hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 23. szerda 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

szsrobert
válasz erre | email2012-01-16 16:24:01
Lassan már a 2 liter alatti fogyasztás lesz a cél...
sorszám: 42865 (131257)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-15 21:55:06)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-15 21:55:06
Ha nem boldogulok vele, mármint ha az ETZ kipuval nem tudom 3l-n tartani, akkor megy rá vissza a kis TS-é.
500 forintos benzinnel nem járhatok 3-3,5l fölötti fogyasztással.
sorszám: 42864 (131251)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-15 20:11:18)

 
 
jawa634
válasz erre | email2012-01-15 21:33:22
lehet venni belsőrezos mza németkipúfogot aval kéne kiprobálni +10%teljesitmény igérnek !!
sorszám: 42863 (131250)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-15 20:11:18)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-15 20:11:18
Ki kéne próbálni TS kipuval is a kis ETZ-t.
Ha 70-nél enne 3 litert 50km/h helyett, a seggem verném a földhöz örömömben.
De a 80-nál 2,5 liter még jobb lenne :-)
sorszám: 42862 (131249)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 17:47:42)

 
 
TIHAMER
válasz erre | email2012-01-15 19:30:42
az nem gond a blok be van épitel egy etx 350-es vázba,az birja a strapát,csak a szekunder hajtáson gondolkodom,nem kéne gyorsabbnak lennie 70-80km/h-nál
sorszám: 42861 (131248)
(előzmény: Keri, 2012-01-15 18:56:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-15 18:56:22
Nem kell ilyesmit. Elég a 16-os lánckerékkel, így is elforgatja a kereket és gyorsabb, mint amit mersz menni terepen.
Jawa hátsó telót kell berakni, meg valami keményebb első rugót, mert nekem már kisebb szántáson is alul felül csattant...és kb. ez be is határolja a terep képességét az MZ-nek.
sorszám: 42860 (131247)
(előzmény: TIHAMER, 2012-01-15 17:46:38)

 
 
TIHAMER
válasz erre | email2012-01-15 18:31:15
ám legyen egy próbát megér aztán majd elvállik
sorszám: 42859 (131245)
(előzmény: Troster07, 2012-01-15 18:23:15)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-15 18:23:15
Ne nyúlj a hátsóhoz, és próbáld ki 17-el.Az is tökéletesen elég lesz.Még mindíg le tudod csökkenteni 16-ra, na azzal már nagyon rövid.
sorszám: 42858 (131244)
(előzmény: TIHAMER, 2012-01-15 17:46:38)

 
 
TIHAMER
válasz erre | email2012-01-15 17:46:38
sziasztok,egy kérdés ismét,etz 250-esemet szeretném átalakitani terepezésre,ugy gondoltam az első lánckereket lecsökkentem 15 fogura a hátsót 52 fogura(csináltatom).szerintetek mi lessz a végsebessége?tul rövidek lesznek a sebességek?és a start jó-e lessz?
sorszám: 42857 (131243)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-15 16:47:11
Tegnap ígértem, hogy leírom a tapasztalatokat a Mikuniról, ha lesznek.

Nos ma végre összeraktam, mentem is vele, igaz légszűrő nélkül, mert csak légszűrő ház volt rajta.
Az eredmény menetdinamika szempontjából nem rossz, viszont a kipun ömlik ki az olaj 40es keveréken is, így gondolom a fogyasztás nem kifejezetten barátságos.
Visszaraktam rá a gyári karbit a 22es szívótorokkal, és az olaj folyás a kipuból egyből megszűnt.
Másik aggály volt még a Mikunival hogy nem lehetett, értelmes alapjáratot állítani, mert ha a sibertűt nagyon beejtettem akkor egyből felment 3800ra. Valószínűleg nagyobb vákumra lenne szükség amit csak egy nagyobb mocival lehet elérni.
sorszám: 42856 (131240)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-15 08:14:03
Tavaly így találtam rá egy null km-es kmórára a trophyhoz, ami már nagy különlegesség,de az ember tudta is mit árul:(
sorszám: 42855 (131239)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-15 08:02:25
A gyári, eredeti a legjobb, ezért kell börzékre, vagy jó ismerősökhöz járni.
Olcsóbb, könnyebb felújítani, jobban bírja a strapát.
Jó centírozót nehéz találni, de lehet még keresni, érdemes.
Az utángyártott alkatrészek gagyisága miatt van rossz híre az mz-nek.
Néha én is veszek utángyártott alkatrészt,
de előbb-utóbb visszacserélem egy régi, de felújítottra.
Kétszer tovább tart, és kevesebből is megvan.
Tehát az eredeti a legjobb mindenben..
Kivétel például a légszűrő, és az indexrelé..
Bár, néha eredeti, gyári csomagolásban azt is lehet venni,
Újonnan, mert valaki eldobozolta, majd most találta meg.
Ilyen is előferdül, nagy örömömre!
Teknőc
sorszám: 42854 (131238)
(előzmény: vadmotoros, 2012-01-14 20:37:57)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 22:38:43
Szerintem valami bontottat kéne venned, tárcsával már láttam 8-9 körül gumival.
sorszám: 42853 (131237)
(előzmény: vadmotoros, 2012-01-14 20:37:57)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-14 22:03:21
A legjobb ha a régi gyáridat újítod fel, centrírozás, ha a felni kuka, akkor vegyél másik komplett fűzött kereket.Azt tudod polírozni, políroztatni.Az után gyártottak nagyon gyatra minőségűek, semeddig sem bírják.
sorszám: 42852 (131234)
(előzmény: vadmotoros, 2012-01-14 20:37:57)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2012-01-14 20:37:57
Üdv!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van-e valami lényeges különbség az alu és a krómozott (acél??) felni között? Az ETZ-én nagyon meg van ütve az első felni, és gondoltam, hogy idén kicserélem, mert már a műszakin is szóltak érte (másba biztos nem tudtak belekötni).
A futár boltban néztem, 1.6X18 alumínium felni 11.000 Ft, krómozott 12.800 Ft. Az alu könnyebb, viszont könnyebben is sérül, viszont a krómozás minősége nem biztos hogy túl tartós, de talán erősebb, mint az alu. Melyik lenne jobb vétel?
sorszám: 42851 (131233)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 20:25:47
Mindenképpen megosztom a tapasztaltaimat, bár az irány most is az mint régen, a minél kisebb fogyasztás, de úgy néz ki, hogy az eredmény ilyen szempontból kudarcra van ítélve, viszont lehet, hogy olyan deres lesz, hogy a 250seket is lelövöm vele. :D
sorszám: 42850 (131232)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 19:37:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 19:37:12
Ha összegyűltek az adatok, s tapasztalatok, remélem elmeséled, hogy mi is az összértékelésed a fejlesztéssel..
Főleg, hogy 70 év után ismét aktuális:
"A BENZIN VÉR!"
De ne kövezzetek meg ezért, csak ez aktuális..
Teknőc
sorszám: 42849 (131230)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 19:31:46)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 19:36:20
Akkor nem számítok túl sok jóra, fojtatlan dob, nagy karbi, muszáj leszek lélekben felkészülni, egy gigantikus fogyasztásra. :D
Szerencsére a régi lomok is meg vannak.
sorszám: 42848 (131229)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 19:25:00)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 19:31:46
Egyébként most karbi fejlesztésre adtam a fejem, először csak a kopott karbi beállításán fáradoztam, viszont gondoltam rá keresek néhány weboldalon(vatera, expressz, racing-bazar) egy értelmes karburátorra(delorto, bing, mikuni) max 22es méretben, találtam is párat, 10-15 ezer forintos áron.
Aztán egyszer csak ráakadtam egy pár 22es Mikunira, ami elég olcsó volt. Az üzlet meg is köttetett, múlthéten jött meg a csomag, nézem-nézem hát látom, hogy semmi szívató, meg mintha nagyon nagy a lyuk rajta, megmértem és 28mm, megmértem egy nem digitális tolómérővel is, azzal is hasonló eredményt kaptam.
Ettől függetlenül, viszont felrakom, mert az egész olyan kis precíz, és érdekes módon simán bele megy a karbi a kis TS légszűrő gumijába.
Most ott tartok hogy sikerült rá feltenni, már mentem is vele egy kört viszont még a felfogatást át kell alakítani, mert nem férnek el az oldal burkolatok, mert nagyon hátul van a karbi.
Nem hiszem, hogy egy fogyasztás király lesz, de majd meglátjuk.
sorszám: 42847 (131228)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 19:25:00
Bő 80 körül, volt mikor jobban is, volt mikor alig pöszörögtünk..
Ha a két kipuff hosszát nézed, feltűnik, hogy az eredeti kb. 8-10 cm hosszabb.
A gyáriban van egy eredeti fojtás, ezért hosszabb.
Az utángyártott etz kipuffba nincs, hogy az ötödik seb.-be is erősebb legyen.
Persze, ezért is rövidebb, gondolám.
Szerintem ezért lett nekem is erősebb kb.800/min fordulattal azonos gázon.
Erősebb, pörgősebb így a motor, de nekem a gyárival jobban tetszett,
és a hangja is jobb volt a régivel.
Persze, ez is dob a fogyasztás növekedésen, nem is kicsit..
Teknőc
sorszám: 42846 (131226)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 19:16:02)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 19:16:02
Mennyivel mentetek itt úgy átlagba a főutakon?
Egyébként az a helyzet, hogy a régebbi kis TS kipun volt egy kis horpadás, ez annyit jelentett, hogy magasabb fordulaton, mondjuk úgy 75-80 körül, már nagyon furán ciripelt, aztán nem is húztam neki jobban.
Mióta a kis ETZ kipu van rajta, hát nagyon táltos lett, alulról nem vett el semmit viszont fent is nagyon király, 85ről még dombnak fel is gyorsult és nem is erőlködve rángatva mint régen.

sorszám: 42845 (131225)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 18:54:45)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 19:07:30
Nekem már nincs rajta semmi, elfelejtettem rendelni a múltkor. :D
sorszám: 42844 (131224)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 18:53:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 19:02:06
Bár a képen kék szigetelő van rajta, ami nem esztétikus annyira...
Teknőc
sorszám: 42843 (131223)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 18:53:01)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 18:54:45
Azonos helyről, azonos motorról:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59129&cmd=pic&id=787017
Teknőc
sorszám: 42842 (131222)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 18:43:44)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 18:53:01
Válasz erre a az egyik kép aláírásod, amit elhiszek simán:
"két személy egy heti lom, hugival megyünk koliba, sajnos most rossz idő jött ránk :( , 70km/h-val 3l/100km.."
Annyi terhelésnél, hasonló beállítással, azonos sebességnél nekem is ennyi a fogyasztás. De ha jobban megyek a társaság kedvért, akkor bizony nő is a fogyasztásom is, egyértelműen.
Már régebben megnéztem e képeket,tetszik most is.
Egyébként nálad is a berúgó gumi csere gyakori? DDD ;)
Nálam is az volt, DE fekete szigetelőszalag nagymértékben megnöveli a tartósságát, mert az utángyártott gagyi, gyakran tönkremegy...
Nekem bevált, és nem annyira feltűnő, mintha nem is lenne rajta...
Teknőc
sorszám: 42841 (131221)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 18:43:44)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 18:43:44
Azért nem csak egyedül használom:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=61961,
ennyi csomag mellé, még hugi aki 55kg, én meg 73kg a cuccok kb. 30kg, tehát összesen 158 kg.
sorszám: 42840 (131220)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 18:00:24)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 18:04:07

Fogyasztás:
Jaj, nekem volt már 4,5l mikor 85-90-nel mentem hosszabb távon.De nekem 3,3-38L/100 km a megszokott.
De volt már 2,6L/100 km is..
Függ a vezetőstílusától, szokásától is nagy mértékben tehát.
Ezért nem szabad szentírásnak venni a mások fogyasztását, csak a sajátod az érvényes, az is magadnak.
Teknőc
sorszám: 42839 (131218)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 18:00:24)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 18:00:24
Értem, azonos beállítás, de láttam, te jóval kisebb súllyal vagy megáldva.
Így lehet, hogy neked elég is a 16-os is.
De hidd el, lehet, hogy másnak meg így jobb.
De nem jelenti azt, hogy Halálra pörgeti az ember.Egyébként is egy fogaskerék fokon nem múlik ez annyira...D
Teknőc
sorszám: 42838 (131217)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 17:47:42)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 17:47:42
Én nagyon nem szerettem 15el, felesleges hogy 2000es fordulatról húzzon 4be, és olyan rövidek a fokozatok, hogy az egyesnek pl. semmi értelme, mert a gyakorlatban egy kereszteződésből félig tudok kifordulni, és már szúrni kell a kettest, 25nél rakom 3ba 35nél 4be, aztán 45nél érzem, hogy még raknám, ha lenne egy ötödik.
Hozzá kell tenni, hogy én városba 3000ig szoktam pörgetni, ha sietek max. 4000. Országúton általában 60nál már 4be vagyok, egyedül is, meg két személybe is. Szerintem elég nyomatékos, és ezt 16al lehet igazán kihasználni. Az enyémen gyári 150es henger van nem rég volt fúrva, a 22es karbi és a szívócsonk 22es, és egy után gyártott kis ETZ kipufogó van rajta, eddig kis TS kipuval használtam úgy kijöttem vele 2,8l-ből, az ETZ kipuval még nem mértem értelmes fogyasztást, a legutóbb 3,7l volt,(majdnem infarktust kaptam :D ) de éreztem, hogy mindenhol sok neki nem picit, még beállításra szorul.
sorszám: 42837 (131215)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 12:15:04)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 12:15:04
"16-os- 15-ös között alig van különbség, azaz mégis:
Sebességben, azonos többi beállításnál kb 5 km/h jelent, vagyis kb. 6-700/min fordulatot."
Félreértések végett jellemzem a méréskor a motort és környezetet is néhány szóban:
Ezt utazósebességnél fellépő különbségre értettem, sík úton.
Azaz 75km/h volt 15-össel, 80-85km/h 16-ossal azonos fordulaton,
5000-5200/min között tapasztaltam.
Full gyári kis ts 125-tel,
majd ugyanez 150-es hengerrel.
16-os nekem nem vált be.
De halálba forgatás nem lép fel sztem.
Lehet hogy mást tapasztalt, nekem ennyi ezzel kapcsolatban.
Teknőc
sorszám: 42836 (131205)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-14 12:02:42)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-14 12:02:42
"Halálba forgatni?"
16-os- 15-ös között alig van különbség, azaz mégis:
Sebességben, azonos többi beállításnál kb bő 5 km/h jelent, vagyis kb. 6-700/min fordulatot.
DE! Aki nagy tömegű,(jó mázsa, vagy nagy terheléssel használja a kis mz-ét)
akkor inkább a 15-ös lánckerék használata jelent előnyt,
mert nagyobb nyomatékot ad egyértelműen.
Ez leginkább az emelkedőkön jelent előnyt.
Tapasztaltam.
Ugyanis, nekem már 150-es henger van, de minden más 125-ösé.
Én vagyok 110 kiló mindenestül, erre jön még a jó 30 kilónyi túrafelszerelés.
Azaz ez már közelít a kis ts teherbírásához.
De 15-ös lánckerékkel szépen elmegyek mai napig is 80-nal.(f=5500/min)
Ez 16-ossal f=5000/min alatt lenne, de hegyekben azonban erőtlenebbül is menne alattam.
Jó netes bolt:-Fordulat motoralkatrész
Nagyon jó kiszolgálás, profi kapcsolattartás, jó kiszolgálás..
Sőt az árak is nagyon barátiak!
Ja, javaslom az előre fizetést, még olcsóbb lesz a kiszállítás.
Utólag tapasztaltam!
DE Ajánlom minden motorosnak!
Sok sikert!
Én innen már rendeltem, írt is, mikor a csomagot feladta, szólt, mikor várhatom.
Minden profi volt! Le a kalappal előtte!
A link a motoros boltnak:
http://webmotors.hu/
Teknőc
sorszám: 42835 (131204)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-14 10:22:18)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-14 10:22:18
Ide lenne egy megjegyzésem:
Lehet kapni az internet szerint az E-motorparts-nál 17ES első lánckereket kis TS-re, mivel rendelnem kellett ezt-azt, rendeletem hát egyet, de nem jött meg, még szerencse, hogy rendeltem egy 16ost is így most nem kell a 15el halálba forgatni.
Meg rendeltem még olcsó NGK gyertyát (550huf)láttam nálunk 650 huf-ért halogén égőt, ezek közül semmi sem jött.
Szóval minden olcsó, de nincs semmi. :D
sorszám: 42834 (131201)
(előzmény: Keri, 2012-01-14 09:17:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-14 09:17:50
Naja. Amikor én erről tanultam, akkor a 12 fogas lánckerék nagyon nagyon elméleti határ volt. Azt mondták gyakorlatban 14 fognál kevesebbet nem szabad használni, a túlzott mechanikai igénybevétel miatt.

De ugye kapitalizmusban mindent lehet kapni amire van igény, még ha az hülyeség is.

Működni persze fog, de nem sokáig.
sorszám: 42833 (131199)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-13 18:35:36)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-13 18:35:36
Kis ETZ-hez 12-13 is van, neten láttam valahol. Bár inkább hátra lenne érdemes nagyobbat felrakni, ha számít a lánc hosszú élettartama.
sorszám: 42832 (131194)
(előzmény: Keri, 2012-01-04 20:01:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-04 23:00:53
éppen lehet akku gyenge, de az hidegen sem indulna, inkább rossz keverék ami karburátortól kezdve, szimeringig, vagy alacsony kompresszió is lehet.
sorszám: 42831 (131119)
(előzmény: VGGábor, 2012-01-04 20:12:17)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-01-04 20:12:17
Csak megkérdem már itt is. Az lehet csak az aksi gyengülése hogy melegen nem mindig indul elsőre? Pontosabban ha leállítom és egy percen belül rárúgok indul, csak utána már nem, csak szivatóval. Azt is észrevettem hogy alapjáraton hagyva nagyon lecsökken a fordulat, van h leáll akkor is, meg menet közben is az index akkor szeret működni ha előtte pörgettem a motort.
Érik még egy téli biztonsági szervíz, de ha nem muszáj szimeringig nem akarok leásni :)
sorszám: 42830 (131115)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-04 20:01:03
ja, most nézem 125-öshöz van 14-es
sorszám: 42829 (131112)
(előzmény: TIHAMER, 2012-01-04 12:44:43)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-04 14:29:10
na jó, de az egy verseny gép :D
sorszám: 42828 (131108)
(előzmény: Keri, 2012-01-04 08:24:14)

 
 
TIHAMER
válasz erre | email2012-01-04 12:44:43
15-fogu a legkisebb,ha jól tudom,de azért kösz a segitséget.az oldalkocsisokra szokták a 15 fogut rakni nagyobb legyen az ereje
sorszám: 42827 (131105)
(előzmény: Keri, 2012-01-04 08:24:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-04 08:24:14
Asszem van 14 fogas is.
Hátulra viszont csak csinálni lehet nagyobbat mert nem tudok róla hogy boltban lehetne kapni.

Egyébként én 16 fogassal mentem ki homokozni és így is a túl sok nyomaték volt a bajom, leg kissebb gázra szórta a homokot :)
sorszám: 42826 (131099)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-03 21:57:47)

 
 
TIHAMER
válasz erre | email2012-01-04 07:31:54
ok,kössz az infót,üdv
sorszám: 42825 (131097)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-03 21:57:47)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-03 21:57:47
15 fogas a legkisebb első lánckerék.
Ezzel kb 100at fog menni 5ben.

A hátsó lánckeret meg addig lehet növelni míg nem éri az aszfaltot. :D
sorszám: 42824 (131095)
(előzmény: TIHAMER, 2012-01-03 20:59:36)

 
 
TIHAMER
válasz erre | email2012-01-03 20:59:36
B.U.É.K mindenkinek.Tudna-e valaki segiteni?Van egy etz 250-em,szeretném átalakitani terepezésre ugy hogy a végsebessége ne legyen 70-80km/óránál nagyobb.A szekunder meghajtásnál nilyen átételezést használjak????
sorszám: 42823 (131092)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-01-01 22:28:50
Helló! Boldog új esztendőt mindenkinek!
Etz 150 re szeretnék ilyen belsőrezós kipufogót.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=284683808245781&set=a.246454645402031.57904.100001124927806&type=3&theater

Valakinek esetleg van ilyen vagy esetleg tudtok róla valamit? Jól működhet napi közlekedésre nem csapatásra?
sorszám: 42822 (131086)

 
 
bambi99
válasz erre | email2012-01-01 17:43:53
B.U.É.K.!
sorszám: 42821 (131085)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-12-31 16:28:20
Köszi, egyébként Jawaról valő a tank.

BUÉK!!!!!
sorszám: 42820 (131079)
(előzmény: Teknőc, 2011-12-30 19:27:40)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2011-12-31 14:58:15
B.Ú.É.K mindenhová :-)
sorszám: 42819 (131075)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2011-12-30 19:27:40
Bár az eredetibben a legjobb sztem!
Teknőc
sorszám: 42818 (131052)
(előzmény: Teknőc, 2011-12-30 19:08:30)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2011-12-30 19:08:30
Szép kis gép! Hasonló lenni enyém is, sőt, színre is, csak....
Tényleg, a tank milyen motorról való?
Teknőc
sorszám: 42817 (131051)
(előzmény: Jaky16, 2011-12-30 14:57:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2011-12-30 14:57:30
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/az-oreg-csuhos-97899

Levideóztuk a csühöst, lessétek meg ha van időtök.
sorszám: 42816 (131048)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu