hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-18 00:30:14
boccs,azt nem irtam az előbb, hogy ez ES-en (trophy) volt nekem így
sorszám: 3262 (90670)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-02-18 00:28:59
nem telejsen olyan,mert ha jól emlékszem a 15\54-es pontnál van még egy érintkező amin két csati foglal helyet,nekem a trophy-n ott testet adott,de nem biztos hogy jó helyen volt:-)
sorszám: 3261 (90669)
(előzmény: mz250, 2008-02-17 23:50:52)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-02-17 23:50:52
köszi a segítspéget.valóban kontakt baj volt.
Az ETZ főkapcsoló ugyanaz mint ami az ES ekben van?
sorszám: 3260 (90664)
(előzmény: kisleo, 2008-02-15 11:44:03)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2008-02-17 18:14:10
Hi Crazydent!

Megoldódott az a probléma is, amit én észleltem a stroboszkóppal? Amit e-mailben írtál nekem az sem használt ezeknél a csipeknél! Ha strobival villogtatom a jeladót, akkor látszik, hogy folyamatosan ugrál a gyújtási időpont. Pedig szerintem azon görbe szerint kellene, hogy eltolódjon, amit beállítottam neki.

Üdv: Herr'Watt

UI: nekem két ilyen csip kellene, mert 2db IGC-van nálam.
A teszt csipeket és az eredeti csipeket visszaküldjem?
sorszám: 3259 (90652)
(előzmény: crazydent, 2008-02-16 09:16:46)

 
 
crazydent
válasz erre | email2008-02-16 09:16:46
Üdv Fiúk,

végére jártunk az IGC-s anomáliáknak. Sunesz és HerrWatt közreműködésével bebizonyosodott, hogy a hipotézis igaz volt: a problémát a kis fordulaton jelentkező egyenetlen járás okozta.
A kísérleti mérésekben alkalmazott megoldások véglegesítésével új verziót fejlesztettem ki (8.3), amelyhez új letöltő program is tartozik. Az benne az új, hogy a felhsználó által programozhatóan a transzparencia határát feljebb lehet tolni 1-15 fordulatszám-sávval, és ettől függetlenül a zárásidő-korrekciót is ki lehet terjeszteni az alsó 1-15 sávokra.

Sunesz beszámolt arról, hogy ezzel a két paraméterrel sikerült teljesen rendbe tenni a saját, és kalidor motorját, HerrWatt is megtalálta a tökéletes megoldást, és a saját gyakorlatomban is volt azóta egy négykerekű, amelyen ez a fogás segített. Szumma-szummárum, a probléma megoldva. Akinek még mindig gondja van, de eddig nem jelentkezett, szóljon, Suneszen át kaphat új csipet.
Az új letöltő 4 frissített fájlja:
http://www.roxel.hu/download/igc83pack.zip
Kicsomagolás után ezekre cseréljétek le a korábbi csomag megfelelő fájljait.

Maholnap itt a tavasz, mindenkinek jó motorozást!!
üdv, szr
sorszám: 3258 (90580)

 
 
kisleo
válasz erre | email2008-02-15 11:44:03
Szia!

...próbáld tüzetesen átnézni minden csatlakozást, kábeleken ellenállást....minden kábel a helyén van-e...

-volt olyan nekem, hogy a fesszab. testje volt félig lecsúszva...
-de olyan is hogy az aksi negatív kábelén nem ment a delej, csak 70%-ban
- volt hogy a gerjesztő kábel adta meg magát lent
- volt, hogy a feljövő nem érintkezett rendesen...alapjátraton jó volt, de amint odahuztam, nem volt érintkezés a rezgéstől...


ha ez után is van probléma, én a fesz.szab-ra gyanakodnék.
sorszám: 3257 (90542)
(előzmény: mz250, 2008-02-07 23:14:16)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-02-14 21:51:05
Érdekelne hogy befér e az ES250/2 be az ETZ generátor?mekkora átalakítás kellene hozzá?
sorszám: 3256 (90529)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2008-02-14 15:39:04
Köszi a javítást!még a végén hozták volna a 4 kerekű járműveket is .....!!!Na az lett volna csak az igazán szépppp!:)
sorszám: 3255 (90508)
(előzmény: peti.janka, 2008-02-13 20:03:30)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-13 20:03:30
bocsi tirisztor a cdi gyusziba van mint a szimo meg a babetta a tz gyuszi az tranzisztoros meg a jawa-é is.
sorszám: 3254 (90463)
(előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-02-13 16:56:17)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2008-02-13 16:56:17
Üdv!Azthiszem én is tudnék csinálni neked tirisztoros gyújtást ETZ re.Persze meg kell terveznem,mert mások a méretek mint a JAWA-nál.De a trabi gyújtást rá lehet tenni,csak tudni kell mennyi hely van a dekli alatt.A többi már "gyerekjáték".Ha érdekel a dolog akkor 8000 Ft ért tudom megcsinálni.A telefonszám amin elérsz:06 30-395-0322.
GFyuri.
sorszám: 3253 (90448)
(előzmény: Madi, 2008-01-31 20:51:48)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-02-10 11:09:41
Nagyon sok elektronikus alkatrészem van régi vállalkozásomból kimaradva, csereberélnék szívesen, pl. teljesítmény IGBT-k (BUV307) kiválóak gyújtáshoz (de csak 12V-ra, 6-on nem mozdul). nekem most hirtelen HKZ-101 vagy hasonló Hall cucc kéne a TS-embe.
sorszám: 3252 (90198)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-02-10 10:57:37
ezek nem diódák, hanem diódahidak a képen(gratz), ki tudod mérni egyenként a diódáikat multiméter megfelelő állásával (dióda jel), a nyitófeszültségnek 0,5 volt körül kell lennie. Működést emulálni nem egyszerű, jobb ha a gépen teszed ezt.
Sajna nem túl rövid praxisomban csak olyan hidakkal találkoztam, amelyek háza szigetelt volt, tehát csak a kivezetés számított kivezetésnek.
Remélem segjtettem.
sorszám: 3251 (90197)
(előzmény: magush, 2008-02-09 23:01:01)

 
 
magush
válasz erre | email2008-02-09 23:01:01
Hali!

segítsetek legyetek szívesek. Elektronikához ugye csont hülye vagyok, de azért megcsináltam ezt az egyenirányítót Jawa 638-hoz (12V):
http://www.volny.cz/dizzzy/usmernovac.htm

Ugyanilyen diódákat vettem, ugyanígy állítottam be, ugyanígy vezetékeltem, mindent. De vannak kérdéseim, és ugye csehül nem értek.
1. Az összes ilyen dióda lábkiosztása ugyanolyan? nem tudom, hogy jó-e ez így.
2. A dióda háza érintkezhet az egyenirányító házával? vagy kell közé a bakelit?
3. a testet ami a két diódáról jön ki, azt hozzákössem az egyenirányító házához? vagy ne? És épp ezért összeköthető a test, a dióda és az egyenirányító házával?
4. és végül, ki tudom én ezt valahogy, (gondolom multiméterrel), anélkül hogy bekötném? Nem szívesen tesztelném a motoromban...

Köszi a választ előre is!
sorszám: 3250 (90181)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-02-09 12:46:18
Tudja valaki hol lehet Bp.-n HKZ101-est kapni?
Rejtélyes módon meghalt a régi.
köszi
sorszám: 3249 (90135)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-02-07 23:14:16
Milyen probléma van a mocimon(ES) ha a motor jár(alacsony fordulaton) a töltést jelző nem világít.ahogy növekszik a fordulat egyre erőssebben világít.talán a szénkefék szorulnak?elektronikus fesszab van a masinában ami 6,8-7,2V közt kapcsolja a DF et,mivel a 6V os mociról van szó.
tud valaki segíteni?
sorszám: 3248 (90044)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-02-06 17:20:25
Érdekelne hogy befér e az ES250/2 be az ETZ alternátor?mekkora átalakítás kellene hozzá?
sorszám: 3247 (89925)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-02-01 10:14:20
Hali
Nálam hozzá lehet. ha érdekel hívj fel. szerencsédre van még egy gyári jeladóm hozzá. 06706203352
sorszám: 3246 (89588)
(előzmény: Madi, 2008-01-31 20:51:48)

 
 
Madi
válasz erre | email2008-01-31 20:51:48
Hali.
Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy Etz 250 akarok tranzisztoroe gyújtást. Magyarországon hol lehet hozzájutni ien cuchoz??
sorszám: 3245 (89561)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-29 23:58:49
oksa
sorszám: 3244 (89480)
(előzmény: peti.janka, 2008-01-29 19:22:24)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-01-29 19:22:24
8ezer persze megoldható a post. ha érdkel hívj fel és megbeszéljük. ha kiváncsi vagy képet tudok küldei
sorszám: 3243 (89468)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-29 16:08:27)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-29 16:08:27
és mit kérsz érte?
posta megoldható?
sorszám: 3242 (89454)
(előzmény: peti.janka, 2008-01-28 23:09:34)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-01-28 23:09:34
esetleg ha érdekel és nem tartasz még ott van eggy 6voltos gyujtáselektronikám Hallos jeladóval. eladó
sorszám: 3241 (89408)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-28 19:58:32)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-28 22:18:44
Sziasztok!
Íme két kép a kész kábelkötegről:
http://kep.tar.hu/piciscoot/50549317/33529954#2
http://kep.tar.hu/piciscoot/50549317/33529968#2
sorszám: 3240 (89405)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-27 19:39:55)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-28 19:58:32
ok élek vele
sorszám: 3239 (89387)
(előzmény: peti.janka, 2008-01-28 09:21:07)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-01-28 09:21:07
Hali! ha nem sikerül megoldanod a gyujtást hívj fel és segítek. a számom06706203352
sorszám: 3238 (89346)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-27 21:32:24)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2008-01-28 09:13:54
Sziasztok! Van 2db eladó trabi jeladóm! és eggy 2hengeres gyujtáselektronikám (peti74által tervezett) érdeklődni a 06706203352 vagy peti.janka@freemail.hu-n lehet.
sorszám: 3237 (89344)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-27 21:32:24
köszönöm
sorszám: 3236 (89335)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-27 20:24:12)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-27 21:31:41
ok köszi lehet megoldódott a probléma
amúgy Borsod megye Hidvégardóban lakom
sorszám: 3235 (89334)
(előzmény: Jawa350speed, 2008-01-27 19:51:30)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-27 20:24:12
Igen.
sorszám: 3234 (89330)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-27 19:41:25)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-01-27 19:51:30
Hali. Az egy dolog hogy megcsinálja valaki a panelt, akkor még kell jeladó is az is fel kell szerelni. Azt nem írod ki hogy merre laksz így hogy is tudna valaki segíteni. Peti74 régebben vállalta, de már rég nem jelentkezett itt. Ő Bp.-en lakik. Én magamnak megcsináltam, de másnak nem vállalom mert nem tudok garanciát vállalni. Ha valamennyire értenél az elektronikához akkor sokat segítenél magadon. Kezd az alapoktól, olvass panelkészítésről cikkeket ez sem ördöngösség. Az alkatrészlistát beviszed egy rádiótechnika boltba és már adják is az alkatrészt. Otthon beforrasztgatod és kész is. Én sem tanultam sehol csak érdekelt és csinálgatom. Sok sikert.
sorszám: 3233 (89327)
(előzmény: OPIKA, 2008-01-27 19:44:04)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-27 19:44:04
HALLÓ CSINÁLJA MEG MÁR VALAKI NEKEM EZT AZ ELEKTRONIKUS GYUJTÁST MZ TS 125RE 6VOLTOSHOZ KÉNE LÉGYSZI KIFIZETEM AZ IDŐDET ÉS TERMÉSZETESEN AZ ANYAGKÖLTSÉGET CSAK CSINÁLJA MEG VALAKI MERT ÉN ANALFABÉTA VAGYOK EHHEZ LÉGYSZI LÉGYSZI LÉGYSZI
sorszám: 3232 (89326)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-27 19:43:23
HALLÓ CSINÁLJA MEG MÁR VALAKI NEKEM EZT AZ ELEKTRONIKUS GYUJTÁST MZ TS 125RE 6VOLTOSHOZ KÉNE LÉGYSZI KIFIZETEM AZ IDŐDET ÉS TERMÉSZETESEN AZ ANYAGKÖLTSÉGET CSAK CSINÁLJA MEG VALAKI MERT ÉN ANALFABÉTA VAGYOK EHHEZ LÉGYSZI LÉGYSZI LÉGYSZI
sorszám: 3231 (89325)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-27 19:41:25
hali még mindig annyi az ára
sorszám: 3230 (89324)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-01-27 19:39:55)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-01-27 19:39:55
Sziasztok!
Elkészültem a gyári mintás vezetékköteggel, akit érdekel, dobjon egy mailt. Üdv!
sorszám: 3229 (89323)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-26 21:49:14
halihó nekem az lenne a kérdésem hogy a kis etz üresjelzője ami a blokkba van jó-e
a kis ts be (kis=125ccm) :)

válaszokat előreis köszi

üdv OPIKA
sorszám: 3228 (89262)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-25 22:52:28
Én is a kráteres korrózióra mondtam....Lehet h félreérthető volt kicsit..Attól simán le tud csökkenni a vezetőképesség, illetve a melegedés a nagyobb probléma....mivel melegszik, nő az ellenállása is....

Persze, nem is a szépen szigetelt középső részen vana gond..hanem mivel spóroltak szinte mindenhol ,nem forrasztották végig a sarukat...na ott jelentkezik a korrózió elsősorban..mert ott érintkezik a levegővel....És azért ennek egy huszonéves vezetéknél hatványozottan nagyobb esélye van, mint egy újnál....

De mondom, nekem édesmindegy, nem akarok én meggyőzni senkit, aki aztmondja, hogy neki nem ér meg pár forintot az, hogy új kábel legyen a motorjában a régiek helyet, hát lelke rajta.....
sorszám: 3227 (89225)
(előzmény: herrwatt, 2008-01-25 20:18:33)

 
 
Vitya
válasz erre | email2008-01-25 21:28:14
A skin hatás egy frekvenciafüggő jelenség 1kHz alatt nincs semmi értelme beszélni róla. A motoron egyenáram van(0Hz).
sorszám: 3226 (89214)
(előzmény: herrwatt, 2008-01-25 20:18:33)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2008-01-25 20:18:33
Üdv!

"Azért azzal vitatkoznék, hogy a "feszkó" nem nézi, hogy régi vagy új vezeték van-e előtte...Akármilyen hihetetlen, nézi...A régi vezetékek hajlamosabbak arra, hogy oxidálódjanak..illetve már eleve oxdáltabbak, mint az újak...Ergo nagyobb lesz az ellenállásuk is, ami U=R*I alapján megmutatja, hogy kisebb áramerősség áteresztésére képesek ebből kifolyólag..."

Hááát ezzel én is vitatkoznék! Kisfeszültségnél nem jelentkezik skin-hatás! A oxid meg nem a réz keresztmetszetében van, hanem a felületén! Egyébként oxidált vezetéket én sem raknék be, mivel a réznek kráteres korróziója van, ami könnyen a vezeték melegedéséhez vezet.
De! Az, hogy huszonéves a vezeték még nem feltétlenül jelenti azt, hogy oxidált... Egyszerű a dolog csak rá kell nézni...

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 3225 (89210)
(előzmény: Matya, 2008-01-25 17:22:33)

 
 
OPIKA
válasz erre | email2008-01-25 18:57:42
na nem akarja senki nekem megcsinálni :(
sorszám: 3224 (89208)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-25 18:19:49
Börze, börze, börze...és kérdezni, kérdezni, kérdezni....Jobbat nem tudok én sem mondani...Hátha lesz ott valaki, aki foglalkozik komolyabban is velük.....
sorszám: 3223 (89205)
(előzmény: Dawy, 2008-01-25 18:16:18)

 
 
Dawy
válasz erre | email2008-01-25 18:16:18
Az alaplap meg a forgórész megvan.Csak a tekercs hiányzik!És pont olyan ahogy leírtad.Nem tudom honnan szerezhetnék:(
sorszám: 3222 (89204)
(előzmény: Matya, 2008-01-25 17:26:45)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-25 17:26:45
Az állandómágneses, ha jól tudom ,és kifordított a danuviához képest, igaz?Szal belül a lendkerékmégnes, és kívülről van beleillesztve az állórész...tekercsek befelé, megszakító az állórész alaplapjának fenekén legkívül, igaz?

Harci feladat lesz keríteni egyben lévő üzemképeset :))
sorszám: 3221 (89196)
(előzmény: Dawy, 2008-01-25 17:08:27)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-25 17:22:33
Nem a szándék a gond, sőt az díjazandó...Csak azt nem értem ,hogy ha javít az ember, akkor azt miért kell személyes támadásnak venni rögtön? :) De lehet, hogy bennem van a gond....
Azért azzal vitatkoznék, hogy a "feszkó" nem nézi, hogy régi vagy új vezeték van-e előtte...Akármilyen hihetetlen, nézi...A régi vezetékek hajlamosabbak arra, hogy oxidálódjanak..illetve már eleve oxdáltabbak, mint az újak...Ergo nagyobb lesz az ellenállásuk is, ami U=R*I alapján megmutatja, hogy kisebb áramerősség áteresztésére képesek ebből kifolyólag...

És igen...kábelben a huszonéves az egy rakás szar....Rommá oxidált, semmire nemjó.Csak plusz hibaforrás lehet...Egyetlen esetben élnék vele...pl ha ötcentis darabokból összeszigetelőszalagozott kábelt kell helyettesíteni...Annál még az is jobb, ez tény...De ha ugyanannyi munka kicserélni egy új, vagy egy bontásból származó kábelt egy kábelkorbácsban, akkor miért ne újat tegyen be az ember???

Egyébként 25 év alatt nekem sincs motorom, de a kábelezés át van húzva mindegyiken...Kivéve a Yamahát, de az is sorra kerül majd most tavasszal....csak az többnapos project...Szóval értem a célzást, de akármilyen hihetetlen, nem csak a számat jártatom, hanem teszem is azt amit hirdetek.....És igen, lehet, hogy így többe kerül az egész motorozás/motorbirtoklás, de szerintem megérdemelnek ennyit ezek a régi vasak...Szarból nem lehet várat építeni na....
sorszám: 3220 (89195)
(előzmény: Fecó, 2008-01-25 16:54:16)

 
 
Dawy
válasz erre | email2008-01-25 17:08:27
Sziasztok!Cz 250-es gyári crosshoz keresek gyújtást vagy tekercset.Ha valakinek lenne megköszönném.Érte megyek nem kell postával bajlódni.Ide írjatok:dawy21@vipmail.hu vagy ide a fórumba.Előre is köszönöm!
sorszám: 3219 (89193)

 
 
Fecó
válasz erre | email2008-01-25 16:54:16
Bocs Matya hogy próbáltam ötletet adni!A régi vezetékek nálam beváltak és ingyen voltak!Még az 1-2 éves autókba is ezeket rakom be.Tudod a feszko nem nézi h. új vagy régi!Amúgy neked a huszonéves=szar?Neked hány éves a mocid? Na mindegy,mégegyszer bocs!
sorszám: 3218 (89192)
(előzmény: Matya, 2008-01-24 21:25:06)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-25 14:30:15
Persze, ez egyértelmű...csak a továbbiakra mondtam az olcsóbb helyeket....Az a lényeg, hogy sodrott rézkábel legyen, 1-1.5mm-es..Az bőven megfelel...Egy komplett 350es Jawa cuccai sarukkal, zsugorcsövekkel együtt olyan 7-8 rongyba fájnak..de akkor az utolsó centiig minden ki van cserélve vadiújra... Legegyszerűbb 6 vagy 8 eres kétszeresen szigetelt kábelt venni..megkopasztani, és ott is van a sok szín....
sorszám: 3217 (89180)
(előzmény: Bandita, 2008-01-25 13:03:34)

 
 
Bandita
válasz erre | email2008-01-25 13:03:34
valóban nem annyiba került mint amit irtál ,nem olcsó ezt nem is mondtam.
Viszont van 6 féle szinben és nem a vastag 220 Voltos szigeteléssel. Nekem az átkábelezéshez ez volt kézenfekvő. Lehet kaptam volna autóvill boltban is vagy másutt nemtom.
Csak egy tipp volt ez a hsz részemről, egyébként meg mindenkinek szive és pénztárcája ügye hogy hol vásárol.
sorszám: 3216 (89173)
(előzmény: Matya, 2008-01-25 10:13:28)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-25 10:13:28
Na kíváncsi lennék, hogy a Louisban mibe kerül egy méter tyúkbél....A 40-45Ft-os folyóméterárat nem nagyon übereli asszem...Mindig a szakboltok a legolcsóbbak...Vizes cuccot sem a Praktikerben vesz az ember, mert kb háromszor annyiba kerül, mint egy vízvezetékszerelő-boltban..Szal kábelért is villanyszerelő boltba érdemes menni....
sorszám: 3215 (89161)
(előzmény: Bandita, 2008-01-25 08:11:40)

 
 
Bandita
válasz erre | email2008-01-25 08:11:40
Ligi, a Louis-nál van szines vezeték dögivel, meg különböző átmérőjű műanyagcső is amibe behuzhatod a madzagokat.
Én ugyan soproni vok és direkt szoktam a cuccokat a sógoréknál beszerezni, de idehaza is van egy csomó bolt ami a Louisos árut forgalmazza.
sorszám: 3214 (89160)
(elözmény: Fecó, 2008-01-24 18:36:17)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-01-24 21:25:06
Fenét kisebb vagyon.....kb 3 rongyból megvan egy 12V-os 350es Jawa komplett kábelmennyisége....És ugye az vadi új cucc....nem bontott huszonéves szar...
sorszám: 3213 (89151)
(elözmény: Fecó, 2008-01-24 18:48:43)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu