hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Jaky16
válasz erre | email2024-11-19 19:19:51
Ja egyébként ha már storytime, mióta nem voltam itt aktiv sok minden történt minden téren: MZ-s vonalon (mégis csak az a tematika) volt 24h-s versenyzés tuning 150es TS-el, utána MZ kupás ETZ-vel páylázas és 24h, és egy kicsi MZ kupa is. Aztán véget ért a versenyzés, mert egyrészt 120al sikerült euroringen kavicságyba landolni, valamint a pénz/idő is elfogyott, azóta KTM RC390 van. A 24h-s vonal tavalyig maradt, egyik barátom etz-jével, sajnos elég látványos kilépőt nyomtam, beállt a blokk 130 körül éjszaka, szikra eső/aszfalton pörgés/boka törés.(videó is van róla) :D
sorszám: 49049 (147723)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2024-11-19 19:08:29
Napelem témában majd lehet keresnélek a tervezett 6 klíma mellé lehet nem ártana majd.
sorszám: 49048 (147722)
(előzmény: Keri, 2024-09-19 08:18:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-10-28 11:37:12
Én voltam most tavasszal, kollégákkal egy háromnapos túrán, a CBR650-emmel, de az már kikészített. Főleg a derekamat, de a csuklóm is fájt sokáig. Lehet át kéne térni valami fotelmotorra :D
sorszám: 49047 (147721)
(előzmény: Atilla, 2024-09-25 19:53:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-10-28 11:29:54
Hát nekem igazából megvan hozzá minden legalább kétszer is, szépen rekeszes dobozokban feliratozva. Csak össze kéne csavarozni, viszont előbb rendet kell csinálni a pincémben, befejezni a műhelyasztalt, akkor átalakítani az elektromos rendszert, megcsinálni a szigetüzemű napelemet rendesen, mert a visszatermelőst elkaszálta a kormány mire kész lettem vele. Meg kell csinálni a csatornázást, kerítést, a háztetőt is lassan, befejezni a kocsibeállót, mindezt a napi dolgok, és munka mellett, és amikor éppen unatkoznék, akkor vagy valamelyik családtag, vagy asszony talál ki valamit, pl. olyan marhaságokat hogy menjünk el nyaralni, mintha lenne időm ilyenekre :DDD
sorszám: 49046 (147720)
(előzmény: Atilla, 2024-09-25 19:49:06)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2024-10-24 19:10:00
Milyen olajat érdemes használni MZbe a milyen gyújtógyertyához?
sorszám: 49045 (147719)
(előzmény: Atilla, 2024-09-25 19:53:43)

 
 
Atilla
válasz erre | email2024-09-25 19:53:43
Tényleg milyen élet volt! Szerettem kicsit trollkodni a milyen olajat használjak, meg az MZ vagy a Jawa a jobb motor témákban. Az mindig hálás volt!

Hát eltelt sok év...
Most meg a -de rohadt öreg vagyok, már a lakótelep körül egy kör motorozás is kikészít- lett a téma... :-)
sorszám: 49044 (147716)
(előzmény: Jaky16, 2024-05-02 19:27:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2024-09-25 19:49:06
Milyen szokatlan élet van itt!
Én modnjuk ezt sem és a Facebookot sem olvasom, de pont idetévedtem.

Laci! Volt itt nálam a HyGy, tákoljuk az MZ-jét, van baja bőséggel. Pont rólad beszélgettünk, hogy már te sem írsz ide és mondta hogy a kis TS még mindig kosárban van.
Meg is beszéltük, hogy ekkora felújításnak csak végtelen idő rendelkezésre állásakor szabad nekikezdeni. Ő majd nem esik ebbe a hibába!
Aztán szétszedtük a blokkot és egy hónapja szorgalmasan gyűjtögeti hozzá az alkatrészeit. Elvileg már csak egy váltófogaskerék kell és mehet össze. Sima TS-hez már nem kapni semmi normális alkatrészt, ami nem is csoda, az övé is pont 50 éves.
Szóval nem egyszerű. A napok telnek, aztán egyszer csak évek lesznek belőle.
Szóval ess neki, mert nem leszel fiatalabb, csak fogy az energia meg az idő.
Egy TS már elég menő gép, hogy pöfögj vele 1-1 kört hétvégenként, ne hagyd ki ezt az élményt.
sorszám: 49043 (147715)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2024-09-21 10:54:37
Az öröm. Van akinek minden ízülete és gerince is fáj, ropog.
sorszám: 49042 (147714)
(előzmény: Keri, 2024-09-19 08:22:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-09-19 08:22:31
Ja, meg a versenyzős ETZ250 azóta is versenyre felkészítve porosodik. Egy évben egyszer szoktam vele menni egy kört itt az utcákban, aztán leeresztem ezt a semmire való romlandó benzint ami szétmarja a réz fúvókákat ha benne hagyom.
A villanyautóimon nincs vonóhorog, így nem tudok kimenni Kakucsra vele....meg már talán a bőrruhám sem jönne rám :))))
Meg hát öregszem és a mozgásom sem a régi. Főleg a derekam fáj. 150km a maximum amit egyben tudok motorozni bármivel. Érdekes hogy a térdem meg a többi ízületeim amivel riogattak az öregek, azzal semmi bajom...még.
sorszám: 49041 (147713)
(előzmény: szsrobert, 2024-09-07 19:54:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-09-19 08:18:12
Én is rászoktam néha nézni. Szegény TS-em ugyan abban az állapotban van mint volt 10 éve. Váz szinterezve, lemezek lefényezve, motor felújítva, rakás csicsás alkatrész beszerezve, 2 komplett bontandó TS elraktározva alkatrésznek. Csak össze kéne rakni.
De még várok egy kicsit aztán ha összerakom milliókat fog érni....olyan infláció van :D

HyGy viszont elkezdte építeni a TS250-esét. Nem tudom hol tart mert közbe építkezik, szóval szerintem sehol :D

Nekem ezek mellett van egy CBR650-esem, amit használok, bár nem túl sokat, de azon nincs mit tárgyalni mert csak működik. A telefontartó és az oldaldoboz konzolok amit hegesztettem, volt a legnagyobb munkám vele.

Autókból meg teljesen villanyra váltottunk feleségemmel, amit nagyrészt napelemről töltünk szigetüzemben.

Még kellene egy (két) sor napelem, meg még egy 10kWh feletti akkupakk, de akkor már le is lehetve vágni a ház oldaláról az elmű vezetékét. És ha van egy kis villanyszerelési affinitása az embernek, akkor ezt relatív olcsón meg lehet oldani, kb. olyan megtérüléssel mint annak idején a szaldós rendszer volt. Ha nem ért hozzá akkor azért még drága.
sorszám: 49040 (147712)
(előzmény: szsrobert, 2024-09-15 19:49:47)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2024-09-15 19:49:47
Ennyire azért ne tapossátok egymást, csak szépen sorban :-)
sorszám: 49039 (147711)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2024-09-07 19:54:09
Olvasom, írjatok.
sorszám: 49038 (147710)
(előzmény: furfarag, 2024-04-22 20:14:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-06-02 09:33:00
Miért ne működne? Nem piszkálja senki a szervert. Szerintem HyGy rápakolt valamit és nem találja :DD
sorszám: 49037 (147701)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2024-05-02 19:28:15
jéé még működik a accountom
sorszám: 49036 (147699)
(előzmény: Jaky16, 2024-05-02 19:27:31)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2024-05-02 19:27:31
Pedig milyen parázs viták voltak itt régen :D
sorszám: 49035 (147698)
(előzmény: furfarag, 2024-04-22 20:14:06)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2024-05-02 19:27:29
Pedig milyen parázs viták voltak itt régen :D
sorszám: 49034 (147697)
(előzmény: furfarag, 2024-04-22 20:14:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-04-26 13:51:35
Nekem azóta is ott van a TS125 alkatrészei felújítva, és nem volt időm még összerakni. Pedig szép lesz ha egyszer elkészül.
sorszám: 49033 (147696)
(előzmény: furfarag, 2024-04-22 20:14:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2024-04-26 13:49:56
Az. Facbúk elrontotta a jó kis egyedi közösségeket.
sorszám: 49032 (147695)
(előzmény: furfarag, 2024-04-22 20:14:06)

 
 
furfarag
válasz erre | email2024-04-22 20:14:06
Csend honol,néma csend.:-((
sorszám: 49031 (147694)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2023-06-28 13:25:23
125ös dugattyúk hossza etz 68+4,ts 62+4mm
sorszám: 49030 (147671)
(előzmény: szsrobert, 2023-06-19 12:23:21)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2023-06-19 12:23:21
Üdv.Kis TS dugattyúja hány mm hosszú?
sorszám: 49029 (147669)

 
 
Atilla
válasz erre | email2023-05-12 17:22:52
De jó lenne, ha így lenne! :-)
sorszám: 49028 (147663)
(előzmény: szsrobert, 2023-04-11 09:06:15)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2023-04-11 09:06:15
Ami fontos arra jut idő. Amire nem jut az kevésbé fontos.:-)
sorszám: 49027 (147662)

 
 
Atilla
válasz erre | email2023-02-05 18:08:58
Tudnád hány dologgal vagyok így. A legrosszabb a félbehagyott dolgok. Egy utolsó párnapos munka hiányzik a sikerhez, de hónapok óta áll. Szerencsére MZ- vel nem vagyok így.
Hát ez van, az ember energiája nem végtelen, sőt 20-30 éve mintha több lett volna belőle... :-)
sorszám: 49026 (147661)
(előzmény: Keri, 2023-01-27 11:18:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2023-01-27 11:18:27
Nagyjából 100 évre elegendő egyébb feladatom van. A kis MZ a legkisebb bajom.
Ez a rohadt válság eléggé betett, pont mire kezdtem volna egyenesbe jönni, az időmmel.
Van működő motorom, de tavaly 3000km ment bele. Ha MZ-t szerelek, akkor ennyi sem lenne.
sorszám: 49025 (147660)
(előzmény: Atilla, 2023-01-26 17:32:27)

 
 
Atilla
válasz erre | email2023-01-26 17:32:27
Micsoda szokatlan pörgés van itt!
Van MZ persze, de már csak három.
Öregszem... :-)

Megértem, hogy nem állsz neki. Iszonyú bonyolult egy ilyet összerakni, akár egy hétvégéd is rámehet! :-D
sorszám: 49024 (147659)
(előzmény: Keri, 2023-01-23 11:09:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2023-01-23 11:09:05
Pontosan :)))

Van még MZ-d?
Nekem 2013 óta történt fényezés óta változatlanul darabokban :D
https://1drv.ms/u/s!ArYQ5r5KRF2joQt4D19D4l0hIWW8?e=sOCKMy
sorszám: 49023 (147658)
(előzmény: Atilla, 2023-01-20 20:51:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2023-01-20 20:51:04
És továbbra sincs... :)
sorszám: 49022 (147657)
(előzmény: Keri, 2022-12-17 09:22:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2022-12-17 09:22:42
Nincs nyoma értelmes létformának :))
sorszám: 49021 (147656)
(előzmény: szsrobert, 2022-12-16 20:37:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2022-12-16 20:37:50
Üdv fórumlakók! Békés szándékkal érkeztünk e bolygóra. Van itt valaki? :-)
sorszám: 49020 (147654)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2022-09-05 17:25:58
MZ-sek, merre jártok? :-)
sorszám: 49019 (147646)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2022-01-05 15:28:57
Az erősebb 15ös kislánckerekű 120as fúvókával. Lehet a hengerfej felirata is más.
sorszám: 49018 (147635)
(előzmény: Kalmani, 2021-12-18 11:46:07)

 
 
Kalmani
válasz erre | email2021-12-18 11:46:07
Sziasztok!
Az ETZ 150 kétféle teljesítménnyel készült. 12, és 14 lóerő. Hogyan tudom megkülönböztetni kivülről a kettőt?
sorszám: 49017 (147630)

 
 
Keri
válasz erre | email2021-12-05 20:46:04
Határozottan más. Semmi közös nincs bennük.
A 125 és 150-es az ugyan az. Ott csak a hengerfurat és a karburátor az eltérő, meg talál a végáttétel.
sorszám: 49016 (147629)
(előzmény: Ferkó62, 2021-11-29 18:39:27)

 
 
Ferkó62
válasz erre | email2021-11-29 18:39:27
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy van e különbség az Mz Ts 125 és az Mz Ts 250 váz között?
Segítségeteket köszönöm.
sorszám: 49015 (147628)

 
 
Szp900
válasz erre | email2021-02-09 07:35:58
Sziasztok! Mz Ts 250 hez keresek láncvédő bakelitet eredetit ha van valakinek írjon. Köszi.
sorszám: 49014 (147593)

 
 
Boros
válasz erre | email2020-10-25 15:57:29
Sziasztok!
Ts 250 hengerfejet keresek.Esetleg cserélném /1 re.
sorszám: 49013 (147580)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-10-21 21:56:08
Na látod, ez eddig eszembe sem jutott. Talán ez a legjobb megoldás. Esztergáltatok egy közdarabot, aminek egyik átmérője rámegy a karbira, a másik meg belemegy a szívócsőbe.
sorszám: 49012 (147579)
(előzmény: Atilla, 2020-10-20 18:44:55)

 
 
Atilla
válasz erre | email2020-10-20 18:44:55
Az eredetit nem lehet felhasználni? Például egy aluminium közdarabbal a karburátoron?
sorszám: 49011 (147578)
(előzmény: sipi5000, 2020-10-18 20:17:38)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-10-18 20:17:38
Akkor turbó cső?
sorszám: 49010 (147577)
(előzmény: Keri, 2020-10-18 09:25:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-10-18 09:25:04
Szilikon nem bírja a benzint.
sorszám: 49009 (147574)
(előzmény: sipi5000, 2020-10-16 14:54:38)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-10-16 14:54:38
Próbálkoztam, Meg utána olvasgattam a dolgoknak, és lehet az lesz a legjobb megoldás ha a gyári légszűrővel hozom össze. Ehez nincs esetleg valakinek valami ötlete hogyan lehetne? Én nem igazán vagyok annak a híve, hogy ragaszgatom, toldom-foldom a gumicsöveket, és úgy hozom össze. Valami elegánsabb megoldást szeretnék. Esetleg egy 45° -os szilikon csövet gyártatni, amit aztán valamilyen módon összefogatok a légszűrő házzal?
sorszám: 49008 (147573)
(előzmény: Atilla, 2020-10-16 14:40:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2020-10-16 14:40:28
Ez a kinek mi a jó is elég relatív, mentem már MZ-vel, ami 3000 alatt nem ment, alapjáraton világítás bekapcsolására leállt és ráadásul nem lehetett normálisan egyenletes tempót menni vele úgy rángatott. És a gazdája szerint tök jó volt beállítva.

Én egyébként azt feltételeztem, hogy be volt már egyszer állítva az a pwk a gyári légszűrővel és ezután akarod lecserélni direktszűrőre.
Ha a /dúsabb keverékre lesz szüksége a motornak/ alatt azt érted, hogy nagyobb fúvóka kell bele az azonos keverék előállításához, akkor talán ez a valószínűbb. De ez nagyon sok összetevős, tehát ez sem biztos. Az sem biztos, hogy egy kisméretű direktszűrő ellenállása kisebb lesz mint a gyári papírszűrő.
De nem is ez a fő gond.
Az a baj hogy kétüteműnél a légszűrő az ugyanolyan rezonátort képez mint a kipufogó. Csak a kipufogó dolgot valahogy jobban felfogják az emberek.
Vagy nem is tudom mi az oka, de a kipufogó cseréjének jobb a piárja mint a légszűrőháznak az tuti! :-)
Szóval ha leveszed a gyári légszűrő dobozt, akkor az kb. olyan mintha üres cső lenne a kipufogó. Lehet hogy jól áramlik benne a gáz és egy talán négyütemű örülne neki, de a 2t motor töltése ettől leromlik.
Sok anyagot fog visszaböfögni a karburátorba (illetve a légszűrőbe).
Azután innen lehet bármi. De jóra beállítani az elég nehéz lesz.

Ezért mondtam, hogy tegyél elé egy membránt, ott csak egyfelé mennek a gázok és kis fordulaton a vesztesége sem vészes.
Persze ezt csak úgy mondtam, mint elsőre eszembe jutó megoldást. Ami szar megoldás, mert membránt faragni a motorra az egyel még nehezebb mint a pwk-t rákötni a gyári légszűrőre.
Próbáld állítgatni, ha meg nagyon nem lesz jó faragd vissza a gyári légszűrőt.
sorszám: 49007 (147572)
(előzmény: sipi5000, 2020-10-15 19:15:31)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-10-15 19:15:31
Hát elég nehezen tudnám összehozni a gyárival a pwk karbit, így lehet megpróbálok 1et. Aztán hozzá hangolni. Feltételezem hogy dúsabb keverékre lesz szüksége a motornak. Aztán ha nem jó, akkor csináltatok a karbi meg a légszűrő közé vmi összekötő csövet.
sorszám: 49006 (147570)
(előzmény: Keri, 2020-10-14 15:04:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-10-14 15:04:10
Passz. Ki kell próbálni.
Nem feltétlenül lesz rosszabb, de hozzá kell állítani a karburátort.
Gyárival kevesebb a gond.
sorszám: 49005 (147569)
(előzmény: sipi5000, 2020-10-09 18:45:35)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-10-12 14:53:50
Megpróbálom akkor összehozni a gyári légszűrővel.
sorszám: 49004 (147568)
(előzmény: Atilla, 2020-10-12 12:59:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2020-10-12 12:59:09
A keverékarányt rontja el a nem megfelelő ellenállása, a motor feltöltését pedig a nem méretezett térfogata. A hangját meg szerintem a szívászaj. (Bár ez utóbbin lehet vitatkozni, hogy jó vagy nem)
Ha teszel elé egy membránt és hozzáfúvókázod a karbit, akkor viszont dobni fog a teljesítményen, főleg alul.
sorszám: 49003 (147566)
(előzmény: sipi5000, 2020-10-09 18:45:35)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-10-09 18:45:35
Srácok az befolyásol valamit, ha a ts-en a pwk karbira nem a gyári légszűrőt teszem, hanem a karbi végére egy sport légszűrőt?
sorszám: 49002 (147563)
(előzmény: hygy, 2020-10-01 20:14:07)

 
 
hygy
válasz erre | email2020-10-01 20:14:07
Felébredt bennem a vágy egy 250-es ETZ után. :) Nem tudtok valami fészerben elfekvőt olcsóér? :) - hygy
sorszám: 49001 (147556)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2020-09-25 14:51:29
49000
sorszám: 49000 (147548)

 
  Összesen: 981 oldal
|< [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu