:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Cikkek -
Mi is volt 2005-ben?
(HyGy - 2006-01-11)
Mikor 2002-ben megcsináltuk az oldalt PeetAir-el, nem gondoltuk, hogy eddig fogunk jutni. Nos hol is tartunk?
2004-ben a http://szoci.motoros.hu domain mellett elindult a http://www.szocimotoros.hu domain.
2005-ben a szocimotorosok összefogásával sikerült egy saját szerverre összegyûjtenünk a pénzt. Ennek köszönhetõen a szerkesztõk körét ki tudtuk bõvíteni, sikerült egy folyamatot kialakítani, ami a beerkezõ cikkek, információk feldolgozását, javítását segíti. Ezúton is köszönet nekik. (A nevek az oldal alján az impresszum link alatt találhatók.)
Az oldal látogatottsága a kezdetektõl folyamatosan növekszik. A google
szerint 2005 novemberben több mint 90000, decemberben pedig több mint
87000 letöltés volt, a fórumokban jelenleg 1743 regisztrált felhasználó
van (persze ezek egy része biztosan csak 1x regisztrálta magát).
Az oldal több átalakításon esett át, volt ami kívülrõl nem látszott,
csak az oldal mûködését tette gyorsabbá, volt ami a szerkezetét
módosította, így jöhetett létre pl. a vezetéstechnika rovat is.
Sikerült a galériát átalakítani, és folyamatosan töltjük fel az
általatok küldött képekkel, mostanra körülbelül 5000 fotó van benne,
amit személy szerint én szívesen böngészek a hidegebb téli napokon.
A fórumok között az MZ fórum vezet 9465 hozzászólással. Második helyen
a motoros túra áll 7817 hozzászólással. A harmadik helyre szorult a
Jawa topic 6140 hozzászólással. Ezek a számok elég jól tükrözik az
országban található MZ-k és Jawa-k arányát. Megtalálták az oldalt
kevésbé ismert típusok tulajdonosai/rajongói is, mi pedig örömmel
nyitottunk nekik topciot. Én is kötöttem barátságokat a fórumokban, és
gurultunk együtt ezekkel az emberekkel.
Az oldalon napjainkra rengeteg hasznos információ gyûlt össze, az
oldalt sokan a magatokénak érzitek, hiszen sok hasznos anyagot
küldtetek nekünk, mind cikkeket, mind a szakirodalomba szerelési,
karbantarási könyveket, amikhez más formában sokan csak nehezen
tudnának hozzájutni.
Idén megvolt az elsõ határainkon túli túránk is, ami szerintem elég jól
sikerült. Az emberek száma is megszaporodott a túrákon, ezáltal talán
kicsit csökkent a családias hangulat, de a társaság igen korrektül
viselkedett továbbra is. Jó szocimotorosok módjára segítettünk
egymásnak a túrák nehézségeit, mûszaki hibáit áthidalni, és sok szép
helyre eljutottunk. Volt aki faházban aludt (a lustábbak), volt aki a
sátrazás mellett döntött, de a közös bográcsos kaják is finomak lettek
a sok dolgos kéz hatására. A túrákat durvább személyi sérülés nélkül
sikerült megúszni. Pár szerencsétlen baleset volt sajnos, de kissebb
zúzódásokkal mindenki megúszta. Egy nagyobb ütközés is volt, egy 638-as
jawa TS szanaszét tört, de az azóta JawavsRenault néven elhíresült
kollega is megúszta az ütközést. Azt hiszem a találkozókon igen sokféle
es jó embert ismertünk meg, köszönjük mindenkinek aki eljött. Ja igen,
amit még mondani akartam, hogy ezekre a túrákra sokféle motorral jöttek
az emberek, sokan nyugatival, de ez sem számított, hiszen megvolt
bennük is a szocimotoros lelkület.
Láttuk ahogy pár ember a szoci motorról nyugati motorra vált, sokan e
mellett megtartották a szoci gépüket, ha az anyagi helyzetük engedte
nekik, mert mindenkit rengeteg (jó és rossz) élmény fûz a gépéhez.
Reméljük, hogy ti még vissza-vissza néztek idõnként ide.
Mi a jövõ? Szeretnénk folytatni az eddig elkezdett utat a ti segítségetekkel.
Köszönet mindenkinek aki segített az oldal épülésében, köszönjük az oldalba fektetett munkájukat!
HyGy
|
|
|
|