hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2019. augusztus 24. szombat 
Bertalan

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

Zapkorte
válasz erre | email2004-09-30 21:01:37
Csak azért sem leszek partner a topic szétflémelésében. ;-p
sorszám: 555 (17254)
(előzmény: tibi, 2004-09-30 19:00:42)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-30 19:00:42
Ha figyelmesen olvastad volna a hozzászólásomat, feltűnt volna, hogy a vezetéket neveztem szarnak és hülyézésről szó sem volt. Ha tudsz a zápkörte fejeddel rendesen értelmezni, akkor, akkor tedd meg és olvasd el újra és értelmezd rendesen!

Fehér kábel van, vezeték is, csak nem szabvány és ezért nem is lehet kapni villanyszerelési boltban vezeték formájában! (kábelben igen, de az más). De azért nyugodtan küldjél egy méterrel ha akarsz.
A felhasznált vezeték BMV-ből volt, igen, a belső térből, de a szép külső ellenére is előfordult, hogy a blankolás alatt rézoxidos volt! A húsz év az húsz év és a szigetelésnek sem tesz jót, függetlenül attól, hogy én szerelem-e vagy a sarokról Pista bácsi vagy egy zápkörte.
El kell menni a Madzag Bt-hez, ott amit nem kapsz az vagy nagyon speciális vagy nem is létezik, lehet válogatni mindenféle színű, szagú, szigetelésű, átmérőjű, stb. vezetékekből.

Továbbra is fenntartom, hogy jobban jár azzal, ha rákölt egy kicsit, minthogy öreg járgányból teszi át a saját gépébe.
Ha a jópár év után csak ilyen "jó" tanácsra futja az elég szomorű, de ez nem a motornak, hanem a pénztárcának szól.
sorszám: 554 (17242)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-30 15:58:57)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-30 16:01:01
Ahoj!

A villanyszerelési boltokat meg se próbáld. Csak három féle színben árulnak vezetéket, (plusz még piros-fekete kéterest szoktak tartani hangszóró kábelnek).
Amennyiben Budapesten jársz, akkor a Hengermalom úton (Budafoki útról nyílik) van egy mintaboltja a kábel műveknek. Na ott van minden, ami kábel, meg erősáram.

A paraméter: ha 1,5 mm átmérőjű sodrott rezet használsz, az megfelelően flexibilis (hajlékony csecsemő...;) bocs....), és elbí minimum 15-16 ampert (meg többet is, de a villanyszerelők ezt mondják határnak a 1,5-esre... biztonsági faktor.... ). A szigetelés rajta meg elég nagy feszültségeket kibír, a motoron nincsenek akkora feszültségek, hogy ne bírnák ki (max ha belevág a villám...) Amivel gond lehet, hogy valamivel nehezebb behúzni a régiek helyére, mivel vastagabb azoknál, de ott úgyse kapsz vékonyabbat (máshol meg több színűt..... catch 22).

Üdv,
Pali
sorszám: 553 (17220)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-30 15:58:57
Belenyúltál. :-(

Ami a hangnemet illeti, pontosan a te hozzászólásodhoz volt szabva, már megbocsáss, de pár évet már lenyomtam a szakmában, és rosszul tűröm, ha engem akarnak _hülyének_, a legjobbszándékú tanácsomat meg "sz*rságnak" beállítani.
Ugyanis elképzelhető, hogy van olyan vezeték, ami húsz évig nem, de ha te szerelsz vele, azonnal kirepedezik, hiszen annyi minden van ezen a világon, miért ne lehetne ilyen is, abban viszont teljesen biztos vagyok, hogy NEM IGAZ, hogy MINDEN vezeték ilyen! (Valószínűleg neked mini morrisod vagy hasonló angol szerkezeted lehetett, azokban tényleg tud baj lenni a vezetékekkel, meg úgy általában az elektromos rendszerrel.)
Na jó részemről a témát lezártam.
G.
ui: természetesen fehér vezeték is van, akár küldhetnék is egy métert egy borítékban, ha nem lennék teljesen biztos benne, hogy még akkor is tagadnád. ;-)
sorszám: 552 (17218)
(előzmény: tibi, 2004-09-29 21:41:09)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-29 21:41:09
Viccses vagy sem, csináltam már és azért nem ajánlom neki. Bizony kirepedezik, idő kérdése.

>A fos kínai bekötővezetéked, az
>kirepedezik, ezt garantálom!

Hát lehet ilyen hangnemben is...
A szilikonos sodrott ér bizony nem repedezik ki még akkor sem, amikor a használt cuccod már zárlatos, és bizony van több színben (fehér bekötővez. pedig nem is létezik, mivel bekötővezetékből csak három szín a szabvány - ezért is nem bekötővezetéket kell venni)!
Mielőtt lehurrogsz (szabad), ezt is próbáltam és sokkal jobban bevált, ráadásul semmi merevsége nincs.
sorszám: 551 (17157)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-28 22:05:12)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-28 22:05:12
Mindenki azt csinál, amit akar, csak halkan jegyzem meg, hogy tök vicces, amikor emberek olyan dolgokat fikáznak, amit még soha ki nem próbáltak (mert ha próbálták volna, tudnák, hogy az utastérben a műszerfal alatt meg a szőnyeg alatt futó vezetékeknek csak akkor van baja, ha a lakatos elégeti lánggal küszöbcserénél).
De aki szívni akar, az vegyen csak negyven méter fehér színű vezetéket, drótozza össze azzal a motorját, egyszer kelljen benne hibát keresni, majd megtudja, hol lakik az Úristen. ;-)
A megbízhatóság meg alapvetően attól függ, hogy van-e normális krimpelő fogód meg anyagaid, vagy tecsógazdaságos fogóval meg szigszalaggal tuningolod össze. Én már egy pár ilyen "átvezetékelést" kibasztam különböző járművekből, de amit a megboldogult 131-es fiatom kábeleiből beléjük tettem helyette, az azóta is hibátlanul szolgál, direkt járműipari felhasználásra gyártott vezeték: benzinálló, hőálló, és egyáltalán nem repedezik ki. Tudod mi repedezik ki? A fos kínai bekötővezetéked, az kirepedezik, ezt garantálom!
sorszám: 550 (17108)
(előzmény: tibi, 2004-09-28 21:15:28)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-28 21:20:12
Így van. A bontottat rövid időn belül szépen le kell cserélni, és az nem két perces meló.
sorszám: 549 (17104)
(előzmény: tibi, 2004-09-28 21:15:28)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-28 21:15:28
Szerintem meg akkor jár a legrosszabbul. Ami sz*r azt nem sz*rra kell cserélni! Régi kocsikban levő vezetékek szigetelése egy nagy nulla, el van öregedve, ki fog repedezni -> rövidzár. Tudnám javallani a villanyszerelési boltokat...
sorszám: 548 (17102)
(előzmény: Zapkorte, 2004-09-28 18:36:36)

 
 
hknny
válasz erre | email2004-09-28 19:14:59
Jajj bocsi az offért, de itt láttam meg elsőnek a hygy nicket most!
sorszám: 547 (17089)

 
 
hknny
válasz erre | email2004-09-28 19:14:09
Szia hygy!
Esetleg múltkor kb 2hete nem Te és egy társad járt Körösszegapáti és Komádi fele, az az a keleti végeken? Mert az a szürke twin sport emlékeztetett a galériában lévő tiedre. Egy 250 mz volt a másik motor és olyan tartós 110 környékén tolták/ok neki.
sorszám: 546 (17088)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2004-09-28 18:36:36
Legjobban akkor jársz, ha elmész a legközelebbi autóbontóba, és kitéped egy zsiguliból a korbácsot. Tuti jó kis madzag, van benne mindenféle szín, és csak a nagyon szemtelen bontósok szoktak érte 500 Ft-t kérni.
sorszám: 545 (17086)
(előzmény: péter'250, 2004-09-28 15:06:49)

 
 
péter'250
válasz erre | email2004-09-28 15:06:49
Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy ha ki szeretném csrélni a kábeleket a gépen (etz 250), akkor milyen paraméterűeket szerezzek be? És melyik tulajdonséga a legfontosabb a színén kívül?

Köszi, és üdv:
Péter
sorszám: 544 (17066)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-27 14:25:40
Mivel otthon nincs net....
sorszám: 543 (16994)
(előzmény: tibi, 2004-09-26 22:59:53)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-26 22:59:53
Egész hétvégén senki rajtam kívül? ...
sorszám: 542 (16958)

 
 
vkami
válasz erre | email2004-09-25 19:13:01
Szerintem - ha szabad belevauvau - inkább elektromosságra.

Kálmán
sorszám: 541 (16920)
(előzmény: hygy, 2004-09-24 19:27:04)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-25 10:54:45
Jó ötlet, úgy legyen.
sorszám: 540 (16910)
(előzmény: hygy, 2004-09-24 19:27:04)

 
 
tibi
válasz erre | email2004-09-24 21:46:21
Ámen.
sorszám: 539 (16884)
(előzmény: hygy, 2004-09-24 19:27:04)

 
 
hygy
válasz erre | email2004-09-24 19:27:04
Mit szolnatok ha ezt a topicot atneveznem elektronikara?
sorszám: 538 (16879)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-24 17:01:53
Köszi!

Emlékeim szerint még aznap megírtam ide valamelyik fórumba, hogy sikerült a ZV. (meg hogy várhatóan lecserélnek a volt munkahelyemen az új fönökök a saját embereikre... Így is lett...)
sorszám: 537 (16873)
(előzmény: furfarag, 2004-09-24 16:11:45)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-09-24 16:11:45
Gratula a dipo-hoz.Így már végre tudunk rólad valamit.
sorszám: 536 (16867)
(előzmény: Pali, 2004-09-24 12:59:49)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-24 13:10:01
Ahoj!

Akkor a gondolatébresztő működött. :))) A cikk tényleg jó, szerintem válasz a fölmerült kérdésekre. (a leírt változatok mindegyike működhet).

Üdv,
Pali
sorszám: 535 (16858)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-23 22:19:09)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-24 12:59:49
Ahoj!


Nagyon egyszerű oka van. Június végén lediplomáztam (előtte meg diplomamunkát csináltam, mindezt meló mellett). Egy hét múlva kirúgtak az akkori munkahelyemről. Azóta meg próbaidőn vagyok (még okt 19-ig), és bedobtak a mélyvízbe.... Csak azt nem értem, hogy ha az idő végtelen, akkor nekem miért nincs belőle sosem elég?

Motorral még nem mernék egy többszáz km-estúrára elindulni, még törődni kell vele kicsit. Sajna nem tudok annyit, mint szeretnék. Ellemben ha Bp.-en van valamilyen összeröffenés, sörözés, stb, oda szívesen megyek.

Üdv,
Pali
sorszám: 534 (16857)
(előzmény: furfarag, 2004-09-24 11:42:21)

 
 
furfarag
válasz erre | email2004-09-24 11:42:21
Kedves Pali!
Ez nagyon tudományos.Inkább azt írd meg miért nem jöttél velünk tavasz óta sehova:-)))Előrebocsájtom,hogy nem fogadok el mindenféle hebegést-habogást:-)))))
sorszám: 533 (16851)
(előzmény: Pali, 2004-09-23 19:23:09)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-23 22:33:35
De nem ám. És úgy építettem be, hogy az egyik haver adott egy foglalatot, amit simán fel lehetett erősíteni a fényszóró hátuljára. A kábelsarukat bele kellett pattintani, a relét megcsak belenyomni, úgy ahogy az autóknál is van.
sorszám: 532 (16836)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-23 22:17:47)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-23 22:19:09
Hall jeladó témában akit érdekel:

http://www.zsiguli.hu/muszaki/musz_hall.html
sorszám: 531 (16835)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-23 22:17:47
Frankó!
Ennyi pénzért tényleg nem érdemes otthon fabrikálni...
(bár magam is szeretek...)
sorszám: 530 (16834)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-23 20:36:49)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-23 20:36:49
Beépítettem a Szamara el. index relét. TÖKÉLETES! Frankón műxik, és jó a villogás üteme is.:))))
sorszám: 529 (16829)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:37:12)

 
 
Matya
válasz erre | email2004-09-23 19:44:16
:))

Tudod, NEKEM működik.
sorszám: 528 (16826)
(előzmény: Pali, 2004-09-23 19:23:09)

 
 
Pali
válasz erre | email2004-09-23 19:23:09
Ahoj!

Az első hozzászólásoddal nagyából egyetértek (amit én is szintén írtam, mágneses tér erőssége változik, max én is úgy tartom elképzelhetőnek a működését, ha egy (hiszteriézises) komparátorral és egy fokozattal földolgozzuk a jelalakot. A másodikkal kevésbé.

A hangszóró csak kitérő volt, írtam is, hogy nem értek hozzá, ennek ellenére egybevág az amit leírtál azzal, amit én írtam. Ha a hangszóró mágneséről eltakarítod a fémlemezeket, akkor egy gyűrűt kapsz, stb, stb, ez nem is az a fórum ahol hangszóró mágnesekről kell beszélnünk.

A mágnesgyűrűs megoldás MŰKÖDIK! A gyárilag elektronikus gyújtással ellátott kétütemű trabantokban ez van, és nagyon jól működnek, stabilak.

Üdv,
Pali
sorszám: 527 (16824)
(előzmény: ad4890, 2004-09-23 02:48:49)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-23 10:23:44
Na, így néz ki:
http://kep.tar.hu/powerarc/images/pic6170668.jpg
http://kep.tar.hu/powerarc/images/pic6170648.jpg
sorszám: 526 (16807)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 23:14:57)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-09-23 02:48:49
Okfejtésed egyébként több helyen is sántít:

A mágnesgyürüs megoldásod nem müködne, mert a jeladó elött minél hirtelenebbül (ugrásszerüen) kell változzon a tér, hogy a gyújtási idöpont minél pontosabb legyen. A gyürümágnesben ezzel szemben szép fokozatosan változik. Persze a jeladó igy is tudná érzékelni, és a gyújtás adna is szikrát, de az nagyon pontatlan lenne.

A hangszórónál pedig teljesen tévúton jársz.

Ha a mágnest leteszed mondjuk az asztalra, akkor a tér a következöképpen alakul: felül déli, alul északi (vagy persze fordítva)
A hangszóró pedig a következöképpen néz ki: a mágnes hátsó oldalára egy vaslemez van rögzitve, az elsö oldalára pedig egy hasonló lemez, csak van egy kör alakú kivágás a közepén. Ezenkivül van egy tömör vashenger, ami kicsit kisebb átméröjü, mint a lyuk, és bele van dugva, és a hátsó vaslemezhez van rögzitve. (csavarozással vagy hegesztéssel).
Az elsö oldalon tehát van egy körgyürü alakú légrés, amiben megközelítöleg homogén mágneses tér van. Egy papírcsöre rögzítik a tekercset, és ráhelyezik a tömör vashengerre (hogy elmozdulhasson), és pont a homogén térbe kerül. Áram hatására itt fog ki és be mozogni.
sorszám: 525 (16801)
(elözmény: Powerarc, 2004-09-22 12:20:24)

 
 
ad4890
válasz erre | email2004-09-23 02:35:50
A VW a tárcsás megoldást alkalmazta (pl a régi passaton és a T3-as transporteren, volt szerencsem ilyet javitani)

Ott úgy müködik, hogy a bütyök helyére egy acéltárcsa kerül, rajta négy kivágás. A jeladó pedig U alakú, egyik szárában mágnes, másik szárában hall IC. háromeres vezeték megy a gyújtásmodulba.

Egyébként a hall-jeladó a mágneses téreröt alakítja elektromos feszültséggé. Minél nagyobb a térerö, annál nagyobb a feszültség. Ha egy mágnest forgatsz a jeladó elött, akkor egyszer nincs térerö, egyszer van, tehát a jelfeszültség is nincs-van jellegü. Ezzel akár már meg is hajthatod a végfokot.

Ha viszont egy réselt tárcsát forgatsz a mágnes és a jeladó között, akkor teljesen más a helyzet. A mágnes miatt a gerjesztés állandó. Ha levegö van közte, akkor ugyanakkora gerjesztés mellet kisebb térerö lesz, ha acél van közte, akkor meg nagyobb térerö (mert nagyobb a permeabilitása). A feszültség tehát kisebb-nagyobb jellegü. Ez közvetlenül nem jó a végfok meghajtására, kell egy jelformáló. Ez lehet egy schmitt-trigger, de inkább egy derivátor és egy bistabil. Az igy megformált jel már alkalmas a végfok meghajtására, és azzal az elönnyel jár, hogy nem olyan érzékeny a zavarokra.

A modern autókban egyébként nem használnak hall jeladót. Induktivat használnak. Ugy néz ki, hogy a bütyök helyén egy "dobócsillag" forog. Ennek a széléhez van rakva egy rúd alakú vasmag, amire tekercs van csévélve, A vasmag végéhez egy mágnest tesznek. A térerö itt is hasonlóan alakul, mint a fent leirt esetben. Ha a csillag csúcsa van a tekercs elött akkor nagy a térerö, különben kisebb. A tekercsen kialakuló feszültség a térerö deriváltjával arányos. A tekercs már a jelformálás egy részét elvégzi, és azzal az elönnyel jár, hogy még kevésbé zavarérzékeny. Ezenkivül kevésbé hajlamos meghibásodásra.
sorszám: 524 (16798)
(elözmény: Powerarc, 2004-09-22 12:20:24)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 23:14:57
Lehet, vagy ide is rakhatod:
http://free.srv.hu/s/u/sufnikepek/
sorszám: 523 (16788)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-22 22:43:03)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 22:43:03
kep.tar.hu most nem megy. Küldjem mélben?
sorszám: 522 (16787)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:37:12)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 22:40:43
Ezt nem tudom ,hogy lehet-e állítani, le kellene kapni a burkolatot. De mivel most, inkább nem piszkálom. Mindjárt rakok fel róla képeket.
sorszám: 521 (16786)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:35:39)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 22:37:12
legalábbis az 5 lábúban láttam ilyent. Az én 4 lábúmban most néztem, nincs :-(
De ez meg pont jól villog...
sorszám: 520 (16785)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:35:39)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 22:35:39
A kockalada automatában egy kis trimmerpotival állítani lehet a villogásszámot, ha jól rémlik...
sorszám: 519 (16784)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-22 22:32:50)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 22:33:26
Hehehe...
sorszám: 518 (16783)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:12:36)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 22:32:50
Mindjárt megnézem, de a 31 a test az tuti. A villogási szám egy kicsit magas, de szvsz belefér az előírtakba. A relé 2x21+1x3+1x2W-ra van méretezve, de itt ugye nincs az oldalsó irányjelző. A 49a madzag ami nálam barna színű (eredeti), megy az indexkapcsolóhoz. A 49-est nem látom pontosan, de mintha a gyújtáskapcsoló felé menne.....
Egyébként 1110Ft a cájg.
sorszám: 517 (16782)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:12:03)

 
 
achenobarbus
válasz erre | email2004-09-22 22:19:00
Üdv!

gratula!
mennyi ez pénzben kifejezva a boltban??

uff,
ocs.
sorszám: 516 (16780)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-22 22:06:06)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 22:12:36
Hááá!
E öröm, e bódottá!!!
:-)))
sorszám: 515 (16778)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-22 22:06:06)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 22:12:03
A 49a a kormányon a bajuszkapcsolóra megy a szamarán, tehát elvileg a jáwán az indexkapcsolóhoz kell mennie. A 31-est tippelem testnek, mig a 49-es megy az izzók felé szerintem...
sorszám: 514 (16777)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 22:06:06
Überfasza!
Műxik!:))))))
sorszám: 513 (16776)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 22:04:53)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 22:04:53
El ne cseszd :-)))
sorszám: 512 (16775)
(előzmény: Powerarc, 2004-09-22 21:56:23)

 
 
tatter
válasz erre | email2004-09-22 22:02:44
Sziasztok!
Csak jelezni szeretném a tapasztalatom azzal kapcsolatban, hogy az elektronikus gyújtás ami a Tuningban van, az "új nyákkal" nem igazán müködik. Ugyanis a BC 639 nem olyan a lábkiosztása , mint a nyákon kelleni lenne. A nyákon "C-B-E" a valóságban viszont ezekenél a tranyoknál 1A felett "C-E-B" ami azt eredményezi, hogy "tekerni" kell a tranyó két lábán és le kell szigetelni, hogy müködjön. Még nem szereltem fel a mocira, de nem hiszem, hogy elég üzembiztos lenne hacsak ki nem öntöm a " gyujtasdozt" műgyantával.
Ma azért vettem hozzá egy Darligton-t aminek az a lábkiosztása mint a nyákon, de ez a holnapi nap muzsikája lesz.
Ezt leszámitva minden jól müködik rajta. Anyag ktsg.: kb 1200 Huf (Hall nincs benne)
Sok sikert!
sorszám: 511 (16774)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 22:00:44
Nemsokára megtudom a tutit, megkérdezem a zsiguli.hu szakembereit :-)
sorszám: 510 (16773)
(elözmény: Powerarc, 2004-09-22 21:10:44)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 21:56:23
Hopsz, testet külön nem kötöttem rá.
De mindjárt megprószálom.
sorszám: 509 (16772)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 21:54:34)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2004-09-22 21:55:28
Motoron próbáltam ki, először csak simán gyújtással, utána járó motor mellett. Annyi van még, hogy amikor az indexkapcsoló be van kapcsolva, akkor a 15 és 49 -es lábra kötés esetén ha lehúzom az egyik sarut, majd visszarakom, egy kattanó hangot hallok, tisztára olyan, mikor egy relé behúz.
sorszám: 508 (16771)
(előzmény: még1MbR, 2004-09-22 21:49:04)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 21:54:34
http://www.zsiguli.hu/images_3/samara_kapcs.jpg

Ahogy nézem a szamara kapcs. rajzot(28-as jelű), az egyik lábára az indexrelének testet kell adni, ha jól látom. Sajnos nem látszik eléggé jól.
sorszám: 507 (16770)
(elözmény: Powerarc, 2004-09-22 21:10:44)

 
 
még1MbR
válasz erre | email2004-09-22 21:49:04
Szia!
Utánanézek, mennie kell annak...
Hogyan próbáltad ki, a motoron bekötve, vagy asztalon, izzóval, akkuval?
sorszám: 506 (16769)
(elözmény: Powerarc, 2004-09-22 21:10:44)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17744)
Jawa (27087)
MZ (48900)
Izs (611)
Simson (3405)
police (1763)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu