hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 23. szerda 
Béla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Jaky16
válasz erre | email2012-01-23 18:00:50
Jó ez, meg ha hajtják se eszik sokat, ez mind szép és jó, de 300.000-ért már lehet venni nagyobbat, láttam Suzuki GS-t, DR-t, ha nem csak városba kell, hanem túrázni is.
Akkor már inkább ezek mellé, tartanám a TS-t, vagy vennék valami kis 50es simo-t vagy robogót.

A magamfajta Babettázásra senkit nem biztatok. :D
sorszám: 42915 (131340)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-23 17:36:34)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-23 17:36:34
Ma bármilyen járművet veszel, igen nagy az állami sarc.
Egy kis gép sarca is majd 50 ropi.
Lazán,…:(
Teljes mindegy, mit veszel, régi mz-t, vagy régi 4T japant.
DE! A 4T kb fél-egy literrel eszik kevesebbet.
Végül is nem sokkal kevesebbet szerintem.
De olyan motor vagy jármű nincs, főleg használtan,
amire előbb-utóbb költeni ne kelljen rá.
Az alkatrész ára, utánpótlása, a motor karbantartása is jó szempont,
S nem csak a fogyasztás..
Egyébként mire gondoltál?
Ha már 4T és nyolcadliteres:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_sr125-4976505
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_sr125-5327394
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_sr_125-4886034
Mit szólsz hozzá?
Bár szerintem a kis ts-nél, az igazi kis mindennapi igáslónál jobb nincs.
Mindennapra, munkába járáshoz, városi használathoz s kisebb túrára nagyon alkalmas. Olcsó, egyszerű, masszív, megbízhatóan serény, mégis igénytelen kis gép. Alkatrész utánpótlás is fillérekben van más motorokhoz képest.
Igaz, inkább egyszemélyes használatra jó, de arra kiváló.
Teknőc
sorszám: 42914 (131339)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-23 16:14:15)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-23 16:14:15
Sok lenne az állami sarc utána.
Lehet, hogy 4T 125 lesz a vége az ETZ mellé.
sorszám: 42913 (131336)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-23 15:04:47)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-23 15:04:47
cseréld el az etkót egy TS-re, és megoldódik a problémád a fogyasztással. :D

sorszám: 42912 (131333)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-23 10:56:38)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-23 14:55:38
Ezt, hogy érted, hogy felemás?
Olyan fittinget teszel rá amilyenre szükséged van, az olaj útjának a belső átmérője nem változik.
sorszám: 42911 (131332)
(előzmény: woodoo2, 2012-01-23 12:18:35)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2012-01-23 12:18:35
Akkor fékcsövet csináltatnom kell hozzá,h "felemás" legyen?
sorszám: 42910 (131330)
(előzmény: Troster07, 2012-01-20 21:35:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-23 10:56:38
HELP!

Hol találom meg a kis TS-ek vezérlési adatait?
Kis ETZ-k vezérlési adatai:
125/150/150
induction 151 151 155
transfer 114 114 120
exhaust 165.5 169.5 179
sorszám: 42909 (131329)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-23 10:53:05
http://www.ostmotorrad.de/mz/ts/bedts/bedts.php
sorszám: 42908 (131328)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-23 10:43:39
Két szívmelengető fotó motorosoknak:
http://baldy.smugmug.com/photos/262771524_n47mQ-XL.jpg

http://baldy.smugmug.com/photos/139814785_2Gvtv-L.jpg
sorszám: 42907 (131327)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-23 10:39:05
http://totalcar.hu/tesztek/haszon/t72/

"Egy köbméteres tankjának tartalmával 480 km-t képes megtenni. Elmegy dízellel, benzinnel és kerozinnal is. Elindul melegben, a jeges Szibériában, be lehet bikázni, egyszerűen megállíthatatlan. 5 méter mély vízben 1 kilométert képes megtenni. "

Kerozinnál, benzinnél mi keni abebecskendező fúvókákat?
sorszám: 42906 (131326)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-23 10:37:25
3 tankba/harckocsiba elférő üzemanyagmennyiségért bármikor odaadom az MZ fékét. :-)
sorszám: 42905 (131325)
(előzmény: Keri, 2012-01-22 13:17:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-22 13:17:29
Ezaz, adjuk el a féket a motorról, 3 tank benzin :D
sorszám: 42904 (131324)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-22 12:12:33)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-22 12:12:33
Kár fékezéssel elpazarolni az egyre drágább üzemanyag elégetésével létrejövő mozgási energiát. :-)
sorszám: 42903 (131323)
(előzmény: Keri, 2012-01-21 07:49:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-21 07:49:38
Ez szerintem ugyan az mint a Yamahákon van, de nem biztos hogy adnék ennyit egy ütött kopott robogófékért. Ennyiért szinte robogót is lehet már venni.

Google a jóbarátod első találata a "Hyosung főfékhenger" kifejezésre:

http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_adsmanager&view=details&id=746&catid=2&Itemid=100026

Ár nincs de ha 15nél többet kér keress tovább a googlen.
sorszám: 42902 (131311)
(előzmény: woodoo2, 2012-01-20 20:09:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-21 07:39:55
Tedd le neki az 5000-est és ha nem adja annyiért köszönj el tőle :)
Ennyi pénzért vadi új, vagy alig használt Hyosung féket lehet kapni okos helyen, és azok is nagyon jók. MZ kupában is előszeretettel használják.

Szemét bontósok rájöttek, hogy az MZ-sek viszik a robogó féket (mert a robogón nem romlik el tehát ők nem viszik) azóta pofátlan árakat akarnak kérni.

Fékcsövet gyártatni kell hozzá, vagy csinálhatsz magadnak hollandis fittingel. Mindkettő egyformán jó.

A fém fékcső magasztalásával pedig nem esnék túlzásba. A gumi fékcső is biztonságos, de ha már egyszer csináltatni kell, érdemesebb a fémszövetest, mert merevebb és keményebb a nyomáspont, jobban adagolható a fék, de igazából MZ-n nekem az eredeti fékkel sem volt ezzel gondom...persze nem utángyártott cső volt rajta.
sorszám: 42901 (131310)
(előzmény: woodoo2, 2012-01-20 15:38:31)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-20 21:35:20
ezt a márkát egyáltalán nem ismerem,sajnos az Etz-től mindegyik jobb:)
sorszám: 42900 (131309)
(előzmény: woodoo2, 2012-01-20 20:09:24)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2012-01-20 20:09:24
Áá én alacsony költségvetésből szeretném kivitelezni a dolgot,nekem jó a "gyári" ETZ fékcső is! :)
Szted ezért érdemes egy 5öst adni?

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_motor_robogo_quad/egyeb/italjet_formula_elso_hatso_fek_munka_henger_1533187370.html

Igaz ez nem japán,hanem olasz..
sorszám: 42899 (131308)
(előzmény: Troster07, 2012-01-20 16:40:37)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-20 16:40:37
A jó fék nem olcsó mulatság!:)Én fém fékcsövet vettem hozzá, ahhoz olyan méretű fittinget kapsz amilyet akarsz.
Alkudj a főfékhengerből ha tudsz, az tényleg kicsit sok.Utángyártott újjal ne foglalkozz, az se sok mindenre jó.
A fém fékcső kb.5500ft-ot emészt fel, de utána biztonságos motorod lesz.
sorszám: 42898 (131307)
(előzmény: woodoo2, 2012-01-20 15:38:31)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2012-01-20 15:38:31
És a fékcsövet hogy hoztad össze vele? Vagy teljesen megegyezik a kettő? Én is nézegettem bontott robogóét,de 9ért akarta adni.. Azt meg kicsit sokallottam értük,m az állapotuk sem volt makulátlan..
sorszám: 42897 (131306)
(előzmény: Troster07, 2012-01-20 15:07:49)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-01-20 15:07:49
A legjobb ha lecseréled az egészet.Én nemrég cseréltem Honda diora 4ezerért vettem, azóta tökéletesen működik.
Japán bontottad próbálj, majdnem mindegyiken Nissin márkájú van, többet nem lesz vele bajod.
sorszám: 42896 (131305)
(előzmény: woodoo2, 2012-01-20 14:31:57)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2012-01-20 14:31:57
Folyik a fékolajam a fékkarnál. Már kicseréltem a gumikarmantyúkat is,jobb lett,m nem úgy folyik mint a csap,de motorozás közben összepöttyöz. Van valakinek ötlete,mit lehetne még kezdeni vele? Cseréljem ki a munkahengert is,v kuka az egész és vegyek valahonnan egy másikat?
sorszám: 42895 (131304)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-19 12:30:05
A 150-essel még nem próbáltam hosszabb távon, de 125-tel se az 50km/h-t!
Városban igen,(ugye,...) de ott a lámpák, lassítás-gyorsítás miatt torzulna a mérés.
Tehát részemről marad elmélet.
Teknőc
sorszám: 42894 (131295)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-19 12:22:56)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-19 12:22:56
Elméletileg a 125-ös 1 decivel kevesebbet eszik a 150-esnél 50km/h-nál.
sorszám: 42893 (131294)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-18 22:00:02
gyári 125ös vs gyári 150, összehasonlításra gondoltam, nálam pozitív változás volt, fogyasztás terén is, igaz én sajátosan vezetek. :D
sorszám: 42892 (131289)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 16:55:36
Nem biztos, hogy a végcső szűkítése azonos hatású a hengerben lévő kipufogószűkítő hatásával.

Nem akarok vacakolni a szelepekkel, vezérműtengellyel, vezérműlánccal. :-)

Jól el lehetne játszani még a beömlő, kipufogó hosszával, átmérőjével is. Anno 3000/min-re valami 2,5-3 méteres kipufogóhosszat számoltam. :-)

Gyors számolás:
kb. 180 fokos nyitási idővel 3000/ min nél a kipucsatorna nyílt ideje 0,01s.
380m/s-os nyomáshullámmal 3,8m út a kipu végéig és vissza, a kipu tehát 190cm hosszú. :-)
sorszám: 42891 (131288)
(előzmény: Keri, 2012-01-18 13:29:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-18 13:29:39
Ahogy szűkíted, úgy tudod a felső peremet is befolyásolni. Beraksz egy lemezt. Nem kell hozzáérni a dugattyúhoz.
Ha már fojtani akarsz, akkor a végcsövet kell szűkíteni

4T. Mióta mondom már ezt? Te találsz mindig kifogást miért nem jó neked :D
sorszám: 42890 (131287)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-18 09:38:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:56:13
Mit találtam:
http://racing-bazar.hu/szolgaltatas/szerviz-tuning/mz_etz_henger_tuning

ETZ, TS henger egyaránt a képeken.
sorszám: 42889 (131286)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:50:46
A 125-ös henger előnye, hogy 52-52,5-53-53,5-54-54,5-55-55,5-56-56,5-57-57,5-58-ra lehetne fúrni. 12 éltű henger, túl az egymillió kilométeren. :-)
sorszám: 42888 (131285)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:46:46
TS125 rossz hatásfoka, vs TS 150:

Melyik eszik legkevesebbet?
TS 125, TS 150, vagy 150-re fúrt 125-ös?
Gyanítom, hogy mint az ETZ-nél, TS-nél sem azonosak a nyílásméretek és vezérlési idők a 125 és 150-hengernél. A 150-es gyári ETZ henger beömlése, átömlése kipufogása szélesebb, és magasabb.
sorszám: 42887 (131284)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-17 17:25:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:43:42
Próbáltam kipufogó nyílás szűkítést. 1cm-ről indult a lik, aztán növeltem. A szűkítőt a könyökcső és a henger közé tettem be.
Fogyasztásban változást nem tapasztaltam. Benzinnel 50km/h 2,8 liter, 60km/h 3,3 liter. A szívó és átömlési időt is módosítani kellene.
Viszont 5-ben, alapjáraton(1500/min) 25km/h-val képes volt haladni és gázadásra gyorsulni a kis ETZ, de úgy rezonált, mint egy KTM. :-)
Szóval az alsó tartományban a gázreakciót, nyomatékot növeli a kipuszűkítő. Ki kellene próbálni membrános szívással kombinálva.
sorszám: 42886 (131283)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-17 13:41:50)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-18 09:41:55
Egyről beszélünk, már megláttam előtte.
Le is írtam,
hogy Lacibá gépje miért áll úgy.
A többi képet is megnézted?
Sok jó mz a túrán..
Jó kis sorozat,
VG munkája a Mecsek túráról..
Teknőc
sorszám: 42885 (131282)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-18 09:31:28)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:38:31
Nem tudom a kipunyílás tetejét lentebb vinni. Ahhoz más hengerpersely kellene. Végülis megoldható gépmunkával. Sok idő, sok kísérletezés.
A kipunyílást viszont lehet szűkíteni.
Illetve a henger aljából lemunkálással lehet csökkenteni a kipu és az átömlők nyitási idejét. Ekkor a szívónyílás ideje növekszik meg, amit hosszabb dugattyúszoknyával lehet orvosolni.
3000/min-re optimalizálva akár áramfejlesztőt is hajthatna a TS-blokk, bár a 2T kenőolaj ára (1:50) és mennyisége miatt(Ha 800Ft/liter árú szutyokkal bírná az 1:100-as keverést, talán), és az alacsonyabb (kb. kétharmada)fogyasztás miatt is gazdaságosabb egy négyütemű.
sorszám: 42884 (131281)
(előzmény: Keri, 2012-01-17 12:27:37)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:33:26
Honda EXP-2. Gyakorlatilag szabályozott öngyulladás. Közel állandó terhelésre(pl. 50km/h) a sűrítés növelésével lehet optimalizálni a motort. 125-ös fejjel a 150-es 60-nál már kezdett detonálni néha.
sorszám: 42883 (131280)
(előzmény: Keri, 2012-01-17 12:23:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-18 09:31:28
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59129&cmd=pic&id=787017
sorszám: 42882 (131279)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-18 08:07:46)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-18 08:07:46
Na, jó!
Az első képen tényleg néhány centire a levegőben van. Lacibá úgy megpakolta a kis gépet, hogy hietetlen....
A nagy súlya hátsó keréken van, mikor lábra állította, akkor változott a dolog.
Eddig észre sem vettem a képen..DDD
Teknőc
sorszám: 42881 (131278)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-18 07:54:11)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-18 07:54:11
Ahan! Több kép is van. ;) :))
Szerintem VG gépjére gondolsz, a kempingben,
mikor lábra állította a kis kék ts-ét.
Ott tényleg a levegőben van.DDD
De a kis kék etz sehol sincs egykeréken levegőben..;)
Az öreg Lacibá ilyet már nem csinál szerintem.;) DD
Teknőc
sorszám: 42880 (131277)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-17 11:05:52)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-18 07:49:08
Sokan mondják ezt, nálam épp nőtt a fogyasztás.
Kb. 0.5 literrel.
Lehet, sőt biztos is, hogy erre rájátszott az etz kipuff is.
De dinamikában és sebességben nagyon pozitív a változás.
Régen 3-3,2 litert kért, manapság inkább 3,5 -3,8 liter/100 km.
A változás eredeti 150-es DDR henger, és etz kipuff.
Minden más maradt eredeti ts 125-ös.
De más lett, mostanában igaz, megyek is vele rendesen.
Mostanság olyan mintha még csak 75 kilós 19 éves lennék..
Mint 13 éve…
Csak a fogyasztás nem, de úgy látszik ez az ára.
Teknőc
sorszám: 42879 (131276)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-17 17:25:10)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-17 17:25:10
Ebben van valami. Mondjuk kipróbálni egyszerűbb ezt.

Egy másik dolog viszont, hogy Tsnél pl. a 125 rosszabb hatásfokon üzemel, mint 150es.
A 125 hengerrel nekem rendre 3l fölött fogyasztott, pedig lassabban közlekedtem vele, mint a 150sel.
sorszám: 42878 (131273)
(előzmény: Keri, 2012-01-17 16:13:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-17 16:13:51
Az nem módosítja a vezérlést, csak lefojt az áramlást.
Az meg kb ugyan az mint ha nem húzod a gázt.
sorszám: 42877 (131271)
(előzmény: Jaky16, 2012-01-17 13:41:50)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-17 13:41:50
egy szimpla kipufogónyílás szűkítés, nem volna egyszerűbb?
csak berakni egy szűkítő gyűrűt a tűz karika elé.
sorszám: 42876 (131269)
(előzmény: Keri, 2012-01-17 12:27:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-17 12:27:37
Ja amit mondani akartam a fecsegés mellet, hogy te szeretsz kísérletezni ilyesmivel. Próbáltad már lejeb vinni a kipufogó nyitást? 1mm már érezhető változást okoz, csak vigyázz a gyűrűk ne akadjanak el ha beraksz oda egy lemezt.
sorszám: 42875 (131268)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-17 11:09:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-01-17 12:23:55
Az ETZ erősebb is...na meg nem is éppen optimális szerkezetek ha fogyasztásról van szó. A TS eléggé le van folytva. Alacsonyan van a kipufogó nyitás, és ez ami javítja a fogyasztást és csökkenti a teljesítményt. Ezen felül az átömlők is elég szűkek. Nem tudom milyen az ETZ de TS bőven a lehetőségek alatt van.

Hondának volt egy olyan kísérleti blokkja, aminél a kipufogó nyitást tág határok között változott, a fordulatszámmal. Ezzel a széles nyomaték görbe mellett (ami ugye inkább a 4T motorok erénye) tiszta és gazdaságos 2T motort csináltak.
Egy befecskendezős 2T-vel kombinálva szerintem csúnyán verne mindent fogyasztásban és teljesítményben. Hogy mennyire megbízható, vagy tartós...na azt viszont nem tudom.

Ha nyugdíjas leszek csinálni fogok egy ilyen blokkot :D

Apropó, szereztem AW7075-ös Alumínium ötvözetet, ami (nem túlzok) erősebb mint a c45-ös acél!!! és nem kicsivel, miközben harmad olyan súlyú.
Csináltam keménység vizsgálatot, az is jobb, valamint ha megütöd kalapáccsal ugyan úgy hosszan cseng mint egy acéldarab. Kéne hajtókart, meg dugattyút csinálni belőle :)
sorszám: 42874 (131267)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-17 11:09:18)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-17 11:09:18
3 litert nálm csak 50-nél eszik a kis ETZ, 60-nál már 3,3 litert kér.

Szóval nektek a TS 70-nél eszik annyit, mint az ETZ 50-nél.
Lehet, hogy az a túlfogyasztás oka, hogy a Ladát vontatom vele? :-D
sorszám: 42873 (131266)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-16 18:34:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-17 11:05:52
Azona képen, amit linkeltél. Nem ér le az első kereke. :-)

Létezik az, hogy a TS ennyivel kevesebbet egyen azonos tempóban?
Építek egy TS-blokkos házi áramfejlesztőt. :-)
sorszám: 42872 (131265)
(előzmény: Teknőc, 2012-01-16 18:34:31)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-01-17 00:17:04
Fogyasztás témához csak annyit szólnék hozzá, hogy nem emlékszem mikor tankoltam utoljára, de ebben az évben túrával mindennel együtt a legnagyobb fogyasztás 3,4 volt. Mecsek túrán meg 3,0.
Végre ismét jó a gép, a nehéz indítást meg a problémákat konkrétan gyertya okozta. :D
sorszám: 42871 (131264)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-01-16 21:03:28
Nekem is hasonlóak a tapasztalataim, mint Teknőcnek, bár nekem valamivel könnyebb, mert felfelé nem kell húznom az utazó sebességemet, a kisebb túratársak miatt, de ha barátom összerakja az ETZ 250ét, akkor kaphatom a szívrohamokat. :D
sorszám: 42870 (131263)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-01-16 18:34:31
Egy jól beállított MZ TS 125 átlag 70-75 km/h –nál
a fogyasztása ~3 L/100 km körül mozog.
Felpakolva, s jól megterhelve 3,2-3,4L/100km.
Legalábbis saját tapasztalatom után.
Az hogy neked miért fogyasztott annyit, nem tudom.
Beállításoktól és vezetőtől is függ a fogyasztás.
3,6-3,8 L/100km-es fogyasztás 80-85km/h van,
(Túrafelszereléssel!) Legalább is nálam.
De nem szoktam magamat másokkal összehasonlítani.
Volt mikor csak 2,6 L/100km is volt,
ha olyan hangulatom volt. (60km/h)
Melyik képen egykerekezik a kék kis ETZ?
Hol látod? Az engem is érdekel…DDD
Teknőc
sorszám: 42869 (131262)
(előzmény: szsrobert, 2012-01-16 18:01:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-16 18:03:00
A képen egykerekezik a kék kis ETZ. :-)
sorszám: 42868 (131260)
(elözmény: szsrobert, 2012-01-14 18:54:45)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-16 18:01:17
Nekem 70-nél 3.7-3,8-at evett a kis ETZ.
Létezik, hogy 27%-kal többet eszik a kis ETZ a kis TS-nél????
sorszám: 42867 (131259)
(elözmény: szsrobert, 2012-01-14 18:53:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-01-16 16:27:27
Marad az elektromos, és elektromotlan kerékpár. :-(
sorszám: 42866 (131258)
(elözmény: szsrobert, 2012-01-16 16:24:01)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu