hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. január 18. csütörtök 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Motor elektronika - új hozzászólás

Összesen: 99 oldal
|< 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Rudolph B
válasz erre | email2015-05-25 20:56:39
Persze nem látok arányokat, nem emlékszem, hogy átmérőt említett volna az oldal...
Kicsit csicsás kínai, a km. óra nekem nem is fontos, csak a fordulatot mérje rendesen.
Nekem egy 60-80 mm-es egyszerű kivitel is tök jó, de ma éppen ilyeneket gyártanak...
A fordulatonkénti 1 jel nekem jó, megoldható.Szerinted a gy.tekercs 1-ről ehhez is kell védőáramkör/jelformáló? Mert erről nem ír semmit, na de ezt majd kitaláljuk.

üdv.. R
sorszám: 4845 (144324)
(előzmény: Keri, 2015-05-25 20:19:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-25 20:19:27
A hall az a sebességmérőhöz tartozik, fordulat meg 1:1-es, azaz főtengely fordulatonként 1 jelet vár, a helyes kijelzéshez, nem állítható.

Ezeket leszámítva elég jó cuccnak tűnik.
sorszám: 4844 (144323)
(előzmény: Rudolph B, 2015-05-25 20:06:02)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-25 20:06:02
Még azt is el tudom képzelni, hogy alkalmazható az én esetemre is.
Ha jól látom Hall jelfogó, léptetőmotoros.
Laci, mi a véleményed?
http://www.banggood.com/Adjustable-Motorcycle-Digital-Speedometer-LCD-Digital-Odometer-p-963140.html

üdv.: R
sorszám: 4843 (144322)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-05-16 20:03:42
A gyári eredeti el. gyújtás kapcsoló tranzisztora hajlamos a leégésre mert Darlington tranzisztort alkalmaznak, most sem tudom miért, nem oda való.
sorszám: 4842 (144286)
(előzmény: Keri, 2015-05-14 19:31:14)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-05-14 20:18:50
Subee féle, amit még régen vettem. De nagy baj nem lett mert akksi töltést felvette, mentem is vele. Csak hát 2-3 óráig maradt rajta, feszültésg is 2,91 volt már...
sorszám: 4841 (144276)
(előzmény: Keri, 2015-05-14 19:31:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-14 19:31:14
Tranzisztort önmagában nem zavarja, nem azon esik a teljesítmény hanem a trafón.
A trafó tud leégni leginkább.

Milyen gyújtás? Mert pl. GyulaBá féle az lekapcsolja magát hogy ne terhelje a trafót.
sorszám: 4840 (144273)
(előzmény: VGGábor, 2015-05-14 17:52:49)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-05-14 17:52:49
Kis segítséget kérnék, konkrétan a tranzisztoros megszakítóvezérelt gyújtásnak lehet baja attól ha 2,5 órára rajta felejtettem a gyújtást? Megszakító zárva volt, trafó nem volt meleg, max picit langyos.
sorszám: 4839 (144272)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-04-20 11:37:39
Valójában ha az, amire gondoltam, akkor annál a VDO-nál négyszerezni kellene a jelet, hogy igazat mutasson, lehet jó, hogy nem vettem meg.
Persze, lehetne valami jeladót gyártani, fordulatonként 4 jellel, de az már bonyolultabb.
Köszönöm az ötletet, jól jön még majd.

üdv.: R
sorszám: 4838 (144066)
(előzmény: Keri, 2015-04-18 06:38:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-18 06:44:19
http://www.thebox.myzen.co.uk/Tutorial/Protection_files/shapeimage_10.png
sorszám: 4837 (144058)
(előzmény: Keri, 2015-04-18 06:44:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-18 06:44:03
Egy ilyen bemeneti védelem kell az IC-nek. Ezzel akár a megszakítóról is leveheted a több száz voltos jelet. Az ellenállást kell nagyobbra venni. Én olyan 5-10k ohm-osra venném a megszakítóhoz, ha kisebb a jel akkor elég 1k
sorszám: 4836 (144057)
(előzmény: Rudolph B, 2015-04-17 13:33:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-18 06:38:41
Attól függ.
Ha felezni vagy negyedelni kell a frekvenciát, akkor kell venni pl. 60forintért egy CD4161-es 4 bites bináris számláló IC-t. Ez 18-20V-ot is ki szokott bírni, tehát közvetlenül rákötheted a tápfeszültségre.
A gyújtás jelét attól függ honnan veszed, de érdemes egy nagy értékű ellenállással valamint tápfesz és föld közé berakott túlfeszültség védő diódákkal leválasztani, de ennyi és már működik is. Ha kétszerezni kell a frekvenciát, akkor arra nincs egyszerű ötletem.
sorszám: 4835 (144056)
(előzmény: Rudolph B, 2015-04-17 13:33:12)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-04-17 13:33:12
Csak hangosan gondolkodom, azaz most csendesen írok.
Láttam egy fordulatmérőt a börzén, valami kismotoré lehetett (VDO), szemre forgótekercses műszer, de 270 fok elfordulással.Nem vettem meg végül, mert ezeket a fajtákat a lendkerékmágnesből vett impulzus hajtja meg, volt 4 és 6 mágnesszegmenshez gyártott.
Nem tudom, hogy lehetne gyújtásjelből meghajtani, ezért nem vettem meg.
Azért nézelődök továbbra is.

üdv.: R
sorszám: 4834 (144052)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-08 07:43:52
Amit linkeltem adatlapot, érdemes megnézni. Majdnem az összes szóba jöhető trafós balansz megoldás benne van, és ez a vezérlő IC 6 celláig vezérli is ezeket.
2700forint az IC, szóval nem is vészes, ha működik.

Felfűzött stabkockák.
Ha sorba kötöd és az előző kocka földjére is kötöd a bemenetét a másiknak akkor rövidre zárod :D
Főleg azért mert az akkuban sorban össze vannak kötve a cellák.

De ha nem is lennének, akkor is egy sorba kapcsolt rendszernél az áram azonos mindegyiken, márpedig akkor nincs balansz.

cellánkénti shunt szabályzóval (pl. zéner dióda) lehet azt megoldani, hogy a többi akku árama elkerülje a már feltöltött cellát. Ez működő és elterjedt megoldás, de akkor megint ugyan ott vagyok hogy a szabályzónak kell el diszipálnia azt a teljesítményt.

Az lenne a legjobb, ha azt a cellát ami elérte a maximális töltést ki lehetve venni az áramkörből és egy rövidzárral helyettesíteni, de sajnos ennek a megoldásnak műszaki problémái vannak, mivel a legjobb kapcsoló FET belső ellenállása is jóval nagyobb mint ezeknek a nagy áramú celláknak. Így rontaná a paramétereit, ráadásul minden cellával sorba kéne kapcsolni egy kapcsoló elemet, ami egy meglévő kompakt akkunál nem lehetetlen de macerás.

Kisebb áramú pakkoknál egyébként ez is működő megoldás, gyárilag belerakják ezt a védelmet, ami túlfeszültségre, túlmerítésre és túláramra is védi a pakkot, így lényegében bármilyen gagyi dugasztápról lehet tölteni szabályozás nélkül ezeket.

Amúgy a LiIon-os DeWalt fúrógépem akkupakját kéne megnézni hogy csinálja. 27Wh akkupakk. Fél óra alatt feltölti. A cellák közös pontja csatlakozik a töltőre, és nagyon kicsi az egész töltő és egyáltalán nem melegszik, tehát elég korrekt megoldása lehet.
Ja és ahogy merülnek a cellák egyenként kiveszi az áramkörből, ahogy fentebb is írtam, de nem tudom hogy csinálja mert amúgy 300W-os a motor, tehát itt is vannak jócskán áramok.
sorszám: 4833 (143928)
(előzmény: Árpád, 2015-03-07 19:15:20)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-03-07 19:15:20
Már kezdem azt hinni hogy rosszul.
De elsőnek arra gondoltam hogy a konverter a cellák ősszel feszültségére szabályozná. A tekercs lenne megcsapolva cellánként . A cellánkénti pontos feszütséget a vissza sütés adná.. Pesze a visszasutést szinkronizálni kellene a koverterrel.
A külön korvertereknél nem kell trafo. Lehet a konverterek tápját, bemenetét cellánként egy stabkockával előállítani, aztán a konvertereket kvázi sorba kötni. Tehát kellene konverterenként egy stabkocka, egy konverter íc. Nem egy nagy költség. Persze a stábok födjét az előző stáb kimenetére kell kötni, a bemenetét a fölötte lévő kimenetére. Hacsak megint nem borultam el agyilag. Bár most nem húzták ki egyetlen fogalmat se, mint csütörtökön.
sorszám: 4832 (143924)
(előzmény: Keri, 2015-03-06 07:30:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-06 07:39:16
Ááá megvan, nem kell feltalálni a spanyolviaszt, csak nem tudom hol kapok ilyen IC-t

PDF adatlap:
http://www.linear.com/docs/42846
sorszám: 4831 (143917)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-06 07:30:51
Várj csak ezt a közös vasas megoldást hogy gondoltad? Nincs előttem, de érdekes lehet ez is.
sorszám: 4830 (143916)
(előzmény: Árpád, 2015-03-05 17:55:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-06 07:25:57
Igen, a cellán mindenképpen van disszipáció a belső ellenállása miatt, de mivel max 60C-vel is süthető a 2200mAh-as akku így 130A-ig nincs probléma :D
Jó persze ez az abszolút maximum. Gyakorlatban átlag 5-10C-vel van csak merítve, legfeljebb csúcsokban ugrik fel 20C-re.

Ez a külön konverteres nem hülyeség, csak trafós kell abból is a leválasztás miatt. Ilyen kicsi tápot szerintem olcsón árulnak is a kínaiak.

Most ilyen van:
http://www.ebay.com/itm/400636822013?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ezt nem lehet felfűzni, de amúgy ideális töltésre, mert pontosan beállítható az áram és feszültség korlát, és még LED-ek is jelzik hogy éppen melyik korlát működik, így a töltés visszajelzés is egyértelmű.
sorszám: 4829 (143915)
(előzmény: Árpád, 2015-03-05 17:55:39)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-03-05 17:55:39
Én nem vagyok biztos a disszipáció helyében. Én még a cellát is esélyesnek látom, tekintve a belső ellenállását.
A trafo jónak tűnik. Ámbár én elgondolkoznék azon is hogy egy cellánként egy sorba kötött tekercset tartalmazó konverterrel oldjam meg a dolgot. Ha közös magon vannak, a visszasutéssel a többiek kapnák meg a delejt
Igaz, ez is trafo.... :D
Én lehet hogy cellánként külön konveterrel oldanám meg a dolgot.. Csak föld helyett az előző cella pontot használnám.
sorszám: 4828 (143913)
(előzmény: Keri, 2015-03-05 10:06:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-05 10:06:09
Közben rájöttem.
Mindenképpen a tekercsen és diódán fog el disszipálódni.
Trafót kell berakni amivel a töltő táplálásába visszanyomom az energiát. Így tényleg minimális lesz a melegedés.
sorszám: 4827 (143907)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-05 09:44:13
Egy kis elektronikai megerősítést szeretnék kérni egy elméletemre.

Adott egy több cellás li-po akku, aminek ki van vezetve a cellák közös pontja.

Erre akarok egy balanszeres töltőt csinálni.

Gyakorlatban ezt úgy szokták hogy ha valamelyik cella feszültsége nagyobb mint a többi, akkor arra a cellára rákapcsolnak egy kisütő ellenállást, ami el disszipálja a többlet töltést.
Ennek az a baja, hogy komoly termikus teljesítménnyel kell számolni egy gyors töltő esetén. 8Amper 4Volt, vagyis 32W ami nem gond egy tetszőleges méretű berendezés esetén, de ennek kicsinek is kell lennie, hogy a mezőre ki tudja vinni. Ezért kitaláltam hogy tekercs+FET kapcsoló üzemben áram visszacsatolással fogom kisütni. Tekercs nem melegszik, szabadon futó diódán ugyan átfolyik az áram, de annak a feszültsége jóval alacsonyabb, ezért az sem melegszik.

Viszont én tanultam olyat hogy energia megmaradás. Hova tűnik az az energia amit az akkuból kisütök ezzel a módszerrel? Valahova mennie kell, méghozzá melegedés formájában.
Egy DC-DC konverter esetén ez tiszta sor, mert csak a feszültség-áram arány változik, de itt?
Tipikusan olyan dilemma ez, hogy értem én hogy villamos, de mi hajtja?
sorszám: 4826 (143906)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-03-04 19:59:34
Küldöm majd az adatokat, még érdekes a dolog. Kell majd a segítség, csak sajnos közbejöttek dolgok.
sorszám: 4825 (143901)
(előzmény: Keri, 2015-02-27 21:37:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-02-27 21:37:25
Ok. Sejtem hogy működik, de egyszerűbb a rajz alapján mint elméleteket kitalálni.

Lehet hogy a műszerben kell átkötni, majd egy ellenállást.
sorszám: 4824 (143888)
(előzmény: Atilla, 2015-02-27 20:08:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-02-27 20:08:28
Csak hülyén fogalmaztam.
Nem a műszert néztem, hanem van hozzá szerelési könyvem.
Kapcsolási rajz is van benne, a könyv viszont a garázsban van én meg már itthon, de holnap arra járok elhozom és felteszem.
Amit írtam adatokat az órához, az gondolom az óra kalibrálásához kell. (Vagy talán az eredeti jeladóhoz...)
Csak a szélső értékeket írtam, egész pontosan 3 adatot ad meg:

0bar-100 ohm
3bar-50-65ohm
6bar-0-15ohm

Azt nem is mondtam, mindenhol 14,6 voltból indul ki a könyv, ami autót tekintve szerintem elég sok.

Egyébként egy ezer éves Datsun Stanza a gép.
A szerelési könyve meg zseniális, Például az összes elektronikus biszbasz fel van sorolva és bizonyos állapotokhoz mérendő értékek vannak rendelve. Amit egy mezei multiméterrel is kivitelezhet a lelkes szerelő.
Ma már ilyen könyvek sajnos nincsenek...

Na mindegy, holnap megnézem a kapcsolási rajzot, meg áttanulmányozom jobban a műszerfal leírását és ha okosabb lettem megírom.
sorszám: 4823 (143887)
(előzmény: Keri, 2015-02-27 09:49:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-02-27 09:49:49
Véletlenül nem mA az a 100-0 közötti érték a műszeren?
Annak lenne értelme.
Bár lehet hogy kapásból ellenállást mérnek a műszerrel, szóval egyre zavarosabb, de akkor meg kellene kapnia nem csak a 12V-ot hanem a földet is.

Nincs egy kapcsolási rajz a kocsidról?
sorszám: 4822 (143883)
(előzmény: Atilla, 2015-02-27 09:15:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-02-27 09:15:37
A villamossághoz nem vagyok tök hülye, de elektronikával sohasem foglalkoztam.
A képet megnéztem és egyszerű. A szöveget is elolvastam és érthető.
A működését is értem. Szerintem össze is tudom rakni.

Egyébként mindent tudok róla.
Megvan még a jeladóhoz is papír, meg az autóhoz is van egy egész komoly könyvem.
A jeladó 0-10Bar 3-160ohm
A műszer pedig azt írja, hogy 0-6bar, 100-0ohm
A 0ohm érdekes, de majd jól lehűtöm, hátha... :-)
Egyébként jól működik, most alapjáraton 3 Bar környékén mutat, fordulaton 1,5 körül. Kb ez a valóság, csak az 1,5 az igazából 4-4,5 lenne
sorszám: 4821 (143882)
(előzmény: Keri, 2015-02-27 06:58:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-02-27 06:58:55
Ne aggódj, csak elektronikai tolvajnyelven beszélgetünk :)
Erről beszélek:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Wheatstone-h%C3%ADd
A rizsa számodra nem érdekes, csak a kapcsolás.
3db ellenállás kell csak hozzá. Ezek méretezésével szinte bármilyen irányra és kitérésre kalibrálhatod a műszer-szenzor párost.

A probléma ott kezdődik, hogy a méretezéshez már el kell olvasni a rizsát is :)

De erre még lenne is embered legalább 2 okostóni képében, viszont ismerni kell hozzá a műszer és a szenzor összes elektromos paraméterét is, hogy jól tudjuk méretezni.
A műszer hátuljára jó eséllyel ráírták, a szenzornak meg kellene mérni egy ellenállást 0 és egy ismert üzemi nyomásnál...hacsak nincs meg az adatlapja.
sorszám: 4820 (143881)
(előzmény: Atilla, 2015-02-26 21:15:09)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-02-26 21:15:09
De jó lenne érteni hozzá...
Most átérzem, mikor itt kérdez valaki valami számomra tök egyszerű dolgot, az ember megpróbálja elmagyarázni, de a kérdező rohadtul nem érti miről van szó.
Egyébként egy vezetéke van, az órán gyújtásra fix a + a jeladó a testet szabályozza.

Azt hiszem átfestem a számlapot, ahhoz értek!
Vagy megszokom... :-)
sorszám: 4819 (143880)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-02-26 17:52:46
Ha az érzékelő passzív akkor mindenképpen jobb a híd. Ha az érzékelő feszültséget ad ki, akkor a híd érdekes. Ugyanis ha jól működők mêg, akkor a hídról két pont közötti feszültséget tudok leszedni.
Azaz ha az érzékelőnek plussz tápja van, földje, egy kimenete, akkor a híd nekem nem tetszik. Ha viszont csak két madzagja van, akkor verjünk hidat. :D
sorszám: 4818 (143879)
(előzmény: Keri, 2015-02-26 06:53:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-02-26 06:53:02
Vagy egy mérőhíd?
Azt úgy köti be ahogy akarja, és nem kell semmi aktív alkatrész.
sorszám: 4817 (143877)
(előzmény: Árpád, 2015-02-26 05:57:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-02-26 05:57:31
Bár mostanában nem vagyok formában, de szerintem egy egyszeres erősítésre visszacsatolt erősítő alkalmas a célra. Ez lehet egy filléres ic, de akár egy tranyo is. Ha jól gondolom az egyszeres erősítés garancia a linearitásra is, azaz amennyivel kisebb lesz a be menet a tapfesznél, annyival lesz nagyobb a kimenet nullánál. Illetve fordítva is.
Én egy száz forintnál olcsóbb nyolclábú icvel és két ellenállással csinálnám. De nem csinálom. :D
sorszám: 4816 (143876)
(előzmény: Atilla, 2015-02-25 22:04:32)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-02-25 22:04:32
Egy kis offolás:

Az autómon nincs olajnyomás visszajelző izzó, csak egy mutatós műszer. (Az érdekes elgondolás a gyártótól, hogy majd én észreveszem időben a műszerfal sarkába dugott kis mutató lezuhanását, ha elmegy az olajnyomás, de ez más kérdés.)
Szóval egyszer csak azt vettem észre, hogy nem mutatott semmit, de szerencsére csak a jeladó halt meg. Gyárit sehol nem kapni, hát vettem egy utánagyártott jeladót. Ami vicces, de fordítva működik. alapjáraton 3bar környékén mutat és ahogy emelkedik a fordulat úgy csökken az ellenállása és közelít a 0 felé. A gyárin ilyenkor nőtt az ellenállás és a maximum 6bar felé araszolt a mutató. És persze ha leállítom az autót akkor most a maximumon akad fel a mutató, nem a minimumon.
Nem gondoltam, hogy fog, de zavar!

Rendes jeladót kapni reménytelen, így (azon túl, hogy kurva anyját a kínai gyártóknak) az ötlött fel bennem, hogy lehet e egyszerűen (értsd olcsón) csinálni olyan elektronikát, ami ezt megfordítja és ahogy a bemenetén csökken a feszültség, a kimenetén úgy növeli.
Ha drága, vagy bonyolult az elektronikus fordítás arra is gondoltam, hogy a műszerfalon 0-3-6 számozás van és simán szétszedem és átfestem 6-3-0-ra.
sorszám: 4815 (143875)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-02-06 15:31:06
Értem, tehát éz a nappali ledes fény? :D nálunk (Lo) már elfogadott cucc, nagyon gyakori. Szerintem itt még a rendőr sem piszkálna érte, este sem, ha nem vakít, de persze, én csak azért nem hallok az itteni rendőri balfaszságokról, mert úgysem értem. ;)
;) Így könnyű elhinni, hogy nincs is.
sorszám: 4814 (143779)
(előzmény: Teknőc, 2015-02-04 19:18:17)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-02-04 19:18:17
Viszont már azt is látom, hogy ez a led már csak 12V-osban kapható...:((((
Teknőc
sorszám: 4813 (143777)
(előzmény: Teknőc, 2015-01-30 18:20:50)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-02-04 18:39:08
Az országútra, főleg a sötét éjszakába inkább a 35W-os halogént, vagy sok párhuzamos ledet javasolnék.
-Ha erre gondoltál. Nálam leginkább a nappali kivilágítás, és éjszakai gyakori városi használat Jól használható KIVÁLTÁSRA, jobb megoldásként használom e ledet. A városon kivül azért jobb a halogén, -lazán. S Kell is.(!)
Valamint olcsóbb is számomra....
Teknőc
sorszám: 4812 (143776)
(előzmény: hzoltaan, 2015-02-03 14:28:30)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-02-04 18:27:52
Szia!
A helyzetjelző helyén van,(szimplán) s nem a nagy 35w-os helyett,..Azért is linkeltem be, miről is van szó. (lásd a foglalatot is.!)
Az a videón is látszik, mikor utána feloltom, mint viszonyítási alapként, hogy nem helyette van. (!)
Fura, hogy ennyire félreérthető volt.
Viszont a városi viszonyban nekem bevált, jól használom ezt a kis ledet,ismétlem,- a helyzetjelzőben.

Viszont jól írtad te elsőre, s én azt pedig félre... a halogén H4 6V 35W. Ezt rendesen elírtam, s köszi a kiigazítást.
Teknőc
sorszám: 4811 (143775)
(előzmény: hzoltaan, 2015-02-03 14:29:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-02-04 09:09:19
Ez csak a helyzetjelző helyett jó.
sorszám: 4810 (143774)
(előzmény: hzoltaan, 2015-02-03 14:28:30)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-02-03 14:29:49
Bocs, 45W, szóval, hogy ahhoz képest jó-e?

Én egy Jawa pionyrba tenném bele, bár, hogy miképp csinálok neki elviselhető 6V egyent, azt még ki kell gondolnom.
sorszám: 4809 (143773)
(előzmény: hzoltaan, 2015-02-03 14:28:30)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2015-02-03 14:28:30
A vetítési képet is le tudod filmezni, illetve, hogy a sima 35W-hoz képest mit világít?

sorszám: 4808 (143772)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-30 18:20:50
Sziasztok!
Led….
Elnézést, hogy beleszólok. mz ts 125, 6v-os rendszerem van, de nálam ez van…
https://www.superbrightleds.com/moreinfo/ba9s-ba7s/ba9s-led-bulb-1-led-wide-angle/3/
Munkába menet (reggel 4 óra, garázs) készítettem ezt, tudom nem nagy szám.
https://www.facebook.com/video.php?v=794737893947054&l=8655441190345816922
0:18-kor feloltottam a 6V/45w halogént, hogy valami viszonyítási alap is legyen.
Teknőc
sorszám: 4807 (143765)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2015-01-30 07:31:35
Kicsit utánanéztem a LED égőnek.Nem jó megoldás,mert nincs országúti,tompított funkciója. Berakva a lámpafejbe ki tudja milyen lesz a vetítési képe.Mert a geometriai helyzete az tuti nem jó.
sorszám: 4806 (143763)
(előzmény: Keri, 2015-01-08 14:03:36)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2015-01-16 15:34:13
Majd csinálok róla és elküldöm.
sorszám: 4805 (143716)
(előzmény: Gyula-bá, 2015-01-16 11:47:23)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-01-16 11:47:23
Ha van róla fotód szívesen megnézném.
sorszám: 4804 (143715)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2015-01-13 13:39:14)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2015-01-13 13:39:14
Nem az első lámpába csináltam egy nyáklemezt ami el volt osztva reflektor és tompítottra.
sorszám: 4803 (143713)
(előzmény: Atilla, 2015-01-12 20:12:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-01-12 20:12:04
Arra emlékszem, egy csőben voltak a ledek.
Nagyon űrkorszaki kinézete volt, mint egy sci-fi a '70-es évekből. :-)
sorszám: 4802 (143712)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2015-01-09 10:03:57)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-01-12 13:10:31
Nem csodálkozom, mert a tükör két (elvileg pontszerű)fényforrásra van kialakítva. A tied messze volt ettől, csakúgy mint a belinkelt kínai csoda.
sorszám: 4801 (143711)
(előzmény: Csápisti-vizes, 2015-01-09 10:03:57)

 
 
Csápisti-vizes
válasz erre | email2015-01-09 10:03:57
Én csináltam még 2005 környékén 48 db ledből elsövilágítást,nagy volt a fényereje de nem terítette úgy a fényt.
sorszám: 4800 (143705)
(előzmény: Keri, 2015-01-08 14:03:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-08 14:11:02
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=521070
sorszám: 4799 (143704)
(előzmény: daranyi68, 2015-01-08 13:13:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-08 14:03:36
én is arra várok hogy más próbálja ki :D
sorszám: 4798 (143703)
(előzmény: daranyi68, 2015-01-08 13:13:53)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2015-01-08 13:13:53
Mondjuk itt is 3x10w úgy jön ki a 30w.Én abban gondolkoztam hogy a H4 ki,ez be a helyére és gó!Nem tudom mennyit jelentene neki a gyári foncsor.Pl. ehhez is van H4 adapter. Ahhoz viszont elég drága hogy megveszem és mégsem jó.

http://www.banggood.com/Motorcycle-Scootor-Cree-R5-LED-HiLo-beam-Headlight-Lamp-p-951077.html
sorszám: 4797 (143702)
(előzmény: Keri, 2015-01-08 10:32:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-08 10:32:05
hmmm.

nézegettem, a Cree gyárt ilyen méretű és teljesítményű LED-et, és van pár H4-esbe való is. Sőt a Toyota Prius LED-es lámpájában is ilyen van. Szóval lehet hogy működik, de szabványos szórásképet még nem láttam ilyennel, szóval tovább keresgélek :)
sorszám: 4796 (143697)
(elözmény: daranyi68, 2015-01-07 22:45:12)

 
  Összesen: 99 oldal
|< 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17498)
Jawa (27000)
MZ (48839)
Pannónia (6538)
Motorszervíz (2866)
police (1762)
Simson (3402)
Dnepr (125)
Ural (61)
Izs (606)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu