:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás Összesen: 100 oldal
azééé elmehetek ebédelni?
megtisztelve érzem magam :-)
Huh, de begyorsultatok, fiúk :-). Alig bírom követni a dolgokat.
Félreérthetően fogalmaztam ezexerint...
Az "A" csip azt volt hivatott igazolni/cáfolni, amit Pisti vetett fel, nevezetesen, hogy magában az elektromos illesztésben is lehet hiba. Mivel sem HerrWatt-nál, sem Sunesznél nem észlelhető változás AZ IGC NÉLKÜLI HELYZETHEZ KÉPEST, kijelenthetjük, hogy az elektromos illesztés hibátlan. Pisti, nem nyertél :-). Meg is szúrtam volna talán magam..
Úgyhogy HerrWatt, ne küldd vissza, hanem folytasd a "B" és "C" csipekkel!
szr
ps. piros pont a Magyar Postának (a sok fekete mellé)!
Nyomjátok fiuk! Ez nagyon érdekes!
Ez csak egy teszt chip! Nem programozható!
Hűűű!
Akkor lehet, hogy nekem is ki kellene cseréltetnem ilyen csipre és jó lenne a kütymüttyöm? Majd értekezem sunesszal! Ha igaz ő is tesztelni fogja a csipeket? Kár, hogy tél van, mert én is kipróbálnám!
FIGYELEM! "A" jelű chip teszteredmény!
Azt tapasztaltam, hogy az alacsony fordulatos probléma teljesen megszűnt! Akárhogy próbáltam nem sikerült előhozni!
Crazydent azt írta e-mail-ben, ha ezzel a chippel változás van, akkor a többit ne is próbáljam.
Crazydent visszaküldjem neked még ma a chipeket, vagy valamelyiket próbáljam még ki?
Üdv: Herr'Watt
nem rég bemérettünk egy széria mz-t,csak nem lett kinyomtattva.ha meg van még a gépben akkor megpróbálom kinyomtattni,hát ha az segít a tervezésben
Egy fékpad jó lenne mert biztos hogy nem lesz pontos.Csak saccra lehet beállítani,az meg nem bitos,hogy jobb lesz mint egy fixes.
Köszi!
Skizofrén vagyok.......
Én is......
Mivel az "A" chip hardveresen is transzparens, ezért csak be kööll tenned! Nem köölll a gyújtáshoz nyúlni!
Üdv: Herr'Watt :-)
Hi Skacok!
Megérkeztek a teszt chipek! Mind a 7db.
Amint tudok valamit megírom!
Köszi Crazydent, hogy a postán a lehető leggyorsabb csomagküldést választottad!
Így lehet, hogy már ma kipróbálom az első chipet "A"! Mit kezdjek a gyújtással? Állítsam 0fokra, vagy hagyjam a gyári előgyújtást, és csak tegyem be a chipet?
Üdv: Herr'Watt
Fiúk, nem kell a púder, de a másik véglet sem. Ezerszer megírtam, hogy végére akarok járni a dolognak. Sunesszal is kiegyenesítettük a múltat, mostmár csak előre vezet az út.
üdv, szr
Hi!
Természetesen beszámolok, de majd mindent a maga idejében! Úgy áll a dolog, hogy 7 féle chipet kell lepróbálnom, melyek már postán vannak. Remélem lesz eredmény!
Üdv: Herr'Watt
Ui: Nem akarom Crazydentet védeni, de melyik gyártó cég foglalkozik a volt vevőjével? Van aki csak pereskedés után hajlandó. Ő legaláb rászánta a karácsonyát a hiba kiküszöbölésére, és gyártott 7 féle chipet, ami nem kicsi meló! Ez dícséretes! A lényeg, hogy a gyártó segítőkész, és remélem az eredmény sem marad el.
Herr Watt! Nekünk is beszámolhatnál az erdményekről!
Üdv!
E-mail ment!
Üdv: Herr'Watt
Ez dícséretes lenne, hogy ennyit melózol, de nemkellett volna, ha már elsőre befejezed a művedet! Nehogyazthidd, hogy majd találkozót beszélünk meg valahol a város legforgalmasabb pontján és vállunkra kapva viszünk körbe, körbe, mint valami motoros erekjét! Én nempróbálok már! Az okokat tudod! Odadom a sunesznak az igcémet, adja el, ha tudja! Amíg nála van, próbáld meg rávenni, hogy tesztelje ő is a csipjeid, vele jársz talán a legjobban, mert fanatukus! Nemigazán érdekli a hideg sem!! Bár, ahogy kivettem a szavaiból neki is erősen tele a töke veled! Bocsi sunesz!
Sunesz, a 3248-ban tökéletesen leírtad a történetet és a helyzetet: az egész IGC-s sztori egy úttörő alkalmazás, aminek - motoros területen - még nem értünk a végére. Biztos vagyok benne, hogy ezt korrektül, mindenkinek el is mondtad. Aki ezt nem érti meg, vagy tagadja, abból hiányzik a jóhiszeműség.
A teszt-csipekkel elkészültem. A morgóknak üzenem: karácsony mindkét napján dolgoztam rajtuk. 3 féle csip készült (nevezzük őket a, b és c-nek), amelyekkel minél több motoron próbát kellene végezni. Kalidornak priviben megírtam, hogy ha hajlandó részt venni a továbbiakban, neki is küldök. Senkitől nem kívánom, hogy lefagyjon a motorjáról, teszteljétek, amikor jobb idő lesz. Kérem, írjátok meg privátban (gszrnka@roxel.hu), kinek hova küldjem, valamint a körülményeket: motor, jeladó, gyújtómodul, akkufeszültség, stb, hogy utólag értékelni tudjuk az eredményeket, ill. levonni a következtetéseket.
üdv, szr
Már a múltkor is leírtam a megoldást:Márkás,kipróbált terméket kell venni,garancialevéllel.
Mint Te is a bontott elektronikával.
Azért azt is említsd meg,hogy mikor felszólaltam azügyben,hogy az IGC-nem teljes és nem tökéletes,Te voltál az egyik aki ledorombolt,hogy hogyan is mondhatok én iljet.Úgyhogy valamiféle felelősséged azért neked is van ebben a dologban.
Hali. Van egy fekete motoros, valami régi négyütemű dobozzal a hátulján. Neki nincs elvonási tünete az biztos, abban a pillanatban ahogy leolvadt a 44-es főútvonal úgy hasított rajta mintha nyár lenne. Nem szívbalyos a figura. Itt Lakiteleken nem állnak a hóeltakarítással túl jól, de itt a faluban is hasított, igaz lent volt a lába és lassan ment. De azért már jawaval sem merek havon menni, mert akkora combizmom még nincs hogy meg is tartsam. A srác motorja meg talán még 100 kg-al nehezebb. Minden elismerésem az övé.
Hi!
Az az igazság, hogy én még mindig kipróbálnám az új csipeket, mert nem szoktam télire elrakni a mocit. Igaz, nem használom télen, csak néha pár percre elindítom. A jó ügy érdekében előszedném, ha nem lenne jég, de ilyen bizonytalan utakon nem merek motorozgatni. Féltem a kecskét. Próbálni csak akkor tudok én is, ha leolvadnak az utak, és lesz +1 v. 2 fok, hogy tutira ne legyen lefagyás sehol.
Komolyan mondom, hogy ilyet még nem éreztem! Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem komoly elvonási tüneteim vannak!
Szerintem küldje el a csipeket Crazydent amikor végez velük, aztán majd ha az utak engedik, akkor lepróbálom őket.
Remélem mihamarabb eljön az ideje, mert már én is rettentően kíváncsi vagyok az eredményekre!
Üdv mindenkinek: Herr'Watt
Ui: További kellemes ünnepeket!
Ha egy hasonló karakterű motort találsz,annak valamennyire jó lesz a gyújtása mz-re. szerintem.
Helló etz re lehet más motor gyújtását szerelni?
Onnantól kezdve lett drága, h nem működik jól! Különben ez nem komplett gyújtás, csak előgyújtás vezérlő. :))
kellemes ünnepeket! Következő a nyűgöm:638-as Jawám van.Azt mondták az okosok hogy legegyszerűbben gyújtást elektronikussá varázsolni a TRABANT gyújtás jawásításával érhetem el.Nem tudna valaki ötleteket esetleg terveket adni?Köszönettel:Fecó
Szasztok,én nem vagyok gyújtás guru,de régen írtam,hogy ezeket szerintem jól csak fékpadon lehet pontosan beállítani,de azt mondták,hogy nincs rá szükség.úgy látszik még is csak jó lenne egy pad.
"Azér volt ennyire drága?"
Egyetlen megjegyzést,ha szabadna:
Lehet,hogy hibás,meg nemmindíg műxik tökéletesen,de semmiképpen sem drága.
Ha megnézek egy professzionális, gyári gyújtást,ahhozképest kifejezetten olcsó.Ha szabad ezt a javára írni.
Hát ilyennincs!
Képzeljétek! Crazydent priviben jól leb..szott, hogy miért merem én őt ilyen stílussal, mint az enyém zaklatni? És, hogy ő semmiről sem tehet, hogy még mindíg szar párunknak az igcje, (már kb 2 éve), mert a Sunesz miatt nembírt próbákat véghezvinni, mert hónapokig rosz volt a mocija, meg különben is, mindenki más miatt, de ő nem hibás! Csak aztnemtudom ő milyen stílussal bírna, ha őt szívatnák ennyi ideje, mint jópárunkat és benne lenne a péze egy használhatatlan elektronikában? Én felajánlottam, hogy segítek, hogy pontot lehessen már végre tenni az igcre, de, amikor felajánlottam a segítséget, hideg volt ugyan, de nem fagy és hó, meg olykor tükörjég. Ha történik valami, mikor Crazident igérte, még biztosítottam volna a motort, de mostanra már nembírom és ez külön mérgesít, mert csak időhúzásnak tűnik számomra! És sajnos az az érzésem, hogy nem lesz itten semmi javulás! Herwatt! Te még motorozol? Mert úgyláttam, hogy más jelentkező egyenlőre nem volt a próbálgatáshoz.
Én már ezt is nagyon unom, hogy rébuszokban beszél emberünk!, hogy, majd meglátjátok, meg, nem árulom el még, meg ilyesmik. Miért nem lehet konkrétan megmondani, hogy mi van? Most az igc-vel, valamilyen vetélkedőre is befizettünk? Azér volt ennyire drága?
Ezzelcsak megint elkendőzzük a megoldást.Próbacsippek meg kisérletezés.
Vajon miért az én költségemre és időmből? (két db IGC-fekszik a polcon.)
Amúgy az alapjárati egyenetlenség
az én gyári gyújtásomnál nemjelentkezik,úgyhogy ez gyártási (tervezési) hiba.
Egyet tudnék érteni a készülék
gyártónál történő javításával (cseréjével),ha egyszer működőképes lesz.
Talán tényleg az lenne a megoldás, hogy akiknek nem megy jól az igc, azt vásárolja vissza a gyártója! És amiket visszakapott, kedvére nézegetheti, akár évekig is, mi meg venénk helyette jól működő másegyebet! Visszaveszed őket Crazydent?
Én csak ezért vagyok ideges, mert nemtörtént semmi a beígért próba helyett! És már elvermeltem a motorom!Most nemfogom megint üzembehelyezni, a talán ígéretes eredény érdekében! Leszarom az igc-ét! Úgydöntöttem! Igaza van a Pistinek! Vettem valamit, ami nem jól működik és 3 napon bellűl visszakellett volna vinnem a Crazidentnek! De, ezt még megtenném, ha visszaveszed Crazident? Ha a boltban is vásárolok valamit, akkor, ha nem okés, gariban javítják, ha pedig nem képesek rá, akkor vissza a pézt!
Újra a fedélzeten...
De nyűgös lettél, Kalidor. Bocs, írtam, hogy egy kicsit elszámítottam magam a csipek ügyében. A hideg/hó meg már több, mint egy hete itt van, pedig nem én rendeltem :-).
Sunesz, kösz, hogy csillapítod a kedélyeket. 27.-én meglesznek a csipek. Mellesleg, örülök Pisti jelentkezésének 2 okból is: egyrészt adott egy ötletet a probléma egy lehetséges okára (aminek ellenőrzésére egy külön csip-verziót fogok készíteni), másrészt majd ő is szembesül ezzel az alacsony fordszámos szindrómával, és akkor kiderül, hogy ez mekkora gond, ha gond egyáltalán, vagy csak én voltam béna.
Tehát: aki kér csipeket tesztre, jelezze. Kalidor, neked is küldök postán, ha még akarod, meg HerrWatt-nak is, csak adjátok meg a címeteket magánban ide: gszrnka@roxel.hu. Egyéb jelentkező?
Addig is békés, boldog karácsonyt mindenkinek! szr
Hát igen! Végűlis ez lenne a legegyszerűbb, annális inkább, mivel úgy vásároltam anno, hogy erre a készülékre örök garancia van! És ezt állítólag a gyártó vállalta, hogy bármi gáz van a szutykával, (mert jelenpillanatban, az van!),ő ezt ingyen javítja, legalábbis az örök működési garanciát én így fordítom le! És igenis van működési problémám! Ez megvan, mióta megvettem! A rendszerem gyújtásilag biztos, hogy jó, mert csak igc-vel van a rángatódzás! Én már beszéltem is ezügyben a Sunesszel, mert ő álltala vásároltam, de ő aztmondta, h visszavenni csak úgy tudná, ha a hiba, ami fennál őmiatta lenne a készülékben, de így, hogy már valszeg a tervezésnél történt valami grimbusz, a gyártóhoz irányított, amit mellesleg ésszerűnek is tartottam, mert ténylegesen neki kellene tudnia változtatni az igcémen, hogy jól működjön! Még a segítségemet is felajánlottam, de addig faszol, hogy már kipróbálni sem bírnám, hogy jó lenne e, mert elvermelem a mocimat télire. Az meg, hgy 3 napig nem vittem vissza, azért nem történt meg, mert kollégista vagyok és postán jött meg hazulra a címemre és , mire hazajutottam hétvégére, már a 3 nap jócskán eltelt, megaztán próbálkozik az ember, több hétvégén is, hátha énmagam basztam el valamit és azért nemjó valami! És ahogyan mondtam is először a Suneszhoz fordultam a bajommal, mivel ő járt közben a gyártó és a motorosok között, olcsóbb megvétel elérése érdekében és ő tényleg készséges is volt még elis jött hozzám és próbálgattunk gyújtásokat, meg trafókat, hallicket és türelemre intett, hogy, ha meglesz a baj oka, nagyon kira lesz az igc. De a tököm már kezdeget teli lenni, h csak megy az idő és bene a péz és nemtudom használni rendesen! Ráadásul a fórumról is az jön le nekem, hogy, megoldjuk gyerekek,( csak az nembizti, hogy még ebben az életben lesz)! Én persze nagyon örülök, hogy crazydent jókat tud ünnepelni a mi pénzünkön, de annak mégjobban örűltem volna, ha legalább karácsonyra megkapom azt az ajándékot tőle, hogy jó lesz ez a szar! Hűű, de hosszút írtam.
nem akarok hülyeséget kérdezni, de az igc-ben nincs kopó alkatrész, miért nem lehet őket egyszerűen visszavinni, ha nem használhatók az adott környezetben...? nem ismerem a jogi hátteret, de pl. három napig a működő terméket is vissza lehet vinni, ha valaki nekem visszahozna egy kontrolleres áramkört, hogy neki nem megfelelő, visszavenném. legfeljebb kicserélném az egyik sajátommal, hogy lássam, maga az áramkör jó-e. (amit ugye eladás előtt is meg kell tennem...)
Crazydent! addig húztad az időt, hogy mosmá én nemtudom vállalni, hogy megyek, mer nekem ezek az idők má nem motorosak! Én csak 0 fokig megyek a géppel! Ráadásul elrakom faszilijbe tavaszig.
Gyerekek! Nemtudom miért, de valahogyan az az érzésem, hogy nem fog megoldódni a problémánk! Fogalalkozom a gondolattal, hogy eladom az igc-ém olyan motorosnak, akinek jól működik a gépében. Ez egy halom szar így! Legalábbis nekem! :( Akit érdekelne, odadom olcsóbban az eredeti árnál és remélem Crazydent kifizeti nekem a vesztességem?
hogy mit kell cselekedni, arról fogalmam sincs, mert nem ismerem az igc-t. abban különbözik, hogy egy jel nem csak logikai, hanem fizikai is, a jelet fogadó alkatrészt fizikailag meg kell hajtani. hogy hogy hajtod meg, az a kérdés...
na, végigolvastam...
nekem az a határozott véleményem, hogy az igc és a gyújtáselektronika illesztésénél lehet a gond. ezt pedig a következők alapján gondolom:
- amikor feltoltátok a küszöbfordulatot, az igc egyszerűen lemásolta a jelet, de a gyújtáselektronikát az igc hajtotta.
- amikor kivetted az igc-t, akkor jó volt, tehát amikor nem az igc hajt, akkor nincs gond.
a fentiek alapján a hiba az igc kimenetének illesztésénél van. ezt erősíti meg az is, hogy
- gázadáskor rángat, a gáz a keveréken, a gyertyán és a trafón keresztül a gyújtáselektronikával áll kapcsolatban az égéstér töltése és nyomása miatt, semmi köze a számoláshoz, egyébként a "gázadásra rángat" jellemzően gyújtáselektronika-probléma.
a megoldás nagyon egyszerű: ki kell szerelni az igc-t a gyújtáselektronikával és a trafóval együtt, az igc bemenetére egy jelgenerátort kell kötni, a trafó nagyfeszültségű végét pedig motordiagnosztikai műszerrel vizsgálni. bár így a gázadás nem próbálható ki, de a trafó nagyfeszültségű képéből sokminden kiolvasható.
szia...!
együtt tud működni majd a hall-jeladóval is. azért csak három hónap múlva lesz, mert egy hónapig semmi időm nincs vele foglalkozni, utána jön a "béta-változat" összerakása, tesztelése, és ha működik, akkor mehet sorozatban.
az igc-problémában nem mélyedtem el, megtalálom a történetet itt a fórumon, vagy valahol máshol keressem...?
üdvözlet!
szervusz!
nem akarom letörni a lelkesedésed, de ahogy írtam, csak kb. három hónap múlva várható az első beépíthető példány. én az igc-t nem ismerem, de nagyjából sejtem, hogy hogy működik, szerintem az esetében valamilyen könnyen kiküszbölhető problémáról van szó, csak ki kéne deríteni, hogy mi az...
szóval én nem az igc "uralmát" szeretném lerombolni, hiszen külföldön is gyártanak hasonló árfekvésű eszközöket, hanem a palettát szeretném tovább színesíteni.
három modulból áll majd a gyújtás, egy jeladó, egy vezérlő és egy gyújtáselektronika. ezekből mindegyik külön kapható lesz, de a vezérlőt idegen jeladóval (kivéve a megszakítót) vagy idegen gyújtáselektronikával egyedileg kell majd összehangolni (az illesztő alkatrészek megválasztásával).
az ár egy becslés az eddigi anyagárak és tapasztalatok alapján, tehát nem egy végleges ajánlat.
ha részletek érdekelnek, kérdésre szívesen válaszolok, amennyiben tudok...
minden jót!
Crazydent!Siess!Nyakadon a konkurencia!Ez a szép a piacgazdaságban! :))
helló!
én is belefogtam az előgyújtásvezérlés témába, de a végleges változat csak kb. három hónap múlva lesz elérhető... az ára gyújtáselektronikával 10kFt, gyújtáselektronika nélkül 5kFt körül alakul majd. számítógépes csatlakozás, tetszőleges megszakító... bővebben később.
üdvözlet!
Aha, ahogy azt Móricka elképzelte...
Nem olyan piskóta ügy elkészíteni ezeket a teszt-csipeket, mint gondoltam. Rajta vagyok, de a karácsonyi dili miatt lehet, hogy átcsúszik a két ünnep közé. Sorry, jelentkezni fogok.
üdv, szr
Valaki írja be ide a fórumba is az elért eredményeket! Szerintem sokunkat érdekel, mi lett!
Okés! Megdumáltál! Jövök, csak mondjad hová kell és mikor? Mert szeretném minnél előbb kipróbálni!
Ok, péntekre meglesznek a csipek. Lehet még jelentkezni...
Kalidor, Neked is elküldhetem postán, de ha mégis feljössz Pestre, a magam részéről megszponzorállak 1000 Ft-tal, gondolom, az elég oda-vissza benzinre.
Egyéb rafinériát is tervezek még a csipekbe, de előre nem árulom el, azért, hogy a beszámolókat ne befolyásolja.
Jelentkezem, ha kész vagyok,
üdv, szr
Herwatt, nálam ugyanez van! De 3000 után elkezd jól menni! Neked is? Szerintem azért jó lenne az aljától szabályozni a cuccot. Olyan chippet rakott be a sunesz az enyémben amiről szó van és semmi változás.
Összesen: 100 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|