:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ha így lenne akkor a porlasztó soha nem vált volna hosszú évtizedekre egyeduralkodóvá, nem lesz tökéletesebb az égés, söt.
Ha a kipufogógáz hőjével tökéletesebben elégő részekre bontja az üzemanyagot, már javulhat a hatásfok. Nem tudhatom, hogy a megadott cuccal javul-e, mert nem próbáltam. De elképzelhetőnek tartom.
A kérdés ez esetben az, hogy akenőolajból ekkor is kap-e eleget a motor. Ez is volt a kérdésem lényege. Viszont erre senki nem válaszolt, csak ígymegúgyavízbontózott.
Ha megtalálnak bármiféle megoldást, amivel a benzinnnél olcsóbban lehet előállítani a HHO-t, azt biztosan fogják alkalmazni. Extrém példa: kertben szedett száraz fűből üzemanyagként hasznosítható folyadék, gáz...
Adott egy ketyere, ami az üzemanyag tökéletesebb elégetésével esetlegesen kisebb fogyasztást eredményez.
Ti erre elkezdtek regélni a vízbontásról.
Hogy jött az ide???
Hát, ha kinyitsz egy rendes szimering katalógust, és megkeresed a benzin+ olajálló fajtát, csak viton anyagúakat fogsz látni. Szerintem innen nem hit kérdése. Amúgy mindenki azt tesz bele amit akar.
Mondjuk egy pár jó nevű viton szimering max 4-5 eFt. Ha beleszámoljuk, hogy túléli a főtengelyt is, akkor nem pénz érte, de ha egy szép nyári túrán megállna a gép egy szar szimering miatt, mondjuk 2-3ezer km-re otthonról, biztos kihullana az a kevés hajam is! :-D
Szóval nekem ennyit megér!
Egyébként az MZ jobb! :-D
Egyértelmüen az MZ. :)
Van egy eladó ETZ-m,mennyit adtok érte így, hogy jobb mint a jawa? :D
Miután eladtam a tzt, visszatérünk a kérdésre. :D
És melyik motor jobb a Jawa vagy az MZ? :D
Ez már inkább hitvita. Nekem soha nem volt olyan problémám amiket említesz.
A zöld Huber az tömít rendesen, viszont puha mint a takony. (Azért tömít jól)
Igen hamar képes olyan szinten elfogyni, hogy az ajkakból csak a rugó marad.
Van még a fekete kő kemény fajta, ami a benzintől tovább keményedik. Ez nem túl jól tömít, de örök darab. A gond akkor van, amikor cserélni kell és kiderül, hogy vágott egy nútot a főtengelybe. Az szívás...
A VITON az egyedüli anyag ami oda való, ezen kár vitatkozni.
Másik téma a vízbontás:
Csak annyit szólnék hozzá, hogy ki az a marha aki ezt a sok hülyeséget elhiszi?
Biztos van célközönség, mertanélkül nem foglalkozna vele senki!
Kíváncsian várjuk a végeredményt, én tuti hogy a repsolon kívül mást nem rakok a benzinbe :D
Az tényleg qva jó. Többek közt a Messercshmitt vízbefecskendezős motorját én is ismerem, igazán az sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket de itt nem erről volt szó.
Nekem az tetszik legjobban amikor előadják hogy a víz bontása kevesebb energiát igényel, mint ami felszabadul elégetéskor, mert a vákumenergia....
Viszont hatásfokot lehet javítani...más kérdés hogy elég gyakori, hogy rossz a megközelítése ezeknek a dolgoknak. Itt ha jól látom, a kipufogógáz melegével párologtatja az üzemanyagot (vagy vizet?) de ennek sok értelme nincsen amióta feltalálták a karburátort, és végképp nincs értelme amióta létezik az injektor.
Itt nincs hely és időm sincs rá de elégedj meg azzal, hogy az energia megmaradás törvényét még senkinek sem sikerült "meg erőszakolni", energia a semmiből nincs. Hajdanában "megszállottak" (bolondok, ma elme betegnek hívják) vagy ügyes csalók az "örökmozgót" találták fel, manapság ugyanez a kategória a "vízhajtást" és egyéb "ingyen energia forrásokat" találnak fel.
Írtam én, hogy vízzel működik?
Ha kevesebb üzemanyggal megelégszik a motor a használatával, már megéri.
Szerintem el vagy tévedve ez "addig sem töltöd ezt az oldalt hülyeségekkel." nem azt jelenti, szerintem, hogy te, a link szerzője, hülye vagy hanem azt, hogy a tartalma hülyeség. Vagyis nem állt szándékomban senkit, a "találmány" szerzőjén kívül, senkit lehülyézni.
Nem tudom. :) Csak gyanakvó lélek vagyok.:D
Itt mindenki írhat hülyeséget, leírhatja a véleményét, de ha sértegetni akarsz valakit előbb legalább kezdjetek veszekedni.
Zöd huber az milyen? Mert nekem jól bírja a benzint :)
"viton a benzin és olaj álló, a többi nem." - ez félig igaz, mert a többi is (a kivételektől eltekintve) olaj és benzin álló. A saját motoromban még nem volt semmilyen "extra" simmering, mindegyik kibírta fúrástól fúrásig.
"Na!" - Miért? Először is csak magán vélemény volt, másodszor szerinted komoly (hogy ne mondjak mást) ember foglalkozik a "víz hajtással"?
Értettem.
Uram, ön matematikus?
Ne felejtsd otthon a tarcsi gyertyát. :D
Hivatalosan a viton a benzin és olaj álló, a többi nem.
Illetve MZ méretben van amelyik axiális mozgásra való.
Szóval be lehet futni vele a csőbe!
Normális csapágyboltba kell venni, nem a sarki motor szaküzletben. El kell mondani, hogy 2t motor főtengelyhez kell, benzin és olajálló legyen. Ezután 100%, hogy csak viton szimeringet adnak, ugyanis a katalógusok szerint csak ez felel meg oda.
És ez így is van, én tuti nem vennék mást!
Na nem bírtam ki, vettem Spurit :))
Le fogom venni a hengerfejet előtte meg utána, szóval ha ér valamit akkor az most kiderül.
Hi Mesterek
Nemrég költöztem Kecskemétre és alkatrészek kellenének a gépállathoz :D
Tud valaki üzletet ahol 250 ETZ-hez lehet venni normális árakon cumokat?
segítséget előre is köszönöm.
Építsd meg, próbáld ki, addig sem töltöd ezt az oldalt hülyeségekkel.
http://www.overunity.com/12195/geet-fuel-processor/msg317174/#new
Mit szólna ehhez egy 2T motor? A 2T olaj is átpárologna a bödönből?
Igazán amai dátumhoz illő cikk.
Sportkipufogóval is 2,4 literes fogyasztás. :-))))
Engem is érdekelne, most ezt találtam:
http://spuri-adalek.hu/content/view/167/1/
Ezen viszont röhögtem: "Kimondottan pozitív hatása van a felhasználóink körében, hogy a kipufogócső vége nem olajos." Ez igaz, a kipufogócső vége talán épp nem, azon kívül minden xD
Amúgy nincs baj a vitonnal, jó az, de a TS üzemi körülményeihez megfelel az NBR gumi is, amiből a hagyományos szimeringek vannak. Persze ebből lehet kapni zöldet, pirosat, kéket, barnát, gyártótól függően :)
Én csak azon akadok fenn amikor valaki egy 30 éves épre azt mondja hogy CSAK a viton a jó.
Majd ha ráérsz vedd le a hengerfejet, és fotózd le nekünk hogy néz ki a lerakódás a dugattyú tetején, meg told le a dugattyút és a kipufogó nyílást is nézd meg.
Nem tudom mit kéne látnunk, csak kíváncsi vagyok hogy leégette a kormot, vagy vastagította. Ha leégette én is teszek a motoromba :D
6000ig van értelme pörgetni.
7-8000-et üresben pörög, de nem igazán szereti a főtengely, illetve értelme sincs mert ettől nem fog kiégni.
Hát nem jellemző hogy cserélni kéne a szimeringet :)
Két fúrás között nem szokott elkopni.
Szia!
Tudtam, hogy a spurit nem hagyod szó nélkül..DDDDD
Látom olvastad de nem kell mindent bevenni..DDDD
Teknőc
Te jó Isten! 7500al pörgetni? Lakbenzin? Én 5000-5500 fölé is ritkán engedem, kibírja kibírja lehet, de én inkább örülök hogy többé kevésbé csörgésmentes még. Viton? SKF féle szürke szimering főtenglye mellé és kész, ja és a bal oldali szimeringház mellé benyomtam egy fél tubus soudalt, nincs bajom vele.. :)
Am nemrég a sportmotoron is volt egy tag, talált egy MZ ES 150t, és azt kérdezte hogy nem-e ösze lehet rakni ES egyik blokkfelét TSsel, meg a szimeringet hogy lehet kívülre rakni, mert ő túrázni akar menni és mi lesz ha szétmegy túra közben... Javítsatok ki de ha jó a főtengely és új a szimering akkor az biztos hogy nem akar szétesni csak mert túra van... :D Ja meg hogy a szimeringet út mellett kicserélni.... xD
Nem VG jelenik meg hanem a spurid a pofámban meg a sisakon :D Egyébként is 500 km-es túránál jobban mi tisztít ki egy MZt? Kiégetésen kívül persze :D
Hát igen! De jobb az előzőnél.
A másik, nekem van még egy kevés (Még shell!)ólompótló, és használom is,...
Sőt, spurim is, ezért VG mindjárt megjelenik(!)-ja, csak magányos motorozáson használjátok, vagy távol legyetek a csapattól Spurihasználat esetén..Tapasztaltuk...DDD
Teknőc
Azért az összes hiedelmet elsüti ez is amit a fórumokon lehet olvasni. Ólompótló, váltót kimosni lakbenzinnel, csak viton, meg pörgessük szarrá...még jó hogy a TS annyira strapabíró hogy meg sem kottyan neki ennyi "gondoskodás" :DD
Hát igen, ha valaki nem műszaki analfabéta akkor reálisan kb. ez lesz a következtetés.
No, ha már ilyet teszünk,
akkor jót is tegyünk!
A B...M macskakaparászása helyett
inkább ilyet olvasnák szívesen:
http://nepitelet.hu/motorok/mz/kisetvagyu_csorgokigyo/
Teknőc
... aki még normálisan írni se tanult meg, attól mit várunk?? :D
Áruld már el, hogy egy műszaki analfabéta idióta véleménye mit keres itt, még mielőtt részrehajlással vádolnál megemlítem, jelenleg hogy nincs MZ-m.
http://nepitelet.hu/motorok/mz/a_legszarabb_szeriaban_gyartott_vagy_hozzamkerulo_etz/
Nekem a dinamó oldali szimering csinált ilyent a jawánál. Füstölt, sőt a gyertyát is állandóan beköpte. Üresben kis gázra is felpörgött, váltás után gyakran leállt. Ha odahúztam neki rendesen a gázt akkor biztosan leállt.
De a jawa kéthengeres.Szinte biztosan teljesen más ilyen szempontból a viselkedése.Ugyanis az egyik henger rendesen megy, a másik hölyéskedik. De azért lehet az mznél is szimering gond. Ha az olajos oldali szimering rossz, érdekes lehet a jelenség. Hol levegőt, hol olajat szív, hol olajos levegőt.
0,3mm
értem hogy kipucoltad, meg beállítottad, meg minden jó, de indulj ki abból hogy mégsem működik valamitől. Ha minden jó akkor működik.
A problémák néha szívatósak. Néha félrevezetőek a tünetek, de azért a tünetekből következik hogy mi lehet.
Szépen egyenként ki kell zárni a lehetséges hibákat, logikusan átgondolva.
Pl. szimering hiba nem valószínű, mert az nehéz indítást okoz, de ha pörgeted akkor megy, illetve lehet hogy füstöl, de ha jár akkor nem fog leállni gázhúzásra.
Mivel kis terhelésen megy, ezért gyújtás sem valószínű, de a durrogás miatt mégis valószínűbb mint a szimering.
A túl sok benzin is inkább alacsony fordulaton okoz gondot, ha hirtelen odarántod neki akkor szegényedik a keverék, tehát mennie kellene, nem fulladnia.
Szóval kevés benzin, amit még mindig számos dolog okozhat. Sok sikert a kereséshez. :)
Pl, szívtam olyannal hogy egy pici alig látható festékdarab beakadt a főfúvókába és ahogy fordult úgy változott a főfúvóka áteresztő képessége. Maga a fúvóka tiszta volt, de a csőben vacakolt a pici lapka és következetlenül változott a viselkedés.
Volt olyan is amikor a trafó csatlakozása oxidálódott a csavar alatt, és volt szikra, de gyenge, és melegedéssel tovább gyengült, ami azt jelenti, hogy a nem optimális keveréket már nem biztos hogy begyújtja, hasonló jelenségeket okozva. Mondjuk az kis fordulaton is leállt, nem csak ha odahúztam.
Gyertyát cseréltem. A kalapácsot milyen hézagra kell beállítani?
A fúvókák tiszták kipucoltam őket.
A gyújtást a dugattyún mérve felsőholtpon elé 3mm-el kell beállítani +-0,2mm
Még mindig kevés benzint mondok.
Amikor odarántod neki nagyon elszegényedik a keverék.
Ha a fúvókák nem változtak, még mindig azt mondom dugulás. Mondjuk a főfúvókában.
Esetleg egy gyertyát cserélj még próba cseresznye alapon.
A gyújtás holtpont elé van belőve:S
Meg az az érdekes pici gáznál kipörög.
De elég kemény a járása...
Ha odahuzom neki akkor meg fullad durrog mindent csinál csak éppen nem megy
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|