:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ezt azért nem teljesen értem.Ha jogvédők, álljanak elő, igazolják magukat, mutassák be a jogosítványaikat, hozzák a dokumentumokat az adott anyag érvényes jogvédelméről, akkor lehet beszélgetni.Vannak itt jogászok a fórumunkon, kíváncsi vagyok, mi a véleményük erről.
Az más kérdés, hogy valaki érdekeit sérti, hogy nálunk sok minden elérhető.Egy alak használati/szerelési utasításokat árul (jogtalan sokszorosításból) a neten, egyszer kérdeztem tőle, te látod, hogy legalább 10 magyar és számolatlan külföldi lapon ugyanez szabadon letölthető?Nem válaszolt...
Ha pedig valakit zsarolnak, az bűncselekmény kategória, fel kell jelenteni.
üdv.: R
Ha más hiba nincs akkor, felcserélted a Df és D+ vezetéket a fesszabon. Gyakori hiba amikor elektronikus fesszabra cserélik a régit.
Köszönöm,tehát nem kell.Kár,mert nincs töltésem,és azt hittem,hogy megtaláltam a csőben a lukat:-))
Szinte elhanyagolható.Csak akkor veszem észre ha direkt oda figyelek rá.Szerdán, vagy csütörtökön megyek egy kis országutat vele, akkor majd látok egy vegyes fogyit.
Ha így van akkor felvetődik a kérdés, hogy a "jogvédők" szellemi fogyatékosok (agyhalottak) e mert tudomásom szerint egyetlen olyan adat sem szerepel az oldalon ami jogvédett lenne, ráadásul a többsége más, nyilvános, oldalakról van összegyűjtve.
:)
Igen, sokat segít. A fogyasztásodra leszek még kíváncsi. Kopogás megszűnt?
Lehet hogy megtaláltak minket a gyökér jogvédők és ezért vette le HyGy? :(((
Írt valaki nekem hogy pl hozzászólásait töröljem mert azzal zsarolják. Azért ez akárhogy is de szánalmasak az emberek.
Amúgy ha nagyon kekeckednek felteszem a Pirate Bay-re az összes anyagomat azt cseszhetik.
Lehetne sorban is, de tök mindegy, mert bárhonnan nézzük hülyeséget írtam! :-D
Az elképzelhető, hogy sorba van kötve az ellenállás és a gerjesztő tekercs, ebben az estben viszont át kell hidalni, tudomásom szerint az MZ-ben nem így van.
Más téma, bele akartam nézni a "Szakirodalomba", nem találom, eltűnt a menüből. Nem tudod, hogy hova lett?
Megnéztem egy rajzot. Nem úgy működik, mint emlékeztem rá. Igazad van, ki kell venni és kész.
"Mivel párhuzamosan van kötve a dinamó gerjesztőtekercsével, a ki kell venni az áramkörből"-ez idáig jó de innentől-"az azt jelenti, hogy át kell hidalni a helyét."-ez már nem annyira,azt jelentené, hogy a gerjesztő tekercs végeit rövidre zárod! Nem kell semmit a helyére tenni!
Keri ma megkegyelmeztem az Etz-n, és adtam neki egy kis olajat a telónak.Mintha másik motoron ülnék!:)Mondjuk még bennem motoszkál a kisördög, hogy a szimering cserét nem úszom meg.:)
Ha olyan fesszabályzód van, hogy nem kell plusz előtét ellenállás, akkor ki kell venni. Mivel párhuzamosan van kötve a dinamó gerjesztőtekercsével, a ki kell venni az áramkörből, az azt jelenti, hogy át kell hidalni a helyét.
nem kell, az csak a mechanikus kapcsolós feszültség szabályzók kapcsolójánál csinál egy köztes állapotot a be és kikapcsolt között, így kímélve a kapcsolot, de az elektronikusnál nincs szükség ilyenre, az magában megoldja.
Sziasztok.
Kérdésem lenne.Ha leveszem az előtét ellenállást a dinamóról,kell-e áthidalni
a helyét elektromos fesszab esetén??
Az általam MZ-hez készített tranzisztoros gyújtásról bővebb infó itt: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=MiAOPBfM37 található.
Lehet, de nem biztos....
.."bár innen meg nem" mondjuk.
Ahogy írtad is. De nem ez a lényeg.
Én elfogadom ezt is, azt is.
Legyen, bár szerintem ne(!) kár érte..
Sajnos kár volt felhoznom ezt a
"hablatty" cikket.
Teknőc
Az a TS-ETZ keverék a 250/1es, bár innen meg nem mondom hogy tojásalakú-e a blokk :) Azt mondjuk nem értem h mért nem tudnak képet kirakni, ha nem olyan súlyos a baleset.
Nem neked kell elnézést kérned, az újságíróknak. Teli van ilyen hírekkel a net, hogy valahol történt valami valakivel, de van hogy még azt sem írják le. A lényeg hogy hangzatos címe legyen amire sokan kattintanak.
Én tőlük rendeltem telefonon. Másnap itt volt.
De ha visszaolvasod azt, amit a kommentekből és a képből te is összeraktál, még az is ellentmond:
Fotón kék mz(ts-etz keverék) van,
-de piros kawa volt állítólag.
"A súlyosan sérült motoros a fotó tanulsága szerint saját lábán egyezkedik a rendőrrel"...De a kép hamis, ez már bebizonyosodott...
Tehát annyi a biztos,
hogy volt egy motoros baleset,
s bocsi, hogy felhoztam.
A többi infó teljesen ellentmond egymásnak.
Ezért kérek elnézését, rossz infó miatt felültem, s kavart okoztam.
Teknőc
A képen:
Oldaldekni tényleg ts-é,
de a motor maga etzjé ám!
Lassan már semminek nem hihet
az ember....
Teknőc
Olvass bele a kommentekbe. Vicces, hogy mekkorákat hazudnak az újságírók.
A Fotón egy kék TS250-van, valójában egy piros talán Kawasaki szenvedett balesetet, nem ráfordultak hanem beleszállt hátulról a balra kanyarodó autóba, és a súlyosan sérült motoros a fotó tanulsága szerint saját lábán egyezkedik a rendőrrel...bár végülis a kéztörés is súlyos sérülésnek számít.
http://www.hir24.hu/baleset-bunugy/2012/06/09/sulyos-baleset-a-8-as-uton/
A képen kék mz-250-es etz-van....
Nem ismerős remélem senkinek...
Teknőc
Kössz, akkor legalább létezik ilyen :) Már csak olyan boltot kell találnom szegeden, ahol kapni is lehet...
http://www.ktt.hu/?l=termekek&id=6
Enyémben például a dugattyú zörög és nem is kicsit, lassan túlszárnyalja a gáztolattyú csörgését! :-)
Ja és még alapjáraton zörög a kuplungom is!
Egyébként makulátlan a gép! :-D
Én is tavasszal szoktam gyújtást állítani és kész.
Viszont ez tavaly kimaradt, idén meg még nem történt meg... :-D
Egyébként Fúrfarag tehet az egészről, mert tavalyelőtt adott egy marék megszakítót, amiben pár gyári DDR is volt, ebből egyet beletettem és azóta csak megy.
Az viszont tény, hogy ha normális minőségű a megszakító, akkor egyszer beállítod és utána elég a hézagot visszaállítani és az előgyújtás is helyre kerül.
Annyira amúgy nem spec. eszköz az indikátor óra. Pontos gyújtás állításhoz is kell, ráadásul a hajtókar csapágyak kottyanását is meg lehet vele mérni a motor szétszedése nélkül.
Főtengely ütését ezzel lehet kimérni, meg kerék centrírozásnál is praktikus.
0,3mm megszakítóhézag mellet valóban sok a 0,2mm kottyanás. Igaz már tavaly megérett a felújításra, de ami működik azt nem kell piszkálni.
Pápics, most kerestem volna a csapágyboltban 4x12x6os szimeringet a kuplungpálca mellé, szerintük olyan nincs, 5össel kezdődő a legkisebb. Te hol vettél olyat? Meg amit most én egyik másik blokkomon kimértem inkább tán az 5x13x5ös lenne jobb, de azt nem kérdeztem még.
Én ilyen spec eszközzel nem mértem, csak álló helyzetben egyszerűen 13assal megmozgattam felfelé h mennyit enged. Úgy annyit lóg hogy a megszakító hézagát képes picivel eltolni, szaki ismerősöm szerint már durva lógás..
Na megmértem.
Durva :)
0,2mm a radiális kottyanás a tengely végén.
Ennek ellenére jól megy a gép. Hát megszorulni nem fog :D, kompresszióm hidegen 7,5.
https://public.bay.livefilestore.com/y1p7Pf3CFHKGtwCfA1XsVMhU8wUkZNJS6bmqEGqV-xCVqDJ8P8klV9PCPjBk0VMZWzB4M74th3u8SiuWyVsTn2U4A/F%C5%91tengely.jpg?psid=1
Szerintem elég gyakran félre értik az MZ csörgését. A csapágyak nem úgy csörögnek.Leggyakrabban a karburátor zörgését hallják, vagy a kifújó hengerfej, kipufogó is tud veszélyesnek tűnő ciripelést okozni.
A rossz karburálás (kifogyó benya is az) miatti csörgés is megtévesztő lehet.
Én azért gyakrabban állítok gyújtást.
Évente legalább egyszer :)
De nekem mindig könnyű beállítani pontosan a gyújtást, többnyire elég a kopásból származó hézag csökkenést utána állítani és az előgyújtás értéke halálpontosan a helyére kerül.
Kíváncsian várom :) Am egy hete körül az enyimben is megjelent a "szokásos" 4-4500 környékén jelentkező bordák által közvetített jelenség: a klasszikus csörgés. Eddig csak melegen, húzatás után volt érezhető, de mostmár tisztán hallatszik. Bóóóvli...
Ma mondjuk megijesztett. Kerültem egyet 90nel, egyszercsak megtorpan, elkezd fulladni. Azonnal kuplung be, megállok, berugókart nézem, átfordul, de nem indul, mit tettem??? Tolom 50 métert, eszembe jut hogy kevés benya volt a tankban... áááá. Átkapcsoltam tartalékra, beindult és hazajöttem :)
Szerintem azért ennyire nem kell ezt komolyan venni!
Nekem is sokezer van a blokkomba C3-al és jó. Sőt pironkodva vallom be, hogy kb 20 000km óta nem állítottam gyújtást. Már ideje lenne, de az amíg megy nem piszkálom híve vagyok! :-D
Rendben. Akkor viszek műszereket a tuninghoz :)
Hülyéskedsz?Várlak szeretettel!Ha végzel Gombosnál csörgess meg, aztán lediktálom a koordinátákat!:)
Brisk n15c, esetleg télen az n14c, de azzal hajlamos becsörögni viszont könnyebben indul.
Verseny körülmények között is ez vált be a legjobban, de utcára is szeretem.
Esetleg NGK sem rossz. Sok évig szolgált. Számát nem tudom, katalógusból kinézték kb. akkor amikor megvettem a motoromat azóta ugyan az van benne :D
Ezek a legjobbak, szerintem is,
(NGK, BRISK, s bronzérmes a Champion.)
de leírtam amit dióhéjban ajánlani lehet.
A többi tényleg rajta áll..
Teknőc
Na most már kíváncsivá tettetek.
Holnap reggel (ha el nem felejtem) megmérem mekkora lógása van a főtengelyemnek. Már több éve használom és bizony nem kímélem.
C3-as van benne. Márkát már nem tudom KBS, ZKL, FAG közül valamelyik.
Dehogynem!
Éppen kérdezni akartam hogy egy kétszemélyes szocitalihoz nincs e kedved :) 9-re megyek István barátodhoz, utána elugrok hozzád is ha nincs ellenedre.
Személy szerint én is Brisket, és az Ngk-t preferálom!
Papírforma szerint: Isolator M/14 260.
További javaslat:
Városban: NGK B6HS,(csak Japan)
és BRISK N15C.
Országúton: NGK B8HS,(Csak Japan)
és BRISK N14C.
Valamint a Champion L78C is bevált nálam, bár én kis mz-vel nyomulok.
A kis mz-nél kiváló választás NGK B6HS. Csak a Japcsi!
Ezeknél jobbat jelenleg nem tudok.
Teknőc
Kétüteműbe több mint 40 éve CSehszovák ma Cseh, hajdan PAL ma Brisk gyetyát használok (a "mezei" típusokat). Drágább sok van de jobb nagyon kevés (és ezt tudtommal nem hamisítják). A motorodhoz kersd ki a megfelelő hőértéket.
Szép napot mindenkinek!
Aki tud valami normális gyertyát ajánlani amivel lehet használni egy 250 mz-t,azt szívesen venném.
Köszönöm:Dávid
Hasonlóan jártam én is. 1500- 2000 km után érezhető lógása van a tengelynek. Elméletileg azért kell lazább csapágy mert melegedéskor megszűnik a hézag. Direkt megnéztem kb 10 km után ugyanolyan lógása volt melegen is. Gondot nem okozott, de a gyújtást így nem tudod pontosan belőni. Változik a megszakítóhézag a beállítotthoz képest.
Na már megint a paranoiám...Kiváncsiságból megnéztem másodjára mennyit megy az Etz-m.Most katonai kidörrentő, 18-as lánckerék, vége 110 bicikliórával, gps által belőve.Hát ez elég karcsú.Mondjuk soha nem megyek 90-nél többel, akkor 4500-at forog.Ez az optimális fordulat.19-es lánckerékkel nem néztem, de a saját nagy önsúlyom miatt sokkal jobban tetszik a gép 18-al.Néztem egy gyertyaképet is, nagyon picit mintha szegény lenne...
Keri vasárnap nem akarod kipróbálni az Etz-m?:)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|