hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. október 20. vasárnap 
Vendel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

creationmz
válasz erre | email2007-06-12 18:15:34
A nagy probléma az az hogy nem rég költözködtünk (1 hete)... Így a garázs az még tabu téma nekem :)

Amint a kezembe akad a rajz vagy a kiskönyv, azonnal fotózok :) Aztán megpróbálom hygy-éknak eljuttatni, feltéve hogy elfogadják, ha nem akkor felteszem magamhoz :D

Mivel már nem egy embernek ígértem hogy csinálok képet, meg fel is rakom... így rajta leszek a témán... kisdobos becsszó :)
sorszám: 2862 (77410)
(előzmény: Lacca, 2007-06-12 18:08:24)

 
 
Lacca
válasz erre | email2007-06-12 18:08:24
Hy. Nekem annyi a gond, hogy szerintem össze-vissza van kötve minden, nem én kötöttem ugyanis be, hanem az előző tulajdonos. Ha tudnál küldeni vmi rajzot, amin ugy van bekötve minden, mint a tieden, az jo lenne. Köszi!
sorszám: 2861 (77408)
(előzmény: creationmz, 2007-06-11 15:42:49)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 18:01:43
Az én TS-emen a következők voltak a te számozásodat használva:

0 gyújtás kikapcs, kulcs kivehető
1 parkoló állás gyújtás kikapcs, kulcs kivehető? (erre nem emléxem ritkán parkíroztam)
2 Ez a rész az ami sokszor segített... Direkt kapcsolás, 2-es fokozatban motor betolható!!!! Ez az ami lemerült akkunál segíthet....

másik irányba:

1 (itt megy el neked a bizti) Nappali menet. Gyújtás bekapcsolva, semmi nem ég csak üresjelző és töltés.
2 Szürkületi állás, helyzetjelző ég, gyújtás van, plusz a többi
3 Éjszakai üzem, refi kapcsolható, alapból tompított, és a többi

Nézd át a bekötésed, ha 125/150 TS/1-ed van és ebből a luxus (márpedig az van, mert van üres jelződ, és feltételezem hogy ford. mérőd is), akkor vagy az üresjelződet kötötted el (mert az testel) vagy nálam problémák voltak a féklámpa kapcsolóval (testzárlat). Hirtelen ezekre tudok gondolni.

Ha sok időm lesz fotózni akkor felteszem a TS-em kiskönyvét hátha az segít...
sorszám: 2860 (77407)
(előzmény: kupi, 2007-06-12 17:40:54)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-12 17:40:54
Ezt a szakirodalmat (Mz hogyan tovább?) már megakartam nézni de valamiért nem nyitja meg a sz.gép.
Ehelyett megtaláltam könyvtárban a Szerelési utmutatót.
Én ez alapján kötöttem be mindent.
A vonalas rajzokat szerintem értem az értelmezéssel nem hiszem hogy gond lett volna, de azért inkább leirom hogy van bekötve a gyujtás kapcsoló.
(Hátha tényleg ennyire hülye vagyok hozzá!)
Szóval a gyujtás kapcsolóm nem vagyok benne biztos hogy ebbe való mert 6 fokozatu.A számozásokat nem tudom fejből ( 0,1 vagy 2 stb)de talán meg tudom értetni magam.,
-Van egy gyujtás kikapcs(kulcs
levehető)
-jobra 1-el feljebb parkoló
(helyzetjelző ég kulcs kivehető)
-még 1-el jobra "üres"(nincs bekötve
semmi)
-a kikapcstól 1-el balra gyujtás
(töltésjelző,üresvisszajelző ég lámpák
nem.Elindulni nem lehet, mert
lecsapja az 1. 16A-s biztit)
-még 1-el balra("ezt értettem nappalin"
helyzetjelző ég,a géppel ellehet
indulni)
-még 1-el balra fel "éjszakai"(itt már
ég a tompított és lehet a refit
kapcsolni,viszont a helyzet jelző is
ég)
Ha esetleg sikerült ezt kibogoznod,akkor leirnád csak azt hogy melyik állásban hogyan kellene viselkednie? Aztán ebböl meg a bekötési rajzból megpróbálom majd átkötni.
Előre is köszi!!!
sorszám: 2859 (77403)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 06:54:04)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 06:54:04
Tiszta hülye vagyok megint rosszul irtam.MZ hogyan tovább? (156MB) ez a jó.
sorszám: 2858 (77369)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 06:52:05)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 06:52:05
A könyvet rosszul irtam. Helyesen:Hogyan tovább? MZ.A szakirodalom részben megtalálod.Még egy apróság.A ts emzék gyujtkapcsolóján van egy csak vezetékösszekötésre használt csatlakozó.Ez a 31-es csatlakozó.A kürt vezetékét köti össze.Semmi köze a gyujtáskapcsolóhoz.
sorszám: 2857 (77368)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 06:44:36)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 06:44:36
Szia! Egy kicsit én nem értem ezt a nappali üzem dolgot.Arra érted hogy csak gyujtás van és más semmi?Na mindegy nem is ezért irok.A gyujtáskapcsolót mindig kérdezgetik hogy mikor mit kapcsol össze.A kapcsolási rajzból gyönyörüen ki lehet olvasni.Ha esetleg nem tudná valaki a rajzon a gyujtkapcs azért van olyan négyzetrácsosan mert a vastag pontok benne az összekötések.A bal oldali függöleges számsor a gyujtkapcs állásai.A lenti vizszintes számok a csatlakozók.Egy példa:a kapcsoló 2 állás:ha megnézed a 2 szám sorában 3 vastag pont van.A 30-as a 15-ös és az 58-as csatlakozók vannak összekötve.Azt most nem irom le hogy melyik csatlakozó micsoda de a hogyan tovább mz cimü könyvben a gyujtkapcs résznél megtalálod.Remélem segitettem valamit.
sorszám: 2856 (77367)
(előzmény: kupi, 2007-06-11 16:01:13)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 17:59:54
Semmiképp nem ez a baja. De ha visszaolvasol egy keveset a fórumban, lehet találsz választ a kérdésedre, mert ezzel a hibával már mások is találkoztak. Érdemes lenne.

(Após simsonjában a gytrafót az oldaldobozba tettem. Ott még csak kicsit sem szellős, mégsem melegszik.)
sorszám: 2855 (77360)
(előzmény: rottmz, 2007-06-11 17:16:15)

 
 
rottmz
válasz erre | email2007-06-11 17:16:15
Sziasztok!

Van egy 250-es etz-m megszakítós gyuszival. A probléma az, hogy ahogy melegszik a gyujtótrafó úgy egyre jobban csökken a teljesítménye és amikor már annyira forró, hogy már hozzá sem bírok nyúlni le is áll és nem indul. Kapott új kondit is meg új trafót is és azzokkal is ua. Az lehet a baja, hogy a jobb oldalon van az ülés alatt nem pedig szellős helyen?
Előre is köszi a segítséget!! :)
sorszám: 2854 (77359)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 16:12:24
Jawanál is így van.... meg sztem a legtöbb nagymocinál :)
sorszám: 2853 (77355)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 16:08:33
Hát ha neked TS-ed van akkor biza igen :)
sorszám: 2852 (77354)
(előzmény: kupi, 2007-06-11 16:01:13)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-11 16:01:13
Ezek szerint nálam kimaradt egy fokozat?
Külön van a gyujtásom meg a nappali üzemem?
sorszám: 2851 (77352)
(előzmény: creationmz, 2007-06-11 15:50:12)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 15:50:12
Nekem TS-em volt, annál nappali üzemben nem ment csak a gyújtás, majd volt a szürkület akkor ment a helyzetjelső, majd az éjszakai, akkor ment a tompított. Nem így kéne ETZ-nél is?
sorszám: 2850 (77350)
(előzmény: kupi, 2007-06-11 15:43:31)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-11 15:43:31
Üdv!
Mult héten ki probáltam mindent amit tanácsoltatok,minden eredmény nélkül.A biztosítékot folyamatosan kidobálta.
Aztán éjjel megálmodtam a problémát.
Védelmemre legyen mondva hogy teljesen kezdő motoros vagyok!
A hiba annyi volt hogy ugye ujra kötöttem mindent és gyujtás állásban probáltam elindulni vele.Nem fordítottam át a kulcsot a "nappali menetbe".Azóta semmi gond. :)
Most már csak az a kérdésem hogy nem a tompítottnak kellene világitania nappal menet közben? Mert nekem a helyzet jelzőm ég csak.
sorszám: 2849 (77349)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-06-07 07:01:40)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 15:42:49
Nekem kb egy délutánomba került mire a gyújtáskapcsoló összes állását végigjátszottam. Így multiméterrel silabizáltam ki hogy melyik állásban mit kapcsol össze. Ha ezt meg tudod csinálni akkor ez alapján úgy kötöd be a dolgokat hogy kapcsolt állapotban legyen akku töltésre rakva vagy ahogy akarod.

Nálam a következőképpen van bekötve:

- Első lámpa (tompított/refi) és hátsó helyzetjelző ÁLLANDÓ működés a világítás tekercsről. Gyújtásra rakva bekapcsolt állapot. (GYK: 1-es állás)

- Hátsó féklámpa és indexek akkumlátorról, ÁLLANDÓ ÜZEM, levett gyújtásal is!!! (GYK: mindegy :O)

- Töltés bekapcsolt állása, töltő tekercsről (GYK: 2-es állás)

- GYK: 3-as állás nincs bekötve.

Jelzem hogy nem használtam bekötési rajzot. Valamint a rendszer 12V-os :)
Az egyenirányítása megoldható egy 500Ft-os stab kockából és egy 300FT-os hűtőbordából :)

Ha kellene valami esetleg bekötés, írj, és megoldjuk :)
sorszám: 2848 (77348)
(előzmény: Lacca, 2007-06-10 17:08:40)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-11 15:36:03
De az övének már van. Pl a mi n-esünknek se volt. De lett. És akksija se volt... mégis lett... sőtt indexe se volt, de lett... Szo nem azt kérdezte hogy van e gyújtás kapcsoló, hanem azt hogy azon melyik a 30-as pont.
sorszám: 2847 (77347)
(előzmény: tata21, 2007-06-11 12:44:42)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-06-11 12:44:42
Helló, elárulom: az n-eseknek nincs gyujtáskapcsoloja.
sorszám: 2846 (77335)
(előzmény: Lacca, 2007-06-10 17:08:40)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-06-11 12:19:01
Üdv mindenki!

Van egy hülye kérdésem:Számít az, hogy melyik szénkefe vezetéke hová van bedugva(ETZ 125)?

Régebben leszedtem őket és most az új akksival is tompán világit a töltésellenőrző járó motornál.
sorszám: 2845 (77334)

 
 
GUKKER81
válasz erre | email2007-06-10 20:42:41
Halli.
Peti74 légyszives válaszolj nekem mailbe. légyszi.
sorszám: 2844 (77303)

 
 
Lacca
válasz erre | email2007-06-10 17:08:40
Helló! Simson S51N típusú motor gyújtáskapcsolójára nem tom, h. hova kell kötni az akksit, vagyis annyit már tok, h. 30-as pont, de nem tom, hogy hol van az. Lécci irja meg nekem valaki! Köszi!
sorszám: 2843 (77295)

 
 
lpeti
válasz erre | email2007-06-10 16:26:43
Köszi, megkaptam :)
sorszám: 2842 (77293)
(előzmény: lajos, 2007-06-10 11:12:39)

 
 
lajos
válasz erre | email2007-06-10 11:12:39
Rajzokkal mellékelt e levelt írtam.
Üdv. Laci
sorszám: 2841 (77276)
(előzmény: lpeti, 2007-06-07 23:09:28)

 
 
lajos
válasz erre | email2007-06-10 11:12:35
Rajzokkal mellékelt e levelt írtam.
Üdv. Laci
sorszám: 2840 (77275)
(előzmény: lpeti, 2007-06-07 23:09:28)

 
 
lpeti
válasz erre | email2007-06-07 23:09:28
Hello!
Vettem autósboltban egy elektronikus skoda fesszabot. Az ETZmre szeretném rávarázsolni. A szabályzónak 4 csatlakozója van: B-,DF,D+,54.
az MZ-nek 51,61,D+,DF és test.
Van valakinek valamilyen ötlete, vagy leírása, hogyan tudnám működőképessé tenni?
köszi LP
sorszám: 2839 (77132)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-07 22:06:13
Én csak azért írtam le hogy a gondozásmentes savas milyen, mert nekem a zselés túl drága, valamint annyival nem tud többet, hogy megérje megvennem. Viszont a sima savas akksit megvetem és ahol lehet próbálom kicserélni.

:)
sorszám: 2838 (77130)
(előzmény: vintman, 2007-06-06 08:13:45)

 
 
vizsi72
válasz erre | email2007-06-07 21:53:47
milyen a feszszabályzod?a diodákat műszerrel ki lehet mérni.a feszmérőt indulás előtt kapcsold rá és figyeld a változást!
sorszám: 2837 (77127)
(előzmény: kupi, 2007-06-06 15:16:43)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-06-07 07:01:40
Hát csak egy ötlet volt.
PL: A régi ETZm nyerge beért a trafó vezetékébe és ki csapta a biztit.
Sajnos ez egy tökölős hibakeresés lesz!
Kívánom hogy megtaláld, de ne feledd, itt le kell írnod, hogy mások is okulhassanak belőle.
Zoltán
sorszám: 2836 (77071)
(előzmény: kupi, 2007-06-06 15:16:43)

 
 
Vitya
válasz erre | email2007-06-06 16:59:40

Nekem olyan problémám volt, hogy egy drótot úgy vezettem ügyesen, hogy beszorult a gyújtótrafó meg az ülés közé, egy idő után kidörzsölte a szigetelést, és attól kezdve az volt a hibajelenség, hogy minden működik, de ha ráülök/ránehézkedek kilövi a biztosítékot. A jelenség olyan volt mintha az indulástól szállna el. Talán érdemes ilyen szemmel is ránézni.
sorszám: 2835 (77021)
(előzmény: kupi, 2007-06-06 15:49:17)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-06 15:49:17
Kipróbálom, de vajon mi okozhatja hogy csak terhelés mellet van a gond?
sorszám: 2834 (77013)
(előzmény: Zoli2, 2007-06-06 15:34:04)

 
 
Zoli2
válasz erre | email2007-06-06 15:34:04
Szerintem ezt a hibát csak úgy tudod megkeresni, hogy szisztematikusan lehúzod a sarut olyan pontokról, ami a motor működését, közvetlenül nem befolyásolja, tehát lámpákat, indexet, dudát , féklámpát stb. A végén már csak a gyujtás maradhat.
sorszám: 2833 (77011)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-06 15:16:43
Az üresvisszajelzőm is előírás szerűen működik!
Hogyan okzhatna ez gondot?
sorszám: 2832 (77009)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-06-06 15:10:37)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-06-06 15:10:37
Talán az üresjelző csinál zárlatot?
Van üres jelzésed?
A kondi csak a mechanikus fesszab-hoz kell.
sorszám: 2831 (77008)
(előzmény: kupi, 2007-06-06 14:42:58)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-06 14:42:58
Üdv!
Egy kis segítség kellene.
A gond a következő:
Üresben semmi probléma a mocival, szépen jár, minden elektromos berendezés működik, viszont ha el akarok indulni ahogy engedem ki a kuplungot, kicsapja az első 16-os biztosítékot és a motor leáll.
A hiba állandó szóval elindulni se tudok vele.(makacs voltam de az 5.bizti után feladtam.)
A gépről annyit hogy egy 250-es ETZ-ről van szó.
Az aksi új,nincs 2 hónapos.
Magyar elektronikus feszszab-ja van,
a biztosítékokat kicseréltem késesre, de mivel nem találta 16A-st ezér azokat 15A-sra cseréltem.
Ez az 1A különbsé okozhatja ezt? A moci teljesen szét volt szedve, ujra lett kábelezve.(azzal nem hiszem hogy gond lenne, mert megfelelő ereket használtam, a saruk levannak csugorcsövezve szóval csak ahoz érnek hozzá amihez kell.Az érintkezők oxidációmentesek,és stabilan kapcsolódnak. )A bekötést a könyvje szerint végeztem és le is ellenöriztem szóval szerintem azzal sincs gond.
Letudná nekem irni valaki hogyan lehet leellenőrizni a feszszabot, generátort meg az egyenirányítót hogy nincs-e szakadás/zárlat?
Még egy kérdés:
A könyvben láttam egy 2.5-es kondit ami az ülés alatt van rögzítve.Ez valamelyik rajzon ott van, valamelyiken nincsen. Mi célt szolgál ez és mihez kell? Az enyémen nem volt, de működött nélküle!

A segítséget előre is köszönöm!
Hali!
sorszám: 2830 (77005)

 
 
vintman
válasz erre | email2007-06-06 08:13:45
Szió,

Igen a savassal minden O.K., de én a Zselés akksira kérdeztem rá.

Üdv.Vintman
sorszám: 2829 (76972)
(előzmény: creationmz, 2007-06-05 21:56:54)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 21:57:29
Japp de találtam ugyanolyan töltőt mint az én régim volt, UH az alapján újra összerakom a régit :)
sorszám: 2828 (76954)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-06-05 20:12:29)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 21:56:54
Én spec a 125-ös TS motoromba vettem gondozásmentes savas akkut. 6V 12Ah. meg voltam vele elégedve. Simsonba apósnak 12V 4Ah-s akut vettünk, szintén gondozásmentest. Az is pöpecül üzemel... Most a jawamon lesz a sor, ah majd eccer sokat keresek :D
sorszám: 2827 (76953)
(előzmény: vintman, 2007-06-05 14:27:37)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-05 21:54:56
Nem hülyeség, ha veszek hozzá egy aggregátot is, és azt a jawa blokkról hajtatom :D:D:D

LED kicsit felfüggesztve... költözködés és laminált padlólapás meszelés falglettelés kombó van terítéken :D

Japp 'gyonmeg az eső... ma szó szerint tökig áztam míg beértem melóba.... utolért a vihar :(
most itt ülök a adiátor elött és csöpögök pfejjj....
sorszám: 2826 (76952)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-06-05 17:32:37)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-06-05 20:12:29
Hát mintha magamat hallanám. Csináltam egy ideiglenes töltőt, - jól is működik - immár 6 éve! :-))
sorszám: 2825 (76942)
(előzmény: creationmz, 2007-06-04 21:52:36)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-06-05 17:32:37
Hali. Ha a peltier elem működik a trafóról akkor már csak a trafót kell a motorra felszerelni és kész az intercúler.:-). Ledes lámpákkal nem haladtál?
sorszám: 2824 (76932)
(előzmény: creationmz, 2007-06-04 21:52:36)

 
 
vintman
válasz erre | email2007-06-05 14:27:37
Sziasztok,

'68-as évjáratú 250 -es 559-es jawámba ajánlottak most 12 Ah-s 6 V-os ZSELÉS akksit.

Szerintek érdemes megvenni vagy inkább savas legyen?

Van konkrét tapasztalatotok zselés akksival?

Köszönöm előre is: Vintman
sorszám: 2823 (76918)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-04 21:52:36
Nohh hétvége ismét munkával telt. elkészült az akkutöltő, de nem merem lefényképezni :D

Alkatrészek:
12V 10A terhelhetőségű trafó
35A terhelhetőségű gratez híd
Abit alaplap chipset hűtő (aktív)
25-28V 22000uF-os kondenzátor (kikapcsolható)
2db kapcsoló
2db 8cm-es táphűtő ventillátor, mert nagyobb terhelésnél hátha meleszik a trafó :)

Végeredmény: 47W-os peltier elemmel minden melegedés nélkül lazán működik, kimenő terhelt feszültség 13.2V :) Szerintem jó lett :)
sorszám: 2822 (76880)

 
 
Bryan
válasz erre | email2007-06-01 14:44:34
Hi! Persze rendesen és pontosan működik. Csak úgy szereld fel ahogy le van írva mellé. Amúgy ez gyerekjáték. :-)
sorszám: 2821 (76614)
(előzmény: bolha, 2007-06-01 10:35:42)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-01 13:15:23
Mivel reakció nem volt a töltővel kapcsolatban így magara hagyatkozok, és a végeredmény egy 15A-es diódahíd lesz, ezt teszem fel a trafóra... Plusz ha mondjuk autórádiót akarok hallgatni műhelyben, akkor rajta lesz a kondi egy kapcsolóval... Ennyi a recept :) Képek majd ha már megvan az egyenhíd :D
sorszám: 2820 (76607)
(előzmény: bolha, 2007-06-01 13:09:27)

 
 
bolha
válasz erre | email2007-06-01 13:09:27
Nincs sérelem :) (Nem is lesz) Majd leírhatnád az aksitöltő receptjét. Bolha
sorszám: 2819 (76605)
(előzmény: creationmz, 2007-06-01 13:05:19)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-01 13:05:51
áááááá Majd gyakorlom.... áááá
sorszám: 2818 (76604)
(előzmény: creationmz, 2007-06-01 13:05:19)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-01 13:05:19
Np. Mosolyogtam :)
Tűvol álljon tőlem hogy megsértsek bárkit is, mielött erre céloznál :)
sorszám: 2817 (76603)
(előzmény: bolha, 2007-06-01 13:02:38)

 
 
bolha
válasz erre | email2007-06-01 13:02:38
Akkor ez a "komoly problémák" című fórum? Csak arra vagyok kíváncsi, rendesen működik-e a dolog, és tőle kérdeztem, akinek a motorján van ilyen.
sorszám: 2816 (76602)
(előzmény: creationmz, 2007-06-01 12:56:43)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-01 12:56:43
Nem nem, ők egy "nem gagyi" bicajóra felszereléséről diskurálnak :)

Mert komoly problémák adódhatnak a felszerelésénél :)))
sorszám: 2815 (76601)
(előzmény: Kuci, 2007-06-01 12:19:35)

 
 
Kuci
válasz erre | email2007-06-01 12:19:35
Most ti egy szimpla bicajóra felszereléséről beszéltek vagy..?
sorszám: 2814 (76598)

 
 
bolha
válasz erre | email2007-06-01 10:35:42
Szervusz Bryan! Jól működik az órád? Volt valami érdekes a felszerelésnél? Bolha
sorszám: 2813 (76585)
(elözmény: Bryan, 2007-05-31 22:01:54)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17987)
MZ (49044)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu