:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
vegyél egy TS-t :D lesz nyomaték, lesz fogyasztás csökkenés, lesz boldogság :D
Ha megtömnénk a kiput üveggyapottal, talán vissza lehetne nyerni az olaj egy részét. Időnként kioldanánk üzemanyaggal. Vagy legalább nem permeteznénk vele az utat. :-)
Az ETZ125-ösömön volt némi koksz a dugattyútetőn, a kipufogócsatornában és könyökben, de minimális. Pedig csak 50-70km/h közt használom.
Lehet, hogy adni kellene neki némi üzemanyagot is a beszívott levegőhöz? :-)
Nem egészen értem, hogy oldottad meg.
Trabiban már láttam 2cm-esre szűkült kipufogócsövet.
Ha elég az olaj, hogy ken? Elméletileg a jól kenő olaj összemocskolja a kipu végét kétüteműeken.
sorszám: 43046 (131730)
( előzmény: Csápisti-vizes, 2012-02-24 11:54:39)
Az olaj elég a könyökben és eltömi én úgy 25 éve próbáltam nem egészen ezt a dob végére tettem rugós tömítést,úgy benőtt a könyök kb.15mm átmérőjűre csökkent,alig indult el.
Majd számolj be róla ha működik :D
Az olaj, jó esetben elég, nem kifolyik.
Félreérthetően fogalmaztam.
Függőlegesen felfelé álló kipufogónyílással. Ha csak a kipu áll felfelé, az kevés a boldogsághoz.
Dehogynem.
Függőlegesen felfelé álló kipufogóval.Akkor visszafolyik az olaj a hengerbe. :-)
Azért jobb minőségű olajjal elég a kisebb mennyiség a megfelelő olajfilm kialakulásához, de 1:200 arány akkor sem érhető el keverék kenésben.
Ja ja,nem az olaj minősége hanem a mennyisége adja a megfelelő kenést.
Akár. De 50km/h és 3000/min mellett kevés olajjal is elpürröghet.
Direkt olajzásra gondoltál? Mert keverékkel 1:100-nál a legjobb olajjal sem bírja.
Átépítenénk egy MZ-t.
Keverékolajozás 1:100-1:200 arányban, biológiailag lebomló olajjal. Kipuban szűrő összegyűjtené az olajat, időnként tisztítanánk. Üzemi fordulatszám 3-4000/min. Csökkentett be-,át-, kiömlési idő. Plusz menet a hengerfejen a befecsinek, közvetlen GÁZbefecskendezés a hengerbe, de csak miután a dugattyú már bezárta a kipufogónyílást.
www.dragonfly75.com/motorbike/2StrokeDesign.pdf
4T-hez hasonló fogyasztású megoldások.
Ilyen már van, DiTechnek hívják, mégsem tértek vissza a 2T motorok.
Túl olcsó és jó teljesítményű, nem érdeke ez senkinek.
Nemrossz, a végén még lesz egy jó találmány ami megmenti a kétüteműeket a zőőődektől :D
Öblítési veszteség csökkentése:
http://www.youtube.com/watch?v=IY7zQKw4qsQ&feature=related
http://sidecar.com/Files/German%20SC%20HAK%20English%20.pdf
Sziasztok! Az egyik ismerősöm a-z-ig újít fel egy 250-es ts-t és szüksége lenne egy robbantott ábrára az egész motorról. Segítségeteket előre is köszönöm.
Kösz az infókat, majd hétvégén megnézem, hátha.
Ha nincs jó kondi akkor elektronikai boltban kell venni.
Lényegesen olcsóbb és jobb minőségű kondik vannak manapság, mint az a régi vacak papír kondenzátor.
Próbáld ki másik régi kondival, már jártam úgy, hogy a zsír újjal se volt jó.Minimális szikraképződés van a megszakítónál, én nekem most magyar megszakítóm van (lyukas üllős, békebeli)
és régi kondi, így 10.000 km-ig el is felejtem, hogy van benne ilyesmi.:)
Gabi az első börzén rabolj ki olyan árust aki még árul békebeli kondit, megszakítót!
Azt észrevettem, hogy a silány mai megszakítóval jobban szikrázik, mint egy jó minőséggel!
Üdv
Segítsen már valaki, 250/1esemen a gyújtással szenvedek. Szikrát nem szeret adni illetve egyszer a gyertyánál, máskor meg a megszakítónál... Kondit már cseréltem, nem változott. Megszakító majdhogynem új, mivel nem volt "élesben" használva. GYertyapipát levéve meg mindig ad szikrát de a megszakító akkor is szikrázik. Vmit tuti ötlet még lenne? :)
Úgy tudom csak az Ets-é passzol bele.
Értem és természetes hogy kell kifli, de csak ETS villakifli jó vagy lehet TS 250 (32mm-es) vagy lehet bármilyen TS (34mmm-es)?
A vázban nincs eltérés.A kiflik legyenek meg, és akkor gond nélkül be lehet tenni.
Helló!
Tudtok valamit, hogy van-e különbség az ES 250/2 és az ETS 250/2 váza között? Konkrétan az érdekelne, hogy az ES-be gond nélkül lehet-e teleszkóp villát rakni vagy közel lehetetlen?
Elnézést kérek, nem figyeltem, csak megláttam, hogy Mz és azért írtam ide.
Bocs az off-ért.
Üdv.: Tamás
http://www.jofogas.hu/bekes/Elado_Ts_Mez_125_Jo_allapotban_3471733.htm
Meg tudnátok mondani,h a gyári ETZ első féklámpakapcsoló menete az 5ös vagy 6os? Felfogatást csinálok neki,és nem tudom hanyas menetét fúrjak. köszi
Kedves Gulyesz, ez itt nem reklám és apróhirdetési oldal. Légyszíves ne szórd teli a fórumot ilyenekkel, nem arra való.
Mindezek mellet ha az "Alkatrészbörze" topikba kirakod eladó alkatrészeidet senkit nem fog zavarni.
http://www.infomate.de/miraculis/aw/mz/mz.html
De am assszem 6204 6304 6004, ha a váltót nem akarod kiszedni...
Nem tudja valaki az mz ts 125 csapágyainak a pontos méreteit?
Nem, ilyen gond van velük. A rúd ami fel-le mozog középen elkoptatta a lyukat amiben mozog és így lötyög benne a rúd. Mindegyiknél ugyanez a probléma.
Nem a szimmering a fő baja ezeknek, hanem szétkopik a belseje. És elsőre lehet hogy kibír 1-2 szezont még, de 2. szimmering után már annyit se.
Szerintem meg csináld meg az otthoni szarokat :D , szimering+olaj, és van is egy frankó pár teleszkópod ami többet bír mint 1 szezon. :D
Értem, tehát jobb ha beruházok a törökre. Az legalább úgy néz ki mintha bírná és lehet, hogy tényleg jó. A Mofás az nagyon lófasznak néz ki valóban.
Rendben, köszönöm mindkettőtök válaszát.
babgulyas
Egy szezont bármelyik kibír szerintem :)
De ezek a nagyon olcsó tajwaniak nem túl tartósak.
Gyári Jawa telót vettem 9000ért darabját, de az nem pont olyan mint az MZ. Viszont megbízható.
Futárpetissel nincs tapasztalatom. Ránézésre ezt aligha lehet eldönteni, mert a hüvely és szár kopása ami döntően befolyásolja a minőséget, ez meg csak használatban derül ki.
Egyébként nem is 9-10 alatt keresek hanem 10-11 környékén.
Akkor például a MOFAkeressel szart sem érek?
Normális lengéscsillapító darabját nem kapsz 9-10ezer alatt. Autóhoz is ez az alapár, csak ott nincsenek annyira übergagyik mint az MZ-s témakörben.
Igen, ez is olyan mint a Futár Motoroson, csak olcsóbb, de sajnos nem sokkal.
De van drágán is:
http://webmotors.hu/spl/687710,15/ETZ_Univerzalis
jó választék, jó bolt, érdemes előre fizetni, akkor olcsóbb.
Csak ha itt rendelnél...;)
Teknőc
Ezt is nézted?
http://webmotors.hu/spl/687710,14/ETZ_Univerzalis
14 oldal alja..
Teknőc
Sziasztok!
Hátsó teleszkóppal kapcsolatban lenne kérdésem.
Van itthon jópár darabom ami szar, és venni szeretnék újat. Kérdés, hogy milyet. Árban kb 10ezer környékére gondoltam.
1. Találtam gyárias minőségűt (lehet csak kinézetűt) a Futár motorosbolton, de ebből 1 pár 19.000ft. http://www.futarmotorosbolt.hu/images/110623_08.JPG
2. Van ez a krómos tajwani 5 fokozatú 10400ft-ért: http://n2.vatera.hu/photos/56/83/1eb5_1_big.jpg
Ezt sok helyen meg lehet találni, viszont ennek még a kinézete sem hasonlít a gyárira.
3. Illetve van ez a teljesen fekete tajwani a Mofán. Ez azért már inkább hasonlít a gyárira és árban is 10700ft környéke. http://www.mofaker.hu/termek/pix/301610.jpg
4. Valami más ötlet esetleg?:)
Versenyezni kellene, szóval a lényeg, hogy 1 szezont hibátlanul teljesítsen, aztán nem gond ha cserés...
Köszönöm.
babgulyas
igen erről beszél, a hátsó aluöntvény fülek, ES-nél kb. 20-25mm, míg Ts-nél 40mm szélesek.
Váz az nincs hozzá, csak a blokk, ami tudtommal kívülről szinte egyforma, max annyi h nincs fordulatszám kihajtás.
Ha a hátsó blokktartó fülek keskenyek akkor ES ha pedig szélesek akkor TS
Egy kis típuskérdés: duplex láncos, belső szimmeringes, főtengely kuplung kiskeréknél külső menetes, vagyis anya tartja, és azon az oldalon is van retesz. Ez ES, vagy nagyon korai TS vajon? :/
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|