hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

BERCI1987
válasz erre | email2007-01-08 09:46:37
Hello ! Meg tudná mondani valaki , hogy hogyan lehet meg különböztetni a megszakítós és a tirisztoros gyújtáshoz tartozó lendkereket ?
sorszám: 2412 (67888)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2007-01-07 12:39:37
A gép:

http://www.angelfire.com/mb/exbikes/die.html
sorszám: 2411 (67865)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-06 16:57:20
Hát nem tudom, nekem az az istentelen krómozott ékszíjburkolat annyira nem tetszik. Kicsit olyan vele, mint egy kinai chopper. :-) Ha az enyim lett volna, inkább olyan keréktárcsa-ezüstre szintereztettem volna, ami az alufelniken szokott lenni.
sorszám: 2410 (67845)
(előzmény: R.A., 2007-01-06 14:10:57)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-06 16:10:02
Erre a lehetőségre már gondoltam én is de még csak ott tartok a műszerfal világítást cseréltem ki, meg készült egy az eredetitől teljesen eltérő ledes hátsólámpa prototipus de azon még alakítani kell. Azért neked is köszönöm a tippet!
Gábor
sorszám: 2409 (67844)
(előzmény: R.A., 2007-01-06 14:13:10)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-06 14:13:10
Nyerhetsz egy pár Wattot, ha LEDes lámpákat használsz ott, ahol csak lehet (tkp. a fényszóró kivételével mindenhol). Az irányjelzőnél nagy valószínűséggel ki kell cserélned a relét elektronikára, de ez a legnagyobb átalakítás, mert az összes foglalatba kapható ilyen fényforrás.
sorszám: 2408 (67841)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-06 12:17:22)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-06 14:10:57
Így szebb.
sorszám: 2407 (67840)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-06 12:53:11)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-06 13:29:44
Értem és nagyon köszönöm az infót!
sorszám: 2406 (67839)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-06 12:51:28)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-06 12:53:11
nekem meg nem.
Miért nem rakott rá valami japó mágnesgyújtást (pl. honda XL125), ami elfér a dekli alatt?
sorszám: 2405 (67837)
(előzmény: R.A., 2007-01-05 21:48:46)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-06 12:51:28
ja, az etz-nek teljesen más az áramfejlesztője, nagyobb teljesítményű, és jóval kisebb fordulaton is közel a maximumot leadja. Szóval nem kell bántani, két 35-50W körüli pótlámpát még el kell bírnia.
sorszám: 2404 (67836)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-06 12:17:22)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-06 12:17:22
Az volt hogy én abból indultam ki hogy a TSnek asszem csak 70 wattos. Akárhogy is számoltam van egy 50 wattos első izzónk meg egy 5wos hátsó, foggalmam nincs hogy maga a gyújtás mennyit vesz fel de akkor már nem túl sok marad plusszba. Arra gondoltam hogy az ETZmet úgy megbütykölöm hogy csinálok neki egy bukókeretet. és a kereten bellüre teszek egy-egy reflektort. Ahhoz kellene a plussz delej. Plussz a telefon töltő, megy a GPS laptop, légkondi, hifi, kávéfőző, és hajszárító.
sorszám: 2403 (67835)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-05 10:08:13)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-05 21:48:46
Nekem tetszik.
sorszám: 2402 (67817)
(előzmény: Goldnadel, 2007-01-05 20:12:49)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2007-01-05 20:12:49
A lengyel Junak topicok televannak
"szíjhajtással".
Ezmég az igényesebbek közül való:

http://www.junak.lsp.pl/fotki/normal/PICT0013.JPG
sorszám: 2401 (67812)
(előzmény: R.A., 2007-01-05 13:45:23)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-05 13:47:06
Egyébként megoldható, de kicsit drága mulatság. Négyszög keresztmetszetű ezüsthuzal kell hozzá :)
sorszám: 2400 (67738)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-05 10:08:13)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-05 13:45:23
Nem hülyeség a dolog, a harmincas években igen elterjedt megoldás volt a kívülre szerelt dinamó. Nagy előnye a megoldásnak, hogy nagy fordulatszámot tudsz tartani alapjárat környékén is.
sorszám: 2399 (67737)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-05 12:22:53)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-01-05 12:31:20
Kell a kraft a fedélzeti számítógéphez, hifihez, dvd lejátszóhoz, gps-hez...:DDD

KITT, gyere!:DDD
sorszám: 2398 (67727)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-05 12:22:53
Ja, értem, felgumipókozzuk a laptopot a kormányra, és akkor menet közben lehet állítani az igc karakterisztikáját. :-)

Amúgy múlt nyáron láttam egy IZS planétát, arra szépen belógatták a blokk mellé a lada generátort, és egy darab ékszíjjal kihajtották. Nagyon tréfásan nézett ki.
sorszám: 2397 (67725)
(előzmény: R.A., 2007-01-05 11:49:55)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-01-05 11:49:55
Fedélzetio számítógépet :D
sorszám: 2396 (67720)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-05 10:08:13)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-05 10:08:13
Szerintem ez nem megoldható. Nagyobb áramhoz ugyanis nagyobb huzalkeresztmetszet dukál, annak meg aligha lesz elég hely.
Miért, mit akarsz róla üzemeltetni, hogy egy 200W-os generátor kevés hozzá?
sorszám: 2395 (67712)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-01-05 09:47:28)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-01-05 09:47:28
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy állítolag meg lehet azt csinálni hogy keresek egy jóképű tekercselőt és a 250es ETZém generátorát áttekertetem úgy hogy képes legyen nagyobb teljesítmény leadni. Szóval az lenne a kérdésem hogy ez tényleg működik így és ha meg is csinálom a gép többi alkatrésze bírná-e, mint pl. egyenirányító diódák, feszszab.

Gábor
sorszám: 2394 (67711)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-01-02 20:39:05
norbiMz

Próbáld meg a fesszab cserét lehet h ott van gond.nekem a csere óta pörög a motor előtte hasonló gond volt.
sorszám: 2393 (67634)
(előzmény: norbiMZ, 2006-12-31 16:54:58)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-12-31 17:16:42
Próbáld még egy rovátkával feljebb rakni a tűt, mit szólna a motor hozzá.

Remélhetőleg hamar megoldódik a problémád.

Üdv, és BUÉK!:-)
sorszám: 2392 (67591)
(előzmény: norbiMZ, 2006-12-31 16:54:58)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-12-31 17:10:15
Remélem a motorod azt fogadja meg éjjfélkör,hogy jövöre ilyent nem csinál:)

Békés,boldog új esztendőt..
sorszám: 2391 (67590)
(előzmény: norbiMZ, 2006-12-31 16:54:58)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-12-31 16:54:58
Sziasztok rétiboglárka és Powerarc,
a karbit már korábban szétszedtem darabokra, kifújtam kompresszorral, be is van állítva [(jól:)]. gyújtásbeállítás megvolt kondi és megszakító cseréjekor. Az mz fórumon javasolt péter mz pár dolgot, most azokat megpróbálom.
Köszi a segítséget.
B.Ú.É.K. 2007 ! ! !

Norbi
sorszám: 2390 (67589)

 
 
tata21
válasz erre | email2006-12-31 09:35:50
Csatlakozom az elöttem szolohoz, vagy csapdugulás is lehet. nem kell mindig a legrosszabra gondolni.
sorszám: 2389 (67576)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-12-31 09:31:00
Nem lehet hogy egyszerűen kevés benzint kap, pl valami bekerült a főfúvókába?
sorszám: 2388 (67575)
(előzmény: norbiMZ, 2006-12-30 17:52:52)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-12-30 20:51:27
gyujtásbeállitást probáltad?
sorszám: 2387 (67567)
(előzmény: norbiMZ, 2006-12-30 17:52:52)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-12-30 17:52:52
Sziasztok!
Tudom, hog nagyon nehéz a távgyógyászat, de most mégis ezt kérem az MZ-sektől. 150-es ETZ-m olyanokat produkál, hogy kihagy a gyújtása. Álló helyzetben pörgetem nagy gázon (üresben), és egyszerűen nem pörög fel 3000f/min fölé. Menet közebn szintén itt van egy határ, nem pörög e fordulat fölé, sőt néha 2500 körül már csak "dödög". Gyertya jó, (eredeti, régi Isolator 260-as), pipa, gyújtókábel is jó.
Egyszer nagyon megáztam, és azóta nem működik a paripa. (gyújtótrafó beázhat??) a megszakító-kondi páros új, de már a az eredeti kondival megszakítóval is produkálta ezeket.
A kérdésem az, hogy trafón kívül lehet-e más ami tönkrement? Gondolom a kábeleket sem lenne baj átnézni.

bocs a sok írásért:)

Norbi
sorszám: 2386 (67558)

 
 
csibimotor
válasz erre | email2006-12-22 11:43:01
Sziasztok!
Van egy ETZ 250-esem, amin töltés csak 2000-2500-as fordulaton, vagy a felett van. Ha hagyom kicsit alapjáraton járni, egyszer csak mintha megszűnne a gerjesztés. Már több feszszabályzót is próbáltunk, de ugyanez a helyzet.
Szerintetek hol keressem a hibát?

Üdv csibimotor
sorszám: 2385 (67293)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-19 19:22:05
Sajnos semilyen rádiótechnikához nemtudok hozzáférni.ha valakinek van egy működő kapcsarajz kérem töltse fel vagy küldje mailban.előre is köszi.
sorszám: 2384 (67203)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-19 19:19:05
Nálunk is kapható.kb 16 euro.
ennyi pénzból lehet építeni több darabot is.
ezért kéne nekem a kapcsrajz 6v ra.
sorszám: 2383 (67202)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-19 00:20:33
6V-os fesszab meg kapható a Zichy Jenő utcában. Vagy nézd át a régi Rádiótechnikák Autósoknak rovatát, lehet, hogy ott is lesz valami 6V-s trabihoz... de venni egyszerűbb.
sorszám: 2382 (67178)
(előzmény: mz250, 2006-12-18 21:39:21)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-12-19 00:18:31
Ez egy 12V-os generátor szabályzója. Bemész a ladaboltba, és kb. 1000 Ft-ért veszel egy vadonat újat ízléses kis dobozban, ha épp ilyenre van fájásod.
sorszám: 2381 (67177)
(előzmény: mz250, 2006-12-18 21:42:50)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-12-18 22:31:54
Passz, ha jól emlékszem, az itthon gyártott bőven 100 felett volt, talán 150?
Hiába eredeti, nem hinném hogy 50-nél többet bárki is adna érte, sőt...
sorszám: 2380 (67175)
(előzmény: mz250, 2006-12-18 22:29:46)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-18 22:29:46
menyi pénzt érne meg?
sorszám: 2379 (67174)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-12-18 22:24:27
Nekem is van egy ilyenem.:-)
sorszám: 2378 (67173)
(előzmény: mz250, 2006-12-18 22:11:37)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-18 22:11:37
megválnék tőle egy valamire való árért.megéri.
sorszám: 2377 (67172)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2006-12-18 21:52:48
Ilyen ritkaságtól megválnál?
sorszám: 2376 (67170)
(előzmény: mz250, 2006-12-18 17:39:21)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-18 21:42:50
Na van itt valami amim érdekes.hozzáértők mit szóltok hozzá?
http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/joerg.hau/mot/voltreg.htm
sorszám: 2375 (67169)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-18 21:39:21
valakinek valami ötlete a 6V-os elektronikus fesszabra?
sorszám: 2374 (67168)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-18 19:53:43
Másfél évet,felfüggesztve.
:)
sorszám: 2373 (67161)
(előzmény: mz250, 2006-12-18 17:39:21)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-18 17:39:21
Még valami.
Mennyit lehetne kapni egy eredeti SOLEX motorbicikliért?
sorszám: 2372 (67159)

 
 
mz250
válasz erre | email2006-12-18 17:37:13
Üdv mindenkinek!
kéne egy rajz 6V os fesszabról.Ez egy MZ ES 250 be lenne.A BMW féle nem a legjobb mert valami gond van a kapcsolással.tud valaki segíteni?
sorszám: 2371 (67158)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2006-12-16 08:23:43
Hali.
Eladó egy IGC 60-as előgyújtásszabályzó.
Ára:Adj valamit érte,nekelljen kidobni a kukába.Működik,újszerű.
Goldnadel@vipmail.hu vagy
06 70 553 4598
sorszám: 2370 (67070)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-12-15 14:29:17
Jocimoto.
Nem kaptam mail-t, de küldök neked egyet a jocimoto@vipmail.hu-ra, hogy arra nyomhass választ. Írtam bele egy telefonszámot is.

Én arra gondoltam, hogy a saját lábán elhozod motort, csak elvánszorog már 10-20 km-t megszakítókkal, Bp-en azért még télen is el lehet motorozni városon belül egy fél órácskát.
Úgy is az lenne a jó, ha a motor megszakítókkal szépen beindulna, még mielőtt megkapja az elektronikát.

De ha van vonóhorgod, akkor keríts egy utánfutót és tedd fel arra. Ha nincs vonóhorgod, akkor végső soron az én autómon van, azzal is elhozhatjuk, de akkor a szállítás költségei Téged terhelnek.
sorszám: 2369 (67027)
(előzmény: jocimoto, 2006-12-15 07:30:19)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-12-15 13:16:07
Hi petijanka.

Elküldtem az xls-t, csak mm-ből számok fokba, lökethossz és hajtókathossz ismeretében, de ETZ250-re ezeket előre kitöltöttem.
Írtam egy feltételezett görbéről is, az alapján, ahogy nekem volt a trabiban.
Majd írj vagy hívj fel, hogy mire jutottál, mi változott.

Üdv,
Peti74
sorszám: 2368 (67024)
(elözmény: peti74, 2006-12-13 20:54:16)

 
 
jocimoto
válasz erre | email2006-12-15 07:30:19
Helló Peti!
Írtam emilt!Megkaptad??
sorszám: 2367 (67018)
(elözmény: peti74, 2006-12-13 15:42:14)

 
 
Kurty
válasz erre | email2006-12-14 20:16:43
Ja :) Amúgy van alkatrészem is egy csomó meg nyák is van rengeteg meg hát a szakmát gyakorolni is kell mert még középsulis vok! Majd írok hogy alakul mert csak téliszünben lesz belőle valami mert még a főtengelyem sincs teljesen kész meg csapágyakat is venni kell!
sorszám: 2366 (66994)
(elözmény: peti74, 2006-12-13 22:40:13)

 
 
jocimoto
válasz erre | email2006-12-14 09:38:56
Ezt szeretném elkerülni!!!
sorszám: 2365 (66958)
(előzmény: ETZmotoros, 2006-12-14 08:43:52)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2006-12-14 08:43:52
Talán a fűrész, gyorsvágó és hidegvágó-kalapács összeállítás segíthet! :-) Ja és két ember aki oldalt tágítja suzit.
sorszám: 2364 (66956)
(előzmény: jocimoto, 2006-12-14 08:40:05)

 
 
jocimoto
válasz erre | email2006-12-14 08:40:05
Köszi Peti!:)
Szerintem meg tudunk állapodni!Azt mondjuk nem tudom, hogy hogyan fogom a suziki swift-de benyomni a mocit!:)
sorszám: 2363 (66955)
(elözmény: peti74, 2006-12-13 15:42:14)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu