hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Troster07
válasz erre | email2012-03-07 12:44:01
Nekem is van etz órám is, de a trophy óra is tropa.Működik, de kalimpál, kiégette a nap, a króm lerozsdálva stb.Ezért mennyit kell kérni?:)Ha kell neki Ndk talin odaadom neki ingyen, még postázni sem akarom, nehogy baj legyen, hogy a postaköltséget sem éri meg.Jártam már így, és nem akarok megint.
sorszám: 43099 (131904)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-07 12:35:02
Kössz a tippeket ;) Megnézem akkor így, ha nem fúj ki akkor marad, ha meg igen akkor fene egye meg és visszarakom :D
sorszám: 43098 (131903)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-03-07 06:36:56
Sőt, erről a témáról idézek egy nagy szakit, akit meg is kérdeztem levélben:
(persze, másokat is erről…!)
„Szerintem nem annyira gond a hengerfej.Ezeket még a régi üzemanyag tipusokhoz méretezték,igaz hogy azóta magasabb az oktánszám, de sokkal szarabb mint a régi olmos benzin. Ezért is csörögnek jobban mostanában az mz-k mint régebben.
De ha zavar akkor csak egy kis eltérés van a kék hengerfej között,vagyis a kupola széle két mm-rrel nagyobb csak a 150-esnek az átmér?je. Ha mégis zavar akkor elfelé le kell szuratni egy esztergályossal úgy hogy a gyertya nyílás felé sz?küljö.Vagyis a gyertya nyilásnál már nulla legyen.Így kapod meg a 150-es hengerfejet.”
Én hiszek neki, és az öreg szerelőmnek is, aki kérésemre csinálta.
Meg se csinálta volna, ha valami zrí elől állhatna vele.
Lehet hogy valami tré, utángyártott hengernél előfordul, az nem kétlem.
De ha jó van összerakva, ügyelve reá, akkor működik. Nálam legalábbis bevált.
Teknőc
Teknőc
sorszám: 43097 (131894)
(előzmény: Teknőc, 2012-03-07 06:27:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-03-07 06:27:12
Szia!
Szerintem eléggé kiveséztük ezt a témát.
Nálam 150-es, DDR henger van fent,
125-ös hengerfejjel. Két éve járok így.
Tap.:
Megy, mint a veszedelem.
4000/min alatt nagy nyomaték, nagy erő.
Negatívum:
4700/min felett azonban bő félliterrel többet eszik, mint 125-ösként.
Sőt, 5000/min felett meg
majd +1L-t kér.
(125-ösfogyasztásához mérten)
Mellette szól, hogy 120-130 kiló
terheléssel mértem/mérem ezt.
Én és a holmim súlya teszi ki
ezt a tömeget.
Teknőc
sorszám: 43096 (131893)
(előzmény: dunci360, 2012-03-06 22:01:40)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-03-07 06:08:43
0,2 mm az majdnem fél cm3 (0,49) a kompresszió térben. A 150-eseknek 15,8 cm3 +/- 0.5 cm a kompressziótere. Szóval ha nincs benne kicsivel nagyobb a kompresszió és ennyi. Nyugodtan használhatod így is ha nem fog detonálni.
sorszám: 43095 (131891)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-03-07 06:06:47
Szia!
Mennyi lenne az az óra?(ES) Akkor szólnék Timpetnek, hogy mennyiért, ha érdekli,... akkor visszaszólok emailban, s megadom az emailját is.
Utángyártottól is félek, tap.-ok miatt.
Sőt, ott egy biztató jel, hogy német gyárt., de semmi több infó, kép. ott.
Így eléggé zsákbamacska, 20eFt meg főleg.
Albercinél is van valami,(lehet, hogy etz km óra?) remélem ma meglátom. Sőt, Bambi mestert is megkerestem levélben óra ügyben. Lehet, hogy ott is van egy ts km óra. Szerettem az eredetiséget, a bickli óra rontaná az összképet, remélem nem lesz rajta "soha.."
Teknőc
sorszám: 43094 (131890)
(előzmény: Troster07, 2012-03-06 22:49:38)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-03-06 23:51:02
Nekem a küllőknél van a mozgó rész, mint a kerékpáron.BEállításnál én úgy adtam meg neki a kerékméretet, hogy a földön lemértem mennyi utat tesz meg egy fordulat alatt.Ezzel az értékkel a gps mérése alapján városban és kint is pontos lett.Nekem a gyujtás nem zavarja, bár ez vezetékes, a vezeték nélkülit zavarja állítólag.
sorszám: 43093 (131889)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-06 23:03:11
Ja am a hengerfej 150es, 10es kompressziójú.
sorszám: 43092 (131888)
(előzmény: dunci360, 2012-03-06 22:01:40)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-06 23:01:41
Még nem próbáltam felújítás/bejáratás óta a lemez nélkül. Előtte meg nem volt tökéletes se ki is fújt, nincs összehasonlítási alapom, nemtom h észreveszem-e az a 0,2 milit. Elvileg csökken a káros tér szal vmi hatásnak kéne lennie. Am a lemez vastagabb volt, de amióta magasított anyát raktam a tőcsavarokra, meg tudtam húzni annyira hogy 0,2re lapuljon.
sorszám: 43091 (131887)
(előzmény: dunci360, 2012-03-06 22:01:40)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-06 22:55:22
Azoknak ugye a kerékre is kell egy érzékelő... én azt hallottam hogy a gyújtás megzavarhatja, de ha nem én is veszek egyet, a Simsonra biztos :D
sorszám: 43090 (131885)
(előzmény: Troster07, 2012-03-06 22:49:38)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-03-06 22:49:38
Es órát utángyártottat nem fog találni.Vannak bontottak, azokat mind fel kell újítani, nekem is van vagy 3db, de mind ócska.A sajátját csinálja meg, nincs benne olyan dolog amit nem lehetne megjavítani.De ha érdekli küldök neki egy órát.
Szerintem Ts-re is bontott gyárit vegyél, ezek az utángyártottak csak kidobott pénz.
Nekem az Etz-n kerékpáros km óra van tesco márkájú, 1090 ungarisse csorint volt, gps-el bemérve, pontos mint a halál!:)
sorszám: 43089 (131884)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-03-06 22:01:40
Ha nem 150-es hengeren van 125-ös hengerfej akkor nem kell bele. Főleg, hogy gyárilag sincs és még jobbnak is érzed így. Azért ha elkezd detonálni tedd vissza.
sorszám: 43088 (131879)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-06 19:59:54
Igazából gondoltam, már szolnokra menet mondta hogy rossz az órája, beszélték is Albercivel hogy hajtása ugyanaz, vagyis lehetne sima TS órát is használni az ESen.
Engem most inkább még a többiek véleménye érdekel hogy mit csináljak azzal a 0,2es gyűrűvel a hengerfej alatt.
sorszám: 43087 (131877)
(előzmény: Teknőc, 2012-03-06 16:34:58)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-03-06 16:34:58
Elvileg ráér, de nem hiszem hogy megyek oda. Akkor is meló ezerrel. Egyébként munkába menni jó volna motorral. Ja, az ES alkatrész pedig Timpetnek kell, neki tetszik a Mártély menne is......
Leginkább ezért kéne, kerékpárral járni nem felemelő motor után. Most napi 1 óra kerékpározás=egészséges és pénztárca kimélő életmód,DDD... de büszkeségem romokban...:(
Teknőc
sorszám: 43086 (131874)
(előzmény: VGGábor, 2012-03-06 16:22:37)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-06 16:22:37
Majd szétnézek a piacon, de sztem ráér 17éig ;) Börzén a TSre való tuti lesz :D
sorszám: 43085 (131873)
(előzmény: Teknőc, 2012-03-06 16:18:15)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-03-06 16:20:19
Szevasztok!
Most leszedtem a kisTS hengerfejét, minden rendben odabenn hál Isten, kérdésem ide kapcsolódik. Mennyit számít a hengerfejnél lévő, kb 0,2 milis alumíniumlap? Tudom hogy TSeknél nincs alapból, ennél is olyan bajok voltak hogy kifújt, de létezik az hogy kicsit erősebbnek érződne a gép e nélkül? Nem mintha versenyeken akarnék indulni vele, de jól jönne ha pontosan meglenne a 10es kompresszió. :)
sorszám: 43084 (131872)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-03-06 16:18:15
Sziasztok!
Valaki tud jó km órát, eladót? Mennyiért?
Kettő kellene:
Egy kis ts-re és egy nagy, 250-es ES-re.
Elszállt az enyém szépen,
Az ES egy ismerősnek kellene.
Nézem a neten, nézem mindenhol, de csak ezt találtam:
http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/MZ_TS_UNIVERZALIS_KILOMETER_ORA.php
Ez reális? -Nem sok infót ad.
Sőt, az ár kissé rémisztő, de ha ez van akkor ez.
Jó bolt? Ismeri valaki? Érdemes innen venni?
Vagy keresek mást?
Az ES tulaj írta, használt is érdekli.
Valaki?
Teknőc
sorszám: 43083 (131870)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-03-06 14:00:08
Henger alapméretes?Amúgy érdekel, a kétgyertyás hengerfej is.
troster@citromail.hu-ra írj légy szíves!
sorszám: 43082 (131869)
(előzmény: dunci360, 2012-03-06 05:43:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-03-06 12:34:52
Fú vazz.. ez kemény gányolás.

Nem mondom hogy nem faragtam riga váltót flexxel én is, de ez még ahhoz képest is ronda munka.

sorszám: 43081 (131866)
(előzmény: dunci360, 2012-03-05 20:04:04)

 
 
R.A.
válasz erre | email2012-03-06 09:23:47
Utólagosan felhegesztettnek tűnik...
sorszám: 43080 (131865)
(előzmény: dunci360, 2012-03-05 20:04:04)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-03-06 05:43:06
Köszi Troster így már nem fogok bele a felújításba ha meglesznek a papírjai akkor sem. Viszont van pár kuriózun alkatrészem (kétgyertyás hengerfej, olyan henger aminek teljesen más a vezérlése nagy "nyolcas" alakú szívónyílással) majd ha lesz valahol fényképes hirdetés belinkelem az alkatrészbörzébe.
sorszám: 43079 (131864)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-03-05 23:00:26
Nekem van kuplungom, főtengelyem is jó kúppal!
sorszám: 43078 (131861)
(előzmény: dunci360, 2012-03-05 21:58:45)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-03-05 21:58:45
Igen ez a kuplung.
Köszi a gyors választ. Elkeseredtem tejesen. :)
sorszám: 43077 (131859)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-03-05 21:19:39
Gondolod hogy kuplung és nem láncskerék? Lehethogy igazad van, bár én nagyon hatlapú reszelésnek láttam a nyomokat, ES-t pedig még nem láttam szétkapva, a fotóról pedig nem mindig tudom megállapítani melyik oldaláról van szó a motornak.
De az biztos hogy rossz ilyet látni. Én kézlevágásal büntetném a dolgot.
sorszám: 43076 (131858)
(előzmény: Atilla, 2012-03-05 21:14:25)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-03-05 21:15:44
Talán azért csinálták mert másmilyen lánckereket akartak tenni rá, nem kúposat. Vagy azért mert a kúp tulságosan megkopott, vagy mert nem tudtak megfelelőt szerezni. A menetnek is annyi.De a rozsda is elég indok a főtengelycserére, azt hiszem. Nagyon nem hiszem hogy lenne más választásod.
sorszám: 43075 (131857)
(előzmény: dunci360, 2012-03-05 20:04:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-03-05 21:14:25
Rossz ilyet látni. :-(
Ezt azét csinálták, mert MZ kuplungot felrakni némi szakértelmet kíván. Na nem sokat, de kevés sem szokott lenni.
Felrakják szarul a kúpra a kuplungot, az meg megcsúszik. Szétcseszi a kúpot és soha többet nem lesz jó. Ekkor az ügyes buherátor fölhegeszti rá az egészet.
Ez sajnos menthetetlen!
A megoldás levágni az egészet, majd új főtengely, új kuplung alaplemezzel.
sorszám: 43074 (131856)
(előzmény: dunci360, 2012-03-05 20:04:04)

 
 
dunci360
válasz erre | email2012-03-05 20:04:04
Tegnap szétszedtem az ES blokkomat feltárás céljából. Ez a látvány fogadott:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=323744891006339&set=a.246454645402031.57904.100001124927806&type=3&theater
Szerintetek ez mi vagy minek csinálták ezt? Gondolom csak főtengely csere az orvosság rá?
sorszám: 43073 (131855)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-03-05 15:36:22
Tíz pénz + posta.
sorszám: 43072 (131854)
(előzmény: Jaky16, 2012-03-05 10:41:10)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-03-05 10:41:10
Mennyiért adsz egy ilyen gyújtást?
sorszám: 43071 (131850)
(előzmény: Gyula-bá, 2012-03-05 09:30:55)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-03-05 09:30:55
Ezt a videót találtam: http://www.youtube.com/watch?v=tSOHb1C2TUk
sorszám: 43070 (131849)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-28 21:37:45
Azt még majd akkor megnézem, ma az úszószintet babráltam, de ránézésre rendben. Kössz
Amugy meg itt van videón is:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/2501-els-inditasa-az-evben-100865
sorszám: 43069 (131810)
(előzmény: Keri, 2012-02-28 11:38:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-02-28 11:38:16
A karburátor és henger között is ellenőrizd a tömítettséget.
ETZ-n a csonk el szokott repedni a karbi felöli hasítéknál, és ott is tud elé falsot szívni. Szilikon paszta kívülről megoldás rá.
sorszám: 43068 (131794)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-28 11:09:09)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-28 11:09:09
Egyszer már be volt, mult évben is járt, akkor sokkal kisebb fordulaton, de a felpörgés akkor is megvolt. Mingyárt megnézem még egyszer a karbit, remélem megoldja. Még a kuplungját is le kell szedni úgyis, ha mást nem kicserélem megint a szimmeringet mind2 oldalon.
sorszám: 43067 (131793)
(előzmény: Keri, 2012-02-28 06:27:53)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-28 11:06:22
Azért legalább székkutasra jó lenne ha te is elszabadulnál. :D
sorszám: 43066 (131792)
(előzmény: Teknőc, 2012-02-28 06:11:46)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-02-28 07:51:35
Hát igen! Ennyiben jobb a két henger, mint az egy! Ez így igaz!
De én mz bolond vok! Szeretni az egy hengert:))))! Kevesebb néha több, azaz kevesebb henger, kevesebb a meghibásodási lehetőség is.;)
Teknőc
sorszám: 43065 (131791)
(előzmény: Keri, 2012-02-28 06:31:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-02-28 06:31:10
2T motorok mind ilyenek. Jawaval sem volt soha gondom...ott a két henger miatt még akor is ment ha egy gyertya kiszakadt, vagy leégett egy trafó :)
sorszám: 43064 (131790)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 22:13:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-02-28 06:29:46
Amíg apám garázsába tartottam ez indult úgy ahogy leraktam, csak apám szerint az én motorom van útban, és sok értéktelen lomot kell tárolni a fűtött garázsban.
sorszám: 43063 (131789)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 22:13:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-02-28 06:27:53
Ha már belőtted ezeket akkor nem kell leszedni. Elég egyszer beállítani az úszót :)
Most akkor játsz a két csavarral. Ha azzal nem megy akkor is lehet még valami dugulás. De tudom hogy azt is nézted már. Szóval kezdhetsz aggódni a fals levegő miatt, de azért az sem olyan gyakori hiba. Ha rendesen össze van rakva akkor elég sokat kell ahhoz menni hogy olyat kapjon.
sorszám: 43062 (131788)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 22:11:18)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-02-28 06:11:46
Felhívott Pointer is, kész a gépe,(300cm3, Bambi csinálta meg)
most járatná be.
(Kérdés, ha most is 140-nel járatná, vagy később megy úgy, meddig lesz jó? Akkor már kire fogja?
Bocsi, ezt nem ide kellett volna...)
Felhívott, menjek vele.
Másnap is hallottam,
hogy megint ment vele.
Te is kerültél,... írigykedek most;)
Én meg csak dolgozom, húzom az igát.:((((
Hej, mi lesz így! Vasárnapi motoros se tudok lenni, már az is nagy dicsőség lenne nekem! most csak meló, némi alvás, meló, meló, tanulás melóban...
BRR!
ha lenne szabadidő,...
megint bilibe ér a kezem..
Még az áprilisi túra is ugorhat nálam..
Se Székkutas, se Gyula városa...
Melóhelyről írogatok állandóan...
Májusban végre Szabi, kiszabadulok...
S addig álmodozok...
Teknőc
sorszám: 43061 (131787)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 22:13:34)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-02-28 06:00:17
Ja, simson kis ts az igaz gép.
csodamotor, a nép mindennapi motorja.
Egyszerű, masszív, megbízható szerkezet.
Most egy jawás haverom felejti a jawáját,
ami eddig a szíve csücske volt.
Miért?
Egy eredeti ts 250/1 miatt,
amit felújjít épp most.
Meg lepődtem én is,
mert csak a nagy mz,
meg az mz, az mz hangja...
Mást nem is hallok tőle azóta...
Egy régi jawástól ilyet,..DDDDD
Meglepődtem, s nem is kicsit.
Teknőc
sorszám: 43060 (131786)
(előzmény: csimbók, 2012-02-27 22:38:36)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-02-28 05:54:43
Sziasztok!
Én ma kaparom elő, ma talán van rá időm.
Holnap megint meló...:(((
Átnézem,megyek vele egy kis kört..
Hallom, alakul a nagy tesó VG!:))))
Teknőc
sorszám: 43059 (131785)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 20:32:54)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-27 22:59:33
Hát igen, de mondjuk nekem a /1esért se kellett sokat tennem hogy először beinduljon, csak ugye kisebb bajok meg most utólag tudva szar gyertyapipa, gyertya, trafó hátráltatott főleg...
sorszám: 43058 (131782)
(előzmény: csimbók, 2012-02-27 22:38:36)

 
 
csimbók
válasz erre | email2012-02-27 22:38:36
Szemembe a kis TS és a simson star csodamotor.Nagyon sokat vettem fellelt állapotban.Egy karbi,benzincsap,gyertya, puculás után mind egyből indult.
sorszám: 43057 (131781)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 22:13:34)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-27 22:13:34
Enyim (kisTS) csak hátul állt egy istállóban, mondjuk az páramentes hely, nem is volt bajom az indítással, vasárnap már körbe is motoroztam vele a várost.
sorszám: 43056 (131780)
(előzmény: Keri, 2012-02-27 20:54:57)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-27 22:11:18
Fúvókákat néztem, a karbiban az úszót meg az itt lévő cikk alapján miliméter pontosan beállítottam. csak a felpörgés miatt meg hogy szívatóval fullad emiatt gondoltam a levegőszívásra is.. mondjuk akkor meg lefulladna, indításkor meg már első rugásra durrant. ááá pedig a karbit annyira útálom leszedni...
sorszám: 43055 (131779)
(előzmény: Keri, 2012-02-27 20:51:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-02-27 21:43:36
Nekem is tele lesz vízzel a légszűrőm. Kondenzvíz. Csak az a gond hogy már négy éve minden tavasszal megszívom. Mindig elfelejtem lehúzni a gumicsövet és kiszedni a vizet. Aztán három négy rugással tele is lesz a forgattyús ház vízzel. Utána lehet vagy négy órát rugdosni. A karbiba is kerül víz, valszeg a tankban lecsapódottból. Érdekes,a jawa jobban viseli a telet.
Kíváncsi vagyok, idén lesz e az első alkalom hogy minden eszembe jut majd és símán indul az ETZ.
Menni vele nem tudok majd mert először a jawával el kellene mennem főfékhengerért. De lehet hogy először a jawába kellene kuplung bowdent szerezni az ETZ segítségével. Ezért jó a két motor. Meg a BKV. :D
sorszám: 43054 (131778)
(előzmény: Keri, 2012-02-27 20:54:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-02-27 20:54:57
Én is most indítottam be az enyémet.
Nem mondom hogy egyszerű volt.

A nagy hidegben szétfagyott az akkum, pedig előtte volt beindítva...de zselés akkum van az meg nem szereti a fagyot.
Vettem bele újat. Rárugok, pöcre indul, felpörög majd durrogva leáll.
A karburátor szinültig volt vízzel, pedig le volt takarva ponyvával és mielőtt letakartam kijáratam a benzint.

Szóval vizet kiborítom, de már nem indult be, gyertya ki, lepucol, pöcre indul, kicsit kikormoltam a túlszívatást, beállítgattam a karbit, holnap ezzel megyek melózni, már nagyon hiányom volt :)
sorszám: 43053 (131777)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-02-27 20:51:56
Sok benzint kap.
Ha még soha nem állítottál úszószintet, akkor itt az ideje. Azt mindenképpen érdemes pontosan belőni, mert nagyon érzékeny rá.

Fúvóka méreteket is ellenőrizd ha ott jársz.

Aztán lehet a melléklevegővel és alapjárattal állítgatni.

Leveszed az alapjáratot arra a fordulatra ahol még stabilan nem áll le, itt elkezded betekerni a melléklevegőt, amíg el nem kezd csökkenni a fordulat, ha csökken elkeded kitekerni amíg el nem éri a maximumot. Jó esetben fél fordulat.

Ha nagyon megugrik akkor közben vedd le az alapjáratot, megint és kezd elölről a melléklevegőt.

Ha meleg motornál tudsz neki stabil és nagyon alacsony alapjáratot állítani amire felpörgetés után visszaáll, akkor jó a motor.

A csörgés lehet a rossz beállítástól, tehát elsőre ne aggódj emiatt.
sorszám: 43052 (131776)
(előzmény: VGGábor, 2012-02-27 20:32:54)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-02-27 20:32:54
Üdv
Sikerült beindítani végre a 250/1esem :D fél órán át járt leállni nem akart de volt pár hiba... nagyon füstöl, 3000es fordulaton zakatolt, állítócsavarokra nem válaszol, gázhúzásra irtózatosan gyorsan felpörög 6000ig, egyedül a szívatóval lehet 3000 alá csökkenteni a fordulatot. Kérdésem lenne hogy karburátor úszószintet/beállításokat babráljam, vagy szimeringes lehet? Máshol elvileg nem tud levegőt szívni...
sorszám: 43051 (131775)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-02-27 18:27:26
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/02/27/etz_a_portugalnak_ez_is_csemege/
sorszám: 43050 (131771)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu