:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Biztos kényelmes lehet. A műszakin vajon mit szólnak hozzá? :)
Ecsém... Bölcsővázas cslóóper etkó 😂
Biztos lehetsz benne hogy ez nem gyári.
Köszi, nézem. Közben találtam egy etz hirdetést, amin a motorra utólag felszereltek egy plusz első lábtartót, ami előrébb van és hosszú távon biztos kényelmesebb. Szabályos ez, vagy gyári tartozék volt?
http://www.jofogas.hu/nograd/Mz_etz_125_elado_48198982.htm?first=1
Akkor hol vegyek olyan bukót, ami max 30ezer és jól is néz ki?
A shox-ból nem vennék semmit. Elég túlárazott minden.
A zaj engem sem zavart eddig, csak ezzel az olcsó (18ezer) Lidl bukóval, mert nagyon zúg. A régi g-rex valamivel halkabb és van olyan fejtartás, ahol teljesen megszűnik a szélzaj, de a lidl bukóval még olyan pozíció sincs. ráadásul 1.8 kg, ami szerintem fél kilóval több az ideálisnál. ismeri valaki ezeket a Jet Stratos bukókat? http://www.shox.hu/jet-stratos-bukosisak/?p=2181470000M00L
Én sem. Szépen átírattam a forgalmiban, törzskönyvben, műszaki meg anyám tyúkja és ott mondta a vizsgáztató ezt :)
Mondjuk eleve cserélni kellet a forgalmit is, szóval nem járt plusz költséggel csak némi utánjárással.
:)
bár a zaj engem nem zavart sose..
DDDD
Teknőc
hopplá..
blokkcsere..
ezt nem is tudtam..:)
Teknőc
Akkor Nolan n86 az a legmegfizethetőbb csendes sisak.
Hát azért van :)
80-at még a 125-ös is megy tartósan. Pár óra alatt én is kifáradtam a zajtól...a motorhangról nem is beszélve :D
Mz-n nincs olyan sebesség hogy a szélzaj legyen a fő szempont, elhiszem én hogy túra, nyugalom stb... Inkább a sharp honlapján keress olyan bukót ami olcsó de 5 csillagos a töréstesztje.
Van jópár megfizethető 5 csillagos.
Pl a caberg-ek. Különben a kicsit drágább sisakokból a nolanok kifejezetten csendesek. Legutóbb marushin 999 sisakot vettünk wombival. Mz-n simán jó a zajszint a 24h-n nem fűldugóztunk. 1100gr!!! és pesten vettük 40e ft-ért boltból. Van ettől olcsóbb sisakja is a marushin-nak bátran ajánlom. De bármit is veszel először sharp tesztnek nézz utána azt javaslom
Én is régen vettem bukót, így nem tudom mi a piac állása, de a füldugó nem megoldás?
Én a Grex-el azt használtam hosszú távon.
1. Nem megy bele
2. Nem kapsz rá rendszámot ha mégis belerakod.
3 Egyszerűbb 250-est venni, mint belefaragni.
Típus azonos blokkcsere viszont meglepően egyszerű, főleg hogy manapság már nem számít fődarabnak a blokk, így ha véletlenül megsérül a motorszám, akkor sincs semmi, mivel csak a váz szám amit papírozni kell az únióban...csak ezt nem szeretik hangoztatni a hivatalokban.
Főtengelyt amúgy fel lehet újíttatni. ETZ-hez vannak tűrhető minőségű alkatrészek.
Sziasztok! 125-ös Etkom letérdelt (elkopott a főtengely csapágyak alatti része). És elgondolkottam a blokk cserén. a 250-es blokk belemegy egy az egyben? generátor, gyújtás kábelezés stimmel (jeladós gyújtásom van)? lánc? Esetleg valakinek jó állapotú bontott 125-ös főtengelye? Köszi előre is a segítséget!
Sziasztok! 15 éve vettem egy grex sityót, akkor 29ezer pénzért, egy kis vagyon volt nekem. Szuper, de már kikopott a belseje, ezért szeretnék venni max 30ezerért egy új bukót. A feleségem nemrég vett magának egy új bukót a lidl-ben 15ezerért. Majdnem 2 kiló, nem hallom benne az etz hangját, viszont annyira szélzajos 50 felett hogy zúg tőle a fülem. Nem baj, neki jó lesz a kis robogóra. Tudtok Pesten vagy Vác környékén olyan boltot, ahol sok bukósisak közül lehet válogatni és felpróbálni? És a bukók szélzajosságát szokták mérni valahogy és jelezni a papírjában?
Ez itt nem az apróhirdetési rovat. Kérlek ott hirdess, vagy a következő alkalommal töröllek.
sorszám: 48551 (145739)
( előzmény: pandagyik_01, 2016-08-16 17:09:09)
https://get.google.com/albumarchive/102100290668585695503/album/AF1QipORR-QyZpTX7-G4NSRhvhX7whiLFu2J2yTmtt2e
Ami a képeken látható eladó.
Egyben 40.
Külön is akár posta megoldható.
Csütörtökön megyek Pestre.
Bármi kell: endre.horvath@gmail.com
haligali
bocsi, próba...
Már megint nem enged hozzá szólni, csevegőbe próbáltam már 5 esetben..
Teknőc
Én is így gondolom, köszönöm!
30ezerből a komplett generálozás megoldható, csapágyakkal együtt.
Tábori volt az a szaki? :D
http://www.paldugattyu.hu/
Itt csinálnak olcsóbban, szerintem.
De 58-as még boltban is kapható.
http://futarmotorosbolt.hu/product_info.php?cPath=41_409_405&products_id=1477
Sziasztok!
A könyv szerint a 150-es etz-be 58-ig lehet túlméretes dugattyút rakni. Egy szaki azt mondta, hogy az már nem standard méret, nem lehet kapni csak csináltatni 30ezerért. Tényleg így van?
A szocimotoros.hu címem már nem működik a szerver költözés óta.
keriszoci01@outlook.hu -ra írj.
Szomorú, hogy nincs rá lehetőség...
Írtam email-t
Ha Borsodban jársz van egy beton kemény talpas 350*18-as gumim jawa felnin egy sörért a tied lehet :)
:( kidobtam pár éve. Volt egy oldalkocsis gumim, olyan kemény és talpas, hogy levegő nélkül és magában leállítva sem dőlt el :)
De majd megnézem hátha van valami széles gumi még ami ált 10 évet a pincémben, azok már elég kemények tudnak lenni :)
Nekem az oldalkocsisra kell idén gumit venni.
A tapadás lényegtelen, hamarabb áll fejre mint megcsúszik. Ráadásul a szóló motorhoz képest a Mitast is marha gyorsan eszi.
Nem tudtok valami bakelit gumit, ami bírja?
Az Orosz gumik jól bírták, de már nem találok olyat sehol.
Sajnos nem.
Már pár éve nem voltam, pedig tavaly kiváltottam a licenszet is.
Motor versenyre felkészítve, néha megjáratom, de arra nem volt időm hogy kimenjek vele pályára egyedül.
Volt fent a versenyen Hátul k65 is elől végig mitas. Jobb volt a heidenau. :)
Egy félig használt rsw szettet mi is kipróbálnánk
Még mindig pálya etz-zel?
A Mitas az jó gumi, főleg frissen, és főleg utcai/túra motorozásra. Én szerettem. Lábtartóig döntöttem én is minden motoromon (Jawa350,ETZ250,TS125)
,de kb. az alap kiépítésű szoci motorok ahol még jó. Többet nem szabad várni tőle, mert felhúzott lábtartóval már csúsztam is ki vele. Viszont 24 órás versenyeken nem a mélyre döntés a lényeg, ott Bambiék azért szeretik, mert tartós...és gondolom olcsó.
Ha a mélyre döntés a lényeg, akkor egy alap Heidenauval is sokkal kellemesebb már motorozni, RSW meg tényleg olyan hogy akkor csúszik meg ha kiemel valami a tapadásból. Kis TS-re én az ETZ-ről levetett RSW-ket szoktam pakolni, így városi motorozáskor a gumi nem korlátozott :)
Hát az mindenkinek. A kis TS-t nem a kényelmes ülése miatt szeretem én sem :D
Szia!
https://www.sportmotor.hu/album/Ys3-FAYTeam
Régi már a galéria, de hátha segít.
Úgy emlékszem a hátsó kapaszkodó csavarjait használtam és fúrtam a segedvázba egy-egy furatot.
A motor nagyon kezes volt, rengeteg van benne még ezekkel a gumikkal is, hát még jobbakkal... A kipu könyököt nem volt időnk módosítani ezért a rezó sem került fel és gyakran leért a kipu is, volt belőle perec is. Idén lesz módosítva még a lábtartó és a kipu is.
Levágtunk belőle meg fel is húztuk. De sajna még nem elég, nagyon székes az ülés pozició nekem.
Mitas...akkor szép döntés volt :)
TS.el én nem nagyon döntögettem, mert nagyon hamar leért mindene, de gondolom ti felhúztátok a lábtartót kiput.
Normális motoros ruhában nem nagy dolog az esés :)
Na meg így ledöntve eleve nem esik nagyot az ember, ha csak csúszik.
Akkor van gond ha valami útba esik és nekicsapódsz, vagy leakad, és átdob a másik oldalára.
Köszönjük szépen! Ilyen az enduransz menni kell tovább. A gumi se volt a helyzet magaslatán sajna (mitas), meg a bemeneti ív is szar volt már, szét esett a koncentráció a leszakadó kipu miatt. De jövőre gyorsítunk még a motoron egy kicsit meg remélem magunkon is. :)
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy ETZ 125-ösöm és egy hozzá való Krauzer doboztartóm (és egy Kesjár túraboxom :) ). Ezeket eddig a Simsonomon használtam, és szeretném áttenni az MZ-re. Tudnátok esetleg képeket küldeni, amin látszik, hogy hogy raktátok fel, ha nektek van? Előre is köszönöm szépen!
Szuper a gépetek és nagyon jó a videó is! Izgalmas nézni ahogy döntitek a motort és előzgetitek egymást. Én a kicsúszás után biztos ott ültem volna két napig regenerálódni, te meg simán felpattantál és mentél tovább, nem semmi. Mitől csúsztál meg, nem látszik semmi a videón. Elvesztette a gumi a tapadást a betonpanelek illesztésénél, vagy fékeztél döntött motoron, mi volt akkor?
Ehhez nem kell 4 felömlő, plusz amúgy sem lehet bele tenni, csak persely cserével.
ez a mi motorunk a versenyen: https://www.youtube.com/watch?v=KhNdBYz2OIc kb. 110 körül megy 15 lánckerékkel, ahol a gyári henger meg hal ez kb. onnan indul meg, terhelt végfordulat 7300 lehet 4ben.
alakítás egy minituning volt, lényegében le lett esztergálva a henger tetejéből 2mm, és a talpnál meg lett emelve kb. ugyanennyivel. kisebb reszelések a kipucsatornán, meg a dugattyú szoknyáján.
Találtam valakit, akit többen is dicsértek és sok referenciája is van.
Sziasztok! Köszi az eddigi válaszokat! Van egy tartalék 150-es etz blokkom, alap méretes, felújított váltóval amit hobbiból szeretnék 4 felömlősre alakítani. Nincs tapasztalatom e téren és már fél éve nem találok senkit, akit megkérhetnék hogy csinálja meg a 150-es hengeremet 4 felömlősre. Tudna valaki abban segíteni, hogy onnan lehetne tervrajzot szerezni hozzá? Csak minimális tuningra gondoltam, 7000-es fordulathoz, gyári karbival és kipufogóval. Vagy esetleg tudtok valakit, akinek van tapasztalata hogy mégis hogy van értelme az egészhez hozzákezdeni, hogy ne rontsam el a hengert? Előre is köszönöm!
Ha a JSL-502UYC-U Ledből hatvanat beteszem, kiégett a szemed,10 000 mcd darabonként, az hatvannál 600 cd, az valami kétszáz wattos izzó fényének felel meg ha jól emlékszem. És valakóban nem gömb alakban szétküldve.
Darabonként még 25 forint sincs,
Szóval LED és LED között van különbség.
És akkor még nem beszéltem az 5 wattos ledekről. Azokból 60 darab légvédelmi fényszórót alkotna. Igaz kisebb gond lenne a hűtésükkel. Persze az áruk is érdekes lenne.😀
Komolyra fordítva a szót: gugli a barátod, olyan ledet találsz amilyet akarsz.
Ha irányított lenne akkor bőven elég lenne a legkisebb is.
Én 4 ilyen LED emittert használok a féklámpához és jobb fénye van mint az izzónak.
Mivel ez gömb sugárzónak van megcsinálva ezért kevés, de szerintem a közepes már elég lehet egy izzóhoz, de ez csak tipp, soha nem láttam ezeknek a fényét, csak tapasztalati úton lehet biztosat mondani.
Szerintem szebb színe van ha a megfelelő színt használod. Fényerőben is jobban jársz, noha a sárga LED fénye számszakilag kevesebb, de a színszűrő búra a fehér fény nagy részét lefogja.
Nos igen. Kevesebb Lument nem érdemes használni, de a LED fénye nagyobb lesz azonos Lumen mellet, mert az mindig irányított fény, tehát nem teljes körben szórja szét ugyan azt a foton mennyiséget, ezért intenzívebb a bevilágítás. Erre amúgy a Candella érték az irányadó.
Na most látom, hogy a hagyományos 21W-os izzó 460lumen fényáramú, míg a 13 ledes cucc csak 200lm. A 60ledes sárga tud 450 lument. Persze az is számít beszerelés után, hogy helyezkednek el rajta a ledek és milyen a színe, stb... lehet elég a 350 lumenes 19 ledes, vagy egyből legyen 60ledes? Valaki kísérletezett már vele?
Vannak ezekből 13, 19 és 60 ledesek, 2,5w-3,5w-5w fogyasztással, fehér és sárga színben. Nekem most 13 ledes 2,5W-os van, azt írták 21W-nak felel meg, pedig foglalatba téve már nem olyan. Szerintetek melyik adja vissza legjobban az izzó fényerejét? Elég a 3,5W-os, vagy egyből 60 ledes 5W-os kell bele? Az utóbbi éppen hogy befér. (http://leddiszkont.hu/autos-ledek/LLABA15SIFTHCAN19L5050Y/adatlap.html)
Köszi a válaszokat! Ja és sárga fényűt vettem. A fehérrel jobban jártam volna?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|