemelegedett.:)
sorszám: 42755 (130436)
(előzmény: VGGábor, 2011-11-11 12:16:14)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-11-11 12:16:14
Elhiszem, hogy a német eredeti az etalon, de szerintem egy egyszerűbb dugattyúval is el tud menni egész jól egy MZ. Pl én eddig nem is hallottam Berta dugattyúról :D Fontosabb sztem a jó olaj ami pl nekem a Repsol Sintético. Mecsek túrára is 800 kmrel indultam el, ott pár lejtőn kapott rendesen terhelést mégis kibírta. És még nem is csörög...
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/kenyelmes-kis-varosnezes-95143
sorszám: 42754 (130435)
(előzmény: Troster07, 2011-11-11 09:26:12)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-11-11 09:26:12
Köszönöm a segítségeteket!Igen én is dugóval megyek a gépműhelybe.Szerencsére van egy zsírpapíros új főtengelyem és kuplungom is, ez a vésztartalék most felélem:)Dugóban találtam egy embert, akinek gyári +2-es van, lehet azt megcsípem.
sorszám: 42753 (130434)
(előzmény: Keri, 2011-11-11 07:28:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-11 07:28:07
Ja és vedd meg előbb a dugattyút, azzal együtt add le fúratni, mert a jobb gépműhelyes ahhoz illeszti, ugyanis ha elég gondos az ember akkor kényelmesen tudnak 0,01mm pontossággal fúrni, így nem a szerencsén fog múlni az illesztési pontosságod.
sorszám: 42752 (130433)
(előzmény: Troster07, 2011-11-10 19:45:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-11 07:24:23
Ha tudsz vadászni eredeti németet akkor az a tuti, de nekem Berta van minden motoromban, és hibátlanul működnek. Sajnos a hajtókar a gyenge pont egy ilyen felújításkor. Abból is a DDR a tuti, ezen felül van olcsó, drága, még drágább taiwani, és egyik sem üti meg a szintet. Árulnak Proxx matricával is, de az is taiwani.
sorszám: 42751 (130432)
(előzmény: Troster07, 2011-11-10 19:45:01)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2011-11-10 20:51:39
Hali Troster07!
Az MZ gyári jelölése szerint a 0-ás a névleges méretet jelenti,a többi szám a kitevőtől függően(- vagy + ) az ettől való eltérést jelenti 00,mm-ben.Vagyis század miliméterben.A gyári tűrés ennyit enged.
sorszám: 42750 (130429)
(előzmény: Troster07, 2011-11-10 19:45:01)

 
 
Troster07
válasz erre | email2011-11-10 19:45:01
Megkezdődött a trophy 2012-es evo módosítások:)
Kapni fog szép új főtengelyt, a kérdésem az lenne, hogy fúratom a hengert ami még alapméretű, de a hengerbe egy 3-as van ütve.Könyv szerint nullának kéne lennie.
Szerintetek?
Akkor berta dugó,krómgyűrű a tuti?
sorszám: 42749 (130426)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-09 07:56:28
Szólj ha találtál ilyet :)
Berta dugó, krómgyűrűvel, az a tuti.
Elég valószínű, hogy a németek is innen veszik, esetleg a lengyelektől.
sorszám: 42748 (130424)
(előzmény: dunci360, 2011-11-08 20:06:24)

 
 
dunci360
válasz erre | email2011-11-08 20:06:24
Helló!
Jövőhéten fúrják a kis ETZ-met és olyan kérdésem lenne, hogy milyen jó dugót lehetne venni hozzá? Német után gyártott a legjobb amit találtam. De abból is csak 57 es van. Ezekhez valami kis "tuning" dugó nincs? Legalább vékony króm gyűrűs vagy ilyesmi?
sorszám: 42747 (130423)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-11-07 09:39:08
Ennél olcsóbban (ingyen) nem lehet, ha privátban adsz egy címet elküldöm.
sorszám: 42746 (130413)
(előzmény: Keri, 2011-11-07 07:14:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-07 07:14:53
Köszönöm a felajánlást, de tényleg elég olcsón lehet kapni AC pumpa membránt, nekem meg kell 4db ~50forintos méretű.
sorszám: 42745 (130412)
(előzmény: Gyula-bá, 2011-11-04 19:18:57)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-11-06 22:43:58
Igazából kívül is lehet szerintem, a zégergyűrű meg tudja fogni. Nekem olyan baj volt h a csapágyat a zéger+eredeti fém simeringperselyhez ütöttem be, így elveszett 2 mm ami miatt nem fért el a 47es kívül.
sorszám: 42744 (130411)
(előzmény: csaprago, 2011-11-06 17:39:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-06 19:04:15
Nekem sincs már nincs benne a fém persely, de találtam otthon olyat.
sorszám: 42743 (130410)
(előzmény: VGGábor, 2011-11-06 17:23:44)

 
 
csaprago
válasz erre | email2011-11-06 17:39:04
Ezek szerint két főtengely szimeringet lehet berakni a kuplung felöl? A 20*47*7est a forgattyúsház felöl, vagy pedig a 20*30*7est kívülről? Gondolom a kettő együtt nem férne el.
sorszám: 42742 (130408)
(előzmény: VGGábor, 2011-11-06 17:23:44)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-11-06 17:23:44
Én ha egyszer még cserélnem kell a bal főtengelycsapágyat meg szimeringet akkor a 20*47*7est teszem be tuti, nekem a fém persely nem illeszkedett jól 1 éve, most egy csomó tömítőpaszta van a szélein úgy bírja.
sorszám: 42741 (130407)
(előzmény: Keri, 2011-11-05 21:31:41)

 
 
csaprago
válasz erre | email2011-11-06 12:41:30
Köszönöm a válaszokat!
sorszám: 42740 (130406)
(előzmény: Keri, 2011-11-05 21:33:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-05 21:33:26
Ja és én hallottam belső szimmeringesről, főleg az első szériás TS.eken volt így, hogy a váltóolaj kenje a csapágyat, de nem volt a legjobb megoldás.
sorszám: 42739 (130396)
(előzmény: VGGábor, 2011-11-05 16:56:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-05 21:31:41
ha meg a váltó kuplung felé fordítja a rugós részt, akkor a váltó olaj keni.
Általában ez az állás szokott lenni, de gyakorlatilag teljesen mindegy. Mindkét megoldással egyformán megbízható maradt nekem.
sorszám: 42738 (130395)
(előzmény: VGGábor, 2011-11-05 16:56:34)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-11-05 16:56:34
Nem is hallottam olyan TSről ahol belül lett volna a szimmering, én csak a 20*30*7est tudom a fémházban, meg a 20*47*7est amit csak a zéger gyűrű fog... Na mind1 én is kérdeztem már, a rugós résznek kell befele (a fogattyúsház felé) néznie, mert így a keverék keni azt is.
sorszám: 42737 (130389)
(előzmény: csaprago, 2011-11-05 13:53:32)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2011-11-05 14:07:47
SZIA!
No, végre, hallani felőled!
Arról nem is szólva, hogy újra nekiálltál a kis gépnek!-Hurrá!
Majd írok emailt is!
Halihó!
Teknőc
sorszám: 42736 (130385)
(előzmény: csaprago, 2011-11-05 13:53:32)

 
 
csaprago
válasz erre | email2011-11-05 13:53:32
Sziasztok!
Érdeklődnék, hátha tudja valaki, hogy Ts 125-ös, kuplung felőli főtengely szimeringjét melyik oldalával kell berakni? Külsőszimeringes kivitelről van szó. Válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 42735 (130384)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-11-04 19:18:57
Membránnak való, vászonbetétes gumi, lemezt tudok "szervírozni".
sorszám: 42734 (130379)
(előzmény: Keri, 2011-11-04 14:56:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-04 14:56:00
Van alkatrész ezekhez a régi Hondákhoz is külföldről, csak pénz kérdése az egész. Viszont tény, hogy olcsóbb legyártani, vagy gyártattni néha.

Már kétszer ragasztotam :) harmadjára már nem lehet, szétporladt az egész a blokkcserénél, egyszerűbb újat faragni.
Nincs azzal gond. Ha nem találok olcsóbban, akkor esztergálok egy műanyag csövet hogy a gáz simán áramoljon és ráhúzom a hűtővíz csövet.

Tömítés= szilikonpaszta vagy klingerit/papír+kés, HF tömítést meg gyártanak minta alapján profi minőségben.

Membrán sem vészes. Fém alkatrész: sárgaréz+eszterga, a membránt pedig vagy valami autó AC pumpájából kell kiszedni.
sorszám: 42733 (130376)
(előzmény: Árpád, 2011-11-04 14:13:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-11-04 14:13:30
Nekem se a gazdaságossága miatt kellene a Honda. Egyszerűen birtokolni és naponta nézegetni akarom. Főleg a 350f gyönyörű. Az a négy kipufogó....
A fenntartása ha megyek is vele, horror pénzbe lenne. 75 körüli, minden alkatrészt egyedileg kell legyártatni, minőségi anyagból, kiváló mesterrel.
Dehát egy Van Gogh is sokba kerül. :D
A fenntartási költség egyébként is a vásárlás után jön csak. Amíg összeszedem a szükséges 350-400 ezret, van legalább egy szép álmom. :D

A szívócsonkot megpróbálhatnád ragasztani. Egy ismerősöm évek óta jár olyannal. Ha sokallod a tömítést, szerintem elfogadható minőséget lehet házilag gyártani. Megint előjön a sörösdoboz téma..... :D Ezért megint megköveznek majd.... :D
A membrán lenne meredek dolog szerintem.
sorszám: 42732 (130375)
(előzmény: Keri, 2011-11-04 13:14:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-04 13:14:21
Van, ha a hengerek fele megy akkor kb 400ccm :)
Most rakom össze ahogy van pénzem alkatrészre:
Gumi szívócsong készlet 4db: 24ezer forint. (sajnos ami rajta volt bakelt kemény lett és eltört)
Hátsó lámpabúra, 18ezer forint. (jó lesz a törött)
Tömítés készlet 20ezer
karbi felújító készlet is kb 20ezer.

Hát hogy őszinte legyek, lehet hogy inkább legyártom magamnak ezeket az alkatrészeket. Plexit tudok vákumformázni. Esztergám van, két komponenses szilikonnból szerintem membránt is tudok gyártani a karbiba.
Szívócsonk állítólag azonos méretű az MTZ traktor hűtővíz csöveivel :)) szóval ha hozzá is jutsz egy öreg Hondához, azért csak óvatosan vele, mert vagy sokat ráköltesz, vagy többet szereled mint az MZt/Jawat és nem azért mert megbízhatattlan, hanem azért mert egyszerűen ez is elhasználódik.

Anyagilag nekem ez semmiképpen nem éri meg, olcsóbb lenne eladni alumínium árban és venni valami jó 10 éves gépet, de ez nálam szerelem a szó mindkét értelmében :D
sorszám: 42731 (130374)
(előzmény: Árpád, 2011-11-04 09:20:12)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-11-04 09:20:12
Jut eszembe. Mintha neked sornégyesed is lenne(vagy volt). Tagadj le a köbcentiből, aztán te is megfelelsz. :D
sorszám: 42730 (130373)
(előzmény: Keri, 2011-11-04 08:37:17)

 
 
Árpád
válasz erre | email2011-11-04 09:17:48
Kéthengeres, 350es motorom van. Az már majdnem megfelel a kritériumnak. :D
De majdnem lett egy négyszázas négyhengeresem is. Zacskóban vehettem volna egy Honda cb400ast. Csak garázsom nem volt ahol összerakhattam volna. Na meg 120 ezrem.:)
Főleg ez utóbbi akadályozott meg. Volt már a jawám blokja is szétborítva a szőnyegpadlón, Csak össze raktam volna a hondát is valami kertben, sátor alatt. :D
De mint írtam párszor, tutira veszek egyszer egy honda cb350Fest, vagy négyszázast. A cbx1000ről már letettem.De az úgyse sor négyes. Az hatos. :)
sorszám: 42729 (130372)
(előzmény: Keri, 2011-11-04 08:37:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-04 08:37:17
nincs, de kérdezz nyugodtan, én és az apukám mindenre tudjuk a választ :)))
sorszám: 42728 (130371)
(előzmény: Honvéd1990, 2011-11-03 16:04:29)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2011-11-03 16:04:29
Sziasztok lehetne egy kérdésem? akik jelen esetben itt vannak? és közölük van valakinek 400 as kategóriájú és sor 4 es motorja ? :)
sorszám: 42727 (130367)

 
 
babgulyas
válasz erre | email2011-11-03 11:40:04
Elnézést, nem ide akartam beírni.
sorszám: 42726 (130366)
(előzmény: babgulyas, 2011-11-03 11:38:45)

 
 
babgulyas
válasz erre | email2011-11-03 11:38:45
Eladó 250/1-es TS blokk.
Aukció: http://www.vatera.hu/mz_ts_250_1_blokk_komplett_1501703069.html

sorszám: 42725 (130364)

 
 
Keri
válasz erre | email2011-11-01 13:04:38
Valószínűleg elkopott a ford.szám kihajtás csigája, és szorul, ami a berugó karnak a racsniját is tönkre fogja tenni. Én is ezzel szívtam.
sorszám: 42724 (130333)
(előzmény: Jaky16, 2011-10-31 20:57:45)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-10-31 20:57:45
Üdv mindenkinek!

Ötleteket várnék azzal kapcsolatban, hogy mitől lehet az, hogy a 150es TSe-m, a fordulatszámmérő kihajtásnál ereszti az olajat, régebben volt vele szimering probléma, de az cserélve lett, és a gyertyakép, meg a füst mennyiség sem arra utal, hogy az lenne a gond.
Még egy érdekesség a fordulatszámmérőnél, hogy hidegen sokkal kevesebbet mutat, mint melegen, ezt úgy kell érteni, hogy ha óra szerint 70et megyek, akkor míg be nem melegszik motor, a fordulatszámmérő egy szűk ezressel kevesebbet mutat, szerintetek a kettő összefügghet?
sorszám: 42723 (130324)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-10-30 09:57:39
Elektromos fesszabályzóm van... ha zárlat lenne valahol akkor az a biztosítékot is baszogatná, meg most nemrégi húzású a rendszer, szal igazából nem aggódok, csak érdekelt mi a fene van.
sorszám: 42722 (130255)
(előzmény: Rudolph B, 2011-10-28 23:12:27)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-10-29 18:31:18
A satu pofái megfelelő alátámasztást biztosítanak, az egyetlen általam ismert helyettesítő erőmű az MZ Ts(?) dinamója. Valamivel jobb mint az eredeti és "faragás" nélkül (egy 2 mm-es gyűrűvel beépíthető) az egyhengeres JAWA-CZ típusokba.
sorszám: 42721 (130253)
(előzmény: Rudolph B, 2011-10-28 23:40:00)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2011-10-28 23:40:00
Igen, ezt láttam egyedüli megoldásnak, mindenesetre az alátámasztás okoz némi gondot, de majd kitalálok valami alkalmas darabot.A javítás után is így marad, ezzel a 6V-os rendszerrel, de lehet, hogy muszáj lesz lépni valamilyen jobb irányba.
Sok minden attól függ, fizikailag mi fér be a régi dinamó helyére.
Kb egy 12 V 150-200 W tökéletesen elég lenne.

üdv.:R
sorszám: 42720 (130251)
(előzmény: Gyula-bá, 2011-10-26 08:16:35)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2011-10-28 23:12:27
Ha tudnám, hogy a fesszabon a gerjesztést szabályzó oldal rugója bimetál és ezzel a szabályzás hőkompenzált, akkor azt mondanám, ezért van, sok fesszabban van ilyen, pl. Ducellier, Femsa stb.
De nem ismerem az MZ fesszabot, ezért nem tudk válaszolni.
Sok más kérdés is felmerül, nem elektronikus az indexrelé?Igaz, annak meg elvileg mindegy lenne...
Vagy csak magához tért az akkud?Bár az akksik nem szoktak ilyeneket tenni...

üdv.: R
sorszám: 42719 (130250)
(előzmény: VGGábor, 2011-10-28 22:43:59)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2011-10-28 22:43:59
Lehet amatőr kérdés, de mitől van hogy amióta hidegebb az idő, azóta ha ráadom a gyújtást az álló motorra, az index gyorsabban villog, erős a lámpa fénye? Nyár végén már attól féltem hogy meghal az aksim, mert ha nem járt a motor az indexet is alig villogtatta, lámpa is halovány volt addig amig nem mentem pár km-t.
sorszám: 42718 (130249)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2011-10-26 08:16:35
Ismerős a "húzzuk jól meg, nehogy elmozduljon" által okozott probléma, türelemmel a leszerelt állórész pólusai (tekercsei) között átdugott kb. D6 rúd és kalapács segítségével javítható.
sorszám: 42717 (130240)
(előzmény: Rudolph B, 2011-10-25 21:35:28)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2011-10-25 21:35:28
Valóban ez a típus, ahogy látom, lenne is hozzá gyújtás, azonban, tüzetesebben vizsgálódva az derült ki, hogy a dinamó háza annyira elvetemedett a túlzott csavarmeghúzástól, hogy gyakorlatilag eldobható.Az van ugyanis, hogy találtam egy új alaplapot, amely még tényleg síklap, de nem lehet felszerelni, mert az alaplapot támasztó 3 vezető már régen nincs egy síkban, a lap a levegőben lóg, jelképesen szólva.Tehát más megoldást kell keresnem, ha viszont át kell alakítani, lehet, hogy inkább a 12V és nagyobb teljesítményű helyettesítés az ésszerű.
A másik, csak mellékes probléma, hogy semmilyen mai eszközhöz nem alkalmas a 6V.
Na, majd agyalok kicsit, mi legyen, köszönöm az eddigi fáradozást.

üdv.: R
sorszám: 42716 (130239)
(elözmény: Gyula-bá, 2011-10-25 10:23:17)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17990)
MZ (49065)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu