:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás Összesen: 100 oldal
Hello ! Meg tudná mondani valaki , hogy hogyan lehet meg különböztetni a megszakítós és a tirisztoros gyújtáshoz tartozó lendkereket ?
A gép:
http://www.angelfire.com/mb/exbikes/die.html
Hát nem tudom, nekem az az istentelen krómozott ékszíjburkolat annyira nem tetszik. Kicsit olyan vele, mint egy kinai chopper. :-) Ha az enyim lett volna, inkább olyan keréktárcsa-ezüstre szintereztettem volna, ami az alufelniken szokott lenni.
Erre a lehetőségre már gondoltam én is de még csak ott tartok a műszerfal világítást cseréltem ki, meg készült egy az eredetitől teljesen eltérő ledes hátsólámpa prototipus de azon még alakítani kell. Azért neked is köszönöm a tippet!
Gábor
Nyerhetsz egy pár Wattot, ha LEDes lámpákat használsz ott, ahol csak lehet (tkp. a fényszóró kivételével mindenhol). Az irányjelzőnél nagy valószínűséggel ki kell cserélned a relét elektronikára, de ez a legnagyobb átalakítás, mert az összes foglalatba kapható ilyen fényforrás.
Értem és nagyon köszönöm az infót!
nekem meg nem.
Miért nem rakott rá valami japó mágnesgyújtást (pl. honda XL125), ami elfér a dekli alatt?
ja, az etz-nek teljesen más az áramfejlesztője, nagyobb teljesítményű, és jóval kisebb fordulaton is közel a maximumot leadja. Szóval nem kell bántani, két 35-50W körüli pótlámpát még el kell bírnia.
Az volt hogy én abból indultam ki hogy a TSnek asszem csak 70 wattos. Akárhogy is számoltam van egy 50 wattos első izzónk meg egy 5wos hátsó, foggalmam nincs hogy maga a gyújtás mennyit vesz fel de akkor már nem túl sok marad plusszba. Arra gondoltam hogy az ETZmet úgy megbütykölöm hogy csinálok neki egy bukókeretet. és a kereten bellüre teszek egy-egy reflektort. Ahhoz kellene a plussz delej. Plussz a telefon töltő, megy a GPS laptop, légkondi, hifi, kávéfőző, és hajszárító.
A lengyel Junak topicok televannak
"szíjhajtással".
Ezmég az igényesebbek közül való:
http://www.junak.lsp.pl/fotki/normal/PICT0013.JPG
Egyébként megoldható, de kicsit drága mulatság. Négyszög keresztmetszetű ezüsthuzal kell hozzá :)
Nem hülyeség a dolog, a harmincas években igen elterjedt megoldás volt a kívülre szerelt dinamó. Nagy előnye a megoldásnak, hogy nagy fordulatszámot tudsz tartani alapjárat környékén is.
Kell a kraft a fedélzeti számítógéphez, hifihez, dvd lejátszóhoz, gps-hez...:DDD
KITT, gyere!:DDD
Ja, értem, felgumipókozzuk a laptopot a kormányra, és akkor menet közben lehet állítani az igc karakterisztikáját. :-)
Amúgy múlt nyáron láttam egy IZS planétát, arra szépen belógatták a blokk mellé a lada generátort, és egy darab ékszíjjal kihajtották. Nagyon tréfásan nézett ki.
Fedélzetio számítógépet :D
Szerintem ez nem megoldható. Nagyobb áramhoz ugyanis nagyobb huzalkeresztmetszet dukál, annak meg aligha lesz elég hely.
Miért, mit akarsz róla üzemeltetni, hogy egy 200W-os generátor kevés hozzá?
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy állítolag meg lehet azt csinálni hogy keresek egy jóképű tekercselőt és a 250es ETZém generátorát áttekertetem úgy hogy képes legyen nagyobb teljesítmény leadni. Szóval az lenne a kérdésem hogy ez tényleg működik így és ha meg is csinálom a gép többi alkatrésze bírná-e, mint pl. egyenirányító diódák, feszszab.
Gábor
norbiMz
Próbáld meg a fesszab cserét lehet h ott van gond.nekem a csere óta pörög a motor előtte hasonló gond volt.
Próbáld még egy rovátkával feljebb rakni a tűt, mit szólna a motor hozzá.
Remélhetőleg hamar megoldódik a problémád.
Üdv, és BUÉK!:-)
Remélem a motorod azt fogadja meg éjjfélkör,hogy jövöre ilyent nem csinál:)
Békés,boldog új esztendőt..
Sziasztok rétiboglárka és Powerarc,
a karbit már korábban szétszedtem darabokra, kifújtam kompresszorral, be is van állítva [(jól:)]. gyújtásbeállítás megvolt kondi és megszakító cseréjekor. Az mz fórumon javasolt péter mz pár dolgot, most azokat megpróbálom.
Köszi a segítséget.
B.Ú.É.K. 2007 ! ! !
Norbi
Csatlakozom az elöttem szolohoz, vagy csapdugulás is lehet. nem kell mindig a legrosszabra gondolni.
Nem lehet hogy egyszerűen kevés benzint kap, pl valami bekerült a főfúvókába?
gyujtásbeállitást probáltad?
Sziasztok!
Tudom, hog nagyon nehéz a távgyógyászat, de most mégis ezt kérem az MZ-sektől. 150-es ETZ-m olyanokat produkál, hogy kihagy a gyújtása. Álló helyzetben pörgetem nagy gázon (üresben), és egyszerűen nem pörög fel 3000f/min fölé. Menet közebn szintén itt van egy határ, nem pörög e fordulat fölé, sőt néha 2500 körül már csak "dödög". Gyertya jó, (eredeti, régi Isolator 260-as), pipa, gyújtókábel is jó.
Egyszer nagyon megáztam, és azóta nem működik a paripa. (gyújtótrafó beázhat??) a megszakító-kondi páros új, de már a az eredeti kondival megszakítóval is produkálta ezeket.
A kérdésem az, hogy trafón kívül lehet-e más ami tönkrement? Gondolom a kábeleket sem lenne baj átnézni.
bocs a sok írásért:)
Norbi
Sziasztok!
Van egy ETZ 250-esem, amin töltés csak 2000-2500-as fordulaton, vagy a felett van. Ha hagyom kicsit alapjáraton járni, egyszer csak mintha megszűnne a gerjesztés. Már több feszszabályzót is próbáltunk, de ugyanez a helyzet.
Szerintetek hol keressem a hibát?
Üdv csibimotor
Sajnos semilyen rádiótechnikához nemtudok hozzáférni.ha valakinek van egy működő kapcsarajz kérem töltse fel vagy küldje mailban.előre is köszi.
Nálunk is kapható.kb 16 euro.
ennyi pénzból lehet építeni több darabot is.
ezért kéne nekem a kapcsrajz 6v ra.
6V-os fesszab meg kapható a Zichy Jenő utcában. Vagy nézd át a régi Rádiótechnikák Autósoknak rovatát, lehet, hogy ott is lesz valami 6V-s trabihoz... de venni egyszerűbb.
Ez egy 12V-os generátor szabályzója. Bemész a ladaboltba, és kb. 1000 Ft-ért veszel egy vadonat újat ízléses kis dobozban, ha épp ilyenre van fájásod.
Passz, ha jól emlékszem, az itthon gyártott bőven 100 felett volt, talán 150?
Hiába eredeti, nem hinném hogy 50-nél többet bárki is adna érte, sőt...
Nekem is van egy ilyenem.:-)
megválnék tőle egy valamire való árért.megéri.
Ilyen ritkaságtól megválnál?
Na van itt valami amim érdekes.hozzáértők mit szóltok hozzá?
http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/joerg.hau/mot/voltreg.htm
valakinek valami ötlete a 6V-os elektronikus fesszabra?
Másfél évet,felfüggesztve.
:)
Még valami.
Mennyit lehetne kapni egy eredeti SOLEX motorbicikliért?
Üdv mindenkinek!
kéne egy rajz 6V os fesszabról.Ez egy MZ ES 250 be lenne.A BMW féle nem a legjobb mert valami gond van a kapcsolással.tud valaki segíteni?
Hali.
Eladó egy IGC 60-as előgyújtásszabályzó.
Ára:Adj valamit érte,nekelljen kidobni a kukába.Működik,újszerű.
Goldnadel@vipmail.hu vagy
06 70 553 4598
Jocimoto.
Nem kaptam mail-t, de küldök neked egyet a jocimoto@vipmail.hu-ra, hogy arra nyomhass választ. Írtam bele egy telefonszámot is.
Én arra gondoltam, hogy a saját lábán elhozod motort, csak elvánszorog már 10-20 km-t megszakítókkal, Bp-en azért még télen is el lehet motorozni városon belül egy fél órácskát.
Úgy is az lenne a jó, ha a motor megszakítókkal szépen beindulna, még mielőtt megkapja az elektronikát.
De ha van vonóhorgod, akkor keríts egy utánfutót és tedd fel arra. Ha nincs vonóhorgod, akkor végső soron az én autómon van, azzal is elhozhatjuk, de akkor a szállítás költségei Téged terhelnek.
Hi petijanka.
Elküldtem az xls-t, csak mm-ből számok fokba, lökethossz és hajtókathossz ismeretében, de ETZ250-re ezeket előre kitöltöttem.
Írtam egy feltételezett görbéről is, az alapján, ahogy nekem volt a trabiban.
Majd írj vagy hívj fel, hogy mire jutottál, mi változott.
Üdv,
Peti74
Helló Peti!
Írtam emilt!Megkaptad??
Ja :) Amúgy van alkatrészem is egy csomó meg nyák is van rengeteg meg hát a szakmát gyakorolni is kell mert még középsulis vok! Majd írok hogy alakul mert csak téliszünben lesz belőle valami mert még a főtengelyem sincs teljesen kész meg csapágyakat is venni kell!
Ezt szeretném elkerülni!!!
Talán a fűrész, gyorsvágó és hidegvágó-kalapács összeállítás segíthet! :-) Ja és két ember aki oldalt tágítja suzit.
Köszi Peti!:)
Szerintem meg tudunk állapodni!Azt mondjuk nem tudom, hogy hogyan fogom a suziki swift-de benyomni a mocit!:)
Összesen: 100 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|