hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 100 oldal

Rudolph B
válasz erre | email2009-06-15 00:39:43
Nekem is, kisujj 0,3 hüvelykujj 0,7 !
De nemcsak gyújtásellenőrzésre jó, hanem sok mindenre még (kimaradások, ütések keresése, alkatrészek mozgás közbeni látása stb).
Remélem másodjára elment a kép is.

üdv.: R

Ja, és hát az elektronikus gyújtások, ahol nincs követhető megszakítási pont, oda is jó.
sorszám: 3962 (114047)
(előzmény: Keri, 2009-06-15 00:24:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-15 00:24:11
Én is gondoltam már ilyenre, de a körmöm be van kalibrálva 0,3mm-re, szóval még soha nem volt rá igényem :)
sorszám: 3961 (114046)
(előzmény: Rudolph B, 2009-06-15 00:21:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-15 00:22:10
igen, jó
sorszám: 3960 (114045)
(előzmény: Rudolph B, 2009-06-15 00:21:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-15 00:21:36
Na mégis megnéztem:
GaAlAs:Piros
GaP:Zöld
InGaAlP:Sárga, narancs
GaN: Fehér, kék
sorszám: 3959 (114044)
(előzmény: Keri, 2009-06-15 00:10:42)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-06-15 00:21:14
Mindig szerettem volna használni egy kisméretű (kis túlzással toll nagyságú), motorosoknak készített sztroboszkópot, de nagyon drágának tűnt.
Túrtam a neten egy kapcsrajzot, ezzel a Leddel megy, minimális alkatrésszám és nem nagy méretre meg lehetne csinálni, nem kell bele a drága xenon villantó.
Ha meg akarod nézni elküldöm a rajzot. A szoci végű cim jó?

üdv.: R
sorszám: 3958 (114043)
(előzmény: Keri, 2009-06-15 00:10:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-15 00:10:42
LEDben otthon vagyok, mit szeretnél alkotni?

A vegyi összetétele ne zavarjon meg.
A Gallium vagy Szilicium az alapja a félvezetőknek így a LED-nek is, a foszfát az szennyező anyag amitől félvezető lesz
Az indium és gallium, pedig azt befolyásolja milyen színe legyen.

Most nem akarok utána nézni de ha jól sejtem a kék és fehér LED-ek tartalmaznak indiumot általában.
sorszám: 3957 (114042)
(előzmény: Rudolph B, 2009-06-14 23:09:27)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-06-14 23:09:27
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen LED lehet ez: AlInGaP (Aluminium-Indium-Gallium-Phosphate, elvileg 10000-25000 microcandel), illetve, a kérdésem lényege, hogy lehet-e ilyet kapni a környezetünkben?
Egy nagyon érdekes és (szerintem) hasznos dologra kellene, de nem nagyon vagyok otthon az ilyen LED kérdésekben.
Köszönöm, ha valaki segít ebben.

üdv.: R
sorszám: 3956 (114041)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-14 15:07:32
Összeraktam úgy néz ki hogy jó lett,megint kösz!
sorszám: 3955 (114018)
(előzmény: Keri, 2009-06-13 11:07:56)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-13 11:24:17
Köszi szépen így már jó lesz.
sorszám: 3954 (113978)
(előzmény: Keri, 2009-06-13 11:07:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-13 11:07:56
Elküldtem a rajzot.
Nem görcsöltem hogy tökéletes legyen de szerintem így már jól áttekinthető mit hova kell kötni.
sorszám: 3953 (113977)
(előzmény: hulk, 2009-06-12 19:54:58)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-12 21:41:38
Nem találom. De nem akkora gond. Az aksi negatívját kell a földre kötni, mindegy hogy volt előtte.
sorszám: 3952 (113959)
(előzmény: Árpád, 2009-06-12 21:29:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-12 21:29:34
Akkor már csak az izs-t kell megnéznem, a többi úgy van kb ahogy sejtettem.Szóval mindjárt nézem....
sorszám: 3951 (113955)
(előzmény: Rudolph B, 2009-06-12 21:24:15)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-06-12 21:24:15
Negatív testelésű a Suzuki, mint minden újabb jármű.A diódahíd és a fesszab valóban benne van a generátorban.A gerjesztés a töltésvisszajelzőn keresztül megy valahogy, ha kiégett az izzó, nincs gerjesztés.Utánanézek a kapcsrajznak, akkor világosabb lesz a dolog, majd elküldöm, ahogy meglesz.

üdv.: R
sorszám: 3950 (113951)
(előzmény: Árpád, 2009-06-12 19:22:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-12 21:18:40
A Swift negatív testelésű (Izsről gőzöm sincs) A gond, hogy a Suzukinak kb 3-szor akkora fordulaton működik a generátora, mint az Izsnek. (Ha közvetlenül a főtengely végére tetted)
Ez probléma lehet. Az akku mindegy mekkora, csak kis áramerősség kell (Rövid ideig kb 2A) beindítani a folyamatot. Viszont a generátor teljesítménye kicsit sok. Ha leterheled nem sok erő marad az izsben a haladáshoz :-) (Ha a megfelelő 1:3 áttétellel építetted be akkor még inkább)
A Suzukin egyébként sok féle generátort használnak, általában ráépített feszültségszabályozóval és természetesen beleépített diodákkal. Viszont van olyan is amelyik a negatív kefén szabályozza a gerjesztést!!! Tudni kellene a pontos tipust.
Szabályzót gyártani hozzá nagy marhaság lenne, mert 3000 Ft körül kapsz gyárit.
sorszám: 3949 (113950)
(előzmény: Árpád, 2009-06-12 17:14:55)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-12 19:54:58
Az úgy jó lesz szerintem
sorszám: 3948 (113944)
(előzmény: Keri, 2009-06-12 19:12:49)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-12 19:22:57
Valószínüleg igen. Mostanában legalábbis ilyesmit tapasztaltam. Régebben pedig hajlamossak voltak közvetlenül a generátorra szerelni kívülről. Tehát igazad van, az egyenirányító méretezésével nem kell foglalkoznia, benne lesz a generátorba. De már csak azt kellene tudni, a suzuki milyen testelésű.Az izst végszükségben meg tudom nézni.
sorszám: 3947 (113942)
(előzmény: Keri, 2009-06-12 19:15:55)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-12 19:20:03
Meglehetőssen bonyolult a dolog. Függ a forgórész polusszámától, a felhasznált vasmagtól, a menetszámoktól, a huzal átmérőtől. Ezeket kell optimálissan összehangolni úgy, hogy ráadásul értelmes méretű legyen a végén.Még trafót méretezni sem egyszerű dolog, de egy tól-ig fordulattal meghajtott generátor nagyon nem semmi. Én nem is tudnék ilyent kapásból tervezni, mivel gyengeáramos vagyok.
sorszám: 3946 (113941)
(előzmény: mz250, 2009-06-12 19:04:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-12 19:15:55
A diódákat a generátorba szokták integrálni autóknál, nem?
sorszám: 3945 (113940)
(előzmény: Árpád, 2009-06-12 17:14:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-12 19:12:49
Nem volt időm, dolgozni kellet a munkahelyen :)
Azt tervezem, hogy felnagyítom nagyobb felbontásra, PS-ben kiélesítem a vonalakat, és kiszínezem a vezetékeket, hogy jobban követhető legyen, meg a számokat átírom jobban láthatóra.

Így már nem kell bogarásznia mi hova megy.
sorszám: 3944 (113939)
(előzmény: Atilla, 2009-06-11 23:18:08)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-06-12 19:11:49
Én sem ajánlanám másik motorról a fesszabot mert valószínű hogy nem bírja majd azt az áramot ami szükséges a gerjesztő tekercsnek.szerintem cseréld ki a fesszabot egy új eredeti suzuki feszabra.Nézd meg hogy mi van a testre kötve az aksinál!a lényeg hogy mindenütt a negatív legyen rákötve a vázra.
sorszám: 3943 (113938)
(előzmény: zsoca70, 2009-06-12 15:27:12)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-06-12 19:04:24
végül is mi az ami megszabja egy ilyen generátor működési fordulatszámát?A vasmagok nagysága,a légrés vagy valami hasonló.mert a menetszám az állórészeken és a lépés ha jól tudom megegyezik náluk (amiket tekercseltünk 13 menet és 0,75mm es drót).de a hornyok száma lehet a megmondója?nem emlékszek rá hogy ezt emlegettük volna a villamos mérések órán hogy mitől függ ezen generátorok fordulatszáma.de azért utánanézek én is még ennek.
sorszám: 3942 (113937)
(előzmény: Árpád, 2009-06-12 17:14:55)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-12 17:18:41
Oké az úgy tuti jó lesz.Kösz!
sorszám: 3941 (113932)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 22:04:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-12 17:14:55
Az aksinak szerintem bírnia kell. De az első, amit tisztázni kell, az Izs illetve a Suzuki pozitív vagy negatív testelésű? Nem vagyok autó villamosságis, ezért ezt nem tudom fejből. De egy működőképes feszszab olyankor szokott például így viselkedni másik tipusba berakva, ha eltérnek a testelések. Tehát ellenőrizd le hogy az izsben is és a suzukiban is ugyan az a sarka van az aksinak földre kötve. Meg úgy általában, hogy mindent bekötöttél e, és jó helyre.
Motor fesszabot nem ajánlom, mert általában kissebb gerjesztő áramra van méretezve. Könnyen lehet, hogy vagy nem engedne át elég gerjesztő áramot, vagy leégne akkora áramtól.Vagy gyártasz egy megfelelő szabályzót, vagy szerzel egyet készen. Ha a suzuki nem jó. Ha csak a testelések térnek el, maradhat a suzuki szab, a motornál kösd át a testelést. Ha tényleg eltérne. Mondtam, nem tudom. Vigyázz, az egyenirányító hidat is ekkora áramra kell méretezned! Gondolom a 6 voltosban nem volt egyenirányító diódahíd.
A fordulatszámmal nem valószínű hogy gondod lesz, ha a fordulat levételénél ugyan akkora az áttétel nálad, mint a suzukiban volt, mert a suzuki fordulatszám tartománya lényegében azonos a tieddel, ha jól emlékszem.Csak az a kérdés nálad a generátor ugyan annyit fordul e egy főtengely fordulatra mint a suzukiban.Tudod fordulat1*átmérő1 = fordulat2*átmérő2.
sorszám: 3940 (113931)
(előzmény: zsoca70, 2009-06-12 15:27:12)

 
 
zsoca70
válasz erre | email2009-06-12 15:27:12
Üdv az uraknak! Segitséget kérnék! Egy 6 V-os Izs blokkra tettem egy suzuki swift generátort a főtengelyről hajtatva.A bekötések előtt járok, a gyujtás része kész de a töltés része ugynéz ki,hogy még okozni fog egy pár álmatlan éjszakát!Tehát ami eddig gyanus: A 40 A-os generátor gerjesztését ellátja-e a 12 V ,10 Ah-ás motor akksi?(Bekötve nem érzékelhető a gerjesztés,de ha a szénkeféket levéve a csuszógyűrűhöz teszem az akkut ugy gerjeszt.Mintha a fesszabályzó nem engedné át a motor akksi aránylag kis cufláját!) Hogy oldjam meg hogy ne üsse ki a töltés ezt az akkut? Mi lessz ha nem fog olyan ford számmal menni,mint egy autón? Esetleg össze lehet hozni , hogy egy motor fesszabályzót tenni a saját fesszabályzója helyett? Előre is köszönöm a hozzászólásokat!!!!!!!
sorszám: 3939 (113929)

 
 
zsoca70
válasz erre | email2009-06-12 15:09:11
Üdv!
sorszám: 3938 (113928)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-12 11:20:20
igazából én is a shotkyt favorizálom, bár én mintha 0.4 voltra emlékeznék, de tényleg lehet hogy kevesebb némelyik shotkynál. Meg kellene nézni, de a 04 is jó, így nem foglakoztam túl sokat vele. Leggyakrabban én is az általad említett kapcsolást építem valószínüleg, néha átalakítva a jawa igényéhez. Nem hiszem hogy bekötési hiba lenne, inkább mégis a shotky adta meg magát egy picit. Neki is kell valamekkora hűtő felület. azér 4-5 watt eldisszipálódhat rajta.Szerintem aplikálj bele kívülről egy plussz shotkyt a D és a B láb közé. Ha úgy jobb lessz, akkor hagyd úgy. Nem érdemes akkor új fesszabot alkotni.De ha van kedved, és már majdnem kész is vagy vele, akkor csinálhatsz újat is. Mailban majd elküldöm a mai nap valamikor azt, hogy én hogy szoktam csinálni a dolgot.
sorszám: 3937 (113925)
(előzmény: mz250, 2009-06-12 10:56:46)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-06-12 10:56:46
Akkor szerintem ez a veszteség miatt gyengül a lámpám(35W) ha kivilágít a féklámpám vagy ha bekapcsolom az irányjelzőket is.Bár én schottky diódát raktam bele és ha jó tudom annak 0,3V a nyitófeszültsége.bár lehet a fesszab bekötést ronthattam el.leírnád nekem a bekötést ahogyan te csináltad?
az én elektronikám az az ami a neten is megtalálható BMW hez(két kis PNP tranzisztor és egy nagy ami a kapcsolást végzi és egy trimerrel lehet végezni a beállítást).
próbálgatok itt egy átalakítást is ezen a fesszabon egyenlőre ott tartok vele hogy végigfuttattam többször is a szimulátoron és működött.meglátom ha ma lesz egy kis időm átkötöm.
sorszám: 3936 (113924)
(előzmény: Árpád, 2009-06-11 20:56:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-11 23:18:08
Megnézte, én is, kíváncsi vagyok hogy fogsz ennél érthetőbbet rajzolni! :-)
sorszám: 3935 (113919)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 22:02:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 22:04:35
Végűlis mindegy, holnap estére rajzolok neked egy színeset, az biztos jó, de nem tudom milyen az eredeti vezetékek színezése, szóval az tuti nem fog stimmelni.
sorszám: 3934 (113915)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 22:02:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 22:02:42
Az egyhengeres Pannónia kapcsolási rajzai c. doksi az?

Csak az a gond, hogy alacsony a felbontása és nem jól kivehető a rajz, vagy a sok párhuzamos vonalon nem igazodsz ki?

Gondolom az alkatrészek ábrázolása megfelelő, mert ennél jobbat én szebbet én sem tudok rajzolni :)
sorszám: 3933 (113914)
(előzmény: hulk, 2009-06-11 21:43:15)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-11 21:43:15
Ha küldenél 1 rajzot e-mail címemre azt megköszönném.Úgy lenne jó ha minden jól kivehető lenne,hogy mit hova.Köszi!
sorszám: 3932 (113913)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 20:14:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-11 21:29:42
Bár sárga nagy fényerejű ledet is lehetne kapni..... Ami van az drága, ronda, gyenge fényű. :( Pedig milyen fasza indexet tudnék csinálni....
sorszám: 3931 (113910)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 21:22:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 21:22:41
Ettől függetlenül nincs gond a töltéssel, világból is kimegy alapjáraton is, de kicsit csaltam mert a LED lámpákkal és a műszervilágítás hiányával pár wattot megspóroltam.

Műszerfalba is teszek LED-et, most van is frankó fehér fényű 5mm-es.
sorszám: 3930 (113909)
(előzmény: Árpád, 2009-06-11 21:11:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 21:20:43
Nekem most a gyújtás kapcsoló vacakol.
Ugye bronz rugós és grafit érintkezők vannak benne és akármit csinálok vele nem érintkezik rendesen. Két lámpa állás között világít csak rendesen a refi, normál helyzetben csak csökkentett fénnyel.

Ki fogom cserélni valami normális kapcsolóra, meg relézni fogom a lámpát.

Szerencsére találtam tökéletes állípotu ETZ H4 foncsort, remélem az belemegy, mert a mostani már kezd leperegni.
sorszám: 3929 (113908)
(előzmény: Árpád, 2009-06-11 21:11:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-11 21:11:57
no látod. Ezért figyelek minden tized wattra. Én még a belvárosban is el tudok araszolgatni a jawámmal világítással. A kuplungom únja meg néha, de az más kérdés. De nekem nem is esik még 0.5 volt se a dinamó és az aksi között. De hallottam még pár 6 voltossal járótól, hogy ők is el vannak vele mint a befőtt. Csak figyelni kell a vezetékezésre, meg az ilyesmikre.
sorszám: 3928 (113905)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 21:00:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 21:00:30
Ez valahogy így is van a TS esetében :D
Ha minden frankó akkor éppen van annyi villany hogy működjön. Mondjuk ha már pörög akkor nincs gond, csak alacsony fordulaton van centizve.
sorszám: 3927 (113903)
(előzmény: Árpád, 2009-06-11 20:56:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-11 20:56:13
A másik, hogy attól, hogy le tudja adni a dinamó a nyitó feszültséggel megnövelt feszültséget, még igaz, hogy a dinamó és az aksi között mért feszültség árammal való szorzata egy része annak a teljesítménynek ami a fesszabon eldisszipálódik, vagyis veszteség. A másik az a teljesítmény, ami a szabályzó tranyón disszipálódik el.De ez a második jóval kissebb szokott lenni. De még egyszer: Vegyük a csúcsra járatott dinamót 6 voltos esetben. Olyan 9 amper körül szokott lenni az áram. Az 1.2 volt esésnél legalább 10 wattot jelent. Ez egy 60 wattos dinamónál nagyon durva veszteség. Ha ehhez hozzájön még a motor vezetékezésén eltűnő teljesítmény is, a világításra már nem sok marad.
sorszám: 3926 (113901)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 20:44:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 20:44:34
ja hülyeséget mondtam, a tranyó nem befolyásolja, csak az egyenirányító dióda van a D+ és az akku között.
sorszám: 3925 (113899)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 20:42:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 20:42:45
Egyenirányító dióda, és a tranzisztor nyitó feszültsége, ami a szimpla szeleptranyós cuccoknál is hozzáadódik és máris megvan az 1,2V
De ez nem olyan nagy gond. A dinamó képes 20V-ra is. A gond ott van hogy az elektronikus fesszabbal kicsivel magasabb fordulaton kezd el tölteni emiatt, de normál esetben ez nem zavaró, és továbbra is azt mondom hogy ez normális.
sorszám: 3924 (113898)
(előzmény: Árpád, 2009-06-11 20:24:51)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-11 20:24:51
Nem a halvány izzással van gond, hanem az 1.2 volttal a max 0.7 helyett. Az 6 voltos rendszerben közel plussz tíz százalékos veszteség, ami ott disszipálódik el a feszszabban. Így összesen akár a generátor által leadott teljesítmény ötöde elpocsékolódik. Ez az átka a 6 voltos rendszernek. minden tized volt duplán számít a 12 voltoshoz képest. ezért teszek mostanában a fesszabokba a szilicium diódáknál alacsonyabb nyitófeszültségű cuccot. De az 1.2 voltnak semmiképpen nem örülnék.
sorszám: 3923 (113895)
(előzmény: Keri, 2009-06-11 20:09:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 20:14:34
Mit nem értesz? Elmagyarázom....vagy rajzolok neked egyet.
Milyen rajzot szeretnél?
sorszám: 3922 (113894)
(előzmény: hulk, 2009-06-11 19:38:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-11 20:09:16
Nekem is izzik halványan az elektronikus fesszab miatt a visszajelző, ne foglalkozz vele, ez ilyen.
Csak visszajelző lámpa, ha nem világít teljes fényerőn akkor nincs baj.
sorszám: 3921 (113893)
(előzmény: Árpád, 2009-06-11 17:52:10)

 
 
hulk
válasz erre | email2009-06-11 19:38:53
Üdv van valakinek P10-hez kapcsolási rajza,amin kilehet igazodni,mert ami fent van a Szakirodalom menü pontban az nekem 1 kicsit homály.Köszi
sorszám: 3920 (113892)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-11 17:52:10
Jó lenne ismerni a fesszabod kapcsolását, Néha nem csak egy dióda van a D és az aksi(illetve B) között. A diódáról nehezen tudom elképzelni, hogy megnyúljon így. A dióda fajtájától függően max 0.7 voltnak lenne szabad lennie, de néha beiktatnak a diódával sorbakötve valami rövidzár védelmet is.Utoljára egy reed relét találtam ott.
De ami a lényeg: Ha egyébbként minden rendben van, akkor egy olyan diódával kösd a D és a B pontokat össze, ami bír 16 ampert legalább.A diót úgy rakd be, hogy a dinamótól felfele vezessen, lefele nem.Szerintem ez segít majd. Ha sikerül kis nyitó feszültségű diódát találnod, akkor még a töltéshez szükséges minimális fordulat is kevesebb lessz De még a rendszer terhelhetősége is nőni fog pár százalékot.
sorszám: 3919 (113883)
(előzmény: mz250, 2009-06-11 15:45:43)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-06-11 15:45:43
Üdv mindenkinek.Egy elég érdekes problémával állok szemben.A motorom 6V-os rendszerű,elektronikus fesszab van rajta(házilag készített).A gondom az lenne hogy ha a motor működik parázslik a töltéslámpám ha rákapcsolom a világítást ugyanúgy parázslik mint előtte.Ez így megy már régebb óta.Az aksi is jó állapotú,soha nem tapasztaltam vele olyat hogy lemerült volna csak engem kicsit idegesít már hogy parázslik.Az aksi és a D+ között 1,2V feszkülömbséget mértem.Mi lehet ennek a gyógyszere?Átnéztem a kontaktokat mindenhol a motoron ami már kicsit is olyan volt lecseréltem de a lámpa csak parázslik.
sorszám: 3918 (113880)

 
 
woodoo2
válasz erre | email2009-06-05 11:39:59
Hali!
Nekem is 6V-os halogén izzóm van. Én az helyi autósboltból vettem,ami az Unixtól rendel. Szóval elvileg bármelyik Unix nagykerben kaphattok halogén 6Vos izzót!
sorszám: 3917 (113414)

 
 
bigcsabika
válasz erre | email2009-06-02 14:01:41
Sziasztok!Átszeretném építettni Jawa 559 tip motoromat elektrónikus gyújtásúra!Ha valaki vállal ilyen melót lehetőleg Kecskemét környékén akkor írjon a bigcsabika@gmail.com címre!
sorszám: 3916 (113146)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-30 19:00:43
jaj, bocs, most nézem H4-es izzóm van.
sorszám: 3915 (113003)
(előzmény: Keri, 2009-05-30 09:33:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-30 09:33:33
www.mofaker.hu-n vettem, ugyan ezt.
TS-hez nem kell faragni. Az eltérő foglalat ellenére a rugó a helyén tartja csak a pozícióra kell figyelni.
Az elektromos csatlakozást pedig lehet kapni, azt könnyű átszerelni ha nem stimmelne.
sorszám: 3914 (112981)
(előzmény: pozsothereal, 2009-05-29 22:52:18)

 
 
pozsothereal
válasz erre | email2009-05-29 22:52:18
Szia Laci,

Hol vetted a 6V-os halogent es mennyiért?
Én itt találtam 990ért de HS1et..
Nekem R2 foglalattal kellene, de valszeg olyan nincs, legfeljebb átfaragom rá a szoknyát egy másikról..
http://bolthely.hu/tungsram/id/00175_Halogen_fenyszoro_izzo__HS1_6V_35_35W_50460U_PX43t

Viktor
sorszám: 3913 (112975)
(elözmény: Keri, 2009-04-22 12:39:53)

 
  Összesen: 100 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu