hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

szsrobert
válasz erre | email2012-06-18 19:09:46
A kis ETZ-m már 50-nél is 2,5-3-at eszik.
sorszám: 43849 (134038)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 21:39:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-18 17:28:11
Azt a golyót természetesen ne hagyd ki, mert az lesz amit te is tapasztaltál.
Igazából mindegy is. A golyóval is pozicionálhatod.

sorszám: 43848 (134035)
(előzmény: Perec, 2012-06-18 12:03:49)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-06-18 12:03:49
Köszi srácok az építő hozzászólásokat, azt hiszem belevágok. Nem tudom, hogy ilyen stabil a 4-es váltó, nekem amikor vettem nem volt rögzítő golyó és lett két emlékezetes élményem is Horvátországban: lejtmenetben leállított motorral beugrott 2. sebességbe(!!!) és egyszer alapjáraton ugrott be sebességbe és levette magát középtámaszról természetesen csurig pakolva...
sorszám: 43847 (134034)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-18 07:36:40
Igen. Finom váltó kezelés kell, de én változtatás nélkül is tudok üreset kapcsolni a fokozatok között. Az a bevágás csak könnyítene.
Bár őszintén, tényleg eyszerűbb módszernek tűnik az alapjárat elvétele, és kuplung kinyomás a szabadon futáshoz.
sorszám: 43846 (134032)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 22:43:23)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-06-17 23:49:48
Ha jól van belőve a váltó állítócsavarja akkor csak a 1-2, 3-4 között van(szétszedve a blokkot akkor lehet is látni miért, olyankor olyan helyen kattan be hogy a 3 fogaskerék nem kapcsolódik a 4eshez) A 2-3 közötti az recsegős.
3-4 ürest múlt évi mecsek túrán használtam is eleget lejtőkön lefelé én is.
De am meg ETZken is 3-4 között lennie kell még egy üresnek nem?
sorszám: 43845 (134031)
(előzmény: Jaky16, 2012-06-17 22:57:37)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-06-17 22:57:37
Látszik, hogy a 4 sebességes Ts-ek megelőzték korukat, minden fokozat között van egy üres. :D

Én főleg a Mátrában vettem hasznát lefelé, olyan bunkó voltam, hogy még le is állítottam a motort, és rá kellett jöjjek, hogy szeretnék valami elektromos cuccot, olyan kis csendes volt, csak lánc surrogás és madár csicsergés. :D
sorszám: 43844 (134030)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-06-17 22:43:23
Van egy üresjárat rögzítő golyó-bevágás is, azt szerinted lehetne mellőzni és csak a fokozat pozicionáló karral-pályával játszani?
sorszám: 43843 (134029)
(előzmény: Keri, 2012-06-17 22:31:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-17 22:32:42
kis TS fogyasztsára mint mond 90-100 környékén? Én leginkább ott használom :D
sorszám: 43842 (134027)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 21:39:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-17 22:31:37
Ennyit legfeljebb tesztpadon fogyasztanak. Valóságos körülmények között soha.

Nekem nem ér meg egy blokkszéthúzást :) nem én vagyok fogyasztás mániás. Nekem az a lényeg hogy rendesen menjen. De ha jól emlékszem elég csak a kuplungot levenni hogy hozzáférj.
sorszám: 43841 (134026)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 21:39:38)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-06-17 21:39:38
A fogyasztás érdekes téma: ETS,TS 250 gyári görbe: 58-68 között 2,6l/100km, de ...50 és 75 között 3l alatt. 90-nél kb. 4,2. Kis TS 2,2 liter valahol 60-nál. Jawa 250, Pannóniák szintén gyakorlatban is tudnak 3-3,5 között. Ezek alapján nem értem miért nehéz ETZ-vel 4 alá menni, de tény, hogy az.
sorszám: 43840 (134025)
(előzmény: Keri, 2012-06-17 16:12:36)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-06-17 21:27:17
Átreszelni nem akartam, egy ugyanolyan bevágásra gondoltam, mint az 1. és 2. között, esetleg sekélyebbre és persze a végén is faragni kellene. Abban nem vagyok biztos, hogy 4 és 5 között is kialakítható stabil biztonságos üres és a váltás marad-e megfelelően gördülékeny.
A megközelítés jelenleg is úgy zajlik, hogy motorfék, visszakapcsolás, még egy kis motorfék aztán fékezés kuplunggal, amíg lehet üreset kapcsolni, mondjuk 20-nál, azután ha szerencsém van nem is kell megállni. Ha éppen olyan van álló helyzetben is tudom bűvölni a váltót, vagy indulok 4.ben:)
Azt mondod megérhet egy kukactengelyt és egy blokkszéthúzást?
sorszám: 43839 (134024)
(előzmény: Keri, 2012-06-17 16:10:07)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-06-17 17:51:17
Gyújtástiltó gomb miért hasznos?
Én elvettem az alapjáratot, a tolattyút full leengedi. Motorfékezve valóban kisebb a fogyasztás, bár hosszasan motorfékezve kenéshiány léphet fel. Jobb lenne üresben, vagy a köztes üresben gurulni, ahogy írtad. Ráadásul sokkaltöbbet elgurulna a gép, mint motorfékkel->még kevesebbet fogyasztana.
Esetleg arra alkalmas helyeken felfelé motorhajtás, lefelé álló motorral gurulás, a Kresz miatt szükséges világítás ledekkel megoldva.
sorszám: 43838 (134022)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 15:08:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-17 16:12:36
Mondjuk nekem elég digitális a gázkezelésem, de a 150-re fúrt MZ TS-em fogyaszt 4liter körül :D városban.
Országúton már fogyasztottam 3-at is, egyszer, de ahhoz nincs türelmem.
sorszám: 43837 (134021)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 15:08:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-17 16:10:07
Nem hülyeség az üres.
De gondolom nem magát a kukactengelyt akarod átreszelni hanem a végén lévő pozicionáló tárcsát. Lámpa megközelítésre viszont nem biztos hogy jó, mert amikor megállsz valahogy vissza kell léptetni egyesbe, és ez állóhelyzetben már nem megy könnyen.

A kemény ütemet szerintem azért hallod mert berobban a kipufogóba kiáramlott benzin, vagy azért mert motorfék üzemből hirtelen húzó üzem lesz és a hajtómű kottyanása miatt ránt egyet.

A 4 liter fogyasztás jól hangzik, de félek az alkatrészek minősége ezt nem engedi meg. Tapasztalatom szerint már az is jó ha a súbertű elegendő pontos egy elfogadható karakterisztikához.

Jó beállításokat és ezzel fogyasztást egy méregdrága Bing, vagy jó állapotú gyári karburátorral lehet elérni...bár ez sem igaz, mert Troster utángyártott karburátora is egészen jó minőségű öntvénnyel készült, de a fúvókák és egyéb sárgaréz szerelékek pontosságában már nem vagyok ennyire biztos.
sorszám: 43836 (134020)
(előzmény: Perec, 2012-06-17 15:08:45)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-06-17 15:08:45
Alapjárati fúvóka, keverőcső: zene füleimnek. Itt valaki ért a karburáláshoz! Én azt mondom be kell menni 4 liter alá, aztán egy kis pluszt adni igény szerint.
Fogas kérdésem lenne! Szeretnék "szabadonfutót" ETZ250-re. Első ötletem az, hogy a kukactengelyre tennék még egy bevágást, hogy a 4 és 5 közé is keletkezzen egy üres. Fő felhasználási terület a hegyvidék lenne /vitorlázó üzemmód/, másodsorban országúti kereszteződések, lámpák, körforgalmak kímélő és komfortos megközelítése, harmadrészt, mivel városban is sokszor 5.-ben vagyok itt is hasznos lehet egy kis kigurulás lámpákhoz, kereszteződésekhez. Ki mit mond: hamvaiban holt ötlet, vagy esetleg érdemes lehet próbálkozni? Volt már gyújtás tiltó nyomógomb, városban is csak félmegoldás és a gyújtás visszatérésekor egy elég kemény ütemet hallani.
sorszám: 43835 (134018)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-16 08:10:43
Na az elpancsolt benzint bele sem kalkuláltam:)Amúgy semmi füst, kopogás már nagyon minimális.Hétfőn valószínű lesz egy Miskolc oda vissza, akkor látni fogok egy országúti fogyasztást is.
sorszám: 43834 (134006)
(előzmény: Keri, 2012-06-16 07:02:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-16 07:09:48
Offtopik:

"Ez kiválthatná a jelenlegi helyi tervtanácsi eljárást is, s a sokszor hónapokig tartó folyamat helyett a polgármesternek 15 napja lenne véleményt adni. Amennyiben kicsúszik a határidőből, akkor megadottnak kellene tekinteni az engedélyt.

Csak ez a mondat megoldaná minden problémámat.
sorszám: 43833 (134005)
(előzmény: Rudolph B, 2012-06-15 22:07:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-16 07:02:07
Örülök hogy jól megy, és élvezed :)
Azt is számításba vetted, hogy elpancsoltunk egy kis benzint a garázsban?

Ha tényleg ennyi, akkor nekem továbbra sem tetszik a fogyasztásod a stílustól függetlenül.

Most hogy ki kormoztad, füstöl a gép alapjáraton, vagy valamelyik üzemmódban?
Az olaj amit használsz, elvileg füstmentes ha jó a beállítás.
Jó persze picit füstölhet de ha menet közben ránézel a kipufogóra nem kell füstöt látnod.

Amit mondtál, hogy néha még bekopog, na az lehet attól hogy volt még lerakódás a motorban, meg attól is hogy kis terhelésen még mindig sokat kap.

Innentől viszont türelem játék a dolog.

Leginkább a tűvel lehetne bejátszani. Próbáld meg átrakni a kopott tűt és még jobban leereszteni. (közép tartományban növeli a benzint, a szélső tartományban viszont csökkenti)
A motor dinamikája mellet a kopogásra és a füstölésre figyelj. (végsebesség lehet hogy csökkenni fog, de most nem arra a tartományra vagyok kíváncsi) Ha azok javulnak, akkor mehet a fogyasztás teszt, ha nem akkor tedd vissza az eredetit.

Aztán rakd át a másik keverő csövet (az a pici luk legyen tiszta rajta) de a 135-ös fúvókát tartsd meg.

Levegő csavarral lehet hogy állítani kell, hogy alapjáraton jól viselkedjen.

Megpróbálhatod az alapjárati fúvókát is kicserélni a másikra. Sokat persze nem befolyásol, amit véárok ettől hogy esetleg érzékenyebb lesz a levegő csavar állítására.

Persze mindezt ne egyszerre, mert akkor nem tudod hogy mi okozta a változást és ha az nem pozitív irányú nem tudod mit alakíts vissza.

Mondjuk az is igaz, hogy saját tapasztalatom nincs egy kulturált ETZ fogyasztásáról :D Szóval lehet hogy a 6 liter nagyon is jó a bináris gázkezeléshez :)

sorszám: 43832 (134004)
(előzmény: Troster07, 2012-06-15 20:52:59)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2012-06-15 22:07:17
http://index.hu/belfold/2012/06/15/roviditik_az_epitesi_engedelyek_kiadasat/

...addig is nézzük, mi lesz ebből.

üdv.: R
sorszám: 43831 (134001)
(előzmény: Keri, 2012-06-14 08:00:02)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-15 20:53:58
Végsebesség 120km/h
sorszám: 43830 (134000)
(előzmény: Troster07, 2012-06-15 20:52:59)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-15 20:52:59
Keri az új beállításokkal a fogyasztásom is kedvező, bár elsőnek sok (6l!), DE:
100km-en 95% város, ebből sok 4000-5000 között, mert élvezem, hogy jól megy.Benne a Te kis tesztköröd is, Nálad főleg nem lustálkodott:)
Aztán volt egy 15km országút parasztba nyélgázon, súber kopogtatta a tankot:)
18-as lánckerékkel 120 km (hiteles), amivel teljesen elégedett vagyok a testsúlyom függvényében:)
Szerintem ezt városba közel 5-5,2 re le tudom vinni, országúton akkor lesz 4,5.
Így már szerintem teljesen Mz-s fogyasztás, nem várok tőle csodákat.
Ma lecseréltem ismét az olajat a telóba, jobb lett, de a következő versenyen megnézem a Tied mennyire bólint, milyen a tuti.Jobb lett vele a kanyarsebesség, ma még egy gixxeres gyereket is megkergettem a házak körül!(Igaz a tag tök amatőrül ment, de nekem hízott a májam)
Ha leállok a tinisuttyómz-s vezetési stílusról, akkor nézek egy normál fogyasztást is.:)
sorszám: 43829 (133999)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-15 06:14:42
Köszi a tippet, valahogy kipecázom:)
sorszám: 43828 (133991)
(előzmény: Keri, 2012-06-14 21:20:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-14 21:20:03
A lustaságból eredő kreativitás viszi előre a világot :)

Természetesen nyugodtan leszívhatod egy csővel, csak nyomd össze a telót. Így is marad benne olaj, de nem sok vizet zavar.

Racingosok azt csinálják, hogy az aljára csinálnak egy leeresztőcsavart, meg a dugóra egy töltőcsavart, így nem kell szétszedni semmit az olajcseréhez.
sorszám: 43827 (133990)
(előzmény: Troster07, 2012-06-14 20:32:40)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-14 20:32:40
Ma cseréltem az etz-n első teló szimeringet, és tettem bele 2,3 deci mol lökésgátló olajat 10W-t.Olyan lágy még mindíg mintha nem lenne benne olaj.A teleszkóp működik, mert előtte 10W-40-es motorolajat töltöttem bele, de az kifordította a szimeringet:)
Kérdésem az, hogy rendeltem a legkeményebb telóolajat (20W) és lusta vagyok ismét kihúzni a villaszárakat, hogy megoldás-e az, hogy valahogy kiszívom a benne lévő olajat?Vagy ne legyek lusta?
sorszám: 43826 (133989)

 
 
Perec
válasz erre | email2012-06-14 19:42:02
Keri!

Köszi a reget, működik!
sorszám: 43825 (133987)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-06-14 19:10:08
http://www.youtube.com/watch?v=GPcW9RtcYmA
Elgondolkodtató szöveg.
sorszám: 43824 (133985)
(előzmény: Keri, 2012-06-13 08:01:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-14 11:21:04
Összefuthatunk, de én 4. kerületben lakok most. Viszont a reptéren dolgozok, holnap olyan 19 óra után végzek, összefuthatunk egy rövid "ki tudja jobban szidni a rendszert" találkozóra :)
sorszám: 43823 (133982)
(előzmény: furfarag, 2012-06-14 10:10:48)

 
 
furfarag
válasz erre | email2012-06-14 10:11:54
Ja,és bocsi az off-ért
sorszám: 43822 (133981)
(előzmény: furfarag, 2012-06-14 10:10:48)

 
 
furfarag
válasz erre | email2012-06-14 10:10:48
Igen,ez a 18.kerület.üdv a klubban:-))
Amúgy nem rossz hely.Én a Bókay kertnél lakom.Összefuthatnánk ha gondolod.
sorszám: 43821 (133980)
(előzmény: Keri, 2012-06-14 08:00:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-14 08:00:02
Bp. 18. kerület.
Ott rontottam el, hogy nem a korrupt ügyintézőkkel összefonódott tervezőirodát bíztam meg.

Próbáltuk mi is megkorrumpálni, na nem holmi jogosulatlan előnyért, csak azért, hogy végezzék rendesen a dolgukat, de így tőlünk nem fogadják el, mert nagy a lebukás veszélye.(ezt mondjuk meg is értem mert tuti bekamerázva adtam volna át a pénzt, hogy legyen mivel zsarolni őket :D) Így viszont folyamatosan kitalálnak valami apró baromságot, pl. hogy nincs beszámozva a belső lépcsőnek a fokai.

Most új főnökük van ez már készségesebb de miután kialkudtunk egy végleges tervet a régi ügyintézővel és már éppen elfogadták volna, (ötödik komplett tervdoksi elkészítése után) jött ez és közölte hogy ez úgy szar ahogy van és ezt nem fogja aláírni, (a terv végig megfelelt a saját szabályzatuknak) Most megint leegyeztették vele, elvileg most olyan tervünk van amit elfogad állítólag alá is ír. Pénteken viszik be.
Ha nem fogadja el, akkor sincs gáz, nem én lennék Én ha ne lenne ötletem.

Megveszek egy ronda unalmas ikerház típustervet, amiből számtalan van az utcában. Ugyanis nagyon úgy tűnik hogy ebben van érdekeltségük. Ezt felhúzom pár hónap alatt, mivel ezeknek még pincéje sincs, a tetőtér meg könnyűszerkezetes. Eladom az egyik felét, a másik felébe tudok gyereket csinálni (ugyanis azért nincs még gyerekem mert nincs hova, köszönhetően ezeknek a gennyládáknak) abból a pénzből, amit így nyerek pedig megépítem egészen máshol álmaim házát amiben le tudom élni életem hátralévő részét anélkül hogy egy korrupt/dilettáns picsa elcseszné a házam használhatóságát.

A pincét én csak akkor kezdem kiásni ha elfogadták a tervet. A kerítést, amit addig is felhúztunk így is bonthatom el, mert kitaláltak olyan módosítást hogy ne oda jöjjön ki a garázslejáró ahova eredetileg akartuk. Persze így ki kell vágni egy szép gyümölcsfát is a ház előtt, de oda se neki.

Persze még mindig megéri építeni, (csak nem gondoltam hogy nem az építés lesz a legnehezebb) mert borzalmas minőségű, ronda házak vannak csak borzalmas áron. Az új házak még drágábbak és általában felezett telken egy panellakásnyi méretű olcsó ikerház felet adnak az északi oldalon. Én meg a legrosszabb költségvetés szerint, telekkel együtt, felépítek ugyan ennyiből egy minden normális igényt kielégítő ultramodern passzívházat, a legjobb minőségű építőanyagokkal...igaz volt egy jó húzásom és vettem saját bobcatet (És itt jön be hogy nem offtopik, mivel ez egy 30éves Kaposgép Unirak600b :)), ezzel önmagában fogtam már jó pár millát, és jelentősen gyorsítottam minden építési műveletet.

Bocs az OFF-ért, de muszáj volt kicsit panaszkodnom :D
sorszám: 43820 (133978)
(előzmény: furfarag, 2012-06-13 22:25:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-14 07:20:50
Igazad van. Én is így gondolom és minden értelmes ember így gondolná.

Amúgy tudtommal 70év a szerzői jog.

És ha mondjuk Maróti könyvkiadó rendelkezik kiadási jogokkal akkor ő kapásból fel is nyomja azokat akik ilyen jármű doksikat kiraknak.
sorszám: 43819 (133977)
(előzmény: Rudolph B, 2012-06-13 23:49:36)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2012-06-13 23:49:36
Értem, persze, igazad van, de valahogy nem tudom elfogadni ezt, amikor tudjuk, hogy ilyenek a világon nincsenek.
Igen, éltem több rendszerben, külföldön is, ott a jogvédelem működik és úgy, hogy valóban van alapja, dokumentálva, feketén-fehéren.Ezt azonban többnyire tudja mindenki (átlátható rendszer), ezért ez nem is kérdés.Van ott is szerzői jogsértés időnként, de az esetek annyira világosak, hogy a megoldások igen röviden lezárulnak.
Itt most annyit tudunk, hogy semmit sem tudunk, én pl. nem is ismerem a kiváltó okokat.
Egy azonban biztos: az egész anyagot, amely eltűnt a szakirodalom rovatban, bárki bármikor korlátlanul elérheti a világ honlapjain.Ennyi.
Amúgy meg érdekelne, hogy 20-40 éves anyagokra van-e szerzői jog? Ugyan mutassa már fel valaki az erre vonatkozó dokumentumot!
Mindezek mellett is értem, amit mondasz, csakhogy ez az út nem vezet sehová.
Ezzel összefüggésben, igazán sajnálom a megpróbáltatásaidat az építéssel kapcsolatban.

üdv.: R

P.S. Bocs az OFF miatt, ez nem is MZ téma...
sorszám: 43818 (133975)
(előzmény: Keri, 2012-06-13 08:01:32)

 
 
furfarag
válasz erre | email2012-06-13 22:25:46
Keri. Te merre is laksz.Én tíz évig pereskedtem.Czöviék folyton azzal szekáltak hogy építsek medencét:-)),mivel a föld már ki volt szedve.
sorszám: 43817 (133973)
(előzmény: Keri, 2012-06-13 08:01:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-13 08:01:32
Rudolph. Te nem vagy fiatal. Éltél az előző rendszerben is. Ehhez képest meglepően naiv vagy.

Persze ez inkább dicséret a számodra, de tudhatnád hogy az igazság az csak odaát van.

Ha valakinek van kedve bíróságra járni és kétes kimenetelű jogi meghurcolásban részesülni, vegye nyugodtan a nevére a "szakirodalmat", mi örömmel linkelni fogjuk ;-)

A jogról csak annyit, hogy 1 éve nem kapok építési engedélyt. Szabályoknak pontosan megfelelve, kiskirályok kötnek bele saját ostoba kifogásaikkal. Jogorvoslat? Panaszkodhatok a jegyzőnek, aki a haverja az ügyintézőnek és a végén úgy is ugyan ennek kell aláírni az építési engedélyt. Vihetem perre is, de akkor 10 évig nem lesz építési engedélyem. Az ügyvéd beszélt le róla hogy éljek a jogaimmal, inkább 5* áttervezték a házat a végére teljesen tönkretéve minden nagyszerű koncepciót amit belevittünk.

Ez itt magyaroszág így kisbetűvel, meneküljön aki tud!!!! Ha nem lenne egy eladhatatlan, hitellel terhelt építési telek a nevemen én is húznék innen és sajnálkoznék rajtatok Angliából. :((((
Pedig én még jól is keresek tehát nem anyagi gondjaim vannak.
sorszám: 43816 (133964)
(előzmény: Rudolph B, 2012-06-12 22:32:08)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2012-06-12 22:32:08
Ezt azért nem teljesen értem.Ha jogvédők, álljanak elő, igazolják magukat, mutassák be a jogosítványaikat, hozzák a dokumentumokat az adott anyag érvényes jogvédelméről, akkor lehet beszélgetni.Vannak itt jogászok a fórumunkon, kíváncsi vagyok, mi a véleményük erről.
Az más kérdés, hogy valaki érdekeit sérti, hogy nálunk sok minden elérhető.Egy alak használati/szerelési utasításokat árul (jogtalan sokszorosításból) a neten, egyszer kérdeztem tőle, te látod, hogy legalább 10 magyar és számolatlan külföldi lapon ugyanez szabadon letölthető?Nem válaszolt...
Ha pedig valakit zsarolnak, az bűncselekmény kategória, fel kell jelenteni.

üdv.: R
sorszám: 43815 (133962)
(előzmény: Keri, 2012-06-11 19:58:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-12 10:59:21
Ha más hiba nincs akkor, felcserélted a Df és D+ vezetéket a fesszabon. Gyakori hiba amikor elektronikus fesszabra cserélik a régit.
sorszám: 43814 (133951)
(előzmény: furfarag, 2012-06-11 22:16:13)

 
 
furfarag
válasz erre | email2012-06-11 22:16:13
Köszönöm,tehát nem kell.Kár,mert nincs töltésem,és azt hittem,hogy megtaláltam a csőben a lukat:-))
sorszám: 43813 (133946)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-11 21:37:56
Szinte elhanyagolható.Csak akkor veszem észre ha direkt oda figyelek rá.Szerdán, vagy csütörtökön megyek egy kis országutat vele, akkor majd látok egy vegyes fogyit.
sorszám: 43812 (133945)
(előzmény: Keri, 2012-06-11 20:52:44)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-06-11 21:11:49
Ha így van akkor felvetődik a kérdés, hogy a "jogvédők" szellemi fogyatékosok (agyhalottak) e mert tudomásom szerint egyetlen olyan adat sem szerepel az oldalon ami jogvédett lenne, ráadásul a többsége más, nyilvános, oldalakról van összegyűjtve.
sorszám: 43811 (133944)
(előzmény: Keri, 2012-06-11 19:58:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-11 20:52:44
:)
Igen, sokat segít. A fogyasztásodra leszek még kíváncsi. Kopogás megszűnt?
sorszám: 43810 (133942)
(előzmény: Troster07, 2012-06-11 13:11:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-11 19:58:28
Lehet hogy megtaláltak minket a gyökér jogvédők és ezért vette le HyGy? :(((

Írt valaki nekem hogy pl hozzászólásait töröljem mert azzal zsarolják. Azért ez akárhogy is de szánalmasak az emberek.

Amúgy ha nagyon kekeckednek felteszem a Pirate Bay-re az összes anyagomat azt cseszhetik.
sorszám: 43809 (133939)
(előzmény: Gyula-bá, 2012-06-11 13:25:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-06-11 19:39:03
Lehetne sorban is, de tök mindegy, mert bárhonnan nézzük hülyeséget írtam! :-D
sorszám: 43808 (133937)
(előzmény: Gyula-bá, 2012-06-11 13:30:17)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-06-11 13:30:17
Az elképzelhető, hogy sorba van kötve az ellenállás és a gerjesztő tekercs, ebben az estben viszont át kell hidalni, tudomásom szerint az MZ-ben nem így van.
sorszám: 43807 (133932)
(előzmény: Atilla, 2012-06-11 13:25:16)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-06-11 13:25:20
Más téma, bele akartam nézni a "Szakirodalomba", nem találom, eltűnt a menüből. Nem tudod, hogy hova lett?
sorszám: 43806 (133931)
(előzmény: Keri, 2012-06-11 12:36:54)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-06-11 13:25:16
Megnéztem egy rajzot. Nem úgy működik, mint emlékeztem rá. Igazad van, ki kell venni és kész.
sorszám: 43805 (133930)
(előzmény: Gyula-bá, 2012-06-11 13:13:32)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2012-06-11 13:13:32
"Mivel párhuzamosan van kötve a dinamó gerjesztőtekercsével, a ki kell venni az áramkörből"-ez idáig jó de innentől-"az azt jelenti, hogy át kell hidalni a helyét."-ez már nem annyira,azt jelentené, hogy a gerjesztő tekercs végeit rövidre zárod! Nem kell semmit a helyére tenni!
sorszám: 43804 (133929)
(előzmény: Atilla, 2012-06-11 12:38:38)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-06-11 13:11:43
Keri ma megkegyelmeztem az Etz-n, és adtam neki egy kis olajat a telónak.Mintha másik motoron ülnék!:)Mondjuk még bennem motoszkál a kisördög, hogy a szimering cserét nem úszom meg.:)
sorszám: 43803 (133928)

 
 
Atilla
válasz erre | email2012-06-11 12:38:38
Ha olyan fesszabályzód van, hogy nem kell plusz előtét ellenállás, akkor ki kell venni. Mivel párhuzamosan van kötve a dinamó gerjesztőtekercsével, a ki kell venni az áramkörből, az azt jelenti, hogy át kell hidalni a helyét.
sorszám: 43802 (133925)
(előzmény: furfarag, 2012-06-11 10:07:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-06-11 12:36:54
nem kell, az csak a mechanikus kapcsolós feszültség szabályzók kapcsolójánál csinál egy köztes állapotot a be és kikapcsolt között, így kímélve a kapcsolot, de az elektronikusnál nincs szükség ilyenre, az magában megoldja.
sorszám: 43801 (133924)
(előzmény: furfarag, 2012-06-11 10:07:55)

 
 
furfarag
válasz erre | email2012-06-11 10:07:55
Sziasztok.
Kérdésem lenne.Ha leveszem az előtét ellenállást a dinamóról,kell-e áthidalni
a helyét elektromos fesszab esetén??
sorszám: 43800 (133918)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu