hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

rendfield
válasz erre | email2005-12-01 21:35:35
Üdv mindenkinek.A következőben kérnék segitséget.A P21 esemen szeretném a gyujtást átalakitani valami jobbra, van valakinek valami konkrét ötlete esetleg valaki megcsinálni?
sorszám: 1262 (41129)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-11-30 14:18:18
Hy sunesz!
Milyen próba példányról beszélnek itt ?
Ha létezik ilyen darab amit ideadsz kipróbálni akkor szezon elejére írjál be az előjegyzésedbe mert a pénz itt van rá a zsebemben csak elötte kipróbálnám hogy milyen azóta csináltam diagrammokat hozzá!
Köszi Keats!
U.I.:Ha kell 1-2-t elküldök mail-ben, aztán meg meglátjuk hogy melyik lesz a jó!(a vak is azt mondta )
sorszám: 1261 (41019)

 
 
p_danika
válasz erre | email2005-11-29 09:47:30
Köszi!
Dani
sorszám: 1260 (40926)

 
 
p_danika
válasz erre | email2005-11-28 22:35:27
Figyu sunesz! A tirisztoros S51-es gyújtása nem lesz jó? Tőled mennyiért lehet előgyújtás szabályzót venni?
Ha nem túl nagy kérés, akkor emailben vegyük fel a kontaktot!
danielpea@freemail.hu
sorszám: 1259 (40913)

 
 
koko
válasz erre | email2005-11-28 20:11:10
Szevasz Sunesz!

Az elektronikus kütyüd nagyon faja!!!!!!!!! A tesztpéldányt visszaadnám és kellene nekem is 1 saját darab belőle! A gyújtás amit mondtál ugye samara kell, h legyen?
Szereztem mágnest is és ahogy ígérted, szerezhetnél hall ic-ét, mert én nemtudom mijen kell.,lécci. Az simóm nyomatéka sokkal jobb lett és tényleg kevesebbet eszik. De azért a sok faszolást nem nekem találták ki! Ha lesz simóhoz használható és jól kitalált diagramm bárkinek azt szivesen venném!
sorszám: 1258 (40902)

 
 
p_danika
válasz erre | email2005-11-28 06:58:49
S51 elektromos gyújtása, esetleg 251-es ETZ?
sorszám: 1257 (40872)
(előzmény: p_danika, 2005-11-28 06:49:00)

 
 
p_danika
válasz erre | email2005-11-28 06:49:00
Vagy valaki nem tudna segíteni abban, hogy mégis minek az elektromos a gyújtása legyen a donor?
sorszám: 1256 (40871)

 
 
p_danika
válasz erre | email2005-11-27 18:46:20
Szia Sunesz!
Megkaptad a levelet? Akkor segítenél nekem a Star-om elektromos rendszerének, és gyújtásának olyan átalakításában, hogy kompatibilis legyen az igc-60-nal? (elektronikus 12V)
Nem fizikai segítségre gondolok, hanem, hogy le tudnád-e írni, hogy mégis miket, és honnan tudok beszerezni? (gondolok itt olyanra, hogy minek a gyújtása legyen a donor stb...) Ja és Hall kapcsolós megoldás érdekel. (Nem értek az elektronikához, de utánna olvastam, és semmi esetre sem szeretném ha megmaradna a kalapácsvezérlés)
Köszi mindent:
Dani

Mailben plz: danielpea@freemail.hu
sorszám: 1255 (40852)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2005-11-27 13:57:24
Sziasztok!
2T Trabant elektronikus gyújtást szeretnék tenni a 250-es ETZ-mbe, de megakadtam. (Már az elején! Nem tudom, hogy hogyan rakjam fel a mágnest a főtengely végére.)Tudna nekem valaki segíteni?
Nagyon örülnék neki!
Előre is köszönöm: Herr'Watt
sorszám: 1254 (40833)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-11-22 14:49:10
Bocs elbs**tam, 251-es ETZ-re (elektromos gyújtású)
sorszám: 1253 (40550)
(előzmény: Joseph251, 2005-11-22 14:46:29)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-11-22 14:47:57
Ja Sunesz ha lehet emilben küldd légyszi, mert azt gyakrabban nézem! Köszi!
joseph251@freemail.hu
sorszám: 1252 (40549)
(előzmény: Joseph251, 2005-11-22 14:46:29)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2005-11-22 14:46:29
Háj sunesz!
Ez az elektronikus előgyújtásszab jó 250-es ETZ-re?
Mennyibe kerül?
Hol lehet beszerezni?
A választ előre is köszi!
sorszám: 1251 (40547)

 
 
L@c@
válasz erre | email2005-11-22 09:24:13
Hy!

A trafón 12 V áll..:)
Ez jó jel nem?

hogyan tovább?
Jöhet mailben is!

Bye!
sorszám: 1250 (40533)

 
 
M(z)Laca
válasz erre | email2005-11-21 19:29:19
Bingó! Én is ezt a kifli alakot láttam anno a wartburg előgyújtásgörbéjén. Ha valakinek meglenne a szervízkönyv legyen olyen jó és tegye fel a görbét! Persze ez sem szentírás, mert a trabi meg bír röpsúlyos szabályzóval. Sőt valami 2 ütemű pörgős cross gép görbéje pedig előgyújtás alapos csökkentést írja elő (extrém) nagy fordulatokon. A henger töltöttségi foka viszont annál érdekesebb kérdés lehet, hisz több anyagnál elvileg gyorsul az égés és erre még rátehet egy lapáttal a nagyobb turbulencia ami a több anyag áramlásakor keletkezik. Viszont ez sem tuning, mert kis gázon kecsegtet plusz teljesítménnyel, ha növelhető az előgyújtás. Előgyújtásról olvashattok a http://zsiguli.hu/muszaki.html oldalon, vannak görbék is, de azoknak elvileg kevés köze van a 2T-hez !!!
sorszám: 1249 (40496)
(előzmény: hygy, 2005-11-20 19:07:14)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-11-21 18:40:46
Igen, a gyakorlat tényleg pontot tesz majd a végére. A hideg miatt áll nálam is egy rezonátor felrakás, kipróbálás. Na de majd tavasszal...
sorszám: 1248 (40493)

 
 
koko
válasz erre | email2005-11-21 17:45:01
Hy Sunesz! Engem érdekelne az elektronika amit beszereltél a gépedbe! Tudnál segíteni a beszerzésében?
sorszám: 1247 (40490)

 
 
L@c@
válasz erre | email2005-11-21 12:06:59
Hy!


ehhh...kicsit hülyén fogalmaztam...
Szóval amit szeretnék:
-index,
-duda,
-max. elektronikus gyújtás...
-stb
azt honnan tudom, hogy 6v vagy 12v-e?
műszerem nincs..:)


köszi!

Bye!
sorszám: 1246 (40474)
(előzmény: L@c@, 2005-11-21 08:33:05)

 
 
L@c@
válasz erre | email2005-11-21 08:33:05
Hy!

N-es Simsonomat szeretném némi elektronikával felvértezni.
Valaki keserítsen már el :-), mennyi meló és mennyi lóvé ez...
És hogy mi is kell hozzá konkrétan...cikk + tapasztalat is jó lenne!

Szép napot!

Bye!
sorszám: 1245 (40466)

 
 
goss
válasz erre | email2005-11-20 23:24:12
Pool! Tudsz valami szakirodalmat ajánlani a 2T motorokkal kapcsolatban?
sorszám: 1244 (40462)
(előzmény: Pool, 2005-11-20 20:45:02)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-11-20 20:45:02
sunesz

Nem a motor töltéséről írtam, hanem arról, hogy az áramlási viszonyok nagyban befolyásolják az égési sebességet. Az optimális előgyújtást pedig az égési sebesség. Ha nem bánod én sem vitatkozom tovább, csak mindig írok egy két sort, ha valaki kétüteműeknél gyújtás ügyben tévedésben van. Ez a vita párszor lement már. Aki a témával nem foglalkozott azzal nehéz ez ügyben vitatkozni, mert meglehetősen bonyolult az eset és az elejétől elindulva hosszú.
sorszám: 1243 (40449)

 
 
goss
válasz erre | email2005-11-20 20:07:48
Ennek a görbének valaki kifejthetné a fizikáját...
Ha minden igaz, tavaszra meglesz a saját tervezésű előgyújtás szabályozóm, csak én még a gázkar állását is bele akarom keverni a dologba :)
(Opcionálisan a henger hőmérsékletét is, de az nem tudom mennyit számítana)

Elvileg a suber állása és a fordulatszám meghatározza, hogy mennyi benya van a hengerben. Az meg befolyásolja az égési sebességet.
sorszám: 1242 (40448)
(előzmény: hygy, 2005-11-20 19:07:14)

 
 
hygy
válasz erre | email2005-11-20 19:07:14
En is ugy tudom ahogy a pool mondja. (annyi kulonbsegnel, hogy nagyobb fordulaton vissza fordul, szal nem linearisan valtozik hanem egyszer csak megfordul az iranya)
sorszám: 1241 (40447)
(előzmény: Pool, 2005-11-20 14:44:40)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-11-20 14:44:40
sunesz

Te nagyon jól találtad ki az előgyújtásodat, mert a motorod 4 ütemű.

2 üteműnél azért fordul meg a felállás, mert igaz, hogy nagyobb fordulatszámon kevesebb idő áll a rendelkezésre az égésre, viszont az égési sebesség nagyobb ütemben növekszik. Ez azért van, mert ugye van elősűrítés és felömlés, a turbulencia megnövekszik és ennek következtében az égési sebesség is.
sorszám: 1240 (40434)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2005-11-20 12:37:53
Hi Pool!
Hogy is van ez a kétütemű előgyújtás karakterisztika? Nem értem, hogy miért fordítottja a 4T-nek. Az én logikám azt diktálja, (lehet hogy hülyeség) hogy minnél nagyobb a fordulat, annál nagyobb előgyújtást kell adni. A robbanás tehetetlenségéből adódóan. Nagyobb fordulaton előbb éri el a dugattyú a felső holtpontot, ezért kevesebb ideje van a robbanásnak erőt kifejteni a dugattyúra a megfelelő időben. Ezért nagyobb előgyújtás kell. Szerintem.
Üdv: Herr'Watt
sorszám: 1239 (40426)
(előzmény: Pool, 2005-11-20 11:08:42)

 
 
Pool
válasz erre | email2005-11-20 11:08:42
Keats!

Amit Sunesz kitalált a gyújtásgörbére az nagyon jó az ő motorjához, mert az 4 ütemű. A tiéd 2 ütemű és emiatt teljesen más karakterisztikájú előgyújtást igényel. Éppen a fordítottját. Nálad alacsony fordulatszámon kell nagy előgyújtás majd egyre kisebb.

Pool
sorszám: 1238 (40422)
(előzmény: Keats, 2005-11-19 18:05:11)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-11-19 20:02:50
Ma a devils börzén láttam olyant, hogy három kis trimmerpoti volt rajta "low" "mid" és "high" felirattal. Valószínű loiusos cucc lehet, mert ott mindenki azt árult.
sorszám: 1237 (40397)
(előzmény: Keats, 2005-11-19 18:05:11)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-11-19 18:05:11
Hy sunesz!
Megköszönném ha kicsit bővebben írnál nekem erről az előgyujtás szabályozós dologról meg a görbéről amit kitaláltál hozzá! A mailem: f25@freemail.hu . Köszi az infókat!!!!!!:) Végre valaki aki realitásokban beszél a változásokról!
Köszi Keats!
sorszám: 1236 (40385)

 
 
osztro
válasz erre | email2005-11-19 12:44:44
Hello!
Tud nekem segíteni abban valaki, hogy
szeretném a motoromat átalakítani elektronikus gyújtásosra és ehhez kellene segítség még pedig:
1. variáció az lenne: megépítettem itt a lapon található áramkört csak azt nem tudom h. milyen HALL jeladó használjak.
2variáció a CPI1280 as modul lenne csak azt nem tudom h ilyet hol lehet beszerezni? Vagy ilyet a legtöbb szociautós boltba kapni?
Válaszokat elQre is köszönöm!
sorszám: 1235 (40374)

 
 
vkami
válasz erre | email2005-11-19 03:36:49
Gondolom igen.
Amikor még volt a motorokon egy kis kar, amivel az előgyűjtást lehetett állítani, akkor is nagyjából így csinálták.
sorszám: 1234 (40360)

 
 
vkami
válasz erre | email2005-11-18 20:06:21
Találtam a neten egy görbét, elküldöm neked mélben.Lényege, hogy indításnál felső holtpontra állít, a könnyű indíthatóság miatt.
Alapjáraton ad egy kis előgyújtást, majd meredeken emelkedik. Végül az üzemi tartományban egyformán nagy előgyújtást ad.
sorszám: 1233 (40346)

 
 
schwalbe1978
válasz erre | email2005-11-17 19:50:18
Helló.Van egy Cagiva 125-ösöm.Azt meg tudná valaki
mondani, hogy mitöl lehet az, hogy ha eléri az üzemi hőfokot akkor le
áll és ha kiveszem a gyertyát akkor az meg benzines.De ha vissza hül
akkor pedig pöccre indul.hali
sorszám: 1232 (40280)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-11-14 21:16:06
Itt van: http://www.boncibonto.hu/
jól be kell menni a leghátsó udvarba, ott vannak a ladák, skodák, trabik, polski fiatok, zsukok stb. Ezek beszámított kocsik, amik a tulajnak nagyjából annyit érnek, amennyit kilóra érnek, épp ezért nem is nagyon bontják őket, pár napig ott álnak, aztán a mennybe mennek (az ötujjú markolóval berakják őket a vastalicskába). Szóval egyfajta turkáló ez, ahova viszed magaddal a szerszámaidat, kiszereled a kocsikból, ami kell neked, utána mész a kasszához, és mondanak rá valami baráti árat. Én legutóbb két kifogástalan kemény, nem folyó nagypolák hátsó lengéscsillapítót vittem 2e Ft-ért. Biztonsági őv, apró műanyag bigyók, elektromos szerelvények sokszor ajándékba is vihetők. Jó hely. Sokat kell kijárni, mert egy-két hetente cserélődik az árukészlet.
sorszám: 1231 (40105)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-11-14 15:31:10
szerintem akár 2-3e Ft-t is.
Egyébként a sima fix orosz/magyar/lengyel stb. elektronikus gyújtások 1000...1500 körül mennek a skoda/lada stb. bontóban. Igaz, az csak 12V-on megyen, de a 6V-os dinamós rendszer amúgy is minden létező szempontból betegség.
sorszám: 1230 (40078)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2005-11-14 14:47:20
Elképesztő, mit össze tudtok vitázni, hogy kinek mi a jó. Szerintem mindenki felnőtt ember, eldöntheti maga, hogy kell-e egy 50-120e Ft értékű gépre kb. 40e Ft értékű programozható előgyújtás, rátesz egy gyári fixest kb. 25e Ft-ért, vagy barkácsol ócsóért Trabit, vagy simán megtanulja lámpával és indikátorórával normálisan és pontosan beállítani azt a nyamvadt előgyújtást.
sorszám: 1229 (40073)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2005-11-14 11:02:57
Szabadon programozható,teljesitménynövelő gyújtás itt:
http://www.pvl-zuendungen.de/
Lépj be ide:PVL zündungen/ignitions
deutsch
shop
Kategorie wahlen:PVL frei programierbar
Fizesd ki a 462 eurot,és tűz.
:-)
sorszám: 1228 (40064)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 18:43:08)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-11-14 09:42:33
Hát valamit félreértettél.Én nem az elektronika ELLEN beszélek.Nekem is Trabi gyújtás van fennt.Hanem sztem tök felesleges PROGRAMOZHATÓ, változtatható elektronikát feltenni.Bőven elég egy fix gyújtás..
sorszám: 1227 (40060)
(előzmény: vkami, 2005-11-14 02:23:24)

 
 
vkami
válasz erre | email2005-11-14 02:23:24
Az elektronikus gyújtással - ahogy Bambi is írta - lóerőt nem nyersz.
Nyerhetsz viszont egy optimális és üzembiztos üzemet, ennek következtében kisebb fogyasztást. Elfeklejtheted a megszakítót, a hézagot, a gyújtásállítást.
Én azt gondolom, a dolog anyagi részét mindenkinek magának kell megfontolnia. Ha egyszer nem kell 200 kilométerről hazaszállíttatnom a gépet, akkor már megérte a fele pénzét. Persze mazochistáknak lehet az út szélén is improvizálni.
A téli gumi (autóra) is sok pénz, de a karosszériaelem többe kerül!
Szóval, hogy kell rá vagy nem, megéri-e vagy nem, mindenki döntse el maga. Hogy egy elktronikus gyújtás jobb, mint a megszakítós, azt eldöntötte az élet. Ma már talán nem is gyártanak megszakítóst.
sorszám: 1226 (40052)
(előzmény: Matya, 2005-11-13 19:47:49)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-11-13 19:59:37
Hááát azért az nsr-t nem hasonlítanám össze az MZ-vel.Ha az MZ-re nsr gyújtást teszel,akkor sem lesz erősebb a motor.max 1 LE.
sorszám: 1225 (40034)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 18:35:58)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-11-13 19:56:57
Egyetértek. Nem állítom azt, hogy nem lenne valamivel jobb tőle a moci, csak aránytalanul sokba kerülne.
De csak a kíváncsiság kedvéért nem lenne rossz egy összehasonlító teszt. Na igen, az sincs ingyen....
sorszám: 1224 (40033)
(előzmény: Matya, 2005-11-13 19:47:49)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-11-13 19:47:49
De könyörgöm, ez egy SZOCI motoros oldal.Az itteni embereknek szerintem nem az a legfontosabb, hogy 2km/h-val gyorsabb a motorja, vagy egy másodpercel hamarabb éri el a 100Km/h-t...
Ha mégis erősebb, gyorsabb motort akarok, akkor nem egy ilyet állok neki tuningolni, elektronikával, stb, hanem félreteszem a pénzt, amit ráköltenék, eladom a motort, és veszek egy nagyobbat/erősebbet/gyorsabbat...
Ja, talán az sem mellékes, hogy kétüteműnél a nagyobb teljesítményt leginkább benzinben kell megfizetni.....Nem véletlenül nem gyártottak tovább 500as, 750es kétüteműeket.Gazdaságtalan..... Dehát....
sorszám: 1223 (40031)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 18:43:08)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-11-13 19:47:40
Itt nem korszerű motorokról van szó, hanem régi konstrunciókról, amibe totál felesleges mindeféle extra kütyüket belerakni, mert nem lesz jobb. Vagy csak annyival, ami szinte kimutathatatlan.....
Szvsz max. egy sima elektronikus gyújtás bőségesen elegendő, de az csak amiatt, hogy megbízhatóbb, stabilabb legyen és ne kelljen állandóan a beállításokkal babrálni.
sorszám: 1222 (40030)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 18:43:08)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-11-13 19:40:23
Hát továbbra is azt mondom, hogy egy szocimotorra teljesen felesleges szabályzott előgyújtást rakni...Nem térül meg...maximum nagyonnagyon hosszútávon.De azt meg kivárni......Amit nyernél a réven, elveszted a vámon.
sorszám: 1221 (40028)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 18:35:58)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-11-13 18:43:08
Kedves Powerarc!
Ha néztél kicsit korszerübb motorokat mint az mz etz akkor megláttad hogy sokkal nagyobb teljesítményt ,gyorsulást és végsebességet lehet elérni előgyujtás szabályozóval ! Pl: Nézz meg egy 1990-es honda nsr-125-öst gyári 15 ló és ha kiveszed a folytásokat belőle akkor 20 fölé megy ! Pedig nincs benne power szelep! Ahogy észrevetted minden gyujtás beállítás után máshogy megy a gép mi lenne ha menet közben valaki mindig a fordulatszám arányában a legjobb értéket adná!
Keats
sorszám: 1220 (40022)
(előzmény: Powerarc, 2005-11-13 17:21:00)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-11-13 18:35:58
Kedves Matya !
Az előgyujtás kérdésről annyit hogy a motoromon elég kevés a hibalehetőség mert kapban van tartva igaz mostmár illene kuplungláncot lánckerekestül cserélnem!
De Nézz meg egy 2 ütemű honda nsr 125-öst igaz hogy power szelepes de 37 lóerő és akkora kompjúter az előgyujtásszabályozója amit 1 winchester és a farokidom jobb oldalában van elrejtve!
De másikmegközelítésből biztos észrevetted hogy ha más előhgyujtási értéket állítasz akkor máshogy és máshol húz a motor mi lenne akkor ha mindig jól húzna (ezt oldja meg az előgyujtásszabályozó).
Azért mondtam hogy megszakítóra kötöm mert először ki akarom próbálni az üzembiztosságát és csak azután kötöm rá az Autran opto-ra ami tirisztoros és 27.000 V gyujtófeszültséget biztosít!
Ha ez alapján nem sikerült meggyőzzelek akkor továbbra sem fogunk egyet érteni ebben a témában!
Tisztelettel Keats
sorszám: 1219 (40020)
(előzmény: Matya, 2005-11-13 15:01:39)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2005-11-13 17:21:00
Szükséges egyáltalán kétütemű mocin változó előgyújtásnak lennie? Érdemes ennyi lóvét belefektetni? És megtérül egyáltalán?
sorszám: 1218 (40010)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2005-11-13 16:35:42
Üdv.15000ft-ért megszakitóval vezérelt,
20000-ért pedig optokapuval vezérelt gyújtás van előgyújtásszabályozás nélkül.
6 meg 12v ra negativ meg pozitiv testre is. Gyfesz 34 KV,a trafó ellenállása 1,8 ohm,ha az MZ-olyan maradhat.
sorszám: 1217 (40006)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 14:13:23)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-11-13 15:41:07
hm, azért jó, ha van egy teljesítményfokozat a megszakítón, hidd el, tapasztalat. (A nagypolákom fél éven belül három megszakítót evett meg, mire végül idegi alapon beleejtettem a ZIL gyújtást, oszt azóta sem kellett hozzányúlnom, néha megolajozom, és elégedetten konstatálom, hogy az érintkezőfelületek épek és szépek.)

Ami az előgyújtásszabályzást illeti: hát arra nem gondolt senki sem, hogy vegyen a lada bontóból egy darab csapágyasra hajtott elosztót, kitépje belőle a röpsúlyos részt, leköszörüljön padon három bütyköt a négyből, és azt pottyantsa bele a mocijába? Nem kicsit egyszerűbb, mint elektronikázgatni. Már ha valaki pont ilyenre vágyik, mert azért nem hiszem, hogy pont a szabályozott előgyújtástól érezhetően gyorsabb/gazdaságosabb/tartósabb lenne egy szoci motor.
sorszám: 1216 (39999)
(előzmény: Matya, 2005-11-13 15:01:39)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-11-13 15:01:39
Hát sztem a magad nevében, vagyis a motorod nevében beszélj..Az enyémeknél nemhogy nem probléma, hogy nem programozható a gyújtása, az nekem kifejezetten előny...Így tehát a megállapításod, miszerint: "az összes itt fellelhető szocimotornál az előgyujtás szabályozás hiánya a probléma !" nem helytálló...
Tudod kinek kell, hogy növelje a hibalehetőségek számát...
Ha meg a megszakítóra kötöd, akkor adtál egy pofont a szarnak....Pont a problémát okozó mechanikus részt hagyod meg....Remek.Költsél csak rá soksokezer Ft-ot..Biztos megéri...

Egyébként minden tiszteletem a tiéd, de ebben a témában nagyon nem értünk egyet...
sorszám: 1215 (39993)
(előzmény: Keats, 2005-11-13 14:13:23)

 
 
Keats
válasz erre | email2005-11-13 14:13:23
Tisztelt Goldnadel!
Elnézés elfogadva! A te 15.000 ft-os gyujtásod tud programozható előgyujtás szabályozást vagy sima előgyujtás szabályozást ? 12v-os negatív testelésü-e, mekkora a gyujófeszültsége,másik trafó is van hozzá vagy a mostanira kellene rákötnöm? Szerintem rosszul választottál célközönséget, mivel az összes itt fellelhető szocimotornál az előgyujtás szabályozás hiánya a probléma ! Egyébként meg nem fogok esztergálni mert már leírtam ,hogy csak abban bízok amit meg tudok javítani ezért a programozhatót is megszakítóra fogom rákötni, már leírtam miért!
Keats
sorszám: 1214 (39989)
(elözmény: bambi99, 2005-11-12 23:25:55)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-11-13 01:29:40
És igen!!!Ott a 10 pont!!!!
sorszám: 1213 (39970)
(elözmény: bambi99, 2005-11-12 19:33:48)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu