hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

kupi
válasz erre | email2007-06-25 21:01:33
Ezt a rajzot használtam fel a bekötéshez.
Kispolák lámpával vettem a mocit ugy hogy gondolhatod hogy nézett ki a kábelezés!
Ezért is szedtem le mindent és kötöttem ujra ez alapján a rajz alapján.
Az nem lehetséges hogy a ts-nél lévő "direkt" fokozat nálam megeggyezik a gyujtással?
Kivághatja a biztit ennél a kapcsolásnál?
Mármint számít az hogy nem betolnám hanem rendesen elindulnák vele?
sorszám: 2912 (78401)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-25 20:41:32)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-25 20:41:32
Nem tudom milyen kapcsolási rajzod van de a szakirodalom részben van egy ami szerintem nagyon szépen átlátható föleg ha még az eredeti szinü kábelezés van a motorban."-MZ ETZ250 12V el. bekötés német ismeretlen PeetAir-" erröl lenne szó.
sorszám: 2911 (78399)
(előzmény: kupi, 2007-06-25 20:18:20)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-25 20:37:07
Attól függöen térnek el a 250-es etz kapcsolásai hogy fordulatszámmérös vagy nem.Láttam már olyat is hogy fordulatszámmérő volt a tz-n de nem volt benne visszajelzőlámpa.Az tulajdonképp ugyanaz mint a fordmérő nélküli.De ez is csak abban különbözik hogy akkor egy visszajelzöre van kötve az index és a töltés jelzése és az üres jelzés nincs bekötve.Ha az etz-be ts mz gyujtkapcsolója van az nem baj de több saruja van amiböl nagy részét nem is kell felhasználni.Még esetleg ebböl is lehet bibi de ahogy leirtad a hibát egyre jobban hajlok arra hogy a kapcsoló a rossz.Ha tudsz szerezni egyet érdemes kipróbálni.
sorszám: 2910 (78397)
(előzmény: kupi, 2007-06-25 20:18:20)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-25 20:18:20
Köszi!

Akkor megnézem mégegyszer a lámpába lévő vezeték összekötőket.
Nem lehetséges az hogy 2féle elektromos bekötés van? Mert tényleg végig néztem mindent és stimmel.
sorszám: 2909 (78389)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-25 15:28:53)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-25 15:28:53
Hát ez érdekes. Ugyanis ha átnézted mikor mit kapcsol a gyujtkapcs akkor látnod kell hogy a "nappali" állásban ugyanazokat a pontokat kapcsolja össze plusz még hozzáteszi a világitási pontot.Magyarul a gyujtáson a 30-as pontot köti össze 15-ös ponttal és ha ráteszed a világitást ezekhez még hozzákapcsolja az 56-os meg az 58 pontot azaz mindent rátesz a 30-as + pontra.Ugyanugy lekéne vágni a biztit.Ebböl kiindulva szerintem rosszul kötöttél be valamit az tuti.Vagy a gyujtkapcsolonál vagy még a lámpában lévö csatlakozókra tippelek. Ott nagyon ellehet cseszni ha nem figyel az ember.Nem okoskodni akartam csak segiteni ha ez egyáltalán segit valamit.
sorszám: 2908 (78371)
(előzmény: kupi, 2007-06-25 15:11:10)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-25 15:11:10
Szevasztok!

A multkor kértem segítséget tőletek a 250-es tz-m ügyében.
(6 állásu gyujt.kapcs,levágódó bizti stb...)
Köszönöm szépen a válaszokat! szerintem minden tanácsot kiprobáltam,rámértem a kapcsolóra mit kapcsol milyen állásban és a gyári rajzzal egyeztetem.Minden stimmel.Azt leszámítva hogy asszem ts kapcsolót örököltem.
Átnézegettem nincs zárlat,lehuzogattam minden fölösleget(index,kürt stb..),az eredmény ugyan az.
A gép gyujtáson most is kivágja a biztit, viszont ha "nappalira" kapcsolom semmi gond. működik.
Leszámítva hogy így mindig ég a lámpa.
Ez viszont nem hiszem hogy olyan nagy baj lenne!?
Érdekes kis gép ez a TZ.
Bár ha elmesélném mikkel találkoztam rajta a felújításkor,ez lenne a legkevésbé érdekes dolog.
Mégegyszer köszönöm mindenki segítségét!
Szevasztok!
sorszám: 2907 (78369)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-06-24 15:17:39
hali! A babetta gyuszival az a baj hogy nem lessz világításod! Szerintem mindenképp az eredeti generátorra találj ki valami HALL-ic s megoldást az sokkal üzembiztosabb! és könnyeb kivitelezni is!
sorszám: 2906 (78257)
(előzmény: Laca_D, 2007-06-23 14:49:55)

 
 
electom
válasz erre | email2007-06-24 15:12:19
Nem a benzin tuti nem, a biztosíték is hajlamos rövidebbre olvadni...
sorszám: 2905 (78256)
(előzmény: Powerarc, 2007-06-21 17:30:31)

 
 
JánosMiki
válasz erre | email2007-06-24 14:54:35
Sziasztok!
valaki tudna nekem segiteni ??? MZ EZT250-es motorhoz keresem a gyújtás és a porlasztó beállitásait!de nem sok sikerrel ! a segitségeteket előre is köszönöm! üdv. Miki
sorszám: 2904 (78255)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-06-23 14:49:55
CSáó.
Aszfalt.
Én ugy nevezném hogy a imitt-amott sik KÉZIGRÁNÁTPÁLYA .Mert ami itt Szolnok megyébe van...
sorszám: 2903 (78199)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-06-23 13:33:06)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-06-23 13:33:06
Hali. Utcai használatra vagy terepen akarsz motorozni?
sorszám: 2902 (78197)
(előzmény: Laca_D, 2007-06-22 19:23:46)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-23 13:01:04
Sziasztok.
TS mz 6v-os dinamoját akarom megnézni hogy tölt-e.Egy multiméterrel melyik két ponton lehet mérni és milyen értéket?A D+ és a DF pont között kell mérni vagy a D+ és test között vagy a DF és test között?Ugy mérjek hogy a sarukat rajt hagyjam vagy lehuzzam elötte és csak a dinamo maradjon a méréshez?Nincs töltésem és mielött veszek rá cuccokat jó lenne tudni hogy mi a rossz a dinamó vagy a fesszab?Tulajdonképp minden ötlet érdekel ez ügyben.A vezetékek jók nincs testzárlat a saruk jól illeszkednek a bekötések jók.Köszi a válaszokat.
sorszám: 2901 (78196)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-06-22 19:23:46
Sziasztok.
Etz-150-nél gondolkozom elektronikus gyujtásba.
Tud valaki segiteni ?nem gyáriba gondolkozom.Nincs most 20ezrem.
De rémlik valami babetta alkatrészes megoldás?tud erröl valaki.
Köszi az infot.
Üdv
Dlaca
sorszám: 2900 (78171)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-06-22 19:23:08
Sziasztok.
Etz-150-nél gondolkozom elektronikus gyujtást.
Tud valaki segiteni ?nem gyáriba gondolkozom.Nincs most 20ezrem.
De rémlik valami babetta alkatrészes megoldás?tud erröl valaki.
Köszi
Dlaca
sorszám: 2899 (78170)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-22 08:40:11
Valamikor a héten beszéltük, hogy jó lenne kint parkoló motorokba riasztó, de nem túl drága, és nem túl bonyolult.

Erre vetettem fel a kuplunghoz helyezett kapcsolót (pl ETZ féklámpa kapcsoló a jawa 350-es kuplungkarjához rakható), mely behúzott kar mellett kapcsolhatná mondjuk a dudát, így riasztva. Persze ehhez nem árt még egy rejtett kapcsoló, mely élesíti a rendszert. Vagy megoldani azt, ha a gyújtás le van véve akkor automatikusan éles legyen a rendszer.

Körülnéztem kicsit neten, és a conrad.hu-n találtam egy nem túl drága megoldást.
Íme a link: http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZVVkZKT1pXMTBOUT09&pid=Vkd4U1JrMVZNVVZoTTJoUVVrWkZPUT09

Remélem segítettem azoknak akiknek a motorjuk kint parkol.

CRE [-.-]
sorszám: 2898 (78146)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-06-21 17:30:31
Vedd le a gyújtás deklijét, menj vele így. Ha nem áll le, akkor lehet a jeladóval lesz gond hogy már nem bírja a meleget (én trabi nyákkal jártam így). De nem lehet hogy benzinellátási gond lesz? Eldugult tanksapka szellőző vagy benzincsap, nézd meg ezeket is.
sorszám: 2897 (78110)
(előzmény: electom, 2007-06-21 16:25:11)

 
 
electom
válasz erre | email2007-06-21 16:25:11
Sziasztok! Az ETZ-mmel van egy kis gond. Először pöcc röff, aztán 5-10 Km után leáll. Várni kell vele 10-20 percet és megint megy egy darabig. Mit javasoltok, mit cseréljek? A gertya, a pipa a gyújtókábelt már cseréltem. Ja, és 87-es, elektronikus gyújtású. Itt van róla pár kép:



sorszám: 2896 (78109)

 
 
Lacca
válasz erre | email2007-06-18 10:59:16
Üdv!
Simson S51/1B-h40 típusú motor gyujtáskapcsolójn a 86-os pontra nem tudja megmondani vki, h. mit kell kötni? Előre is köszi!!
sorszám: 2895 (77785)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-18 08:19:07
Nohh véglegesen eltávolítottam a jawa-ról a maradék bowdenes féklámpa kapcsolási megoldást is. Teljesen kiváltotta immár az ETZ féklámpa kapcsoló.

Korábban írtam, hogy a fékpedálhoz kell egy lemezke a távtartó csavarhoz, és arra tegyük belőve a kapcsolót. Nahh nekem nem volt kedvem keresni lemezdarabkát, meg 2 lyukat fúrni.
Így leegyszerűsítettem a dolgot. Fogtam, kitekertem távtartó csavart, megtágítottam a furatot, hogy bemenjen a kapcsoló, és anyával rögzítettem. Forrasztás, és kész is. Javaslom, ha nem akar az ember sokat küzdeni, akkor vegyen erre való kicsi sarut. Elvileg lehet kapni! Megéri, mert forrasztani elég rossz erre a kis felületre, ráadásul hajlamos a kiolvadásra az érintkező. Lehet kapni bizonyos boltokban tapadós filckorongot, azt tettem a kapcsoló felfekvésénél a vázra.

Teszteredmény:

Sokkal hamarabb kapcsol és erősebb, stabilabb fénnyel ég az izzó mint korábban. A legkisebb pedál- és karmozgásra is reagál. Szo jobb :)

CRE [-.-]
sorszám: 2894 (77773)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-06-17 20:18:56
Kedves GUKKER81

Köszönöm a segítséget,minden OK.
sorszám: 2893 (77753)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-17 13:56:48
Nézd meg hogy nincs elerázódva a gyújtótekercs forrasztása a vasmagról. Nekem tirisztoros sámsonon ez okozta a problémát. Sajnos az utángyártott tekercsnél nem vették figyelembe, hogy a vasmag körül foprog a lendkerék a mágnesekkel, és a tekercs bakelit zárólapjait hosszabbra hagyták. Így ezt folyamatosan ette a lendkerék, míg a forrasz le nem tört... Jele néha felpörgő, néha kihagyó motor volt. Mikor hogy ért hozzá a kábelvég a testhez :)
sorszám: 2892 (77735)
(előzmény: Lacca, 2007-06-17 13:09:14)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-06-17 13:54:40
Szedd szét, nézd meg hogy nem-e ereszt a tűszelep, vagy kilazult benne valami.
sorszám: 2891 (77734)
(előzmény: Lacca, 2007-06-17 13:51:44)

 
 
Lacca
válasz erre | email2007-06-17 13:51:44
Esetleg nem lehet, h. a karburátorral van a gond, mert erős és jo szikra van.
sorszám: 2890 (77733)

 
 
Powerarc
válasz erre | email2007-06-17 13:28:47
Próbálj ki egy másik kondit, egy régi is megfelelő lesz. Ha ez sem segít aakkor próbálj egy másik trafót.
sorszám: 2889 (77728)
(előzmény: Lacca, 2007-06-17 13:09:14)

 
 
Lacca
válasz erre | email2007-06-17 13:09:14
Hy!!
Simson S51-ben cseréltem kondit, megszakítót és gyujtótekercset. Jo volt minden ugy 5 km-ig, de azota nem pörög felk a motor, erősen kormozódik a gyertya, a megszakitó nem szikrázik, kondi jó. Ha valakinek van valami ötlete, h. mi lehet, lécci írja meg. Köszi!!!
sorszám: 2888 (77726)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-06-17 07:48:39
Kedves GUKKER81 és peti.janka!
Én is szeretném elérni Peti74-et.
Legyetek szívesek segíteni.

Előre is köszönöm: Bohumil-250.
sorszám: 2887 (77703)

 
 
GUKKER81
válasz erre | email2007-06-16 19:52:46
Köszönöm szépen peti.janka.
Már beszéltem is vele.Örök hála és köszönet. :)
sorszám: 2886 (77682)
(előzmény: peti.janka, 2007-06-15 23:08:13)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-06-15 23:08:13
Hali mailben elküldtem a számát!
sorszám: 2885 (77661)
(előzmény: GUKKER81, 2007-06-15 18:52:57)

 
 
GUKKER81
válasz erre | email2007-06-15 18:52:57
Hello szisztok.
Azt szeretném kérdezni nem-e tudja valaki,hogy hogyan léphetnék kapcsolatba Peti74-el(e-mail-on kivül)telefonra gondolok.Mert már két mailt is küldtem neki és nem válaszol. Lehet,hogy rossz email cimre küldtem??? kössz a segitséget. :)
sorszám: 2884 (77649)

 
 
tizenket-vereb
válasz erre | email2007-06-14 13:33:42
IGC-60-hoz nem ért valaki? 250ccm-es Mz-be szeretném beletenni, ám nincsenek paramétereim. Valaki biztos rendelkezik beállításokkal. Nem küldené el nekem? Megköszönném: tizenket-vereb@freemail.hu

(8
sorszám: 2883 (77565)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-13 16:10:15
Figy, mint gyakori hiba, csak azt tudom mondani, hogy menj vele egy kört, mondjuk 10km :) Amikor leáll nézd meg hogy meleg e a gyújtótrafód... Ha igen akkor lehet megvan a gond. Ha nem akkor fogalmam sincs. De a leírtakból olyan mintha 10km után 5-10 perc hülés és még 10km. Egy próbát megér, és ez max 2500HUF-os probléma :) Japp ha gytrafó a gond akkor nézd meg mikor megveszed, ugyanis a románok jó szart csinálnak, ha tudsz inkább turkálj valahonnan egy ddr-t :) Még használtan is jobb mint a román.
sorszám: 2882 (77476)
(előzmény: electom, 2007-06-13 15:44:57)

 
 
electom
válasz erre | email2007-06-13 15:44:57
Sziasztok. Tudtok tippet adni a következő probléma orvosolására? 87-es 150-es (elektronikus gy.) ETZ-m van. Régebben is voltak ilyen gondjaim, de mostanra gyakorlatilag 5-10 km-enként áll le, mintha teljesen elmenne a gyújtás és kell némi idő amig ujra beindul. Volt már gyertacsere, pipacsere, új gyújtókábel de nem segített. Régebben a gyújtásbiztit is gyakran cseréltem mert rövidebbre olvadt (a szál ép maradt). Most kerámiatestű van benne. Mit tegyek? Egy szerelő azt tanácsolta a blokkban cseréljem ki a gyújtáspanelt. Most leszedtem a deknit: az egészet a tekercsel együtt? Lehet még ilyet kapni?
sorszám: 2881 (77475)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 19:14:56
Ez már szent igaz én is mindig variálok aztán van amikor balul sül el.
sorszám: 2880 (77429)
(előzmény: creationmz, 2007-06-12 19:13:23)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 19:13:23
Ez igaz, bár célom elsősorban az volt ezzel a kis monológgal hogy rávilágítsak a tényre, hogy néha hiába a rajz, ugyanis az emberi elme sajna néha továbbgondolja a dolgokat... és ez rosszabb, ha valakiben van egy kis újjító szándék is :D
sorszám: 2879 (77428)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 19:09:44)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 19:09:44
Szerintem meg bekötési bibi lesz.Ugyanis a leirásból ugy tünik hogy ts kapcsolót tett be.Ami önmagában nem baj de oda kell figyelni nagyon hiszen több saruja van mint az etz kaspcsolónak.Azt ugyanis továbbra sem értem hogy a helyzetjelzös állásban meg jó a dolog.Ha zárlat lenne azokon a helyeken amit emlitettél akkor ebben az állásban is kivágná.Feltételezve hogy jol kötötte be.
sorszám: 2878 (77427)
(előzmény: creationmz, 2007-06-12 18:51:55)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 19:01:55
Énis igy vagyok vele mert etz-m még nem volt.Azt valaki egyszer mondta nekem hogy a generátor annyiban jobb a dinamónál hogy alapjáraton is már gyujtásképes mig a dinamónak kell bizonyos fordulat.Tehát a ts-ek alapon az akksitól függnek.
sorszám: 2877 (77426)
(előzmény: creationmz, 2007-06-12 18:51:55)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 18:59:19
Csak egy dolgot hiányolok a szocimotoroson, hogy nincs chat :D:D:D

Felajánlom az enyémet :D

http://creation.valodi.hu/chat/chat/flashchat.php
sorszám: 2876 (77425)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:55:30
Tulajdonképpen a fesszabályozóról jövő vezetéket összeköti a kapcsoló a 15-ös csatlakozóval a gyujtkapcsolón.Most hadd ne soroljam a 15-ösre csatlakozó vezetékeket.De mégegyszer ez a Ts mz-en van.
sorszám: 2875 (77424)
(előzmény: kupi, 2007-06-12 18:35:50)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 18:51:55
Keni vágja a TS bekötését, de Etz-t is még csak madártávlatból láttam :D

Fogalmam sincs hogy kéne bekötni hogy jó legyen, és hogy miért vágja ki... de akárhogy is nézem valami testzárlat lesz a ludas. Nekem spec TS-en ezért nyomta ki mindig a féklámpa, mondjuk nekem sok eszem volt és elnéztem a bekötést, ebből adódóan a negatívot megkapta direktbe a féklámpa, míg a pozitívot rátettem a gombára :D:D:D LOAL :D
sorszám: 2874 (77423)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 18:43:21)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:49:21
Egy kicsit utánanéztem elméletileg az etz betolható simán a gyujtásfokozatban.Legalábbis a használati utmutatója azt irja.Nekem még sose volt etz-m csak ts-em ugyhogy megerösiteni nem tudom.Ezek szerint nem szükséges semmiféle direktbe kötés.
sorszám: 2873 (77422)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 18:43:21)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:43:21
Elöre bocsátom ez csak tipp mert ehhez a generátor dinamó dologhoz annyira nem konyitok.Valószinünek tartom hogy az etz generátora nem alkalmas erre a dologra mint a ts dinamója.Tehát szerintem nem lehet megoldani.Majd Creation válaszol erre érdemben mert ö keni vágja.Én is kiváncsi vagyok egyébként.
sorszám: 2872 (77421)
(előzmény: kupi, 2007-06-12 18:35:50)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:39:36
Persze hogy más.A ts-eken eleve dinamó van és 6v-os mig az etz 12v-os és generátor van.Az etz-n nincs ez a direktbe kötés és a gyujtkapcs is más.
sorszám: 2871 (77420)
(előzmény: kupi, 2007-06-12 18:31:25)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:37:30
Vazzeg egész idáig azt hittem ts-röl dumálunk
sorszám: 2870 (77419)
(előzmény: kupi, 2007-06-12 18:25:45)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:36:19
Igy elsö hallásra jól van bekötve.A "MÉG 1-EL JOBBRA" az nem üres hanem ahogy Creation is irta a ts-eken ez egy direkt bekötés.Akkor van jelentösége ha lemerül az akksi.Ilyenkor betolható a motor és a dinamó végzi a munkát.Azt nem nagyon értem hogy hogy hogyan indul el a helyzetjelzös állásba a gyujtás állásban meg nem.Ugyanis ha jól kötötted be és valahol zárlat van (pld "0" állásjelzö vagy féklámpa vezeték)akkor annak a helyzetjelzös állásban is lekéne vágnia a biztit.Hiszen semmi nem változik a kapcsolóban csak annyi hogy az addig összekapcsolt dolgokhoz hozzáteszi a helyzetjelzö lámpákat is.Nem tudom mennyire érthetö amit irtam.
sorszám: 2869 (77418)
(elözmény: creationmz, 2007-06-12 17:40:54)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-12 18:35:50
Az még viszont érdekelne hogy az a direkt kapcsolás hogyan van bekötve!?
sorszám: 2868 (77417)
(elözmény: creationmz, 2007-06-12 18:01:43)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-12 18:31:25
Ennyire más a kettő?
Elviekben nem kellene stimelniük?
sorszám: 2867 (77416)
(előzmény: creationmz, 2007-06-12 18:27:44)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-12 18:27:44
Nohh akkor vagy átépíted TS 125-re vagy törlöd a memóriádból, hogy mit írtam :D:D:D:D:F
sorszám: 2866 (77415)
(előzmény: kupi, 2007-06-12 18:25:45)

 
 
kupi
válasz erre | email2007-06-12 18:25:45
Annyi nem stimmel hogy nekem 250-es etz-m van .
(ezt valószínüleg lefelejtettem.)
sorszám: 2865 (77414)
(előzmény: zsakfos, 2007-06-12 18:21:47)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-06-12 18:21:47
Ehhez csak bologatni lehet ez igy igaz.
sorszám: 2864 (77412)
(elözmény: creationmz, 2007-06-12 18:01:43)

 
 
Lacca
válasz erre | email2007-06-12 18:15:42
U bocsi, az elözöekben elirtam a típust: S51/1B-H40. Tényleg bocs.
sorszám: 2863 (77411)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu