hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

mz250
válasz erre | email2007-11-22 21:33:57
milyen infód can evvel kapocsoltatban.engem érdekelne vajon elektromos feltültőt lehtene építeni mz re?
sorszám: 3012 (86209)
(előzmény: sorosjozsef, 2007-11-21 16:30:29)

 
 
sorosjozsef
válasz erre | email2007-11-21 16:30:29
Igen lehet,sőt már le is van gyártva,és üzemel is.Csak éppen nem hall szenzorral müködik,hanem opto szenzorral,-cny37-el.
sorszám: 3011 (86146)
(előzmény: mz250, 2007-11-14 22:47:15)

 
 
Samu
válasz erre | email2007-11-20 21:33:48
Sziasztok! Szivargyújtó bekötési rajz 12V-os rendszerhez itt: www.mzclubhungary.com -> Letöltések ;) Samu
sorszám: 3010 (86115)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-11-19 20:35:30
Üdv! olvastam itt a fórumon hogy valaki betette a lada samara elektronikus gyusziját tézébe, lehet erről valami infót kapni bővebben, esetleg képeket tud valaki mutatni hogy hogy is néz ki a lada gyuszija?!?!

Előre is köszi

ThUnDeR
sorszám: 3009 (86078)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2007-11-18 08:53:42
Lehet.Itt küldök egy kapcsolási rajzot.
Szólj ha kész,engem is érdekel.

http://www.12move.de/home/hanskrause/elektro.htm
sorszám: 3008 (86017)
(előzmény: mz250, 2007-11-14 22:47:15)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-11-14 22:47:15
Mit gondoltok egy hall elemes gyújtásról ami rendelkezik egy elektronikus előgyújtás szabival?Aztán egy elktronikus feltöltőröl?Vajon házilag lehet ilyet építeni?
sorszám: 3007 (85947)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-11-06 21:25:53
A magyar motoros... hmm... inkább a havi harmincezer 72 hónapon át, plusz a CASCO...

Egyébként ez nem kétütemű:

http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/zdk-frant.html
sorszám: 3006 (85701)
(előzmény: Goldnadel, 2007-11-06 19:56:03)

 
 
Goldnadel
válasz erre | email2007-11-06 19:56:03
480 dollár ide,használt motor oda,
a magyar motoros van annyira sznob,hogy nemfog megvenni orosz motort,(egykét megszállott uralost kivéve).
Másik fele pedig:nagyköbcentis kétüteműt forgalomba sem lehet helyezni.
sorszám: 3005 (85699)
(előzmény: R.A., 2007-11-03 09:27:57)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-11-03 09:27:57
Bizony, van még mit tanulnunk... egyébként szerintem van egy pár kifejezetten szép motor is, nézd végig a pl. a Zid nevűeket:

http://www.mcasta.ru/eng/motorcycle/motorcycle2.htm
sorszám: 3004 (85636)
(előzmény: Zapkorte, 2007-11-02 13:39:40)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-11-02 21:28:06
Én egy 12V-os BMW fesszabot kopintottam le.egy kis átalakításs után tökéletessen mükszik.Ja peti74 rajza az mükszik.Azt is átalakítottam picit.
sorszám: 3003 (85633)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-11-01 07:32:56)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-11-02 13:39:40
480 USD? Vagyis durván 100,000 HUF? Vazze, itthon ennyit használt xarokért is szemrebbenés nélkül elkérnek!
sorszám: 3002 (85616)
(előzmény: R.A., 2007-10-22 23:29:06)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-11-02 10:51:00
Sziasztok!
MZ TS 250 és TS 250/1-re való kábelköteg kapható nálam. Nemsokára elkészül a 125/150-es TSekre való is.
Érdeklődni:
bakimate kukac freemail pont hu
sorszám: 3001 (85609)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-11-01 07:32:56
Hali A fekete dobozos magyar fesszabot építetted meg vagy egy teljesen másikat? A hall-os gyújtást én is megcsináltam jawara én peti74 leírását használtam. Te is ezt csináltad meg?
sorszám: 3000 (85573)
(előzmény: mz250, 2007-10-31 23:39:52)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-10-31 23:39:52
szevasztok emberek.
megépítettem az elektronikus feszbot egy kis átalakítással és a hall elemes gyújtáselektronikát 6Vra.Már több km-et is megtettem gond nélkül.nagyon elégedett vagyok vele.
sorszám: 2999 (85568)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-10-22 23:29:06
Ez a Sputnik, ugye ? 480 USD az új ára.

Alkatrészt Litvániából tudsz hozzá rendelni, van minden.
sorszám: 2998 (85235)
(előzmény: Keszthelyy, 2007-10-21 07:01:23)

 
 
Victor
válasz erre | email2007-10-21 11:08:51
Sziasztok!
KERESEK GYÁRI (nem török: product of mega feliratú) TIRISZTOROS GYÚJTÁSELEKTRONIKÁT HALL JELADÓS ETZ-hez? Ez az aksi mellett helyezkedik el egy fekete dobozban. (bocsi a nagybetűkért, de így jobban felfigyelnek rá)
sorszám: 2997 (85178)

 
 
Keszthelyy
válasz erre | email2007-10-21 07:01:23
Sziasztok.

Nemrég vettem egy érdekes szoci motort. A típusa Minsk mmvz 112. Ha valaki halott volna már erről a típusról, netán volt is neki kérném, ossza meg velem tapasztalatait. Nagyon jó kiállású kis gép 123 ccm 10LE. Elvileg sajnos úgy tudom itt Magyarországon nem volt forgalmazva soha. A gyártója Belorusz ugyanaz, mint a Zetor traktornak. Legalább is ha jól tudom de nem bizti. Kellene hozzá primer lánc primer fogaskerékkel és valószínűleg a kuplungházon lévő fogaskerék kapcsolódás kopása miatt a kuplungház is. Ha ilyesmit nem kaptok meg ti, hogy szoktátok megoldani, hogy működjön? Ugyanis jellegzetesen azt a hangot adja, amit a Jávám adott, amikor kinyúlt a primer lánc és elérte a váltóház falát egy ponton. Ha valaki elektromos rajzot tudna fellelni nekem azt is megköszönném mert én nem találok sehol. Szeretnék akkumulátort illeszteni a rendszeréhez, mert minden csupán egy 65W os generátorról megy és világítás működése mellett zavaró az index belehunyorít a többi fogyasztó működésébe. Ugyan találtam egy „Repair Manualt” By Digby Greenhalgh néven, ez angol de igen kevés infót tartalmaz. Mást sajnos nem leltem fel. Előre is köszönök minden segítséget.


Üdvözlettel Barna.
sorszám: 2996 (85172)

 
 
Sycora
válasz erre | email2007-10-20 18:08:33
Hi. Itt nézd meg.
http://www.veteranmotorok.extra.hu/pg043.html
sorszám: 2995 (85153)
(előzmény: csancsi, 2007-10-03 22:14:14)

 
 
Ticco
válasz erre | email2007-10-18 12:58:01
Üdv motorosok!

Megnyitottuk szervizünket Szegeden.
Nem csak mechanikai, elektronikai hibák javitását is vállaljuk.
Nézz be hozzánk!

FM MOTOR
web: http://fmmotor.atw.hu
sorszám: 2994 (85061)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-10-04 16:17:28
Sziasztok. Elromlott az elektronikus feszültség szabályzó a motoromon. 6v Mz szabályzó.
A kérdésem a következő, melyik alkatrésznél volna érdemes keresni a hibát. Ha megtalálom mi a bibi akkor kicserélem rajta. Nincs kedvem másikat venni. Az ellenállásokat színkód után le tudom ellenőrizni a diódát is de a többi alkatrész talány. Előre is köszi a válaszokat.
sorszám: 2993 (84422)

 
 
csancsi
válasz erre | email2007-10-03 22:14:14
szevasztok.érdeklödnék hogy van-e valakinek pannoni t5 höz kapcsolási rajza mert nekem az öszes kábel szétvan barmolva.fontos lenne
elöre kösz
sorszám: 2992 (84375)

 
 
Ivan
válasz erre | email2007-10-03 22:09:01
Sziasztok!Van egy eladó Unibat savas, 12V-os, 3Ah-s vadiúj,garis, szárazon töltött, még nem felsavazott akksi.Tévedásből vettem.Nekem nagyobb kellett volna.. ha valakit érdekel: 06-30-998-6289
sorszám: 2991 (84374)

 
 
ts125rr
válasz erre | email2007-09-30 12:43:54
Sziasztok!
Nem tud valaki Gpz500s-hez alkatrészeket?Konkrétan forgórész kéne?Ha valaki tud segíteni dobjon egy e-mail-t!Előre is köszi
ts125rr@freemail.hu
sorszám: 2990 (84158)

 
 
zeusz
válasz erre | email2007-09-25 12:02:29
Valaki épített már be etz-be IGC-60-as gyújtáselektronikát?Mik a tapasztalatok?
sorszám: 2989 (83984)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-09-22 18:49:49
köszi. megpróbálom elérni
sorszám: 2988 (83839)
(előzmény: zsakfos, 2007-09-21 06:45:20)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-21 06:45:20
peti74@pannonmail.hu ezelőtt kb 2 hónapja ezen az email-n sikerült vele kapcsolatba lépnem.Hogy még ez-e az email cime azt nem tudom.Egy próbát megér.
sorszám: 2987 (83761)
(előzmény: mz250, 2007-09-21 00:27:07)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-09-21 00:27:07
elfogadom azt is hogy beépíti nekem.de ez majdnem lehetetlen.tudja valaki hogyan lehet elérni Peti74-et?
sorszám: 2986 (83760)
(előzmény: mz250, 2007-09-19 21:41:53)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-09-20 07:25:45
Ha sikerül Peti74-el felvenni a kapcsolatot ,ő kb 12-14000 ft-ért megcsinálja és ha elviszed a mocit hozzá,akkor be is teszi.
sorszám: 2985 (83725)
(előzmény: mz250, 2007-09-19 22:48:00)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 23:03:51
Na ezzel én is így vagyok én trabiét v. MZ-ét kajtatom de nem nagy sikerrel.
A leírásban az van, hogy 5V -tól ezek már működnek de mindenképp át kell alakítani a bútyköt hozzá.
sorszám: 2984 (83713)
(előzmény: mz250, 2007-09-19 22:48:00)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-09-19 22:48:00
OK.Én ezzel egyezek.vágom a témát. de milyen hall IC-t használt ő?Ilyen ic vel még nem találkoztam a gyakorlatban.A működési elvét elfogadom de nem ismerem a tokozást, a bekötést.
sorszám: 2983 (83711)
(előzmény: piri, 2007-09-19 22:39:18)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 22:39:18
Peti74 ajánlotta nekem:
http://www.freeweb.hu/e-gyujtas/
sorszám: 2982 (83709)
(előzmény: mz250, 2007-09-19 21:41:53)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-09-19 21:41:53
Nos emberek.Szerintetek mely elektronikus gyújtást lenne érdemes megépíteni 6V-os Mz -hez?
sorszám: 2981 (83696)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-09-03 16:05:15
Mz dinamó cserélése nem oldja meg a problémát, elektronikus fesszab sokat segít a dolgon, de mivel nehezen beszerezhető jawahoz, ezért van a dinamó is cserélve mz-re, mert mz-hez minden boltban lehet kapni elektronikus szabályzót.
sorszám: 2980 (82849)
(előzmény: biga156, 2007-09-03 14:24:49)

 
 
biga156
válasz erre | email2007-09-03 14:24:49
Kérdésem az itt jelenlévő tapasztaltabb Jawa tulajokhoz. Cz 485/250-es mocim 6V-os rendszerét van-e esélyem lecserélni 12V-ra, és ha igen, akkor mi módja? Van erröl valakinek tapasztalata, vagy valami leírás ilyesmi. Nyílván a fő problémát a dinamó okozza, minden más - gondolom - könnyedén cserélhető. Illetve itt valaki írta, hogy MZ dinamóra kicserélte. Miért is lenne az nekem jobb, lévén, hogy ugyan úgy 6V-os marad a rendszerem, annak minden nyavajájával? Nem mint ha bajom lenne a 6V-al, csak alig találok hozzá valamit, no meg most is csak küszködik a mocim elektromossága, ha (alacsony fordulaton) egyszerre kell fékeznem, indexelnem, no meg világítanom (ami mondjuk pont egy mindennapos eset).
sorszám: 2979 (82837)

 
 
csettegő
válasz erre | email2007-09-02 17:56:47
Elektronikus fesz szabályozóról mi a véleményed ? (Konkrétan autókéra gondolok, mert nekem az bevállt (már kb. két éve gond nélkül))
sorszám: 2978 (82738)
(előzmény: Victor, 2007-08-29 10:40:15)

 
 
devisionhun
válasz erre | email2007-08-29 20:11:27
Pöfög a kisdisznó.
Aki követte kis élettörténetemet, annak csak annyit, hogy akksi fordítva volt bekötve (még jó, hogy fogorvostól vettem. lehet ott is a bal1 helyett jobb1et húz??)

Karbi visszacsere a régi és töff-töff-töff...
=DDD

UI: vizes aszfalt és blokkoló hátsókerék nem jee jogsi és sisak nélkül...
sorszám: 2977 (82435)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-08-29 10:51:37
Egy változatban töltsd fel az akkumulátort rendesen, nekem segített, azóta jó.
sorszám: 2976 (82421)
(előzmény: Victor, 2007-08-29 10:40:15)

 
 
Victor
válasz erre | email2007-08-29 10:40:15
Sziasztok!
Egy ETZ-251-em van. Az a problémám vele, hogy ha minden fogyasztót felkapcsolok (lámpák index stb.) akkor alapjáraton leáll. A töltés tökéletesen be van állítva. Mégis az lehet a problémája, hogy alapjáraton kicsi a töltés, a feszültség 12V alá esik és ez már nem elég az elektronikus gyújtóberendezés működéséhez,leáll a motor. Már állítgattam a fessszabályzót úgy, hogy alapjáraton nagyobb legyen a visszatöltés, de akkor magasabb fordulaton a fesszabályzó későn szabályoz le és túl sok lesz a töltés (15V). A fesszabályzó jó, mert másikkal is kipróbáltam, és ugyan ezt a jelenséget tapasztalom mind 2-vel. Mit tévő legyek?
sorszám: 2975 (82420)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-08-29 09:34:46
sziasztzok nagy a bajom. van mz ts 150-s motorom és azt vette a fejébe hogy se hogy se akar tölteni. méregettem multiméterrel az elleneálásomsomnál nem gerjestzt áramot pedig uj szénkefék uj ellenálás. de akogy néztem levettem az ellenálást és egy darab drottal összekötöttem a két részt amire megy ez ellenálás(szénkefe meg a generátor) és ugy gerjeszt magának áramot nem tudjátok mmit lehet csinálni az ellenálással??? sürgös mert pénteken menni szeretnél motoros talira mocsára. KÖSZY ELŐRE IS AZOKNAK AKIK VÁLASZOLNAK.
sorszám: 2974 (82417)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-28 18:28:53
Na akkor az okozta a bizti kivágásokat meg a töltésjelző helytelen világitását.Azt a vezetéket mindenképp cseréld ki de a legjobb lenne az egész kábelköteget.Sajnos kábelköteget általában csak szürke szinben kapsz,a legtöbb amit én láttam boltban az 7 eres volt.Én amikor kábeleztem akkor zsugorcsövet huztam a külsejére azt rámelegitettem.Az mégiscsak fekete.Nem tudom a te ts-eden egy kábelköteg van-e.Ha igen és az 8 eres akkor olyat ujban szerintem nem kapsz.Akkor vagy két köteget viszel teszőleges elosztásban,vagy 7 erest és külön 1 szálat.Ha az utóbbit csinálod akkor javaslom a külön szál az a testszál legyen.Az ha valamiért sérül és testhez ér semmi gond nincs belőle.Igy hirtelen ennyi jutott eszembe.
sorszám: 2973 (82396)
(előzmény: devisionhun, 2007-08-28 13:14:46)

 
 
devisionhun
válasz erre | email2007-08-28 13:14:46
Nah, ha összekötöttem a bizti utáni sarut, a gyújtáselosztó 30asával, akkor gyujtás nélkül sötét, gyújtásra üres és töltés lámpa ég. És a bizti sem füstölt el azonnal (de inkább levettem a gyújtást utána, mert közben a 15A biztikből már csak ez az egy maradt)
sorszám: 2972 (82373)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-27 23:27:52)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-27 23:27:52
Oké.
Nem én találtam ki hogy 12 voltos.Te irtad hogy Etz fesszab.Az meg 12 voltos.Javaslom hogy egy sima 6 voltos próbalámpával vagy multiméterrel nézd meg hogy a fesszab 61-es pontján ha lehuzod a vezetéket mi van.Ha negativ a 61-es pont gyujtás nélkül és gyujtással is akkor a töltésjelződ nem éghet gyujtás nélkül.Ha pozitivot mérsz rajt akkor baj van.Akkor fesszab csere.A másik dolog amit csinálj meg.Fogj egy akkora vezetéket ami elér a biztositéktól a gyujtáskapcsolóig.Tegyél mindkét végére sarut.Huzd le a biztositéktól elmenő vezetéket meg a gyujtkapcsoló 30-as pontján levőt.Dugd rá az előkészitett vezetéket azt próba.Rögtön kiderül testzárlatos -e a lehuzott vezetéked.
sorszám: 2971 (82347)
(előzmény: devisionhun, 2007-08-27 21:16:34)

 
 
devisionhun
válasz erre | email2007-08-27 21:16:34
Hmmm... Hat a fesszabi az 6V
Nagy bötűkkel van rajta. =)
Mások is valami testeléses zárlatos témára gyanakszanak.

Az elkötésre azért nem gyanakszom, mert volt, hogy beindult ugy félpercre, csak leégette a biztit. Viszont az tény, hogy az index meg se nyikkan. Jajj denemjóezígy. =/
sorszám: 2970 (82327)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-27 20:04:37)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-27 20:04:37
Hát ez nem semmi hibaözön.Először is ha tényleg Etz fesszabod van az ugye élből nem jó.Az ugyanis 12 voltos és ha jól tudom másképp is van a belseje megcsinálva.Másodszor a töltésellenőrzőlámpa akkor világithat ha a negativját a fesszab 61-es pontjáról a pozitivját meg az indexszaggatóról kapja.Nagyon ugy néz ki hogy nálad a helyzet megfordult.Valahogy a fesszab 61-es pontján levett gyujtásnál pozitiv fesz van.Amikor a gyujtást ráadod akkor az indexrelén ugyanugy pozitiv lesz és ezért alszik ki.Nagyon ugy néz ki hogy vagy elvezetékelés van vagy ha a fesszab Etz akkor tuti az játszik be.Még lehet egy nagy valószinüséggel hogy a biztiről a gyujtkapcsolóra menő vezeték letestel.Huzd le a saruról és ugy próbálkozz.Ha akkor nem veri le ott is baj lehet.
sorszám: 2969 (82321)
(előzmény: devisionhun, 2007-08-27 16:23:00)

 
 
devisionhun
válasz erre | email2007-08-27 16:23:00
Hello sracok!

MZ TS 150esem levett gyujtassal is elegeti ill felforrositja az akksi + polusanal levo biztositekot. (16A)
A rendszer 6Voltos es Elektronikus fesszabalyzosra van alakitva (elozo tulaj) ami elvileg MZ ETZre valo.

Levett gyujtasnal a tolteshiba jelzo is eg (amig a bizti el nem sul), de gyujtas raadasnal kialszik. Viszont 1-2 berugas probalkozas utan tuti eleg a bizti.

Otletek?
Megvan az eredeti fesszabi is, tegyem vissza azt?


Mas:
A sok probalkozas miatt persza az uj akksi is kezd lemerulni. Ha ket 6V akksit sorba kotok, akkor a 12V autohoz hasznalatos toltommal tudom oket tolteni?? (11Ah es 12Ah a ket akksi)

Koszi!
sorszám: 2968 (82306)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-22 17:23:11
Ezt a témát már egyszer feldobtad és ha figyeltél a válaszokra kiderült hogy fesszab nélkül nem megy a dolog.A gerjesztőáramot a fesszabból kapja a generátor,ha meg az akksiról adsz neki akkor felmegy a feszültség olyan magasra hogy valami leég.Egyébként csak gyujtásod lehet az akksiról amig le nem merül a töltés hiányában.Ehhez viszont nem kell generátor.Tehát bekötnöd sem kell.Bár nem értem mit spórolsz 3-4 ezer forinton?Inkább vegyél egy fesszabot kösd be rendesen aztán akkor semmi gond.Miért jó az neked hogy mondjuk tolhatod haza a mocit mert már épp nem elég a feszültség a gyújtáshoz?Arról nem is beszélve hogy idő előtt tönkremegy az akksi,aztán vehetsz újat.Hosszú távon még lehet többe is lesz anyagilag mintha most vennél egy fesszabot.
sorszám: 2967 (81876)
(előzmény: csaner, 2007-08-14 15:42:11)

 
 
szasza123
válasz erre | email2007-08-22 15:49:10
régi tipusú fesszabályzó kellene mz 150 hez !SÜRGŐS!!!!!!!!
sorszám: 2966 (81857)

 
 
csaner
válasz erre | email2007-08-14 15:42:11
hello mindenkinek
Van egy etz125-em ami csak a dombok alatt használok,de a fesszab nincs meg.
Hogy lehet működő gyújtást varázsolni rá,szóval amig van töltés az aksiban megy majd megáll.Odáig eljuttotam hogy három fázis jön az egyenirányítóról egy a testre kettő pedig máshova ment valamikor,hova kell kötni hogy a rendszer önfenntartó legyen(csak gyújtás semmmi más fogyasztó nincs).
Rámértem egyik fázisra és 18 v-ig is felszalad a másik csak 6-7 V-ig.
Remélem elég érthető amit írtam.
Kérlek segítsetek
Előre is köszi
Üdv.:Ervin
sorszám: 2965 (81245)

 
 
digiszili
válasz erre | email2007-08-11 19:53:54
Hali!
Pesten hol lehet venni fesszabot ts mz 125-höz (6v)-ost lehetőleg a Vlll-ker környékén.Magyart.Olcsón.
sorszám: 2964 (81082)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2007-07-30 19:38:47
azaz hogy HIGGYEN

...
mea culpa

Viktor
sorszám: 2963 (80503)
(elözmény: pozsothereal, 2007-07-30 19:34:53)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu